No-one can hurt me there~
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 No-one can hurt me there~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

No-one can hurt me there~ Empty
BerichtOnderwerp: No-one can hurt me there~   No-one can hurt me there~ Emptyma maa 23, 2015 6:11 pm

Met een gehaaste pas liep het meisje door de donkere stad heen. Lumiose City was nu bijna op zijn donkerste uur, en toen ze op haar Holocaster keek schrok ze zich rot. Twee voor elf. Over twee minuten ging de avondklok in en mocht ze zich niet langer op straat begeven. Het pokémon center was nog een paar blokken verder. Steeds sneller begon ze te lopen, maar tegen de tijd dat het pokémon center in de verte in zicht kwam was het al ruim acht over elf. Als ze binnen die veilige muren daar was, dan was ze veilig. Tenminste, dat hoopte ze dan toch.

{First post for Allison}
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

No-one can hurt me there~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: No-one can hurt me there~   No-one can hurt me there~ Emptyma maa 23, 2015 7:06 pm

Allison gaapte een keer, terwijl ze op een bankje zat, vlak naast de ingang van het Pokémon Center. Binnen was het leeg. Ze had de zuster naar achteren gestuurd, waardoor er niemand was om nog kamers weg te geven. Simpelweg omdat het eigenlijk al te laat was om nog een kamer te halen. Mensen hadden al binnen moeten zijn.
Toen er dan ook een jonger meisje binnen kwam, schraapte Allison haar keel. “Lijkt erop dat je te laat bent,” zei ze geamuseerd, terwijl ze het potje nagellak waar ze mee bezig was geweest wegzette en haar handen heen en weer bewoog om de lak te laten drogen. “Ik neem aan dat je daar natuurlijk een su-per goede reden voor hebt?” Haar stem klonk nu al veel te geamuseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

No-one can hurt me there~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: No-one can hurt me there~   No-one can hurt me there~ Emptyma maa 23, 2015 7:57 pm

Het meisje duwde de glazen deuren van het pokémon center open en stapte opgelucht naar binnen, opgelucht dat ze van de straat was nu. Toen er iemand haal keel schraapte keek ze geschrokken om, en zag een iets oudere vrouw zitten. “Lijkt erop dat je te laat bent,” zei deze met een duidelijk geamuseerde toon. Arceus nog aan toe.. Ze zag hoe de vrouw een potje nagellak wegzette en haar handen wat heen en weer bewoog, terwijl Dominique nog altijd verstijfd in de ingang van het pokémon center stond. Wegrennen was natuurlijk geen optie, dan zou ze op straat vast en zeker weer gepakt worden door een of andere creep. “Ik neem aan dat je daar natuurlijk een su-per goede reden voor hebt?” Dominique slikte een keertje en streek een pluk zwart haar voor haar ogen weg. "Ik reisde van Camphriar Town naar Lumiose, maar dat duurde wat langer dan verwacht," sprak ze licht nerveus en keek de ander toen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

No-one can hurt me there~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: No-one can hurt me there~   No-one can hurt me there~ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
No-one can hurt me there~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hurt
» It's okay to get hurt
» This Is Gonna Hurt
» Hurt me once, I'll kill you twice
» {Route 3}I guess a bit of training couldn't hurt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: