My new home
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 My new home

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Latoya Aaker
Member
Latoya Aaker
Punten : 273
Age : -
Icon : Mudkip

My new home Empty
BerichtOnderwerp: My new home   My new home Emptyzo maa 01, 2015 7:54 pm


Ze aaide kort haar Larvesta, Adin. De Bug, Fire Typen keek even naar haar en liet toen een blij geluidje horen. Lato lachte kort. De blauwe plek op haar arm gloeide nog lichtjes van de laatste slag die ze had gevangen van haar moeder. Maar deze zou ze nooit meer zien, wat een opluchting was dat toch. Ze staarde naar het rimpelende water die zachtjes tegen de boot aansloeg. Hoenn, ze wilde naar Hoenn. Ze wist niet goed waarom, maar toch ging ze, simpel als wat. Ze haalde even kort adem en zuchtte waarna ze even kort lachte en keek naar Adin, die heen en weer liep over het deck van het schip, opzoek naar bepaalde mensen. Of Pokémon. Ze lachte nogmaals en gebaarde even kort naar haar Pokémon dat deze moest komen. De Larvesta draaide zich kort om, knipperde even met haar azuurblauwe oogjes en vloog toen op haar af. Het was zo dat deze niet al te snel was, dus zo snel ging ze nu ook weer niet maar men kon het punt wel krijgen zeker. Het had pootjes die amper een hand groot waren, wat wilde je. Het was geen Doduo. Ze was ook een stuk slimmer dan die Pokémon, dat wist ze wel. Ze pakte de Pokémon op en knuffelde deze. ze drukte haar neus in de haren van haar Pokémon, maar paste wel goed op dat ze de stekels niet aanraakte. Ze wist maar al te goed dat die dingen warm waren en ze konden verdomme veel pijn doen dat het geen naam had. Ze keek even kort naar het gezouten water en volgde de contouren van de boot, tot ze aan het water kwam. Haar ogen werden groot toen ze zag wat er naderde. "Hoenn!"
Met snelle passen rende ze van de boot, de Larvesta in haar armen werd hevig heen en weer geschud, het arme beestje. Toch leek het het niet zo erg te vinden, het was het immers gewend. Met een grote sprong lande ze op de grond, liet ze Adin los en gooide ze zich op de aarde. "Land, oh land! Wat heb ik jou gemist," zei ze met een grijns op haar lippen. Adin keek even toe, knipperde een keer met haar blauwe ogen en piepte toen blij. Ze kwam al snel overeind en keek rond. Dus dit was Hoenn? Mooi, nice! Toen ze echter zag hoe mensen naar haar aan het kijken waren, lachte ze met een brede lach naar hen. "Zo slecht ligt het nog niet! Je zou het eens moeten proberen!" Grijnsde ze terwijl ze haar goudkleurige ogen terug wat opende. Natuurlijk kwam er geen echte nuttige reactie, enkel een paar mensen die dramatisch rolden met hun ogen. Anderen zuchten, nog anderen waren aan het lachen met haar. Maar goed, ze was een beetje iemand waar mensen naartoe aan het staren waren. Ze grijnsde en keek even naar Adin, die lichtjes haar vragend aankeek, niet goed wetend wat ze moest doen. Toen schoot Lato overeind en greep ze de Larvesta van de grond, waarna ze de pluizige insect tegen haar drukte en haar warmte voelde. Even had de Pokémon lichtjes verschoten, maar deze kalmeerde al snel en liet even een piepje horen. Vrolijk stapte ze verder. Er was niet echt een reden om down te zijn aangezien ze nu vrij was, het mooi weer was en Arceus, waarom zou je dan down zijn? Dat snapte ze dus niet. Ze keek even vrolijk rond. Ze was echt opgewonden, ze kon niet wachten tot ze hier binnen zoveel maanden terug zou staan en wat er dan van haar zou zijn. Zou ze veel veranderen? Zou ze veel vrienden maken? Zou ze een goede trainer zijn? Zou ze al haar fokkerij opgericht hebben? Zoveel vragen, maar nu was het tijd om de eerste stap te zetten in die richting en dat wilde ze maar al te graag doen. Hier kwam ze!
Met snelle passen keek ze rond. Slateport, de eerste stad van Hoenn die ze bezocht. Ze draaide even rond haar as om snel rond te kijken. Haar roze haren volgden haar snel toen ze dit deed en ze keek even met grote ogen naar alles. Je had zo'n mooi uitzicht op de zee! Oh my Arceus! Het was machtig! Ze lachte even zachtjes en begon toen achteruit te wandelen, hopend de zee in zicht te kunnen houden. Ja, er was een kans dat ze iemand omver zou lopen, maar alsof dat erg was. Het zou gewoon een stom toeval zijn, toch? Niks meer. Het was nooit echt aanvallend bedoeld, anders had ze wel op de desbetreffend persoon gesprongen, er zeker van zijnde dat deze op de grond zou blijven liggen. Ze grinnikte even bij deze gedachte en draaide zich met gesloten ogen om. Zie je, niks gebeurd, geen aanvallen. Straks sprong er nog een gigantische Hoenn Pokémon uit de zee en dan was ze dood... Wacht dat klop niet echt... Naja dat er gigantische Hoenn Pokémon waren zou wel kunnen kloppen maar dat er in de zee zouden zitten en nog eens háár zouden pletten, die kans was erg klein, maar niet onrealistisch. Daarom hield ze een oogje in het zeil. Je wist maar nooit wanneer ze zouden komen. Een invasie van Wailords ofzo. Iets in die trant. Maar wat Lato voor zich zag was een nog grotere Pokémon. Brr, zou eigenlijk best bangelijk zijn als je daar aan dacht. Ze lachte even kort en duwde haar neus in de pluizige haartjes van haar Larvesta, deze piepte kort en Lato voelde haar warmte langs haar wangen strijken. Oh, dat was goed, geweldig zelfs~ Ze sloot kort haar ogen en genoot van de natuurlijke warmte die de Pokémon aan haar gaf. Ze hield zoveel van die bepaalde warmte, het was geweldig, gewoonweg geweldig. Meer kon ze er niet echt uit opmaken, dus zo was het. Stil wandelden ze verder, met haar ogen gesloten. Maar naja, zou ze deze keer tegen iemand knallen? Vast niet. Alsof dat ooit zou gebeuren... Naja, er zat wel een kans, maar hey, alsof het erg was.

{Leah Day}
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah Day
Member
Leah Day
Punten : 373
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2116-leah-day#41254 https://pokemon-journey.actieforum.com/t2117-leah-s-pokedex#41278

My new home Empty
BerichtOnderwerp: Re: My new home   My new home Emptyzo maa 01, 2015 8:55 pm


Gamers don't die they respawn

Na een intensieve ochtend training had Leah wel zin om een dagje lekker rustig op het strand uit te rusten. En waarschijnlijk vond haar Skitty dat ook een goed idee. Ze was nu nog in haar pokébal uit te rusten, maar het leek Leah een leuk idee. Om Lolly te verassen en haar uit de bal te halen op het strand. Op weg naar het strand kwam ze een ijs kraampje tegen en ze kon het niet laten om er een ijsje te halen. Op dat moment was er ook een boot aangekomen, waarschijnlijk weer mensen die van Kalos kwamen. Veel aandacht bestede Leah er niet aan, ze wou meer aandacht besteden aan het lekkere ijsje wat ze net gekocht had. Waarschijnlijk zouden mensen haar wel aan kijken nu. Omdat de meeste het nog te koud vinden voor een ijsje. Maar het maakte Leah allemaal vrij weinig uit, maak niet uit wat voor weer het is. Je moest gewoon eten wat je eten wou. Maar veel aandacht zal Leah niet aangetrokken hebben met haar ijsje, aangezien een meisje met de zelfde haar kleur als haar op de grond lag. Iets wat niet echt vaak gebeurde in Hoenn volgens haar, maar goed eens moest de eerste keer zijn. Niet veel later was het meisje op gestaan en stond ze vrolijk te springen en te doen en liep ze achter uit naar iets toe. Leah liep maar rustig door naar het strand, terwijl ze haar ijsje op at. Voordat ze haar pokémon uit haar bal ging halen genoot Leah nog even van haar ijsje en de strand. Toen ze haar ijsje op had pakte ze de bal uit haar tas en gooide hem op de grond “Hoi meisie, ik dacht we hebben wel een dagje strand verdient niet,” zei ze tegen haar Skitty die uit de bal verscheen. Lolly knikte vrolijk instemend en Leah zocht wat voer voor de pokémon. Toen ze met een hand voer uit haar tas kwam, zag ze het meisje weer die net ook op de grond lag. Blijkbaar was ze nog steeds aan het achter uit lopen. Waarom ze dat deed wist ze niet echt, maar wat ze wel wist is dat ze bijna over haar Skitty zal vallen. “Lolly kijk uit,” zei Leah nogal vlug tegen haar pokémon. Gelukkig merkte haar Skitty het vlug op en kon ze optijd weg springen “phew net optijd,” zei Leah opgelucht.

Terug naar boven Ga naar beneden
Latoya Aaker
Member
Latoya Aaker
Punten : 273
Age : -
Icon : Mudkip

My new home Empty
BerichtOnderwerp: Re: My new home   My new home Emptyzo maa 01, 2015 9:16 pm

Lolly kijk uit,” Alarm! Snel opende ze haar ogen en sprong ze, net als de Pokémon aan de kanten. Adin piepte even, wrikkelde kort in haar armen en sprong er toen uit. De Bug, fire Type keek even droogjes naar de Pokémon, een Skitty. Hoenn Pokémon! Ze keek er even naar. HOENN POKEMON! HOENN! Blij keek ze naar het meisje, alsof ze net een mirakel had gezien. Oh, wat wilde ze die graag zien. Hoenn Pokémon in Hoenn! Na enkele tellen schudde Lato lachend het hoofd. "Het spijt me van je Skitty... Lolly?" Zei ze terwijl ze even kort een twijfelende toon aanhield. Adin liet een vragend geluidje horen en keek even schuin naar haar trainster. "Leuke naam!" zei ze vrolijk. Lolly! Wat leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah Day
Member
Leah Day
Punten : 373
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2116-leah-day#41254 https://pokemon-journey.actieforum.com/t2117-leah-s-pokedex#41278

My new home Empty
BerichtOnderwerp: Re: My new home   My new home Emptyzo maa 01, 2015 9:31 pm


Gamers don't die they respawn

Het meisje die naar achteren aan het lopen was opende ook gauw haar ogen en sprong ook opzij. Ergens vond Leah het fijn dat het meisje het deed, maar gelukkig reageerde haar Skitty ook al vlug genoeg. Dus had het niet perse gehoeven. Ook haar pokémon was uit haar armen gesprongen. Wat waarschijnlijk uit angst kwam. Leah voelde zich best schuldig daar voor, maar voor dat zij sorry kon zegen. Begon de mede roze harige al haar excuses aan te bieden. “Het is oke, het was mijn fout,” reageerde het meisje terug. “En dankje,” voegde ze er nog even later aan toe. “Het spijt me trouwens als ik je pokémon liet schrikken,” vervolgde ze toen verder. Terwijl haar ogen bleef hangen op de pokémon van het meisje. Ergens begreep ze niet waarom ze een bug pokémon had, maar ergens ook weer wel. Aangezien hij nog al pluizig was, wat de pokémon weer schattig maakte. Ze keek toen weer naar het meisje, wat er jonger uit zag dan haar, maar wel enorm vrolijk. Het deed Leah altijd goed als ze mensen vrolijk zag kijken. “Ik ben trouwens Leah, en mijn pokémon ken je al,” zei ze terwijl ze haar hand uit stak naar het meisje toe.

Terug naar boven Ga naar beneden
Latoya Aaker
Member
Latoya Aaker
Punten : 273
Age : -
Icon : Mudkip

My new home Empty
BerichtOnderwerp: Re: My new home   My new home Emptyzo maa 01, 2015 9:40 pm


Het is oke, het was mijn fout,” Even keek Lato op, hoe dat dan? Dat snapte ze dan niet zo goed om eerlijk te zijn, maar ze liet het gewoon voor wat het was en lachte gewoon naar haar en knikte. Oké, als ze het zo wou. “En dankje,” vervolgde de andere roosharige. Opnieuw knikte ze opgewonden. “Het spijt me trouwens als ik je pokémon liet schrikken,” Even keek ze naar Adin. "Maakt niks uit, Adin vindt het gewoon niet leuk dat ze bij het bijzijn van anderen in mijn armen blijft," legde ze uit. "Naja, eigenlijk bij andere Pokémon," Het was omdat Adin gewoon niet graag zwak over kwam en dat snapte ze wel. Ze was een jonge Pokémon en toonde wel af en toe eens haar gehardende kant aan de mensen en Pokémon rondom haar. “Ik ben trouwens Leah, en mijn pokémon ken je al," Opnieuw knikte ze. "Aangenaam, ik ben Latoya, maar noem gerust maar Lato," zei ze terwijl ze vrolijk een hand opstak. Toen keek ze even naar haar Larvesta. "En dit is Adin, mijn Larvesta," legde ze vervolgens uit met een brede glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah Day
Member
Leah Day
Punten : 373
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2116-leah-day#41254 https://pokemon-journey.actieforum.com/t2117-leah-s-pokedex#41278

My new home Empty
BerichtOnderwerp: Re: My new home   My new home Emptyma maa 02, 2015 6:47 pm


Gamers don't die they respawn

De roze harige wist te vertellen dat het niet uitmaakte, want blijkbaar vond haar pokémon het niet fijn om in haar armen te blijven. Als anderen pokémon er bij waren, wat Leah niet echt begreep. Als pokémon zijnde moest je toch juist te vrede zijn dat je goed op kon schieten met je trainer. In plaats van dat je er voor schaamt omdat uit te stralen. Maar dat zal wel bij iedere pokémon anders zijn, net zoals het bij ieder mens het weer anders was.

De roze harige stelde zichzelf voor als Latoya, maar Leah kon haar ook Lato noemen. Het meisje schudde ook haar hand, iets wat Leah altijd wel fijn vond. Ze nam haar hand weer terug en zag dat Lato  naar haar Larvesta aan het kijken was. En vertelde dat de naam van haar pokémon Adin was. “Adin, wat een leuke naam. Past volgens mij ook goed bij je pokémon,” reageerde ze vriendelijk terug.  

De achtien jarige herinnerde zich dat Lato waarschijnlijk net van de boot af kwam, mooie mogelijk om te vragen of ze uit Kalos kwam of niet. Leah wou zelf ook nog naar Kalos toe om een Purrloin te vangen. “Klopt het dat je van de boot of kwam?” vroeg het meisje nieuwsgierig

Terug naar boven Ga naar beneden
Latoya Aaker
Member
Latoya Aaker
Punten : 273
Age : -
Icon : Mudkip

My new home Empty
BerichtOnderwerp: Re: My new home   My new home Emptyma maa 02, 2015 7:45 pm


Adin, wat een leuke naam. Past volgens mij ook goed bij je pokémon,” Ze lachte even kort. "Bedankt!" zei ze op een vrolijke toon. De Larvesta stak twee van haar voorste pootjes op en sloot haar mooie, blauwe ogen, waarna deze even blij piepte, blij met wat het meisje over haar zei. “Klopt het dat je van de boot of kwam?” Ze knikte even met gesloten ogen, maar opende haar goudkleurige blik al snel terug waarna ze kort lachte. "Ja! Ik kom vanuit Unova met de boot," zei ze met een klein lachje. Daarna keek ze even om en gooide ze haar armen in de lucht, haar benen lichtjes gespreid, kijkend naar de hemel. "Eindelijk is het zover! Ik ga eindelijk zelf een reis maken!" zei ze met een brede lach. Adin opende haar ogen en piepte instemmend, gevolgd door een blije sprong van de Pokémon. Daarna liet Lato haar armen terug zakken, hing ze op een been staan en draaide ze even rond haar as waarna ze terug haar andere been naast de ene plaatste en naar Leah keek. "En jij, van waar kom jij?" zei ze op een nieuwsgierige toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah Day
Member
Leah Day
Punten : 373
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2116-leah-day#41254 https://pokemon-journey.actieforum.com/t2117-leah-s-pokedex#41278

My new home Empty
BerichtOnderwerp: Re: My new home   My new home Emptyza maa 07, 2015 5:28 pm


Gamers don't die they respawn

De roze harige bedankte Leah, vanwegen de compliment die ze maakte over de naam van haar pokémon. Ook haar pokémon was blij om te horen wat de achtien jarige zei over hem. Het meisje kwam blijkbaar uit Unova, een plek waar Leah nog niet geweest was. Maar ook een plek waar ze waarschijnlijk niet gauw heen zal gaan. Aangezien eerst hier nog wat gym gevechten wou doen en eerst naar Kalos. Blijkbaar was Latoya enthousiast over het feit dat ze zelf een reis ging maken. Iets waar Leah even van op keek, maar wel blij was voor haar. Vanwegen het feit dat ze er zo vrolijk van werd. Ook de pokémon bleek er blij mee te zijn. Als Leah dit had gedaan op de leeftijd van het meisje, was het misschien nog mis gegaan met haar. Daarlangs hadden haar ouders het ook niet goed gekeurd, omdat ze te jong was. En nog geen geld had om voor haar zelf te zorgen, daarlangs hadden haar ouders ook geen geld om haar te steunen. “Ik kom gewoon van Hoenn. Dus ik ben nog dicht bij huis,” reageerde ze terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

My new home Empty
BerichtOnderwerp: Re: My new home   My new home Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
My new home
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Home Sweet Home [+Averill Stanwick]
» Just go home with me~
» Home again
» A Taste Of Home
» They need a good home~ c: 

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Hoenn :: Slateport City-
Ga naar: