Fight back. [OPEN]
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Fight back. [OPEN]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Fight back. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Fight back. [OPEN]   Fight back. [OPEN] Emptyza feb 21, 2015 7:39 pm

Het was laat in de avond toen Rose zichzelf slaperig voortbewoog door de donkere straten van Lumiose City. Ze was opzoek naar het Pokémon Center waar ze haar spullen had achtergelaten, maar wist niet goed waar die zich ook alweer bevond. Daar lagen ook nog haar Poké Ball’s, dus die had ze ook weer niet bij. Super handig natuurlijk. Zonder op te letten liep ze gewoon een steegje binnen. Het geluid van jongensstemmen en gelach vulde de avond, maar Rose luisterde er niet echt naar. Ze wilde zo snel mogelijk onder een warm dekbed liggen. Opeens hield het gelach op en ging het over naar fluisteren. Rose draaide geïrriteerd met haar ogen toen er naar haar werd gefloten. ‘Hé, schat, bij wie lig jij vanavond?’ ‘In elk geval niet bij jou,’ snauwde Rose hem toe, waarna ze verder liep. Jeetje, hier had ze geen zin in. Opeens voelde ze een ijskoude hand om haar pols sluiten. Ze had zich al snel omgedraaid en de verantwoordelijke tegen zijn wang geslagen. Daarna gaf ze hem een duw naar achteren. Dit had ze achteraf misschien beter niet moeten doen. Het volgende moment lag ze op de grond gevloerd met een jongen op haar. Ze gaf hem een knietje, duwde hem van zich af en kwam overeind. Ze wierp haar lichaam naar voren tegen een andere jongen die haar wilde beetnemen. Ze duwde hem hardhandig tegen de muur aan en drukte haar arm tegen zijn keel zodat hij geen lucht meer kreeg, maar lang genoeg had ze daar geen tijd meer voor want ze werd in haar gezicht geslagen door een andere jongen. Ze week een beetje naar achteren en kon drie jongens onderscheiden. Ze haakte haar voet om één van de voeten van één van de jongens en vloerde hem. Hij viel met de zijkant van zijn hoofd tegen het muurtje, maar greep haar voet vast en trok haar onderuit. Rose viel met haar achterhoofd op de grond en even werd het wazig voor haar ogen. Daarna trapte ze vol tegen de schenen van één van de jongens en kroop naar achteren. Ze voelde het bloed langs haar neus naar beneden lopen en voelde ook iets pijnlijks bij haar oog. Haar hoofd deed bonkend veel zeer en de pijn in één van haar armen was immens. ‘Rot op,’ bracht ze met een vaste stem uit. ‘Ik heb geen zin in dit gedoe.’ Maar de jongens luisterden niet en keken haar alleen maar woedend aan. Opnieuw deed ze een uitval naar voren. Hopelijk zou ze snel van hun af zijn zodat ze naar haar warme bed kon gaan.

OOC: Feel free to join c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Fight back. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fight back. [OPEN]   Fight back. [OPEN] Emptyza feb 21, 2015 8:08 pm



Just shut up when I drag you to hell


Met Agrona naast de groenharige dwaalde hij doelloos in Lumiose City, met de nieuw gekregen bug badge op zak. Dat had de jongen in welk geval achter de rug, misschien dat hij gewoon het rustig aan kon doen, hij had er namelijk bijvoorbeeld alles behalve haast in om de rest te halen. Nathan had zoals gewoonlijk werkelijk geen idee waar hij was, het was gewoon zo gemakkelijk om verdwaald te raken in de enorme stad, wie had dat nou weer zo bedacht? Er werden random steegjes ingeslagen en eerlijk was eerlijk, Nathan had geen idee met wat hij nou eigenlijk aan het doen was, zijn brein kennende zouden toch alle plekjes niet onthouden blijven, dat was gewoon voor hem onmogelijk. Ineens waren er wat schimmen niet veel verder te zien en het leek er niet op dat ze bepaald aardig tegen elkaar waren, hij keek fronsend naar de Flame Pokémon en sprak daarna met gedempte stem ”Flame Burst, tijd om ze te laten schrikken~” van de Charmeleon kwam een grote bol vuur, welke richting de personen ging en daarbij hun gezichten een paar seconden liet zien. Éen meisje en drie jongens, dat was wat zijn ogen in die paar seconden kon zien, Nathan verhief zijn stem even ”Dat is niet bepaald eerlijk hé? Drie tegen een?” en met die woorden kwam de jongen in een paar snelle stappen naar voren en hij haakte zijn arm om de nek van een van de jongens, stevig vasthouden zodat er bijna geen lucht meer naar de longen kon komen.
notes notes notes
robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Fight back. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fight back. [OPEN]   Fight back. [OPEN] Emptyza feb 21, 2015 8:46 pm

De jongen naar wie ze een uitval had gedaan was zo slim geweest om haar voet vast te grijpen. Tja… slim? Rose had namelijk met haar andere voet recht op zijn hand geschopt zodat hij haar losliet. Haar benen vielen als een lappenpop naar beneden en moeizaam kwam Rose overeind. Ze merkte dat naast de jongens een vuilniscontainer stond en pakte de jongen van daarnet vast, waarna ze hem hard tegen de container duwde. Ondertussen hoorde ze commotie en keek ze opzij. Een jongen was tevoorschijn gekomen en even vroeg ze zich af of hij soms ook één van hun was, maar die twijfels vielen weg toen hij één van de jongens zwaar aanpakte. ‘Houd hem even zo,’ zei ze terwijl ze de jongen voor haar een knietje gaf. Ze draaide zich naar de jongen die haar hielp en de jongen die haar aan wilde vallen, liet haar voet naar boven vliegen en raakte ook hem recht tussen zijn benen. Hierdoor zakte hij door zijn benen en leunde hij enkel nog op de arm van de jongen die haar kwam helpen, waardoor hij nog minder lucht kreeg. Het was aan de jongen met de Pokémon om te beslissen wanneer hij los zou laten. Het kwam net in haar hoofd dat er nog één over was toen ze opeens aan haar haren naar achteren werd getrokken en tegen de container werd gegooid. Het volgende wat ze voelde was een klap recht in zijn gezicht, maar haar armen vlogen al naar voren en raakte hem tegen zijn borstkas. Omdat ze extra veel kracht in haar armen had gezet verloor de jongen zijn evenwicht en viel hij, net als haar, met zijn achterhoofd op de grond. Rose liet zich hijgen tegen de vuilniscontainer naar beneden zakken en keek opzij naar de jongen met de Pokémon. ‘Bedankt,’ hijgde ze. Ze had geen idee wat het was omdat ze hem niet goed kon onderscheiden in het donker. ‘Ik dacht eerst dat je één van hun was. Maar dat was toch niet het geval. Dus nogmaals bedankt.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Fight back. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fight back. [OPEN]   Fight back. [OPEN] Emptyza feb 21, 2015 9:12 pm



Just shut up when I drag you to hell


‘Houd hem even zo,’ klonk er van haar toen de groenharige een van de jongens stevig bij de keel vasthield, diezelfde jongen kreeg een schop bij zijn edele delen, ugh. Dat moest vast en zeker pijn doen. Dit moest vast en zeker genoeg pijn doen om op te geven, want al in de dodelijke greep van Nathan krapte de jongen ineen van de pijn, zonder pardon werd hij nu losgelaten en kwam met een smak op de grond neer. Ondertussen had zij al afgerekend met de andere jongen, ook snel zeg. Ze bedankte hem ‘Ik dacht eerst dat je één van hun was. Maar dat was toch niet het geval. Dus nogmaals bedankt.’ een glimlach vormde rond zijn gezicht ”Het was niets hoor, het zag er gewoon naar uit dat je wat hulp nodig had.” zijn blik ging even walgend naar de in elkaar geslagen jongen ”Wat was er eigenlijk precies gebeurd?”
notes notes notes
robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Fight back. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fight back. [OPEN]   Fight back. [OPEN] Emptyza feb 21, 2015 9:52 pm

Nu de adrenaline voorbij was en het gevaar geweken was, begon Rose pas echt in te zien hoeveel geluk ze wel niet had gehad. Deze types waren duidelijk op iets uit geweest en zij zou daar het slachtoffer van zijn geworden als ze zich niet zo goed verweerd had en als de jongen niet was komen opdagen. Haar ogen gingen even dicht tegen een flashback zich in haar hoofd drong en ze beet hard op haar lip. Ze schudde haar hoofd en opende haar ogen weer, waarna het figuur van haar vader begon te vervagen. De kamer waar ze op dat moment in had gezeten begon gelukkig ook weer te veranderen naar het uitzicht dat ze nu had: een rij donkere gebouwen. De vraag van de jongen haalde haar uit gedachten. ‘Oh, één van hun maakte een vieze opmerking naar me en ik kon mijn mond weer eens niet houden. Ik ben nogal iemand die graag van zich afbijt en daar hadden ze niet echt zin in. Ik weet niet precies wat hun intenties waren, maar ik heb er wel een idee van…’ Ze huiverde en keek naar de lichamen die op de grond lagen. Twee van de drie jongens begonnen al te bewegen, maar Rose schonk daar geen aandacht aan. Ze kwam echter wel uit haar positie overeind, haalde even diep adem en keek vervolgens naar de jongen. Ze gaf er één nog een trap toen deze hoestte en liep toen naar de jongen toe. ‘Misschien is het beter als we een ander plekje zoeken om te kletsen,’ zei ze tegen hem. ‘Bovendien heb ik ook het gevoel dat ik vreselijk onder het bloed zit en hier is geen verlichting. Daar kan ik tenminste mijn wonden even laten bestuderen door je.’ Ze deed een knikje naar een open plaats verderop waar zo te zien wel verlichting was. Ze draaide zich om. ‘Seedot,’ snauwde ze naar de jongen die in eerste instantie begonnen was en gaf hem nog een trap, waarop hij enkel even kort pijnlijk kreunde. Vervolgens liep ze verder naar de open plaats in de veronderstelling dat de jongen achter haar haar wel zou volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Fight back. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fight back. [OPEN]   Fight back. [OPEN] Emptyzo feb 22, 2015 10:47 am



Just shut up when I drag you to hell


‘Oh, één van hun maakte een vieze opmerking naar me en ik kon mijn mond weer eens niet houden. Ik ben nogal iemand die graag van zich afbijt en daar hadden ze niet echt zin in. Ik weet niet precies wat hun intenties waren, maar ik heb er wel een idee van…’ ah, dat verklaarde wel meteen een hoop. Nathan knikte instemmend toen ze voorstelde om ergens anders te gaan raten ”Jup, beter dan met deze hier op de grond.” bij het volgende wat ze zei schudde de jongen bijna onmerkbaar zijn hoofd, ze zou er weinig nut aan hebben, gezien de jongen echt helemaal geen spullen bij zich had om een wond of iets dergelijks te behandelen. De groenharige hoorde tijdens het lopen richting de plaza nog wat gekreun van een van de jongens en toen hij zich omdraaide zag hij dat die probeerde op te staan. Met een paar snelle passen stond Nathan al voor dat persoon en schudde enkel zijn hoofd en sprak ”Blijf jij nog maar even liggen.” en met die woorden ging hij met zijn voet richting de knie van de zowaar uitgetelde jongen. Een oorverdovend, pijnlijk geschreeuw volgde, dan was het in welk geval gelukt om diens knieschijf te verbrijzelen. Daarna ging de jongen weer richting de plaza, waar hij origineel mee bezig was voordat die jongen weer overeind probeerde te komen. Het felle licht deed pijn aan zijn ogen maar gelukkig was dat al snel over.
Wat is nathan ook weer lief :’D
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Fight back. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fight back. [OPEN]   Fight back. [OPEN] Emptyzo feb 22, 2015 1:19 pm

Rose wierp een blik over haar schouder. Ze zag dat de jongen zich weer gebogen had over de andere jongen. Opeens hoorde ze een schreeuw, maar het deed haar niet veel. Die jongens hadden haar te grazen willen nemen, hadden dingen met haar willen doen die totaal niet door de beugel konden en als ze zich niet verweerd had… wel, ze dacht er maar gewoon niet verder over na. Aan de voetstappen achter haar te horen – want ze nam aan dat die jongens daar nog wel voor even lagen – volgde de jongen haar. Ze liep naar de vrij verlichte plek toe en was vrij opgelucht dat ze nu in elk geval wat kon zien. Haar arm deed pijn, maar het voelde eerder alsof er een blauwe plek zat dan dat het iets anders was. Haar hand gleed naar haar broekzak om te checken of ze geen zakdoekjes bij had – want een snotneus in deze winterse periode stond toch ook zo charmant – maar dit was niet het geval. Ze zag echter wel een bankje staan en ging daar zitten, waarna ze naar voren boog. Ze wist dat dat het bloeden wel moest stelpen. Haar blauwe oog – ze vermoedde tenminste dat het een blauw oog was – zou vanzelf moeten genezen. Ze keek op en wilde iets tegen de jongen zeggen toen ze verbazing op voelde komen. Maar… ze kende deze jongen! Dit was Nathan. ‘Ik ken jou,’ bracht ze uit, wat misschien niet zo charmant klonk omdat haar neus dichtgeknepen was om het bloeden een beetje te stollen. ‘Ik ken jou nog van Santalune City. In dat café, weet je nog?’ Ze glimlachte naar hem en boog zich toen weer voorover.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Fight back. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fight back. [OPEN]   Fight back. [OPEN] Emptyzo feb 22, 2015 2:00 pm



Just shut up when I drag you to hell


Toen ze allebei in het licht waren herkende Nathan haar ergens van, maar waar. ‘Ik ken jou,’ dracht ze uit, de groenharige zijn eigen gedachten zowaar uitspreken. ‘Ik ken jou nog van Santalune City. In dat café, weet je nog?’ je jongen knikte langzaam, doende alsof hij het nog wist maar het kwam het gewoon niet te binnen schieten. Zoveel mensen had hij niet echt ‘ontmoet’ in Santalune, eerder tegengekomen maar toch. Oh ja! Zijn was het persoon die tegen hem aanbotste ”Jup, dat weet ik nog wel.” sprak de jongen, alsof hij het totaal niet was vergeten.
notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Fight back. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fight back. [OPEN]   Fight back. [OPEN] Emptywo feb 25, 2015 9:57 pm

Het bloed begon vreselijk te stromen en begon langs haar vinger naar beneden te druipen, op de grond. Ze had echter geen zakdoekje bij, dus dit was het enige alternatief. Ze had echt een gevoel voor zichzelf in de problemen te brengen. Eerst toen met Raven – die daar trouwens niet zo blij mee was geweest – en nu dit weer. Wie weet zou ze volgende week wel naar het ziekenhuis afgevoerd worden als het zo doorging. Het was dan ook dat ze een pittige dame was en dat ze gewoon van zich af beet, ook al hielp dat niet altijd. Haar blik gleed naar Nathan toen hij haar ook leek te herkennen en ze glimlachte. ‘Nooit gedacht dat ik je op deze manier weer zou ontmoeten,’ zei ze. Ze hoorde verderop gekreun, maar de mannen leken niet van plan te zijn om hun nog eens lastig te komen vallen. Ze keek Nathan aan. ‘Valt mijn blauw oog mee?’ vroeg ze, hoewel ze – aan de pijn te voelen – wel het gevoel had alsof deze alle kleuren van blauw en paars kreeg die je maar kon bedenken. Ach ja. Ze had in elk geval terug gevochten en had zich niet laten kennen. Misschien zouden ze bij het volgende meisje wel een stuk voorzichtiger reageren, dus misschien zou haar uitval dan ook weer zijn vruchten hebben afgeworpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Fight back. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fight back. [OPEN]   Fight back. [OPEN] Emptywo feb 25, 2015 10:56 pm



Just shut up when I drag you to hell


Het belletje ging wel een keer, maar het leek er niet op dat die keer nu zou zijn, misschien later. ‘Nooit gedacht dat ik je op deze manier weer zou ontmoeten,’ hij grinnikte even en knikte daarna, wist hij nou maar wie ze ook alweer was. Haar naam begon met een 'R', dat was een van de dingen die de groenharige zeker wist "Nooit gedacht dat ik je eigenlijk überhaupt weer zou zien." oh, wat was de jongen ook weer aardig zeg. Dus niet. ‘Valt mijn blauw oog mee?’ zijn blik werd gevestigd op het blauwe oog van haar en knikte daarna "Het valt wel mee, het ergste voor zover het eruit ziet is het bloed maar dat is alles." hij as er totaal geen expert in maar het zag er niet echt erg uit, dus zo verwoorde de jongen het maar.
notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Fight back. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fight back. [OPEN]   Fight back. [OPEN] Emptydo maa 05, 2015 7:28 am

Rose nam aan dat Nathan haar ook gewoon weer herkende. En als het enkel van gezicht was, dan begreep ze dat ook wel. Dan zou hij haar naam later maar moeten vragen. Zij kon ook niet alle namen onthouden van iedereen die ze maar even had ontmoet, maar dat viel eigenlijk wel reuze mee. Ze kon zich misschien niet meer de gezichten en de personen herinnerden die ze had ontmoet, maar als ze het gezicht zou zien zou ze hem of haar vast wel weer kennen. De zwartharige keek naar Nathan toen hij een antwoord gaf en ze grinnikte. Ach, een beetje bloed was niet zo erg. Zo lang het maar niet te veel in haar kleren ging zitten, want ze wist niet of ze dat er wel ooit fatsoenlijk uit zou krijgen. ‘Ik ben benieuwd hoe we elkaar de volgende keer weer gaan ontmoeten,’ grinnikte ze. ‘De eerste keer liep ik je zowat omver en de tweede keer, nu dus, beland je zowaar in een gevecht. Hoewel je je er ook gewoon uit had kunnen houden.’ Dat laatste liet ze er een tikkeltje beschuldigend op volgen, maar haar gezichtsexpressie vertelde hem een heel ander verhaal. Ze was hem juist dankbaar, want ze wist niet of ze die jongens allemaal had aangekund. Het was gewoon weer typisch haar om in zo’n situatie te belanden. In elk geval had ze zichzelf verweerd en daar ging het om. ‘En hoe gaat het met jou?’ vroeg ze vervolgens omdat ze even geen onderwerp wist om over te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Fight back. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fight back. [OPEN]   Fight back. [OPEN] Emptydo maa 05, 2015 4:33 pm



Just shut up when I drag you to hell


Oh ja! ineens wist de jongen haar naam weer! Dat was Rose. ‘Ik ben benieuwd hoe we elkaar de volgende keer weer gaan ontmoeten,’ grinnikte ze. ‘De eerste keer liep ik je zowat omver en de tweede keer, nu dus, beland je zowaar in een gevecht. Hoewel je je er ook gewoon uit had kunnen houden.’ nu moest ook de jongen gaan grinniken, het was best grappig als hij er eigenlijk over na dacht ”Dat had ik inderdaad kunnen doen, maar zoals je had gemerkt heb ik dat niet gedaan.” gaf hij vervolgens droogjes als antwoord. ”Wie weet wat er had kunnen gebeuren als ik of iemand anders je niet ging helpen.” de vooruitzichten daarvan waren niet echt bepaald in de categorie ‘prettig’. ‘En hoe gaat het met jou?’ de jongen haalde kort zijn schouders op ”Gaat wel, niets bijzonders.”
notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Fight back. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fight back. [OPEN]   Fight back. [OPEN] Emptywo maa 11, 2015 4:57 pm

Het antwoord van de jongen klonk vrij logisch. Als hij of iemand anders haar niet was komen helpen, hadden die jongens haar zeker te grazen genomen. En ze had niet het gevoel dat ze een gezellig babbeltje wilden doen. Al zeker niet nadat ze hun verrot had proberen te trappen. Ze hadden haar te pakken gekregen en zouden haar waarschijnlijk het steegje in hebben gesleurd. Wat er verder gebeurd zou zijn kwam niet verder in haar op. Ze sloot zichzelf er voor af omdat er beelden in haar hoofd kwamen die alles behalve prettig waren. Het waren beelden van gebeurtenissen die zich afspeelden in haar hoofd, steeds maar weer opnieuw. Maar eigenlijk had ze tegen Nathan willen liegen, willen zeggen dat ze het best zou aankunnen. Maar dat zou gewoon één grote leugen zijn geweest. Dat zou hij weten en dat wist zij ook dondersgoed. Zo te zien had Nathan niet veel meegemaakt en ze voelde zichzelf niet geroepen om te vertellen wat er allemaal met haar gebeurd was, gezien hij dat niet interessant zou vinden. ‘Bij mij ook niet echt,’ antwoordde ze dus maar. ‘Nog steeds druk aan het trainen voor de gym en opzoek naar wat Pokémon die het team kunnen versterken.’ Ze haalde haar schouders op, want veel nieuws was dat niet. Het was zowat het doel dat iedere trainer voor zich had. Voorzichtig liet ze haar neus los, want ze merkte dat het bloeden voor het grootste gedeelte gestopt was. ‘Heb jij eigenlijk al een gymbadge?’ Want ja, ze had geen inspiratie om iets anders te vragen dat interessant zou overkomen en zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Fight back. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fight back. [OPEN]   Fight back. [OPEN] Emptywo maa 11, 2015 5:05 pm



Just shut up when I drag you to hell


Ook leek Rose weinig te hebben meegemaakt, dat ze druk was aan het trainen voor de gym en Pokémon om bij haar team te kunnen toevoegen, Eigenlijk wel een standaard verhaaltje voor de meeste trainers dus, weinig bijzonders en helemaal niet dat het veel mensen uitmaakte eigenlijk. ‘Heb jij eigenlijk al een gymbadge?’ de groenharige knikte zijn hoofd, om vervolgens te antwoorden ”Jup, ik heb sinds kort de eerste binnen gehaald met Zira.” hij realiseerde zich wel dat de zwartharige natuurlijk niet zou weten wie Zira was, dus voegde Nathan er nog snel bij toe ”Dat is mij Fennekin.”
notes notes notes
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Fight back. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fight back. [OPEN]   Fight back. [OPEN] Emptyvr maa 13, 2015 7:26 am

Rose’ hart schoot in haar keel toen Nathan knikte. Dit was echt het perfecte geval om te weten te komen wat de eerste gymleider zoal gebruikte, maar eerst liet ze Nathan uitpraten. Ze wist dat Viola bug Pokémon gebruikte, maar ze wist niet precies welke. En het zou handig zijn als ze dat te weten zou komen. Bij het gedeelte over de Fennekin was ze verbaasd. Ze dacht dat Fennekin, de starter van Kalos, eerder evolueerde? Misschien wilde hij zijn Fennekin gewoon niet evolueren, want ze nam aan dat hij niet van het level was waarop hij zou evolueren. Nee, het niveau van de gymleider lag toch veel hoger? Ach ja. Zij koos er ook voor om haar Eevee wat later te evolueren, dus ergens begreep ze het wel. ‘Wat gebruikt de gymleider?’ vroeg ze. ‘Ik weet dat ze bug type gebruikt, maar misschien heeft één van haar Pokémon een type meer dan bug.’ Het kon bijvoorbeeld zijn dat ze een Beedrill had. Dan had ze zowel een bug als een poison type. Ze had echter niet het gevoel dat het een Beedrill ging zijn. ‘En gefeliciteerd trouwens!’ liet ze er haastig op volgen, waarna ze grinnikte. Typisch haar om weer zo laat te komen met zoiets, maar oké dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Fight back. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fight back. [OPEN]   Fight back. [OPEN] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fight back. [OPEN]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Time to fight back
» Back Alley Fight
» Who wants to fight? [OPEN]
» Let's fight the weasel[open]
» Pillow fight | OPEN

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: