Hehe | OPEN - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Hehe | OPEN

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Hehe | OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hehe | OPEN   Hehe | OPEN - Pagina 2 Emptywo maa 11, 2015 5:04 pm

Alyss

En dan zeg jij dat mijn namen cool zijn, moet je je eigen namen eens zien dan! Maar ik denk dat ik hem gewoon Storm blijf noemen. Storm is immers ook wel een mooie naam. Ik ken dus echt geen Spaans, laat staan dat ik ook maar één vreemde taal ken, haha. Ken je naast Spaans nog een taal? Ik vind het knap, hoor (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Hehe | OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hehe | OPEN   Hehe | OPEN - Pagina 2 Emptywo maa 11, 2015 5:16 pm

MESSAGING ROSE
*blush* Thanks c: Naja, Storm past ook wel, toch? En hihi, heb gewoon een talenknobbeltje. Verder kan ik alleen Engels, en niet eens zo heel goed xD Engels en Spaans, en Nederlands ofc ~~

Ff uitleg btw; Está betekent hij/zij bevindt zich, Naranja betekent oranje (het is een shiny dus ze is oranje), Cespéd betekent gras, Amarilla is geel en Viaje is reis c: Oh, en Mañana is morgen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Hehe | OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hehe | OPEN   Hehe | OPEN - Pagina 2 Emptyza maa 14, 2015 9:31 pm

Alyss

Kom ik aan met enkel Engels en Nederlands, haha xD En wauw! Daar is dan wel goed over nagedacht. Ik vind het leuke namen! Ik denk alleen dat ik het zelf bij creatieve namen ga houden zoals Blaye, want als ik namen in een andere taal moet gaan verzinnen... dankzij het dagenlang rondzwerven in Lumiose City kan ik nu ook wel een heel beetje Frans, maar mijn uitspraak da's echt om te gieren. Maar ik weet dus dat bonjour zoveel betekent als goedendag en au revoir betekent tot ziens ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Hehe | OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hehe | OPEN   Hehe | OPEN - Pagina 2 Emptyma maa 16, 2015 10:30 am

MESSAGING ROSE
Hahaha, Frans :'3 Het enige wat ik van Frans heb onthouden is croissant (nomnom) Naja je hebt toch engelse namen ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Hehe | OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hehe | OPEN   Hehe | OPEN - Pagina 2 Emptyza maa 21, 2015 8:44 pm

Alyss

Je hebt me aan het lachen gebracht, moet ik zeggen. Ik denk dat iedereen croissant wel kent en als dat niet zo is, moeten ze het léren kennen :3 Ja, ach, Engelse namen zijn ook goed genoeg, hè (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Hehe | OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hehe | OPEN   Hehe | OPEN - Pagina 2 Emptyza maa 21, 2015 9:13 pm

MESSAGING ROSE
Hahaha, fijn c: Jah, croissants zijn heerlijk, vooral met jam of chocopaste hehe ^^ Precies, engels is best een fijne taal om te spreken enzo c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Hehe | OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hehe | OPEN   Hehe | OPEN - Pagina 2 Emptyvr maa 27, 2015 7:33 am

Alyss

Och, houd op, ik krijg al honger en ik moet nog wel even wandelen voor ik iets kan eten, haha! c: Oké, totaal onderwerp nu. Wat vind jij het mooiste stadje van Kalos die je tot nu te gezien hebt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Hehe | OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hehe | OPEN   Hehe | OPEN - Pagina 2 Emptyza maa 28, 2015 9:31 pm

MESSAGING ROSE
Owh, succes hehe ~ In heel Kalos... Ik denk Couriway, daar kom ik iets te vaak ;p Jij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Hehe | OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hehe | OPEN   Hehe | OPEN - Pagina 2 Emptydo apr 02, 2015 8:49 pm

Alyss

Ik vind Lumiose City wel mooi, maar ik denk dat mijn favoriet toch wel Santalune City blijft. Met die mooie fontein en zo. Ik heb trouwens geen idee waar Couriway Town is, haha (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Hehe | OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hehe | OPEN   Hehe | OPEN - Pagina 2 Emptydo apr 02, 2015 9:23 pm

MESSAGING ROSE
Ah ja, is ook mooi daar c: Couriway is prachtig, met een heel mooi natuurgebied met watervallen enzo <3 Waar ben jij nu dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Hehe | OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hehe | OPEN   Hehe | OPEN - Pagina 2 Emptydo apr 02, 2015 9:28 pm

Alyss

Wauw! Dat moet ik echt eens zien dan! :3 Ik denk dat ik beter het infobordje kan vinden dat zich vlak naast me bevindt voor ik weer iets ga zeggen dat niet klopt, haha. Ah. Zo te zien ben ik dicht in de buurt bij Camphrier Town en zit ik op een splitsing tussen een route die leidt naar Parfum Palace en een route waar ik net vandaan kom c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Hehe | OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hehe | OPEN   Hehe | OPEN - Pagina 2 Emptyvr apr 03, 2015 9:52 pm

MESSAGING ROSE
JA ZEKER WETEN :DD Hahaha, ik heb echt de meest belabberde oriëntatie hier hoor. Ik zou je in Snowpoint city nog vol overtuiging kunnen vertellen dat we op de Lumiose badlands zitten, hahaha xD Moet je daar wat doen? Doe je trouwens gyms, of contests? Of ben je 'n breeder? C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Hehe | OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hehe | OPEN   Hehe | OPEN - Pagina 2 Emptydo apr 16, 2015 8:48 pm

Alyss

Maar op de Lumiose Badlands sneeuwt het toch niet...? Dacht dat het daar zanderig was, haha. Ik ben eigenlijk gewoon wat aan het trainen voor de gym. Dus ik ben een trainer, haha. Wat doe jij dan eigenlijk? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Hehe | OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hehe | OPEN   Hehe | OPEN - Pagina 2 Emptydo apr 16, 2015 9:23 pm

MESSAGING ROSE
Daarom juist ;p Aha, de hoeveelste gym is dat voor je? Ik ben coördinator, maar ik doe ook gyms, dus ik train daar ook voor, de tweede :33
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Hehe | OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hehe | OPEN   Hehe | OPEN - Pagina 2 Emptyma apr 27, 2015 7:52 am

Alyss

Ik weet dat het echt stom klinkt, maar ik ben nog maar bij de eerste, haha. Ik ben eigenlijk te veel afgeleid door al dat reizen en raak precies elke dag wel weer in de problemen *zucht* Maar wauw, dat klinkt tof! Heb je al een fokkerij? c: En van de tweede gym kan ik voorlopig nog enkel dromen, haha xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Hehe | OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hehe | OPEN   Hehe | OPEN - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hehe | OPEN
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [open] switching moods [ganzenopdracht] [open]
» [open] A new team member [open]
» Open lucht muziek [Open]
» [open] the one that falls [open]
» [open]the one with a Quilava[open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► CREATE NEW FILE :: Holo Caster Network-
Ga naar: