Explore the city. [&EZEKIEL DEIMOS] [FINISHED] - Pagina 5
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Explore the city. [&EZEKIEL DEIMOS] [FINISHED]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Explore the city. [&EZEKIEL DEIMOS] [FINISHED] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Explore the city. [&EZEKIEL DEIMOS] [FINISHED]   Explore the city. [&EZEKIEL DEIMOS] [FINISHED] - Pagina 5 Emptyvr feb 27, 2015 10:43 pm

De volgende reactie die kwam van de jongen was echt zo voorspelbaar. Zo zou zij ook nog gereageerd hebben, hoewel hij daarnet wel duidelijk had gezien dat ze bang was geweest. Niet voor die jongen of voor hem, maar voor wat er in haar verleden was gebeurd. De jongen naast haar had echter aangegeven dat het hem niks kon schelen, dus had Rose ook geen enkele moeite gedaan om het te vertellen. Niet dat ze het al verteld zou hebben als hij het wel wilde weten, want ze kende hem nauwelijks. Ze glimlachte zachtjes op zijn woorden. Zijn woorden erna lieten haar echter haar wenkbrauw ophalen. Ze had eerder verwacht dat hij van zichzelf zou vinden dat hij onoverwinnelijk was, dat hij de jongen makkelijk had aangekund en dat ze alsjeblieft niet zou zo moeten piekeren of zou moeten twijfelen aan hem. ‘Ach,’ zei ze schouderophalend. ‘Ik zou hem wel gewoon een schop tussen zijn benen hebben gegeven en dan was het knokpartijtje zo voorbij.’ Haar blik gleed echter naar de vent die een eind verderop stond. Deze was met zijn Holo Caster bezig en had totaal geen oog meer voor hun. Schijnbaar was hij in hun act getrapt. Of beter gezegd: in de jongen zijn act, want zij had niks gedaan. Haar blik gleed opzij naar de jongen. ‘Bedankt,’ mompelde ze zachtjes. Ze keek naar haar voeten. Ze vond het lastig om de jongen te bedanken die haar eigenlijk al de hele tijd aan het afsnauwen was, maar als hij niet was komen opdagen daarnet, had ze misschien ergens halfdood op de grond gelegen. De kerel zag er namelijk niet uit alsof hij haar niet durfde te slaan. Haar blauwe ogen keken de jongen opnieuw aan. ‘Dat je je zo vreemd gedroeg om mij daar weg te krijgen, bedoel ik.’ Ze keek weer terug naar haar voeten. Jep, complimentjes geven aan iemand waarvan ze niet zeker wist of ze hem mocht vond ze nog altijd lastig. Ach, misschien zou er een moment komen dat ze hem meer ging appreciëren en dat ze ooit nog eens beste vrienden werden. Misschien. Misschien ook niet. Waarschijnlijk… niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezekiel Deimos
Member
Ezekiel Deimos
Punten : 388
Age : -
Icon : Mudkip

Explore the city. [&EZEKIEL DEIMOS] [FINISHED] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Explore the city. [&EZEKIEL DEIMOS] [FINISHED]   Explore the city. [&EZEKIEL DEIMOS] [FINISHED] - Pagina 5 Emptyvr feb 27, 2015 11:47 pm

De jongen moest zachtjes grinniken om haar opmerking. Alsof een trap in je ballen je gelijk knock out sloeg. Tuurlijk, het deed pijn, best wel veel pijn eigenlijk, maar ze had te hoge verwachtingen. Daarnaast betwijfelde Zeke of ze met haar kippenpootjes wel zo hard kon slaan. "Denk je? Hij lijkt me zo'n persoon die een versteende slurf heeft. Omdat hij 't nooit gebruikt. Niemand wilt iemand met zo'n kapsel," merkte de jongen bedenkelijk op, terwijl hij naar de gast staarde. Sommige mannen droegen geslachtsdeel bescherming. Sommige mannen gingen te ver als het ging om hun edelstenen, of hoe ze die dingen dan ook noemde. Toen ze vervolgens zachtjes een bedankje mompelde, keek Zeke met opgetrokken wenkbrauw naar het meisje. Ze hield haar blik afgewend. Eventjes keek ze op, maar toen keek ze toch maar weer weg. Jeetje. Krijg wat controle over je ogen. Hij snoof luidruchtig toen ze begon over 'vreemd gedragen'. Pffft, zijn gedrag was niks vergeleken met dat van haar nog geen tien minuten geleden. "Ja, denk maar niet dat ik je nog eens uit de brand ga helpen! De volgende keer mag je het lekker zelf oplossen. Je hebt maar geluk gehad dat Bella ook altijd in de problemen kwam en dat ik zo'n geweldige acteur ben," liet hij haar met een iet wat luide stem weten. Een wat eigendunkerige grijns verscheen om zijn lippen, want de jongen had natuurlijk een enorm ego. "Maar ach. Ik denk dat jij aan wat rust toe bent, na net. Zullen we een Pokémon Center opzoeken?" Weer had ze geluk dat Zeke een klein zusje had en dus automatisch de neiging had om voor andere meisjes te zorgen. Vooral als ze kwetsbaar waren zoals Rose net was. Alleen dan, als men hem aan Bella herinnerde, leek zijn ruwheid wat te verdwijnen en plaats te maken voor een zachter, vriendelijker persoon. Ergens wist Zeke dit ook wel van zichzelf, maar ach, een slechte eigenschap was het niet, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Explore the city. [&EZEKIEL DEIMOS] [FINISHED] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Explore the city. [&EZEKIEL DEIMOS] [FINISHED]   Explore the city. [&EZEKIEL DEIMOS] [FINISHED] - Pagina 5 Emptyza feb 28, 2015 2:21 pm

De opmerking van de jongen deed Rose haar best doen om niet in lachen uit te barsten. De manier waar hij het dan ook op zei was hilarisch. Hij kon zo’n dingen echt droog zeggen zonder er zelf hard om te moeten lachen. Ze wilde eigenlijk voor de rest helemaal niks over de jongen en zijn slurf weten, want dat stond haar niet aan. Misschien vonden andere meiden van haar leeftijd dat interessant om te weten, maar zij niet. Ze had geen idee of, als dat gedoe met haar vader niet was gebeurd, ze het wel leuk had gevonden om dat te weten. Ze wist dat ze op vlak van jongens gewoon voor altijd zou verschillen met de andere meisjes van haar leeftijd. En ze wist niet of dat ooit zou veranderen en of ze daar ooit losser in zou worden. Ze wist überhaupt niet of ze ooit liefde kon geven zonder steeds aan het vreselijke terug te moeten denken van wat haar jaren geleden overkomen was. Misschien bleef ze wel voor altijd alleen, samen met haar Pokémon. Ze haalde enkel kort haar wenkbrauw op op wat hij zei, maar zijn vraag deed haar hoofd naar hem draaien. Misschien was ze ook wel toe aan wat rust. Haar hoofd deed gelukkig al wat minder pijn van de huilbui van daarnet, maar het bonken was nog steeds te voelen. Als ze een zware huilbui had gehad, moest ze altijd een pijnstiller innemen tegen de hoofdpijn. Dat hoefde nu gelukkig niet. Ze knikte op de vraag van de jongen. ‘Misschien is dat wel het beste,’ zei ze zacht. Ze stond op, waarna ze zich lichtelijk uitrekte en vervolgens naar voren keek. Ze kon een eindje verderop het rode gebouw van het Pokémon Center herkennen. Daar zou het lekker warm zijn en kon ze in één van die zachte banken zakken. Daar kwam dan ook nog het feit bij dat het buiten al wat donker begon te worden omdat de avond bijna begon in te treden en het sneller donker werd vanwege het seizoen. Ze begon naar het Pokémon Center te lopen. ‘Waar ga jij eigenlijk eten?’ vroeg ze aan de jongen. ‘De restaurants zijn hier niet goedkoop, dat kan ik je alvast vertellen.’ Of misschien moest ze haar tas nog eens doorspitten en zou ze iets hebben wat net genoeg was voor hun beiden. Daar kon ze hem wel mee bedanken voor wat hij daarnet gedaan had voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezekiel Deimos
Member
Ezekiel Deimos
Punten : 388
Age : -
Icon : Mudkip

Explore the city. [&EZEKIEL DEIMOS] [FINISHED] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Explore the city. [&EZEKIEL DEIMOS] [FINISHED]   Explore the city. [&EZEKIEL DEIMOS] [FINISHED] - Pagina 5 Emptywo maa 04, 2015 3:56 pm

Ze stemde met zijn idee in en duwde zichzelf overeind. Ook Zeke kwam overeind. Hij trok zijn jas wat rechter, keek even rond en focuste toen zijn blik op Rose, die al richting het Pokémon Center begon te lopen. Gelukkig was het niet te ver weg. Wat nou als ze zou vragen of hij mee wilde lopen omdat ze bang was voor enge mannen met versteende geslachtsdelen? Nou ja, Zeke kon altijd nog weigeren. Dat zou hij ook en ergens wist de jongen dat Rose dat ook wist. Mooi, scheelde hem weer wat tijd. Plotseling stelde ze echter toch een vraag. Waar hij zou gaan avondeten. "Weet ik veel," antwoordde de jongen direct. "En wat denk jij eigenlijk? Dat ik straatarm ben, of zo? Duur voor jou is niet duur voor mij," voegde hij er vervolgens wat beledigd aan toe. Na een kalmerende zucht ging de jongen echter op rustige toon verder: "Ik denk dat ik een trein pak en nog even een andere stad ga bezoeken." Zo. Hij moest en zou vóór het eind van de week een locatie voor zijn fokkerij vinden. Een korte blik om zich heen vertelde hem waar hij heen moest (wat waren die richtingsbordjes toch handig). De andere richting op, zo te zien. Wat jammer nou. "Ik zie je nog wel," zei hij terwijl een grijns zijn mondhoeken opkrulde. Zou hij haar ooit nog zien? Ze wist zijn naam niet eens. Ha, wie hield hij voor de gek. Kalos was enorm. Er zou een wonder moeten plaatsvinden als zij elkaar ooit nog tegen zouden komen. Maar ach, het was wat mensen leuk vonden om te horen, en aangezien Zeke weinig zin had haar weer in huilen uit te laten barsten, deed hij nu maar dat wat mensen leuk vonden. De jongen stak zijn hand op als afscheidsgroet (in de andere hield hij zijn Holo Caster) en liep toen zonder nog op of om te kijken weg.

Topic beëindigd
Je kan er nog op reageren als je wilt~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Explore the city. [&EZEKIEL DEIMOS] [FINISHED] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Explore the city. [&EZEKIEL DEIMOS] [FINISHED]   Explore the city. [&EZEKIEL DEIMOS] [FINISHED] - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Explore the city. [&EZEKIEL DEIMOS] [FINISHED]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ezekiel "Zeke" Deimos
» Unexpected. [&EZEKIEL DEIMOS]
» Explore the city. [&YARA CELICA]
» Let's explore!
» Trouble. [&JUDAH KANA] [FINISHED]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: