Love me {Blind date}
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Love me {Blind date}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Love me {Blind date} Empty
BerichtOnderwerp: Love me {Blind date}   Love me {Blind date} Emptyzo feb 15, 2015 9:03 pm

Met een zwart vestje, een losse, donkergrijze... Misschien zwarte broek en zin haren netjes gelegd keek hij naar de ondergaande zon. Hij stond nu voor het restaurant dat hij had afgehuurd voor de avond, voor zijn blind date. Oh, hier had hij wel wat geld aan uitgegeven, maar dat vond hij niet erg. Hij had laatst geïnvesteerd in een paar zaken en daar had hij al wat winst uit kunnen halen. Hij had ook al plannen om eigen winkelketen te starten, iets met kleding en make-up leek hem wel leuk om te beheren. Hij zuchtte even zachtjes. Hij had gezegd dat ze voor het restaurant zouden afspreken en dat ze er netjes bij moest staan, anders zou hij misschien nog meer geld boven halen voor de baas ofzo. Het was een oude zaag geweest, maar toen hij het geld boven had gehaald, had dat hem het zwijgen opgelegd, zo ging het altijd. Mensen deden immers alles voor geld. Hij zuchtte zachtjes en keek even om naar de deur, daarna keek hij terug naar de gebouwen. Hij had veel gepland voor de avond, ze kwam dus maar beter af, anders mocht hij de avond alleen spenderen... Nuja hij kon nog altijd iemand van de straat halen en meesleuren als date, zou moeten lukken. maar misschien was het ook omdat ze van Team Rocket was dat hij interesse had in haar. Nuja, zoveel interesse nu ook weer niet.

& Lucia Blaze
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Lucia Blaze
Punten : 222
Gender : Female ♀
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t523-lucia-blaze https://pokemon-journey.actieforum.com/t522-lucia-s-pokedex

Love me {Blind date} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love me {Blind date}   Love me {Blind date} Emptyma feb 16, 2015 3:57 pm


Lucia zuchtte en keek even naar de Houndoom naast haar, wat ze er van moest verwachten wist ze niet maar ze moest er maar het beste van maken. Wat was het toch fantastisch van Villain om haar in te schrijven voor de blind dates, samen met Anubis was hij een super team. Vooral als je bedacht hoe naïeve de Riolu was. Hoe de twee het precies voor elkaar hadden gekregen was nog steeds een mysterie voor Lucia, in elk geval was Anubis er in betrokken. Maar ze ging de Houndoom niet gewonnen geven en misschien zou het nog een leuke avond kunnen worden. Ze had geen jurk aangedaan, die dingen waren echt vreselijk onhandig en straks kwam Villain nog op het idee het ding te scheuren, of erger nog, in brand te steken. Ze zag de hond er wel voor aan. In plaats daarvan had ze gewoon nette kleren aangedaan, spijkerbroek en een leuk shirt. Niet dat je daar veel van kon zien, zoals gewoonlijk droeg ze haar lange, bruine jas die de meeste kleding de ze droeg verborg. Villain af opeens een luide blaf en liet daardoor een vogel opschrikken die bijna tegen Lucia aanvloog. De brunette draaide zich om en keek naar de grijnzende snuit van de Houndoom. "Ik haat je," zei ze op koude toon tegen de pokémon. Villain keek alleen plagerig terug met een blik die zei: 'dat meen je toch niet'. Lucia zuchtte, nee, ze hate de hond niet, maar soms. "Gewoon volgen en stil zijn," zuchtte ze tegen de Houndoom. Als hij gewoon zijn kop zou houden zou het allemaal wel goed komen, hopelijk.
Villain zei, of deed, de rest van de weg niks meer, waarschijnlijk de stilte voor de storm. Lucia zag voor het adres waar ze heen moest al iemand staan, ze ging er maar van uit dat dit haar 'date' was. "Ik ga me nu maar alvast verontschuldigen voor mijn 'fantastische' hond hier," gaf ze als begroeting. Villain zette onschuldige puppy-oogjes op en ging netjes naast zijn trainer zitten. De pretlichtjes schenen al in zijn rode, demonische ogen. "Hij wil zijn claustrofobie en bewegingsvrijheid die hij daardoor krijgt nog wel eens misbruiken," vervolgde Lucia met een waarschuwende blik op haar pokémon. Villain was zo'n... typische team Rocket pokémon, meer dan Lyra in elk geval, die zag er alleen als eentje uit, de luie poes die ze was. De Houndoom kwam van straat, kon je heel duidelijk zien aan zijn dreigende litteken dat over zijn linkerschouder liep, hij had niks tegen stelen en genade leek niet altíjd in zijn woordenboek te staan. Alleen rond Anubis misschien, hij was ook zo op de Riolu gesteld.

Villain zal zo'n 'schatje' zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Love me {Blind date} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love me {Blind date}   Love me {Blind date} Emptydi feb 17, 2015 12:02 pm

Al snel verscheen een vrouw, jonger dan hem, op de straat. Eerst had hij gedacht dat het een passant zou zijn, maar dat was het dus niet. Hij lachte enkel naar haar toen ze stopte voor hem. Oké dan, zijn date voor vanavond, goed, goed. Hij kon niet klagen. Ze had een Houndoom bij haar, hij zag eruit alsof hij niks zou doen... Maar zijn lichaam was getekend met littekens die een ander verhaal vertelden. "Ik ga me nu maar alvast verontschuldigen voor mijn 'fantastische' hond hier," Hij knikte even naar haar waarna hij zijn blik naar haar verplaatste. "Hij wil zijn claustrofobie en bewegingsvrijheid die hij daardoor krijgt nog wel eens misbruiken," Opnieuw knikte hij. Oké, dat was handig om te weten. "Het is wel een machtige Pokémon," mompelde hij zachtjes. Daarna keek hij terug naar zijn date. "Goed, ik ben dus Matthew," zei hij met een klein lachje. Ze zag er echt nog niet zo slecht uit. Misschien zou het dus wel een leuke avond worden. Met alles wat hij gepland had kon het ook niet anders. Daarna week hij een stapje naar rechts en keek hij naar de ingang van het restaurant. Zoals een echte gentleman, ladies first~
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Lucia Blaze
Punten : 222
Gender : Female ♀
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t523-lucia-blaze https://pokemon-journey.actieforum.com/t522-lucia-s-pokedex

Love me {Blind date} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love me {Blind date}   Love me {Blind date} Emptyza feb 21, 2015 8:26 am


Lucia zuchtte en keek nog even naar Villain, de hond keek nog steeds alsof hij straks iets heel leuks zou meemaken. "Ik ben Lucia," stelde ze zich na Matthew voor. "En dit is Villain," ging ze verder met een gebaar naar de hond, de Houndoom blafte zachtjes en keek Matthew even aan. Lucia nam aan dat zij als eerste moest, ze had genoeg lessen van haar moeder in goede manieren gehad dat ze wel wist hoe ze zich moest gedragen. Maar voordat ze een stap kon zetten nieste Villain 'per ongeluk' en verschroeide de tegels voor haar. Met een vernietigende blik keek de brunette haar pokémon aan. "Misschien is het toch beter als ik een babysit regel," zuchtte ze daarna. Lucia viste een pokébal uit haar zak en hield hem voor de Houndoom. "Een streek en je brengt de rest van de avond door met Lucy."
Oké, de Charizard was best een pokémon die respect van haar teamgenoten afdwong, maar hoe Villain reageerde was een bééétje overdreven. De hond dook ineen en keek zijn trainer zo genaamd bang aan, al leek het best redelijk op een bange pokémon. Je zou bijna denken dat Lucy de wonden op zijn schouder had gemaakt. "Dramaqueen," bromde Lucia tegen de Houndoom en Villain kwam weer overeind, nu voorzichtig dat hij geen fouten maakte en een nacht lang op de straten moest zwerven met een Charizard als partner. "Het spijt me," mompelde Lucia nog een keer tegen haar date, dit ging niet helemaal soepel. Met haar blik half op haar pokémon liep ze naar binnen. Villain volgde en gedroeg zich net als een brave hond. Netjes liep hij achter zijn trainer en maakte er zeker van dat zijn halsband met mega stone goed te zien was, dat was iets waar hij heel trots op was. Zolang Lucy in haar bal bleef kon dit een hele leuke avond worden. Voor hem dan, wel te verstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Love me {Blind date} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love me {Blind date}   Love me {Blind date} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love me {Blind date}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: