Almost ready [&CEVELLA GREENDAY] - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Almost ready [&CEVELLA GREENDAY]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Cevella Greenday
Member
Cevella Greenday
Punten : 631
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1447-cevella-maria-greenday https://pokemon-journey.actieforum.com/t1448-cevella-s-pokedex

Almost ready [&CEVELLA GREENDAY] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost ready [&CEVELLA GREENDAY]   Almost ready [&CEVELLA GREENDAY] - Pagina 2 Emptywo maa 18, 2015 5:05 pm

De Pikachu keek eerst even in het rond waarna die op zijn vier poten ging staan. Wat vonkjes kwamen uit de rode wangen van de pokémon. Nu wist Epsilon beter wat hij er mee aan moest, speel gevechtjes vond hij niet zo heel erg. Epsilon liet zich ook op zijn vier poten vallen waarna er ook uit zijn wangen wat vonkjes kwamen. De Raichu liet merken dat zijn tegenstander mocht beginnen. ‘Dat is een logische gedachte,’ zei Connor in de tussentijd. Verbaast keek Cevella hem even aan, zelf dacht ze dat het juist wat apart was. ‘Tijdens een gevecht ben ik nooit nerveus omdat ik dan te veel adrenaline voel. Ik denk dat dat ongeveer het beste gevoel is die ik ooit heb meegemaakt in mijn leven. Dan reageer je instinctief en meestal ook nog eens op de juiste manier.’ Vertelde de blauw zwart harige jongen met een grijns op zijn gezicht. Cevella knikte begrijpend, dat was waarschijnlijk ongeveer de zelfde adrenaline als die je had tijdens een contest. "Tijdens de gevechten van een contest heb je ongeveer het zelfde, dat merkte ik toen ik vroeger wel eens een mini-contestje hield met een paar vrienden van me."
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Jacob
Member
Connor Jacob
Punten : 436
Gender : Male ♂
Age : 18 years old || 07/02
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1807-connor-jacob#32402 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1808-connor-s-pokedex#32409

Almost ready [&CEVELLA GREENDAY] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Almost ready [&CEVELLA GREENDAY]   Almost ready [&CEVELLA GREENDAY] - Pagina 2 Emptydo maa 19, 2015 7:27 am

Pikachu bewoog vrolijk met zijn oren toen hij zag dat Raichu inging op zijn uitdaging. Hij begreep ook dat hij als eerste moest beginnen en dacht na over een aanval. Als Connor er niet was om hem een opdracht te geven, vond hij het vrij moeilijk om zelf met een aanval op de proppen te komen. Hij wist echter wel welke aanvallen hij allemaal kon gebruiken en aangezien Raichu ook een electric type was, zou het niet zo heel veel schade aanrichten. En dus laadde Pikachu zijn Electro Ball en zond deze naar Raichu, gevolgd door een – zachte – Quick Attack. Zo kon hij op Raichu’s rug springen en hem een beetje plagen. Connor richtte zijn blik van zijn Pikachu weer op Cevella en knikte toen ze haar woorden sprak. ‘Precies,’ zei hij. ‘Maar ik heb dan van te voren altijd wel schrik dat ik die zenuwen de overhand laat nemen. Zoiets is namelijk nooit goed.’ Hij keek even nadenkend naar Pikachu. Deze maakte ondertussen een geluidje van plezier en Connor glimlachte. ‘Ik ben blij dat jouw Raichu en mijn Pikachu het zo goed met elkaar kunnen vinden,’ zei hij glimlachend waarna hij een knikje deed naar de twee Pokémon. Voor hetzelfde geld hadden ze helemaal niet met elkaar om kunnen gaan en waren ze nu voor het echt aan het vechten geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Almost ready [&CEVELLA GREENDAY]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Help me, i’m lost [met Cevella Greenday]
» ~Cevella Maria Greenday~
» Hello 'nd goodbye +Cevella Greenday
» Is this thing working? +Cevella Greenday
» Whack-a-Mole |& Cevella Greenday

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Santalune City-
Ga naar: