Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Connor Jacob
Member
Connor Jacob
Punten : 436
Gender : Male ♂
Age : 18 years old || 07/02
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1807-connor-jacob#32402 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1808-connor-s-pokedex#32409

Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED]   Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Emptyma mei 25, 2015 1:23 pm

Connor grinnikte kort toen Cecille opmerkte dat hij verkoper moest worden. Misschien moest hij dat maar worden, ja. Hij bedacht zich arrogant dat als hij dat ging doen, geen enkel mens nog in de andere regio’s zou leven en dat zou ook niet bepaald goed zijn. Maar hij moest eerlijk toegeven dat hij ook weer snakte om terug naar Kanto te gaan omdat dat toch één van de mooiste regio’s was in zijn opinie. Kalos was ook wel mooi. Hij hoopte dat hij Hoenn, Unova en Sinnoh een andere keer kon ontdekken, want hij had gehoord dat die regio’s ook wel mooi waren. En wie weet als Cecille hem meer leerde over Johto dat hij die regio ook wel ging bezoeken. Hij luisterde geboeid naar haar toen ze begon met vertellen. Vooral het gedeelte over Bell Tower, Goldenrod City en de Bug Catching Contest stond hem wel aan. Hij zag zichzelf al echt naar zo’n wedstrijd gaan en proberen om een mooie, grote Beedrill te vangen of een gevaarlijke Pinsir. Of een Scyther. Als die daar waren, natuurlijk, maar hij nam aan van wel. Hij grinnikte kort over het gedeelte van de kids. ‘Ik denk dat als die kids zoals mij zijn dat het ook niet bepaald goed gaat komen,’ lachte hij. Nee, hij was veel te nieuwsgierig voor deze wereld. En hij durfde ook vrij veel. Hij zag zichzelf al echt naar zo’n gevaarlijke Pokémon rennen, die op zijn schouder tikken en hem vervolgens proberen te vangen. Hij wist niet of je in die wedstrijd Pokémon mocht gebruiken, maar hij kon in elk geval wel op de hulp van Pikachu rekenen als hij in gevaar was. ‘Plus ik denk ook niet dat ik gauw aan kids ga beginnen,’ zei hij grijnzend. Nee, hij was niet echt het type om kinderen te hebben. Hij vond ze veel te luidruchtig en soms ook ietwat vervelend. Als hij één dag voor een kind zou moeten zorgen zou hij het al erg vinden. Bovendien wilde hij nog vele reizen maken door de regio’s en kinderen zouden hem enkel ophouden, maar wie weet. Misschien als hij een mooie meid vond waar hij het goed mee kon vinden dat hij er wel een gezin mee kon stichten. ‘En jij?’ vroeg hij. ‘Zou jij later kinderen willen hebben?’ Hij zag het al helemaal voor zich. Allemaal kleine Cecille’s. Aan Cecille’s woorden van daarnet had hij al kunnen afleiden dat ze makkelijk in de problemen kon komen net als hem. ‘Ik denk trouwens ook niet dat heel de wereld zit te wachten op nog meer Connor look-a-likes.’

OOC: TOTAAL NIET LAAT OF ZO XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED]   Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Emptydi mei 26, 2015 11:43 am


Connor’s kinderen zouden er schijnbaar ook niet goed vanaf komen volgens hem. Cecille lachte vermaakt met hem mee. “Dat klinkt bekend in de oren,” grijnsde ze naar hem. Nee, mochten ze echt ooit haar genen in zich krijgen, dan was dat een groot probleem voor degene die ze met de blondine moest opvoeden. En als het zo goed bleef gaan, dan was Sara hoogstwaarschijnlijk de pineut. Al waren de genen van Cecille dan ook niet aanwezig, dus dat was dan ook weer een meevaller. Connor vertelde zelf nog geen kinderen te willen en het meisje knikte begrijpend. Ze waren nog jong; konden nog veel van de wereld zien als ze wilden. Sowieso wilde de blondine zelf ook nog focussen op het winnen van gyms. En misschien was het ook wel weer goed voor haar om wat kickbokswedstrijden op te pakken. “Eerst maar eens de league winnen, huh?” sprak ze daarom niet veel later met een veelwetende blik op hem gericht. Zelf wilde ze het immers ook niet anders hebben.

Toen hij vroeg of zij aan kids dacht, knikte ze vrijwel meteen. “Niet meteen hoor,” voegde ze eraan toe, waarop ze naar zijn grap luisterde en begon te grinniken. “Honestly? De wereld is beter af zonder een hoop Cecille juniors. Ik heb medelijden met mijn partner, later.” Een grijns sierde haar gezicht, terwijl ze het zich al helemaal kon voorstellen. Al die kleine lummeltjes wat naar haar opkeken, omdat ze natuurlijk een supersterk team had en minimaal acht badges van deze regio. “Ik zou natuurlijk de ‘cool mom’ zijn,” voegde ze er nog aan toe. Weinig tot geen regels en een hele hoop lol. “Ik wil namelijk niet opscheppen, maar ik ben erg goed met kinderen.” Het bewijs was wel hoe ze met Sivar omging. Bovendien had ze gewoon een zwak voor jonge dingen, of het nou mens of pokémon was. En, zei nou zelf, wie zat er niet op te wachten om tijd door te brengen met iets dat oneindig veel van je kon houden om wie je was en wat je representeerde? Cecille was bijna te ongeduldig ervoor.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Jacob
Member
Connor Jacob
Punten : 436
Gender : Male ♂
Age : 18 years old || 07/02
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1807-connor-jacob#32402 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1808-connor-s-pokedex#32409

Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED]   Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Emptydi jun 16, 2015 8:38 pm

Een kleine grijns gleed om Connor’s lippen toen Cecille een verwijzing maakte naar de league. Ja, eerst de league. Eerst de league in Kalos, dan die in Hoenn en dan die in Kanto. En Pikachu zou altijd met hem mee mogen reizen. Die kon hij dan nog altijd inzitten tegen de laatste gym als ze in een nieuwe regio waren. Als hij de rest van zijn team moest droppen, dan was dat maar zo. Hij zag het wel zitten om dan met een nieuw team te beginnen, maar Pikachu zou altijd aan zijn zijde blijven. Als mensen dan dachten dat hij zwak was, kon hij zijn Pikachu op ze afsturen. Cecille leek echter wel in te zijn voor kinderen en eerlijk gezegd verbaasde Connor dat niet echt. Ze was een spontane meid en hij was er vrij zeker van dat als ze kinderen kreeg, die naar haar op zouden kijken. Of als ze kinderen adopteerde, maakte niet uit wat ze deed. Wie weet was ze wel voor de vrouwen en moesten ze dan kinderen maken op een andere manier. Hij had daar allemaal geen verstand van, maar hij wist wel dat als het zo was, hij het zou accepteren. Naar zijn mening was iedereen vrij om zijn of haar geaardheid te beslissen. Als dat hetero of homo was, dat maakte voor hem niks uit. Bij hem ging het erom dat de mensen zich goed voelden. ‘Ik niet,’ gaf hij eerlijk toe. ‘Ik ben sneller bij ze uit de buurt dan dat ik naar ze toe wil gaan en krijg al heel gauw genoeg van hun gezeur.’ Hij lachte zijn tanden bloot. En dan te bedenken dat hij ooit zelf een kind was geweest. Gelukkig hadden zijn ouders diezelfde instelling als hij niet gehad, want anders was hij hier niet eens geweest. Een vreemde gedachte om te hebben trouwens. Maar misschien dacht zijn moeder of zijn vader er vroeger ook zo over, maar waren ze van gedachten veranderd toen ze elkaar ontmoetten. Wie weet. Als hij een leuk meisje tegenkwam en het ging goed, kon het maar eens zomaar gebeuren. Hij grijnsde naar Cecille. ‘Ik denk dat als ik dan toch vader word en ik zou een dochter krijgen, dat ik het type vader zou zijn dat haar zou stalken als ze haar eerste date zou hebben en mijn shotgun te boven zou halen als een jongen iets bij haar doet dat niet door de beugel gaat.’ Hij grijnsde. Ja, hij zag zichzelf dat al echt doen. De vader die zijn dochter te veel beschermde. ‘En als het een jongen zou zijn zou ik alleen maar kunnen hopen dat hij niet te veel van mij wegheeft, want anders komt het niet meer goed.’ Zijn ogen twinkelden een beetje. Hmm. Misschien was kinderen krijgen dan toch niet zo’n erg idee. Misschien. ‘Maar dat ligt nogal ver van mijn bed. Eerst moet ik nog een goede partner vinden. En uiteraard de leagues verslaan,’ zei hij, nadruk leggend op dat woordje zodat Cecille wist dat hij van plan was om er meerderen uit te dagen na Kalos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED]   Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Emptywo jun 17, 2015 7:48 pm


Connor gaf toe dat hij liever uit de buurt bleef bij kinderen dan dat hij ze zelf had. Cecille maakte een pruillipje en deed net alsof zijn opmerking pijn deed. “Aw, geen bezoekje van ome Connor dus?” vroeg ze aan hem. Ze glimlachte echter al snel weer om te laten merken dat ze echt een grapje maakte. Dat ze de jongen net ontmoet had, maakte haar eigenlijk niks uit. De twee konden overduidelijk met elkaar opschieten, dus meer met hem optrekken vond de blondine absoluut geen probleem. Hij vertelde zelf een overprotective vader te worden, mocht hij toch kids krijgen, en Cecille lachte geamuseerd om de opmerkingen. Vervolgens haalde ze haar schouders op. “Ik zou mijn eigen kinderen plagen. Zeggen dat ik hun partners eerst wil keuren voor ze op een tweede date mogen. Voor de rest mogen ze het van mij zelf weten, als het maar veilig gebeurd allemaal.” Een kleine glimlach sierde nu haar gezicht, want dat was precies hoe haar ouders het met haar hadden gedaan. Afgezien van dat keurgrapje dan, maar ze wist inmiddels wel dat het hen niet uitmaakten met wie of wat ze thuiskwam, zolang ze maar gelukkig was. “Ik zou verder ook geen probleem hebben met wie ze aan komen zetten,” vervolgde ze daarom ook. “Dat zou nogal hypocriet zijn.” Cecille grinnikte zachtjes, dat alleen maar luider werd toen Connor een grapje over bedden maakte.

“Ver van je bed, hm?” herhaalde ze, een plagerige blik in haar ogen. Ze knikte echter toen hij het over een partner en de leagues had. “Same. Nou ja, dat laatste in ieder geval. Dat eerste heb ik al gevonden,” grijnsde ze naar hem. Hij had het echter over meerdere leagues, of niet soms? “Welke ben je van plan hierna te doen, eigenlijk? Ik weet het zelf eerlijk gezegd nog niet allemaal en ik maak ook niet echt vaste toekomstplannen, maar misschien dat het Hoenn wordt.” Misschien bleef ze wel met Sara en Kalos wonen. Kochten ze een leuk huisje ergens vlak buiten de stad en werden daar gelukkig. Wie wist wat de toekomst voor haar te bieden had.

Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Jacob
Member
Connor Jacob
Punten : 436
Gender : Male ♂
Age : 18 years old || 07/02
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1807-connor-jacob#32402 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1808-connor-s-pokedex#32409

Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED]   Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Emptydo jul 16, 2015 4:14 pm

Connor had instemmend geknikt toen Cecille haar mening zei. Hij mocht er nu wel zo over doen, maar hem zou het ook niet uitmaken met wie zijn kinderen later zouden thuiskomen. Als het maar wel iemand was die hun gelukkig zouden maken. Verder maakte het hem niet uit welk geslacht het was of waar diegene afkomstig van was. Het ging om de persoonlijkheid. Toch ging hij iemand die drugs gebruikte of iets anders niet toelaten, want dat werd pas echt een ramp. Dat zou nog erger zijn dan als het iemand was die qua persoonlijkheid veel op hemzelf leek. Maar goed, daar moest hij eigenlijk nog niet zo erg mee bezig zijn. Hij moest nu vooral van het leven genieten en zorgen dat hij de league van Kalos kon verslaan, want anders zou hij voor niets zo hard trainen. Voor hem was het eerste ding wat hij moest doen vooral die eerste gym uitdagen. Als hij te veel over andere dingen na ging blijven denken, zou hij nooit aan zijn eerste badge toekomen. Dat wilde dus ook zeggen dat hij dingen zoals een partner wel even op zijn buik kon schrijven, want zij hielden je alleen maar op in je reis. Bovendien verwachtte hij van een relatie dat het te veel drama was en daarom begon hij er meestal ook al niet aan. Maar wie weet, als hij écht eens iemand zou vinden. Hij haalde zijn wenkbrauwen kort na elkaar op toen Cecille aangaf dat ze haar partner al gevonden had. ‘Heb je een foto van hem?’ Er volgde een korte stilte. ‘Of haar.’ Hij haalde zijn schouders op om aan te geven dat het hem niet al te veel uitmaakte. Bij haar vraag dacht hij even na. Hij had altijd met zekerheid kunnen zeggen dat hij de league van Kanto wilde uitdagen nadat hij klaar was in Kalos, maar nu wist hij het niet meer zeker. De league van Hoenn klonk hem immers ook wel interessant. Hij wilde sowieso meerdere regio’s achter elkaar doen, nieuwe teams opstarten en zijn best blijven doen om redelijk bekend te raken. Als je het ver schopte in de league, kreeg je immers een goede naam bij anderen. Hij richtte zijn blik op Cecille. ‘Ik denk dat ik de league van Hoenn ga doen, maar die van Kanto staat ook op de planning. Een reis door mijn geboorteregio zou echt prachtig zijn. Dan neem ik Pikachu gewoon mee en wacht ik tot de laatste gym zodat ik deze kan overvallen met mijn overpowerde Pokémon.’ Hij lachte, maar hij meende het wel serieus. Hij ging Pikachu gewoon meenemen op al zijn reizen, hoe hoog het niveau van zijn Pokémon dan ook was. En dan zou hij naar de laatste gym gaan en deze uitdagen met Pikachu en zijn vijf nieuwe teamgenoten. Dat werd ongeveer het plan. Hij richtte zijn blik weer op Cecille. ‘Alle regio’s behalve die van Unova klinken me wel interessant. Ik vind de meeste Pokémon van Unova er best wel raar uitzien.’ Hij grinnikte even. ‘Sorry als ik daarmee één van je teamgenoten beledig en als die uit Unova komen trouwens.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED]   Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Emptyvr jul 17, 2015 1:24 pm


Connor scheen verrast door haar opmerking en wilde wel een foto van hem zien. Cecille opende haar mond al om hem te corrigeren, maar hij was haar zelf al voor. De blondine grijnsde scheef en knikte naar hem. “Let niet op haar ongeamuseerde blikken,” voegde ze er grinnikend aan toe, terwijl ze haar Holocaster tevoorschijn haalde. “Zo mag ze er misschien uitzien, maar stiekem geniet ze wel van het leven.” Althans, dat hoopte de blondine maar. Sara kwam nou niet bepaald depressief over en had het er ook nooit over gehad, dus ging ze ervan uit dat ook haar vriendin wel een aantal (guilty) pleasures had. Cecille hield haar Holocaster zo vast zodat ze er beide naar konden kijken en kon het niet helpen dan een trotse twinkeling in haar ogen te laten verschijnen. “We verschillen eigenlijk heel erg qua karakter. Ik heb geen idee hoe ze het met me uithoud,” lachte de blondine naar hem. Op bijna elke foto was Cecille wel met een brede grijns of glimlach te zien, terwijl Sara zich veel beter kon inhouden en meestal maar een subtiele glimlach had.

De blondine stopte haar Holocaster weer weg na het laten zien van een aantal foto’s en luisterde toen naar zijn antwoord op haar vraag. Hij dacht dus ook aan Hoenn, maar Kanto stond ook op het programma. Hm. Een derde league? Cecille zou ook heel graag alle leagues afgaan, maar zoals ze al had gezegd, plande ze liever niks. Zo was zij niet. Zij was eerder het soort persoon wat van dag tot dag leefde en wel zag wat er gebeurde. Wie weet kreeg ze een ongeluk en kon ze niet meer lopen. Of stierf ze aan iets. Dan had al dat plannen geen nut gehad. Daartegenover stond wel dat ze kon dromen – en dromen, dat deed ze zeker. Kampioen worden van een league, terug de competitie in gaan met kickboksen en winnen... Cecille had dromen genoeg. En ze ging er ook wel op in, maar niet omdat ze haar leven had uitgepland. Dat deed ze wel als ze er zin in had.

“Ik voel je,” reageerde ze over het verhaal van Pikachu. “Ik ga ook echt nergens heen zonder Sivar. Hij is mijn beste vriend zowat,” glimlachte ze naar Connor. De Tyrogue was zelfs zodanig naar haar gegroeid dat ze hem als oefening begon te zien voor als ze later kinderen kreeg. De titel ‘klein broertje’ was hij al lang gepasseerd. Af en toe voelde hij als een soort zoon, hoe raar dat in een ander z’n oren ook mocht klinken. Cecille snoof geamuseerd om de verontschuldiging, maar trok toen een bedachtzaam gezicht. “Heb ik die?” vroeg ze zich hardop af. “Nope,” realiseerde ze zich al snel. “Maar er staat er wel één op de planning.” Scraggy. Hij zag er wel leuk uit met zijn afzakkend broekje en hij was een vechttype. Die kwam toch uit Unova, right?
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Jacob
Member
Connor Jacob
Punten : 436
Gender : Male ♂
Age : 18 years old || 07/02
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1807-connor-jacob#32402 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1808-connor-s-pokedex#32409

Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED]   Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Emptywo jul 29, 2015 9:44 pm

Zodra Cecille hem foto’s van haar vriendin had laten zien – hij had zichzelf dan toch goed gecorrigeerd en daar was hij ook wel blij om – had hij breed gegrijnsd naar haar. Ze was zeker niet lelijk en zoals hij het op de foto’s zag vond hij hun wel goed bij elkaar passen. Hij was dan ook niet dat type dat dit soort relaties afkeurde, dus dat was alvast een meevaller voor haar en voor hem. Voor de rest was het vrij grappig geweest om te zien hoe Cecille echt letterlijk op elke foto met een brede grijns naar de lens keek en het meisje waarmee ze samen was zich wat meer inhield. Haar blik was neutraler, maar daardoor niet minder gelukkig in Connor’s ogen. Het was duidelijk dat er twee dolgelukkige mensen te zien waren en daar was hij blij om.Ook al kende hij Cecille nog maar net, hij gunde het haar van harte dat het goed zou gaan tussen haar en haar vriendin. 'Een mooi koppeltje. Jullie zien er echt gelukkig uit,' zei hij nog tegen haar. Zijn ogen gleden naar haar nadat ze de Holo Caster had weggestopt en hij heel zijn relaas had gedaan over wat hij graag wilde doen. Het liefste van al wilde hij nu direct stoppen met de Kalos league en naar Kanto gaan om daar zijn reis te beginnen. Hij wilde ten eerste zijn vader hier echt niet alleen achterlaten en ten tweede wilde hij niet plotseling stoppen met zijn reis hier terwijl hij nog maar pas begonnen was. Dat kwam namelijk ook weer zo dom over. Hij zou wel zien. Misschien was het een slecht ding als hij nu van te voren alles ging inplannen. Hij kon het beter gewoon laten gaan zoals het zou gaan. Het was dan ook een beetje jammer dat hij een persoon was die het liefste alles onder controle had en die het wel graag wat vooruit plande. Dat zou hem later zeker wel eens tegen de borst stuiten, maar zolang hij er geen last van had, waarom zou hij het dan niet doen? Hij grijnsde toen Cecille zonder al te veel spoilers zei dat ze van plan was om er eentje te vangen toen hij het had over de Pokémon uit Unova. En met zonder spoilers bedoelde hij dat ze er niet gelijk bij vertelde wat ze precies ging vangen. ‘Nu maak je me nieuwsgierig,’ zei hij lachend tegen haar. ‘Welke Pokémon ben je dan van plan om te vangen? Of ga je hem eerst vangen en dan een foto naar me opsturen zodat ik het op die manier te weten kom?’ Wie weet had hij haar nu wel een idee gegeven en was ze het eerst van plan geweest om het hem te vertellen, maar had hij haar nu op andere gedachten gebracht. Een beetje een domme zet van hem als je het hem vroeg, maar goed. ‘Dan vertel ik jou welke Pokémon ik op de planning heb staan,’ voegde hij eraan toe zonder echt na te denken over wat hij zei. Het besef dat hij dat helemaal nog niet wist drong pas later tot hem door. Ach, hij zou wel iets verzinnen en als de Pokémon dan uiteindelijk toch niet in zijn team zou komen, zou hij gewoon kunnen zeggen dat de plannen veranderd waren. Wist zij veel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED]   Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Emptyza aug 01, 2015 5:38 pm


De complimenten van Connor ontgingen haar niet. Het deed haar zelfs erg goed om te horen en het maakte haar grijns net ietsje breder dan het al was – waarmee ze zichzelf verbaasde dat het nog mogelijk was. Het gesprek sprong vanaf dat moment over naar de andere regio’s en hun toekomstplannen, waardoor Cecille toch wel haar eigen regio begon te missen. Misschien dat ze die ooit ook nog ging verslaan, want hoewel ze erg van avontuur hield, zou het haar ook niet erg lijken om weer gewoon thuis rond te kunnen hangen. Natuurlijk ging ze wel eerst de Kalos League afmaken voor ze dat deed en moest ze op de één of andere manier haar vriendin nog overhalen om naar Johto te gaan, maar dat zag ze later allemaal wel. Het enige dat nu van belang was, waren haar pokémon, de badges in Kalos en Sara. That’s it.

Cecille wilde het hem wel vertellen. Echt waar. Maar als ze een kans kreeg om te plagen, dan greep ze die met beide, grijpgrage handjes. “Hmm, dat klinkt eigenlijk wel als een veel leuker idee,” grijnsde ze naar Connor. “Ik kan je ook nog wel een hint geven om de pijn te verzachten.” Natuurlijk ging ze hem dan geen makkelijke geven. De blondine had zelfs al een hele mooie hint bedacht om het er nog even in te wrijven. “Het wordt een vechtpokémon!” sprak ze vrolijk, een plagerige blik in haar ogen en haar mondhoeken opgekruld. Connor was echter slimmer dan dat en beloofde haar zijn toekomstige team te vertellen. Dat was echt gemeen, want als er iemand een nieuwsgierig wezen was op deze planeet, dan was het Cecille wel. Ze liet gespeeld haar hoofd wat hangen en zuchtte verslagen. “Oké, oké, ik heb mijn zinnen op een Scraggy gezet,” gaf ze toe. Ze keek weer op en richtte haar blik afwachtend op de jongen.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Jacob
Member
Connor Jacob
Punten : 436
Gender : Male ♂
Age : 18 years old || 07/02
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1807-connor-jacob#32402 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1808-connor-s-pokedex#32409

Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED]   Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Emptyma aug 31, 2015 11:41 am

Connor kreunde geërgerd toen hij Cecille’s woorden hoorde. Great. Nu had hij haar inderdaad een ideetje gegeven. Toch lachten zijn ogen haar toe. Ook al mocht hij geërgerd overkomen, hij was eerlijk gezegd allesbehalve. Het was haar recht dat ze het geheim mocht houden voor hem. Hij zou het eerlijk gezegd haar ook niet kwalijk nemen als ze het hem niet vertelde. Je team uitbreiden met een Pokémon naar keuze was iets persoonlijks en iets waar anderen niet veel mee te maken hadden, tenzij je het natuurlijk aan de grote klok wilde hangen telkens als je een teamgenoot ging vangen. Hijzelf was ook altijd stilzwijgend over welke teamgenoot hij ging vangen. Maar dat kwam voornamelijk omdat hij gewoon nog niet wist van te voren wat hij precies zou gaan vangen. Hij had echter wel al een ideetje en als Cecille toch zou vertellen waar ze haar zinnen op had gezet, zou hij het ook wel vertellen. Mocht het later echt nog veranderen, dan zou hij dat wel zeggen tegen haar. Plannen konden immers veranderen, right? ‘Oh wat een fantastische hint,’ zei hij sarcastisch tegen haar, maar zijn ogen fonkelden terwijl hij haar aankeek. Eigenlijk had hij het ergens wel kunnen zien aankomen. Haar halve team bestond immers uit deze type. Of haar hele. Hij bleef nog altijd bij het standpunt dat hij veel variatie in zijn team wilde hebben. Hij besloot dan ook dat als hij Cecille ooit zou uitdagen in een gevecht, hij zijn Pidgey voornamelijk zou gebruiken die hopelijk tegen die tijd wel geëvolueerd was. Hij keek op toen ze dan toch vertelde welke Pokémon op haar planning stond. Hij hield zijn hoofd een beetje scheef, want hij had echt werkelijk geen idee wat een Scraggy was. Hij kende niet veel Pokémon uit de regio van Unova als hij eerlijk moest zijn. ‘Goed, dan is het het eerlijkste als ik ook vertel wat ik op de planning heb staan,’ begon hij langzaam zodat hij ongeduld bij haar op zou wekken. Vervolgens begon hij met zijn handen tegen zijn knieën te slaan om een soort van tromgeroffel te veroorzaken. Hij moest lachen. ‘Ik wil graag een water type hebben,’ zei hij uiteindelijk. ‘En voor nu wil ik of een Magikarp of een Poliwag. Magikarp omdat hij later evolueert in een zeer sterke Pokémon en Poliwag omdat hij twee evoluties heeft die me wel aanstaan. Als ik voor de ene evolutie ga, Poliwrath, heb ik ook een fighting type. Kunnen we later kijken wie de sterkste fighting type heeft.’ Hij stak plagerig zijn tong uit. Hij wist niet of hij Politoed wel in zijn team wilde. Het was een volleerde water type, maar Connor had gehoord dat die Pokémon nooit echt serieus konden blijven in een gevecht. Zijn Growlithe was voor het moment ook niet echt serieus, maar in een gevecht wel. ‘Dus dat zijn zowat de plannen,’ besloot hij. ‘Maar niks staat nog echt vast. Kan goed zijn dat ik er over een maand weer anders over denk,’ zei hij en hij grinnikte even.


OOC: Laattt, sorry c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED]   Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Emptydi sep 01, 2015 3:46 pm


Haar geplaag wierp wel zijn vruchten af, want hoewel ze zag dat hij het niet meende, was Connor wel geërgerd van haar opmerking. Ook haar hint was niet bepaald behulpzaam en dat liet de jongen ook merken. Ze grinnikte bij het horen van zijn reactie, content met het horen ervan. Ah, ja, dat genot van plagen. Gelukkig had ze dat nooit hoeven missen, met wie ze ook omging. Connor reageerde er gelukkig ook niet echt geïrriteerd op. Dat hij zijn hoofd echter een tikje scheef hield bij het prijsgeven van haar geheim, had ze niet verwacht. Kende hij de pokémon soms niet? Ah, ze liet hem wel een keer zien als ze hem eindelijk gevangen had. Haar aandacht lag nu bij de jongeman, want hij stond ook op het punt om zijn toekomstige team te vertellen, maar ze schoot in de lach toen hij het extra dramatisch maakte. Hoe moest ze dat serieus nemen?

Een Poliwag. Evolueerde die niet in Poliwrath later? Jep, haar vermoedens werden bevestigd door Connor zelf. Haar ogen begonnen meteen te glunderen en haar mondhoeken krulden omhoog tot een brede glimlach. “Poliwrath lijkt me zo cool!” begon ze enthousiast. Haar houding veranderde echter bij het horen van de uitdaging. Het was het beste te omschrijven als arrogantie, maar Cecille meende er niks van. Natuurlijk had ze flink wat zelfvertrouwen, maar om nou te zeggen dat ze de beste was? Nah. “Pfft. Nog in geen miljoen jaar win je het van mijn fighting types,” sprak ze echter, terwijl ze ongeïnteresseerd haar nagels bekeek. Allemaal toneel natuurlijk. “Sivar stampt je Poliwrath zo tot moes.” Haar grijns keerde terug, waarna haar blik terug op Connor viel. “Same,” vervolgde ze, dit keer met een serieuzere uitdrukking op haar gezicht. “Ik plan eigenlijk niet vaak vooruit. Teveel dingen veranderen altijd.” Toch had ze wel een aantal dromen, maar dat was geheel iets anders, niet waar?
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Jacob
Member
Connor Jacob
Punten : 436
Gender : Male ♂
Age : 18 years old || 07/02
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1807-connor-jacob#32402 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1808-connor-s-pokedex#32409

Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED]   Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Emptywo sep 16, 2015 3:50 pm

Connor sloeg zijn armen over elkaar terwijl hij in zijn hoofd nog steeds de opties overging die hij had. Hij wilde dus een water type. Hij had ook al in gedachten dat een Poliwag geschikt zou zijn, maar aan de andere kant waren er zo veel andere water types die goed waren. Als je nou bijvoorbeeld naar Gyarados keek. Uitstekende water type, sterk en gevaarlijk. Misschien een beetje bot in het begin, maar Connor zou hem vast wel kunnen temmen. Hopelijk. Nee, Gyarados was dan toch maar geen optie. Dan had je natuurlijk nog Horsea die uiteindelijk in een sterke Kingdra zou evolueren. Maar aan de andere kant, als hij bij zijn eerste gedachte bleef, zou hij een stoere Poliwrath in zijn team hebben. En het voordeel was dat hij dan niet alleen een water type had, maar ook een fighting type. Pokémon zoals Magneton, die voor een deel steel type waren, zouden dan geen enkele schijn van kans maken terwijl Gyarados in groot gevaar verkeerde omdat hij een flying en een water type was. Hmm. Daar moest hij nog steeds goed over nadenken, maar zijn eerste gedachte bleef wel het beste hangen. Hij nam dus aan dat hij gewoon die Poliwag ging vangen en dan wel zou zien waarin hij het uiteindelijk zou evolueren. Zijn aandacht werd getrokken door Cecille en ook hij trok nu arrogant een wenkbrauw op. ‘Oh, denk je dat echt? Ik denk dat jij juist diegene bent die geen schijn van kans maakt,’ zei hij stoer terwijl hij nadruk legde op ‘jij’. Toch kon je aan zijn grijns zien dat ze het niet al te serieus moest nemen. Hij dacht eerlijk waar dat ze beiden een eerlijke kans zouden hebben als ze ooit tegen elkaar zouden vechten. Tenzij één van beiden natuurlijk een veel hoger niveau had en de ander nauwelijks met zijn of haar Pokémon had getraind, maar dat verwachtte hij van beide partijen niet. Net als hem leek Cecille echt te leven voor haar Pokémon en Connor zag niet gauw gebeuren dat zij deze zou verwaarlozen. Zijn blauwe ogen keken haar aan toen ze met hem instemde. Hij gaf een knikje ten teken dat hij het met haar eens was. Hij was blij dat hij iemand had gevonden die over veel dingen hetzelfde dacht. Hij stak zijn handen in zijn zakken, niet goed wetende waar ze het nu over moesten hebben. Ze waren al een hele tijd bij elkaar en ze hadden het al over zo veel dingen gehad dat de onderwerpen bijna op bleken te zijn. ‘Ik kan echt niet wachten tot ik mijn eerste badge heb,’ zei hij grijnzend tegen elkaar. ‘Nu blijf ik vooral in één plaats zodat ik me klaar kan maken voor de gym, maar ik zou ook graag de andere delen van Kalos willen zien. Het is alleen zo ver wandelen en mijn Pidgey is nog lang niet geëvolueerd om mij te kunnen dragen.’ Hij grijnsde terwijl hij naar zijn Pokémon keek. ‘Hoe ga jij dat eigenlijk doen met lange reizen? Gewoon alles te voet doen?’ vroeg hij nieuwsgierig. Hij had inmiddels al wel ontdekt dat haar team uit fighting types bestond en hij wist niet of er eentje was die fighting en flying was.* Dus hij was benieuwd hoe ze dat ging aanpakken.

*: Freedje heeft er één gevonden: Hawlucha! :D #SoProudOfMyself
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED]   Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Emptywo sep 16, 2015 8:07 pm


Ze proestte het haast uit van het lachen, maar er was slechts een half geamuseerde snuif hoorbaar. Met een opgeheven wenkbrauw keek ze de jongen, die dacht haar te kunnen verslaan in een gevecht met vechttypes, aan. “Dat zeg je tegen mij?” sprak ze op een haast spottende manier. “Het kind met de vechttype pokémon?” Niet om op te scheppen hoor, maar ze had toch wel meer kennis van dat type dan Connor waarschijnlijk zou hebben. Bovendien was ze te arrogant en zelfverzekerd om nog te denken dat hij inderdaad een kans zou maken, tenzij zijn pokémon van een hoger level waren. Iets dat onwaarschijnlijk was, want Cecille was flink fanatiek als het op zulke dingen aankwam. Het zou haar niks verbazen als ze zelfs te hard trainde voor ze aan een gymgevecht zou beginnen.

Het verhaal over gyms kwam niet veel later weer aan bod, maar nam een verrassende wending. Grijnzend legde ze haar armen over elkaar. “Te voet, ja,” sprak ze tegen hem. “Sporters bewegen veel. Een stukkie wandelen doet me niet zo veel.” Cecille hield van de buitenlucht en kamperen, dus dat was ook geen negatief iets aan het reizen. “Hoe denk je anders dat ik in vorm blijf?” ’s Ochtends een rondje joggen, ’s middags met de pokémon trainen. Of ze nou fysiek meedeed of niet, beweging kreeg ze genoeg per dag.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Jacob
Member
Connor Jacob
Punten : 436
Gender : Male ♂
Age : 18 years old || 07/02
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1807-connor-jacob#32402 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1808-connor-s-pokedex#32409

Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED]   Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Emptywo sep 16, 2015 8:24 pm

Connor rolde een keer opvallend met zijn ogen toen Cecille arrogant begon te doen. Ja ja, dat kon ze nu wel zeggen, maar hij wilde haar op het moment zelf wel eens meemaken. Ooit zouden ze samen een gevecht hebben en dan zou hij een volledig team hebben en zouden ze allemaal geëvolueerd zijn. Of toch de meesten van zijn team. Hij dacht er nog niet over om zijn Pikachu te evolueren en wist niet of hij dat ooit zou doen. Het was niet dat zijn Pokémon er al een directe hekel aan had getoond, maar Connor wist zelf niet of hij het wel zou kunnen verdragen als hij zijn maatje niet meer op zijn schouder kon dragen. Dan zou hij als een Raichu door het leven gaan en dat vond Connor, na jaren een Pikachu te hebben gehad, toch best wel een heuse aanpassing. Dit idee lag echter anders voor Growlithe en Pidgey. Hun zag Connor met alle liefde evolueren, maar zijn Pikachu dat lag gewoon anders. Hij moest het er nog eens met de gele muis over hebben voordat hij een keuze zou maken. Het oordeel van de Pokémon zelf was immers het beste oordeel dat hij kon krijgen in verband met deze kwestie. Hij grijnsde toen hij Cecille bezig hoorde. ‘Nu moet je niet gaan denken dat ik niet aan sport doe, hoor,’ zei hij zogenaamd verontwaardigd zijnde. ‘Ik doe mijn best om minstens drie keer in de week elke ochtend een rondje te gaan joggen en ik train veel met mijn Pokémon. Of dat ben ik toch op zijn minst van plan. Maar wie weet, als ik ooit een Pidgeot heb en ik moet echt ver reizen, ga ik wel voor de gemakkelijke optie.’ Hij glimlachte en zijn ogen begonnen te fonkelen bij het vooruitzicht dat hij op een dag echt een Pidgeot zou hebben. Hij had ook gehoord dat je een Key Stone kon halen bij de lab van professor Sycamore. Dan zou hij een Mega Pidgeot hebben. Maar goed, zover was hij nog niet eens. Hij zou al een heel eind zijn als hij zijn Pidgey eerst zou evolueren in een Pidgeotto en als hij eindelijk eens die eerste gym achter de rug zou hebben. ‘Wie weet ben je wel waardig genoeg dat je ooit mee mag vliegen,’ deed hij er een extra schepje bovenop en hij stak zijn hoofd arrogant de lucht in. Hé, als zij arrogant kon doen, kon hij dat ook! Zijn blik gleed naar de lucht toen hij opeens het geluid van onweer hoorde. Zonder dat hij het in de gaten had gehad, was de lucht al flink aan het betrekken boven hun hoofden. Hij hoorde Pidgey nerveus geluiden maken en snel keerde hij de Pokémon terug in zijn Poké Ball. Een vogel Pokémon laten vliegen door de lucht wanneer er elk moment bliksem in kon slaan was geen goed idee. ‘Ik denk dat het dadelijk heel hard gaat regenen. Wat zullen we eens doen?’ Hij keek op een droge manier naar Cecille.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED]   Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Emptywo sep 16, 2015 10:42 pm


Dat hij met zijn ogen rolde zag ze niet. Daar was ze niet oplettend genoeg voor. Wel hoorde ze zijn reactie op het bewegen en glimlachte ze tevreden. “Dan zijn we met z’n tweeën,” vertelde ze aan Connor. “Al doe ik het elke dag, met uitzonderingen daarvan.” Hey, ze moest wel, wilde ze ooit weer in de ring verschijnen. Misschien telde dat wel als toekomstplan. “Ik droom er nog van om weer eens een keertje aan een kickbokswedstrijd mee te doen... Dan kan ik niet zo snel wat dagen skippen als ik in topvorm wil blijven!” Dat was een geldige rede, toch? In tegenstelling tot net klonk ze nu dromerig in plaats van arrogant. Een echte grote prijs had ze nooit mogen winnen, maar dat was haar eigen fout geweest, anders had ze wel iets om trots te kunnen showen aan mensen. Afgezien van haar toekomstige badges dan. En haar medailles voor kleinere toernooien. Bovendien had ze een vader die zelf professioneel bokser was geweest. Dat was ook een ding om trots op te wezen. ’t Stroomde door haar bloed – zat in haar familie.

Toen ze te horen kreeg dat ze ooit waardig genoeg was om mee te vliegen, grijnsde ze. Misschien was het een belediging, misschien niet, maar ze zou het toch niet doorhebben. “Heh,” gaf ze als geamuseerde reactie, maar echt een verder antwoord had ze er niet op. Vliegen was niet echt iets wat op haar bucket list stond, want zo belangrijk vond ze het niet. Desondanks zou ze de kans wel grijpen als haar die geboden werd. Haar aandacht werd echter getrokken door het weer, omdat Connor haar erop wees dat het zo misschien wel zou gaan regenen. “Misschien is naar binnen gaan dan wel een goed idee,” sprak ze tegen hem. “Tenzij je nat wilt worden, maar dat denk ik niet,” voegde ze er met een gniffel aan toe. Hoe laat was het eigenlijk? Hopelijk niet tegen de tijd voor het avondeten aan.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Jacob
Member
Connor Jacob
Punten : 436
Gender : Male ♂
Age : 18 years old || 07/02
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1807-connor-jacob#32402 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1808-connor-s-pokedex#32409

Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED]   Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Emptydi sep 29, 2015 8:45 pm

Connor grinnikte bij het idee dat hijzelf ooit zou beslissen om mee te gaan doen aan een kickbokswedstrijd. Hij zag zichzelf daar al echt in de ring staan, klaar zijnde om vanaf de eerste ronde al uitgeschakeld te worden. Hij kon wel redelijk hard slaan – want hij was natuurlijk al meerdere malen verzeild geraakt in een vuist op vuistgevecht – maar hij wist niet of hij goed genoeg zou zijn om zo behendig mee te doen aan zo’n wedstrijd. Dat vergde toch wel flink wat kracht van hem. Hij zou het misschien één ronde uithouden, maar zou dan al vol met blauwe plekken zitten. Als hij echt razend was, was mikken niet echt zijn sterkste kant en sloeg hij er eerder maar gewoon wat op los. Natuurlijk was dat in de voorgaande jaren wel wat verbeterd en wist hij nu zijn tegenstanders al wat beter te ontwijken, maar hij wist niet of het echt goed genoeg was om aan zo’n wedstrijd deel te nemen. Connor moest voor een tweede keer grinniken toen Cecille zijn opmerking niet echt in de gaten leek te hebben. Of zijn intentie dan toch niet. Het was niet eens beledigend of erg neerbuigend bedoeld. Hij had gewoon een weerwoord willen hebben op haar arrogantie, maar dat leek de blondine niet echt in de gaten te hebben of niet in de gaten te willen hebben. Wie weet had ze het wel in de gaten, maar negeerde ze het gewoon. Dat deed hij soms ook als hij geen zin had om ergens op te reageren. Hij grinnikte voor een derde keer toen zij haar opmerking maakte en keek nog eens naar de bewolkte hemel om er vrij zeker van te zijn dat het dadelijk ging regenen. Dadelijk zou het niet gaan regenen en zou hij mooi voor schut staan met zijn slechte weersvoorspelling. En om nu even gauw op het internet te gaan op zijn Holo Caster en extra kosten betalen om gauw even op een netwerk het weer op te gaan zoeken zag hij ook niet zitten. Hij ging dus af op zijn instincten en knikte naar Cecille. ‘Laten we naar binnen gaan,’ zei hij vervolgens. Hij stak zijn Poké Ball vooruit en keerde Pidgey terug. Hij floot naar Pikachu zodat deze op zijn schouder zou gaan zitten en draaide zich vervolgens om naar het café waar ze net uit waren gekomen. Hij had echt geen idee hoe laat het was en om weer een café in te gaan waar je een uur geleden iets was gaan drinken was ook stom. ‘Laten we naar het Pokémon Center gaan,’ sprak hij. ‘Ik begin trouwens best wel honger te krijgen.’ Hij haalde zijn Holo Caster tevoorschijn en zag dat het al half zes was. Misschien zou hij over een half uurtje dan maar iets te eten voor zich gaan zoeken. ‘Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga kijken of ik in het cafetaria een lekker broodje kan scoren dadelijk.’ Een beetje besluiteloos keek hij haar aan, hopend dat ze het signaal had opgevat. Die luidde: kom je mee naar het Pokémon Center of scheiden onze wegen zich hier?  
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED]   Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED] - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Taking a break [&CECILLE SKARSGARD] [FINISHED]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Could it bi? [+Cecille Skarsgard]
» here we go again [Cecille Skarsgard]
» Cecille Skarsgård
» Me is sorry [Cecille Skarsgard]
» What did I do - Cecille Skarsgard

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Santalune City-
Ga naar: