Hit&Run
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Hit&Run

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ivy Rivers
Member
Ivy Rivers
Punten : 447
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Hit&Run Empty
BerichtOnderwerp: Hit&Run   Hit&Run Emptydo jan 29, 2015 10:10 pm

I was brought up as a southern belle. I grew into the queen from hell. You were just a little stowaway that stabbed her way to save herself. You always liked the taste of blood and I get off when I point the gun. It's so good to have someone to be so bad with. First one up was a preachers son. Last one down was an Englishman. I'm in bed with his bow tie on all dressed up for a hit and run. Na na na na na na na. All dressed up for a hit and run. Na na na na na na na. All dressed up for a hit and run

"Flaaa!" Flaaffy rende de trap af toen Ivy de deur van haar slaapvertrek opende. De Flaaffy sprong tegen haar op en duwde zijn roze neus tegen haar buik aan ter wijze van begroeting. Ivy glimlachte breed en aaide de Pokémon over haar neusje heen. "Goedemorgen Cotton," grijnsde ze haar Pokémon toe terwijl ze de Flaaffy nog wat meer over zijn neusje aaide. De Pokémon maakte genietende geluidjes terwijl deze eventjes met zijn staart zwaaide. Zijn wollige nekje knetterde eventjes van de elektriciteit. "Whoa, whoa, voorzichtig," sprak het meisje. Bubblegum was ondertussen op haar schouder gekropen en veranderde in een ietwat brede armband. Ivy hief haar arm eventjes en keek ernaar, breed glimlachend. "Niet slecht, Bubble," merkte ze op, waarna ze Cotton over haar hoofdje aaide. Hierna begon ze zelf de trap op te lopen, richting één van de hallen.

OPEN!
THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Hale
Member
Connor Hale
Punten : 162
Gender : Male ♂
Age : 25 Jaar
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1677-connor-duncan-lloyd-hale https://pokemon-journey.actieforum.com/t1678-connor-s-pokedex

Hit&Run Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit&Run   Hit&Run Emptydo jan 29, 2015 10:23 pm

Ivy Rivers
270 words
{CONNOR HALE}
”Het maakt me niet uit wie je bent, je gaat nu uit mijn weg, gesnoppen jochie!” Het gebeurden niet vaak dat de witharige kwaad werd en zijn stem zou verheffen, maar dit jochie had het nu echt bij hem verpest. Hij snoof zachtjes en keek toe hoe de bruin harige zijn tas over zijn schouder legde, een pokéball wegstak en afdroop. Zo, dat was dat, nu had hij er geen zin meer in. Hij was maar een grunt, maar dat betekende niet dat hij geen respect kon afdwingen. Inmiddels had hij al weer acht jaar trouwe dienst binnen de organisatie, maar de nieuwelingen dachten allemaal dat ze het beter konden, want zij waren oh zo veel beter dan de wat oudere leden. Hij snoof nog een keer en stak zijn handen in zijn zakken, terwijl Tyrell nog zachtjes na gromde en daarna zijn trainer volgde. Misschien moest hij maar eens met een elite praatte over het gedrag van de nieuwe grunts, maar nee. Hij was pas net hier in Kalos en dit zou niet echt een goede indruk maken dan. De witharige ging met een hand door zijn haar heen en ging de bocht om. Precies op het moment dat er een meisje naar hem toe draaide en binnen een tel was de botsing voldaan. Met lightning reflexes greep hij de pols van het meisje, om te voorkomen dat ze achterover zou vallen. Hij trok haar overeind en glimlachte, waarbij hij eventjes tikte tegen het hoedje op zijn hoofd. ”Vergeef mij jongvrouwe, ik had u niet gezien,” zei hij met een glimlach en een knipoog, tegen het meisje.
robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy Rivers
Member
Ivy Rivers
Punten : 447
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Hit&Run Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit&Run   Hit&Run Emptydo jan 29, 2015 10:37 pm

I was brought up as a southern belle. I grew into the queen from hell. You were just a little stowaway that stabbed her way to save herself. You always liked the taste of blood and I get off when I point the gun. It's so good to have someone to be so bad with. First one up was a preachers son. Last one down was an Englishman. I'm in bed with his bow tie on all dressed up for a hit and run. Na na na na na na na. All dressed up for a hit and run. Na na na na na na na. All dressed up for a hit and run

Ivy draaide zich nog eventjes half om naar Cotton met een licht huppelpasje. De Flaaffy deed eventjes mee en stak zijn armpjes de lucht in. Vreemd schaap dat het ook zo nu en dan was. "Laten we eerst gaan ontbijten," sprak Ivy met een brede glimlach, haar slanke vinger eventjes tegen de neus van haar Pokémon tikkend. Deze keek eventjes kort scheel en blaatte vervolgens zachtjes, waarna Ivy zich weer omdraaide. Ze zag te laat dat er iemand anders in de gang stond. Ze kon haar balans niet meer bewaren en viel achterover. Cotton slaakte een gealarmeerde kreet toen zijn trainer steeds dichterbij kwam, aangezien hij achter haar stond. Maar opeens hing Ivy stil in de lucht, gestopt door een hand om haar dunne pols. Eventjes knipperde ze wat verbaasd met haar ogen, waarna ze overeind getrokken werd. Ze keek naar de charmante jongeman en maakte een korte buiging. "Dat geeft niet, meneer, ik had u ook niet gezien." Ze herhaalde zijn knipoog en maakte een lichte, ietwat overmatig beleefde buiging voor hem. "Dank u voor de spectaculaire redding," ze glimlachte breed. Cotton bleef achter haar staan, voorzichtig langs zijn trainer kijkend.
THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Hale
Member
Connor Hale
Punten : 162
Gender : Male ♂
Age : 25 Jaar
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1677-connor-duncan-lloyd-hale https://pokemon-journey.actieforum.com/t1678-connor-s-pokedex

Hit&Run Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit&Run   Hit&Run Emptydo jan 29, 2015 10:46 pm

Ivy Rivers
242 words
{CONNOR HALE}
Goed, deze meid was de eerste in dit gebied die het zowaar voor elkaar had gekregen om een gemeende glimlach op zijn gezicht te toveren. De buiging daar in tegen vond hij een beetje te ver gaan, maar ach. Niemand die hij daarvoor zou beschuldigen. Hij zetten zijn hoedje recht op zijn hoofd, legde een hand op zijn borst en maakte een keurige buiging terug, waarbij hij in een snelle handbeweging het hoedje op haar hoofd zetten. ”Meneer is misschien een beetje overbodig, zó oud ben ik nou ook weer niet,” zei hij op charmante toon. Hij ging overeind staan en zijn rode ogen namen haar in zich op. Ze zag er jonger uit, maar ach, hij mocht ook wel eens zijn lolletje hebben of niet soms. Hij legde een vinger onder zijn kin en keek bedenkelijk naar het meisje, met zijn hoedje op haar hoofd. ”Mhm, weet je, dat hoedje staat jou beter dan mij. Hou ‘m maar, als verontschuldiging dat ik je net ondersteboven liep,” zei hij met een kleine glimlach op zijn gezicht. ”En geen dank voor de redding, ik kon je moeilijk op de grond laten vallen, toch?” Zijn rode ogen gleden naar haar pokémon, een Flaaffy blijkbaar. Hij wist niet zo zeer wat hij van die pokémon moest denken, al waren ze zeer zeker sterk. Hij stak zijn hand uit naar het meisje. ”De naam is Connor trouwens,” stelde hij zichzelf daarna voor.
robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy Rivers
Member
Ivy Rivers
Punten : 447
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Hit&Run Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit&Run   Hit&Run Emptydo jan 29, 2015 11:05 pm

I was brought up as a southern belle. I grew into the queen from hell. You were just a little stowaway that stabbed her way to save herself. You always liked the taste of blood and I get off when I point the gun. It's so good to have someone to be so bad with. First one up was a preachers son. Last one down was an Englishman. I'm in bed with his bow tie on all dressed up for a hit and run. Na na na na na na na. All dressed up for a hit and run. Na na na na na na na. All dressed up for a hit and run

Met een onschuldige glimlach op haar gezicht keek Ivy naar de oudere man. Hij leek niet ontevreden te zijn met haar aanwezigheid en dat deed haar deugd. Zij mocht ook van tijd tot tijd wel eens vermaak hebben. Ze giechelde eventjes wat zachtjes toen de hoed op haar hoofd neergezet werd en pakte de rand met twee handen beet, om de hoed weer wat verder over haar hoofd te trekken. "Oh echt waar? Nou ja, mijn ouders hebben me altijd geleerd dat ik beleefd moet zijn naar ouderen," Merkte ze op ze met een ietwat uitdagende toon in haar stem, "in ieder geval dank u voor de hoed," sprak ze met een plagerige glimlach. Haar glimlach werd alleen maar breder door zijn charmante toon. Dat ze de hoed mocht houden was tevens een welkome aankondiging. "Daar gaat u spijt van krijgen," sprak ze terwijl ze eventjes kort haar tong uitstak naar de man. Ze zette haar hand weer eventjes op de rand en trok hem iets over haar ogen, verschillende manieren van het dragen van de hoed testend. "Aangenaam meneer Connor, Ivy Rivers is de naam," stelde ze zichzelf voor.
THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Hale
Member
Connor Hale
Punten : 162
Gender : Male ♂
Age : 25 Jaar
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1677-connor-duncan-lloyd-hale https://pokemon-journey.actieforum.com/t1678-connor-s-pokedex

Hit&Run Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit&Run   Hit&Run Emptydo jan 29, 2015 11:15 pm

Ivy Rivers
272 words
{CONNOR HALE}
Het meisje speelde zijn spelletje mee, oké. Dat was hij niet zo zeer gewend, maar een leuke veranderingen in de plannen. Het boeide hem echter niet zo veel dat het meisje door ging met het meneer gedoe en zelf zei dat hij spijt zou gaan krijgen van het feit dat ze zijn hoed mocht houden. Ach, wat maakte hem het uit, hij had er nog wel een paar op zijn kamer liggen. Altijd reserve bij zich, voor situaties als deze. ”Ik beschouw men pas als oudere als er veertig kaarsjes op de taart staan. En je gaat me toch niet vertellen dat ik er zo oud uit zie, hè?” vroeg hij op een plagende manier. Connor was altijd zuinig op zijn uiterlijk, niet dat hij bang was om vies te worden of een gevecht uit de weg ging, maar het was er nooit blij als iemand hem ouder inschatte dan dat hij daadwerkelijk was. Vijfentwintig was hem oud genoeg, maar goed. Iedereen leek hem voor some reason altijd ouder in te schatten. Het irriteerde hem af en toe best wel, maar hij kon er weinig aan doen. ”Oh Arceus,” piepte hij zachtjes. ”Ga ik dit nu de hele tijd te horen krijgen, jonkvrouwe Ivy?” vroeg hij met een glimlach. ”Maar ik geloof dat we het gangpad een beetje aan het versperren zijn. Dus zou u mij willen vergezellen naar de kantine voor een gezellig kopje koffie?” stelde hij daarna voor, terwijl hij zijn arm uitstak. Ach, wat maakte een spelletje nou weer uit. Dit was gewoon leuk om te doen, niet dat hij er iets bij meende ofzo.
robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy Rivers
Member
Ivy Rivers
Punten : 447
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Hit&Run Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit&Run   Hit&Run Emptydo jan 29, 2015 11:26 pm

I was brought up as a southern belle. I grew into the queen from hell. You were just a little stowaway that stabbed her way to save herself. You always liked the taste of blood and I get off when I point the gun. It's so good to have someone to be so bad with. First one up was a preachers son. Last one down was an Englishman. I'm in bed with his bow tie on all dressed up for a hit and run. Na na na na na na na. All dressed up for a hit and run. Na na na na na na na. All dressed up for a hit and run

Deze man maakte het haast te makkelijk. Het meisje keek met onschuldige blauwe ogen onder de rand van haar hoed door en glimlachte breed naar de man. Eventjes zette ze één van haar slanke vingers aan haar lippen terwijl ze nadacht. "Vragen over leeftijd zijn altijd gevaarlijk, meneer Connor," sprak ze met een knipoogje, waarna ze de rand van de hoed weer eventjes iets over haar ogen trok. "Mijn lippen blijven dus gesloten." Ze tikte nog eventjes met haar nagel op haar lippen, waarna ze haar arm weer liet zakken. Zijzelf was nog best jong, maar zo gedroeg ze zich af en toe niet. "Waarschijnlijk gaat u het inderdaad vaker horen, maar u gaat me toch niet vertellen dat ik de enige ben?" kwam de volgende onschuldige vraag. Zijn volgende vraag beantwoordde ze simpeltjes. Ze pakte zijn arm rustig en zonder twijfel beet, waarna ze breed naar hem glimlachte. "Koffie klinkt heerlijk." Wat sterkers was eigenlijk ook wel prima, maar goed, het was nog vroeg, het was nog vroeg...
THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Connor Hale
Member
Connor Hale
Punten : 162
Gender : Male ♂
Age : 25 Jaar
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1677-connor-duncan-lloyd-hale https://pokemon-journey.actieforum.com/t1678-connor-s-pokedex

Hit&Run Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit&Run   Hit&Run Emptydo jan 29, 2015 11:40 pm

Ivy Rivers
210 words
{CONNOR HALE}
Arceus dit meisje was zo makkelijk te bespelen. Alles ging soepel, veel te soepel af en toe. Misschien moest hij zich maar iets gaan inhouden, voordat hij zelf nog in zijn eigen kuil zou vallen, maar voor nu was het gewoon leuk om er in mee te gaan. Het meisje zei dat leeftijden een gevaarlijk onderwerp was en zei dus ook geen antwoord te geven op zijn vraag. Connor trok een pruillipje, waar hij een vinger oplegde en keek haar bijna zielig aan. ”Nou, dat is niet lief van je,” zei hij quasi verdrietig. Waarna hij weer een glimlach opzetten en zijn schouder ophaalde. ”Ach, we zullen zien hè, we zullen zien. Mensen inschatten is nou niet echt iets waar mankind … goed in is,” zei hij op een rustige toon, terwijl hij langs het meisje de trap op keek. Er kwam nog niemand aan, maar het zou waarschijnlijk niet lang duren voordat deze hallen vol zouden staan met Team Rocket grunts die allemaal wel iets moesten. Nee, het was beter om nu te vertrekken, op naar de kantine. ”Dat is zeer attent van u, jonkvrouwe,” zei hij met een glimlach en een knipoog. ”Na u dan maar,” zei hij daarna, waarbij hij een kleine buiging maakte.
robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy Rivers
Member
Ivy Rivers
Punten : 447
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Hit&Run Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit&Run   Hit&Run Emptydo jan 29, 2015 11:47 pm

I was brought up as a southern belle. I grew into the queen from hell. You were just a little stowaway that stabbed her way to save herself. You always liked the taste of blood and I get off when I point the gun. It's so good to have someone to be so bad with. First one up was a preachers son. Last one down was an Englishman. I'm in bed with his bow tie on all dressed up for a hit and run. Na na na na na na na. All dressed up for a hit and run. Na na na na na na na. All dressed up for a hit and run
Dit spelletje spelen ging eigenlijk nog wel simpeltjes. De man ging mee met haar woorden, met haar gebaartjes, maar toch wist Ivy wel dat ze een beetje moest oppassen. Deze man speelde net iets... te graag mee. Ze boog zich eventjes naar voren, tikte kort op zijn neus met haar nagel en glimlachte breed naar hem. "Oh maar beste meneer, ik ben ook absoluut niet aardig," sprak ze met een korte knipoog, eventjes haar tong uitstekend. "Purrloins moet je niet zonder handschoenen oppakken.." Ze stapte weer wat van hem weg, waarna ze hem over haar schouder aankeek. "Mankind is op zoveel vlakken imperfect, meneer Connor, dat is wat mankind.. interessant maakt." Ze giechelde eventjes kort om haar eigen woorden en draaide zich weer volledig naar Connor toe, haar armen iets strekkend om in balans te blijven. "Dank u trouwens dat ik voor mag gaan, dat is zeer hoffelijk van u," sprak ze op een vrolijk toontje, waarna ze hem passeerde en de kantine inliep, op de voet gevolgd door haar Flaaffy. De Pokémon keek nog eventjes naar Connor met een nieuwsgierige blik naar de witharige man, waarna hij zich aan Ivy's been vastklampte.
THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Hit&Run Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit&Run   Hit&Run Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hit&Run
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City :: TR Secret Base-
Ga naar: