Steaming chocolate - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Steaming chocolate

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Steaming chocolate - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steaming chocolate   Steaming chocolate - Pagina 3 Emptywo feb 25, 2015 9:16 pm

why
Gelukkig merkte ze zijn lichte aarzeling niet op, of wel, maar zei ze er niets over. Either way kwam hij er mooi van af en beogn wat te friemelen met een onderzetter die achter gelaten was door een serveerster op de tafel. "Uh.." Begon hij zoekende naar een onderwerp. "Ah!" Zei hij toen hij eenmaal iets gevonden had. "Heb je een droomteam?"
tag you? // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Cevella Greenday
Member
Cevella Greenday
Punten : 631
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1447-cevella-maria-greenday https://pokemon-journey.actieforum.com/t1448-cevella-s-pokedex

Steaming chocolate - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steaming chocolate   Steaming chocolate - Pagina 3 Emptydo feb 26, 2015 7:57 pm

"Uh.." Zei Andy waarna de blondine hem wat schuin aankeek. Wat wilde hij zeggen? "Ah!" Kwam er plotseling uit, blijkbaar wist hij het nu wel weer. "Heb je een droomteam?" Vroeg de bruinharige vervolgens. Voor een seconde dacht de blondine na. Al snel kwam ze op haar antwoord. "Nee niet echt, ik kijk wel welke pokémon ik tegen kom. Maar er is wel een bepaalde pokémon die ik per se wil vangen. En ik weet zeker dat die niet zo makkelijk maar hij is wel makkelijk herkenbaar," vertelde ze maar meteen het hele verhaal. Ze had al een poging gedaan om hem te vangen, toen vond hij haar blijkbaar niet goed genoeg en liep hij weg. Maar ze zou hem nog eens vinden en dan ook vangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Steaming chocolate - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steaming chocolate   Steaming chocolate - Pagina 3 Emptyvr feb 27, 2015 12:18 pm

why
"Nee niet echt, ik kijk wel welke pokémon ik tegen kom. Maar er is wel een bepaalde pokémon die ik per se wil vangen. En ik weet zeker dat die niet zo makkelijk maar hij is wel makkelijk herkenbaar," Nieuwsgierig hief hij zijn wenkbrauwen op. "Nou ..? Ben je van plan me voor eeuwig in nieuwsgierigheid te laten verkeren?"
tag you? // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Cevella Greenday
Member
Cevella Greenday
Punten : 631
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1447-cevella-maria-greenday https://pokemon-journey.actieforum.com/t1448-cevella-s-pokedex

Steaming chocolate - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steaming chocolate   Steaming chocolate - Pagina 3 Emptyvr feb 27, 2015 7:59 pm

Pas zodra ze zag dat Andy zijn wenkbrouwen nieuwsgierig op trok had ze door dat ze was vergeten om te vertellen welke pokémon het was. Of had ze het wel vertelt, het was een paar seconden geleden maar eigenlijk wist ze het al niet meer. "Nou ..? Ben je van plan me voor eeuwig in nieuwsgierigheid te laten verkeren?" Andy's vraag bevestigde haar vermoedens. "Ik ben een Shiny Ralts tegengekomen die ik graag wil vangen. Maar heb jij eigenlijk een droomteam?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Steaming chocolate - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Steaming chocolate   Steaming chocolate - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Steaming chocolate
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hot Chocolate
» Chocolate Rain

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Camphrier Town-
Ga naar: