Hyper Beam
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Hyper Beam

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
avatar
Member
Silvie Sakura
Punten : 223
Gender : Female ♀
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t182-silvie-sakura https://pokemon-journey.actieforum.com/t314-silvie-s-pokedex

Hyper Beam Empty
BerichtOnderwerp: Hyper Beam   Hyper Beam Emptywo jan 21, 2015 8:33 pm


Silvie keek over het uitgestrekte woestijnachtige gebied, de perfecte plek om een nieuwe aanval aan Nova te leren, de badlands. De Salamence was natuurlijk ook al uit haar pokébal, het was meer een wonder als ze er wel in zat. De brunette draaide zich om richting de draak en haalde haar pokédex uit haar zak plus nog een CD. "Snap je het Nova?" De draak brulde instemmend, Silvie onderdrukte de aandrang haar handen tegen haar oren te drukken, ondertussen was ze toch al doof geworden voor Nova's krachtige stem. Het meisje pakte de CD goed vast en stopte die in de pokédex, het ding las de disk en begon toen met het afspelen van een filmpje. Trainer en pokémon keken beide aandachtig toe. Toen het was afgelopen keek Silvie even naar haar draak. "Denk je dat dat lukt?" Nova brulde, weer, en ging in een richting staan waar niks leek te zijn. De Salamence keek heel geconcentreerd, deed misschien wel een focus energie, en deed toen haar bek open om een witte straal te vormen. Net als in de uitleg. Het lukte.. half. De witte gloed die uit de bek van de draak kwam was lang niet zo sterk als die die ze had gezien. Nova had eerst een wat teleurgestelde blik op haar snuit, hoe volwassen ze ook aan het worden was, tegen verlies kunnen was nog steeds moeilijk voor de Salamence. "Probeer het nog eens Nova, je kunt niet verwachten dat het de eerste keer al meteen lukt," zei Silvie streng en bemoedigend tegen haar pokémon. "Weet je nog met die draco meteor?" Nova's blik werd al weer wat positiever.
Na veel, heel veel, oefenen lukte het de Salamence een krachtige hyper beam af te vuren. Nova brulde vrolijk, al was ze overduidelijk erg moe, en klapperde met haar vleugels voor wat meer lucht. Hyper beam was een aanval die veel van je vroeg. De draak vond het ook een goed idee om een vlucht te maken, vooral na zo'n vermoeiende training. Nova zette een, twee stappen. Silvie zag het gebeuren. "No-," ze werd afgebroken door een krak. Nova keek verbaast naar de grond en de CD waar ze op was gaan staan. Silvie zuchtte en pakte haar tas van de grond, samen met haar, gelukkig hele, pokédex en de gebroken CD. "Nova, soms.." Zuchtte het meisje tegen de Salamence. "Laten we nu uit deze woestijn komen." Nova grijnsde schuldig en klapperde om op te stijgen. Silvie schudde haar hoofd en begon in de richting te lopen waar ze vandaan was gekomen. Nova bleef laag bij de grond, ze was redelijk moe van het hele hyper beam, maar ze had het wel geleerd. Dat was wel iets om trots op te zijn.
Silvie zag de uitgang van de badlands al, de weg richting Lumiose. Normaal zou ze waarschijnlijk op Nova zijn weggevlogen, maar aangezien de Salamence daar te moe voor was. De draak was ondertussen ook al een heel eindje verderop geland en liep doelgericht op iets af. Silvie kon niet goed zien wat het was, misschien een Sandile of Trapinch. Hopelijk zou Nova ze niet te veel lastig vallen. De brunette liep achter de draak aan en kon niet zien dat de Salamence net bezig was met het nieuwsgierige onderzoek naar degene die voor haar stond. Nova keek met grote, vrolijke ogen naar de jongen voor haar. De Salamence stak nieuwsgierig haar snuit uit en probeerde een goed beeld op de trainer te krijgen. Misschien had hij wel een paar bessen.

& Andy
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Hyper Beam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyper Beam   Hyper Beam Emptywo jan 21, 2015 9:10 pm

why?
Een witte straal schoot de lucht in, wat verderop. Andy keek geïntrigeerd op en zag dat Jem omhoog zweefde en probeerde een beter zicht te krijgen. De munna maakte enthousiaste geluidjes en wees met zijn slurfje richting het wat dorre land een eindje verderop. "Kwam het daar vandaan?" Vroeg hij en zijn pokemon maakte een vrolijke salto in de lucht, wat hij maar aannam als een 'ja'. De coördinator zuchtte glimlachend en volgde zijn pokemon, die wel iets sneller dan hij ging.
Hij wist niet waarom die straal hem zo interesseerde, maar het was zeer waarschijnlijk een pokemonaanval, een krachtige pokemonaanval! Als het een wilde pokemon was, zou hij die graag willen observeren (neh, vangen wilde hij pas als hij het speciale gevoel in zijn buik voelde dat die pokemon echt geschikt was voor zijn team) en dus versnelde hij zijn pas. Het begroeide land ging langzaamaan om in woestijn/steppeachtig en het leek wel alsof de temperatuur hier met een paar graden steeg. Of dat was verbeelding, kon net zo goed. Voordat hij de pokemon kon vinden, zweefde een grote draakpokemon op hem af, die hem vrolijk aankeek. "Hallo grote jongen." grijnsde Andy en keek toe hoe Jem voorzichtig dichterbij zweefde en de grote pokemon met zijn rode oogjes aankeek. "Wat doe jij hier zo alleen?" Als zulke grote pokemon hier alleen zouden ronddwalen in het wild, waarom zag hij hier dan niet veel trainers op zoek naar zulke pokemon? Het moest wel een getrainde pokemon zijn!
tag dragon! // notes awesome
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Silvie Sakura
Punten : 223
Gender : Female ♀
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t182-silvie-sakura https://pokemon-journey.actieforum.com/t314-silvie-s-pokedex

Hyper Beam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyper Beam   Hyper Beam Emptydo jan 22, 2015 4:09 pm


Silvie keek even of alles goed in haar schoudertas zat, ze had geen zin meer dingen te verliezen behalve de CD. Niet dat ze van plan was geweest een andere pokémon de aanval te leren. Ze keek even op, Nova stond bij iets. Maar wat het precies was kon ze niet zien, al was de draak maar iets groter dan een anderhalve meter, met die vleugels was het moeilijk te zien. De Salamence zette haar poten voorzichtig op de grond en keek vrolijk naar de paarse, zwevende pokémon. Nova stak haar snuit uit om aan de onbekende pokémon te snuffelen. Silvie zag de draak haar nek uit steken en herkende een Munna. Dat was zeker geen pokémon die je in de woestijn tegen kwam. Er moest een trainer zijn, natuurlijk, Nova zou niet een normale Trapinch of Sandile gaan onderzoeken als ze dat de hele middag al had gedaan. Silvie versnelde haar pas voor de Salamence met haar gebruikelijke gedrag problemen ging veroorzaken. In elk geval had ze liever Nova dan Mimi, want de Misdreavus zou ze zo kwijt raken als ze iemand onbekend tegen kwam. De brunette kon iemand zien staan toen ze bijna vlak achter de draak stond.
Nova nam net een stap naar voren om de jongen een por te geven, kijken hoe die zou reageren. "Echt Nova?" De Salamence hield midden in haar stap op en keek om met een grijns op haar snuit. "Jij verandert nooit, hé?" Ging de breeder hoofdschuddend verder, soms was Nova te omschrijven als een probleem pokémon. Maar wel een hele lieve. "Hoi," begroete Silvie de jongen, áls Nova nog iets had gedaan zou ze het nu te horen krijgen. Hopelijk was de Salamence te moe om verder te plagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Hyper Beam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyper Beam   Hyper Beam Emptyza jan 24, 2015 6:46 pm

why?
Jem slaakte een klein lachje toen de vreemde pokemon zijn snuit zijn kant op reikte. De munna had zo te zien veel plezier met het ontmoeten van de grote pokemon en begon vrolijk rondjes om de draak te zweven. Deze pokemon gaf hem vervolgens een por. Voor een andere salamence zou deze niet veel impct hebben, maar voor een mens was dit even wat anders. Andy deed een snel pasje naar achteren, zodat hij zijn evenwicht niet zou verliezen en grijnsde vervolgens. Deze was wel nieuwsgierig zeg.
Een plotseling iemand kwam tevoorschijn en riep haar pokemon, die de naam Nova droeg. Aha, zijn vermoedens waren dus juist geweest! "Hoi," Was toen het woord, gericht tegen hem. "Hallo." Glimlachte Andy vriendelijk en zag dat Jem net zo nieuwsgierig als de draakpokemon nu bij het meisje begon te zweven. "Als ik het vragen mag, was die lichtflits afkomstig van.. deze pokemon?"
tag dragon and a girl // notes awesome
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Silvie Sakura
Punten : 223
Gender : Female ♀
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t182-silvie-sakura https://pokemon-journey.actieforum.com/t314-silvie-s-pokedex

Hyper Beam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyper Beam   Hyper Beam Emptyzo jan 25, 2015 8:29 pm


Nova keek nieuwsgierig naar de Munna, een onbekende pokémon voor haar, en probeerde zo dichtbij mogelijk bij de roze pokémon te komen. Silvie was even verbaast, lichtflits? "O, bedoel je de hyper beam? Ik was met Nova aan het oefenen," ze keek even naar de Salamence. Nova was meer bezig met het bestuderen van de Munna, dan het leren kennen. Waarschijnlijk de vermoeidheid. "In deze woestijn kun je makkelijk trainen," vervolgde de brunette. Geen mensen die in de weg liepen als je Salamence een alles verwoestende aanval deed. Of doelwit werden van de nieuwsgierigheid van de draak.. Nu was het te laat voor dat. Nova gaapte en porde haar trainer in de zij. Silvie, die tegenwoordig deze dingen half verwachtte, hield met enige moeite haar evenwicht en keek de draak aan. Nova brulde vrolijk en klapperde een keer met haar vleugels. "Ik snap niet dat je nog energie over kan hebben," zuchtte ze tegen de draak. "Ik ben trouwens Silvie, en dat is Nova," stelde ze zichzelf voor aan de jongen voor haar, had ze eigenlijk wat eerder kunnen doen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Hyper Beam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyper Beam   Hyper Beam Emptyma jan 26, 2015 5:27 pm

why?
De munna zweefde telkens een stukje hoger als de grote kop van de draak in zijn buurt kwam en draaide een paar keer een plagerig rondje op de kop heen, terwijl de zwevende pokemon vrolijke geluidjes begon te maken. "O, bedoel je de hyper beam? Ik was met Nova aan het oefenen," Andy's aandacht werd weer naar het meisje getrokken. "Hyper beam? Wow! Dan heb ik denk ik wel een ervaren trainster voor me staan." Lachte hij en zag Jem weer naar hem terugkeren toen hij een beetje verveeld was geraakt door de grote pokemon. "Aangenaam Silvie, ik ben Andy en dit is mijn munna Jem. Wij komen uit Unova en zijn op weg om de contests hier af te gaan." Glimlachte hij vriendelijk.
tag dragon and a girl // notes awesome
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Silvie Sakura
Punten : 223
Gender : Female ♀
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t182-silvie-sakura https://pokemon-journey.actieforum.com/t314-silvie-s-pokedex

Hyper Beam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyper Beam   Hyper Beam Emptyma jan 26, 2015 7:43 pm


Silvie glimlachte even bij het compliment. "Valt wel mee, ik ben niet echt een trainer, dat is meer een hobby," mompelde ze wat verlegen, Nova was meer in het trainen. Maar de Salamence vond vechten ook veel interessanter dan haar trainer. Toch zou Nova nooit zo ver zijn gekomen zonder het meisje. De jongen stelde zich voor als Andy met de Munna Jem. "Zijn jullie coördinators?" Vroeg Silvie nieuwsgierig, niks voor haar, maar wel grappig om eens te doen. Nova had het ook eens geprobeerd, maar het was echt meer iets voor Marlowe. Misschien zou ze de Togetic ook weer eens terug halen, als ze wat meer gyms had gedaan. "Doe je meer dan alleen contests?" Vervolgde de brunette nieuwsgierig. De hele contest gingen om een show maken, en dat was absoluut niks voor haar. Leuk om naar te kijken, meer niet. Silvie keek even naar de Munna, Nova had haar interesse ook verplaatst en keek naar Andy. Met een blik die haar trainer niet beviel. Om te voorkomen dat de Salamence de coördinator ging omgooien of iets in de richting ging Silvie voor de draak staan. Nova keek over haar trainers schouder naar Andy, met een nieuwsgierige en ietwat ondeugende twinkeling in haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Hyper Beam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyper Beam   Hyper Beam Emptyma feb 09, 2015 4:18 pm

why?
Als dat pas een hobby was dan.. wow.. dan was haar echte professie pas een knaller! "Zijn jullie coördinators?" Hij knikte uitbundig en hoorde een vrolijk geluidje uit Jem voorkomen die een kleine en snelle salto maakte in de lucht. Ja, daar was de munna maar al te trots over. "Doe je meer dan alleen contests?" Hmm, dat was eigenlijk wel een goede vraag. "Ik weet het nog niet." Glimlachte hij eerlijk. "Ik ben hier nog maar net en dus wil ik eerst de regio een beetje bespeuren. Misschien dat ik voor training de gyms ook uitprobeer, maar ik moet me natuurlijk goed voorbereiden op contest. Die uitvoeringen komen niet zomaar in je op." Glimlachte hij. "En jij? Interesse in contests of gyms?"
tag dragon and a girl // notes awesome
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Silvie Sakura
Punten : 223
Gender : Female ♀
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t182-silvie-sakura https://pokemon-journey.actieforum.com/t314-silvie-s-pokedex

Hyper Beam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyper Beam   Hyper Beam Emptyma feb 09, 2015 4:48 pm


Silvie knikte en wierp een blik op Nova. "Ik heb het beide geprobeerd, maar ik zou er niet mijn doel van maken alles te winnen. Nova en ik hebben de eerste gym gedaan en ik wil de tweede binnenkort proberen. En contests.. ik ben eerlijk gezegd niet iemand die graag in de aandacht staat, maar misschien als ik de Kalos league heb gedaan. Ik heb nog een Togetic thuis die het allemaal wel leuk vind," legde ze uit. Nova brulde instemmend en keek vrolijk voor zich uit. "Nova is meer zo'n pokémon die met iedereen haar kracht wil meten," glimlachte Silvie, anders deed ze misschien geen van die dingen. "Maar ik denk niet dat contests echt voor haar zijn weggelegd," vervolgde ze bedenkelijk, tja, de Salamence was immers wat.. lomp. In elk geval was toch wel te zeggen dat Nova de gratie miste die je nodig had de contests te winnen. Maar Marlowe maakte wel een kans, als hij wat trainde en misschien wel evolueerde. Het was toch wel een schattig, klein ding. "Jem zal vast wel een kans maken, 't is een hele leuke pokémon," zei Silvie glimlachend tegen de pokémon en trainer. Ze ging er maar niet op gokken of de Munna een jongen of meisje was. Nova zag er ook niet bepaald als een meid uit, maar de Salamence kon wel een tikkeltje beledigd zijn als ze voor een jongen werd aangezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Hyper Beam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyper Beam   Hyper Beam Emptyma feb 09, 2015 5:04 pm

why?
Oh ja, ieder had zo zijn smaak. Zelf vond hij het niet erg om even in de schijnwerpers te staan, maar hij wilde vooral zijn pokemon laten schitteren. Zo was Jem altijd gewild bij kleine meisjes door zijn kleur en het bloemetjes patroon op zijn lichaam. "Nova is meer zo'n pokémon die met iedereen haar kracht wil meten," Hij moest even lachen door die uitspraak. Ja dat had hij gemerkt ja. Maar hoeveel pokemon zouden die draak nou kunnen uitschakelen? "Ik weet het niet, in contests kan je veel bedenken. Zou is een vliegshow met een dragon breath al heel mooi om te zien."
"Jem zal vast wel een kans maken, 't is een hele leuke pokémon," De munna voelde zich hevig gevleid en zweefde naar Silvie toe en stopte vlak voor haar neus. Een vrolijk geluid kwam voort uit hem en met zijn snuitje raakte hij kort haar neus aan. "Dat is zijn bedankt." Glimlachte Andy. "Nova is ook een hele mooie pokemon." Ook ontzettend gaaf, om een salamence te zien.
tag dragon and a girl // notes awesome
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Hyper Beam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hyper Beam   Hyper Beam Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hyper Beam
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» { Beam me up

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose Badlands-
Ga naar: