Young boy going out - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Young boy going out

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Young boy going out - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young boy going out   Young boy going out - Pagina 2 Emptydo jan 15, 2015 10:12 pm

Hij stemde in met het feit dat Glaceons mooi waren - en hij nam het geld aan. Het was echt zo, van allebei de dingen. Glaceons waren gewoon echt te gek. Ook hij hief zijn mok even op toen zij dat deed. "Cheers," zei hij. Maar al snel - toen hij net een iets te grote slok had genomen - kwam hij erachter dat het nogal heet was. Alyss lachte even gnuivend om zijn uitroep. "Dat mag ik hopen, ja. Goede koffie is meestal heet, tenzij je 'm eindeloos laat staan," merkte ze droog op. Ondertussen nam ze af en toe een slok van haar cola tussendoor. "Wat doe jij eigenlijk? Badges of ribbons? Of reis je gewoon maar wat?" Tja... Dat kon natuurlijk ook. Of breeder, misschien was de jongen wel breeder. Maar waarom was hij dan hier? Breeders hadden meestal een Daycare voor zichzelf, op een vaste plek. Alhoewel, de laatste breeder die ze tegen was gekomen deed ook gyms en ribbons, omdat ze nog veel moest leren. Maar toch, Renier was op de één of andere manier niet echt die breeder die je zou verwachten. Hij was meer een trainertype.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renier Laroche
Member
Renier Laroche
Punten : 468
Age : -
Icon : Mudkip

Young boy going out - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young boy going out   Young boy going out - Pagina 2 Emptyvr jan 16, 2015 9:49 am

Ja, die koffie was heet geweest, en zijn gezicht paste nu goed bij zijn haar. "Dat mag ik hopen, ja. Goede koffie is meestal heet, tenzij je 'm eindeloos laat staan," merkte Alyss droog op, wat Renier dan toch wel weer aan het lachen maakte. "Dan is dit perfecte koffie," reageerde Renier op haar opmerking. Renier had blies even aan zijn latte, maar besloot nog even te wachten met een tweede slok. "Wat doe jij eigenlijk? Badges of ribbons? Of reis je gewoon maar wat?" Vroeg het meisje met het blauwe haar toen, nadat ze een slok had genomen van haar cola. "Ik ben van plan badges te gaan doen, hier voor reisde ik heel veel terwijl ik Pokémon wat bestudeerde en ook trainde," vertelde Renier. Hij had eerst niet zo'n behoefte gehad aan die Gyms, maar nu leek het hem wel wat om dat te gaan doen. Voor hem was het geen echte droom om ook meteen alles te winnen, het leek hem gewoon leuk om te doen. "En jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Young boy going out - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young boy going out   Young boy going out - Pagina 2 Emptyvr jan 16, 2015 10:20 am

Hij vertelde wat hij was, maar dat hij er nog niet zoveel aan had gedaan. Alyss knikte op de uitleg. Ze had hetzelfde gehad in Sinnoh. Daar had ze eerst gereisd en getraind. Ze keek naar contests op tv en vanaf de tribune. Ze hield van de spanning, de prachtige combinaties, zowel tussen aanvallen als trainer en pokémon. Alyss had in deze regio aan haar allereerste contest meegedaan, maar dat was al veel te laat om nog vijf ribbons te halen. Ze had er dus wel één gehaald. Die hield ze bij zich als een geluksitem. "Ik doe ribbons, maar gezien hier vrij weinig contests plaatsvinden doe ik ook gyms, om sterker te worden, en voor de spanning," Ze had nog geen ribbons noch badges, maar dat zou snel genoeg gebeuren. Al wilde ze eerst een beetje een fijn team om mee te vechten. Promise was perfect, Mañana moest nog even evolueren. Ze moest Wire nog trainen. Ze hoopte maar dat hij een beetje meewerkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renier Laroche
Member
Renier Laroche
Punten : 468
Age : -
Icon : Mudkip

Young boy going out - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young boy going out   Young boy going out - Pagina 2 Emptyvr jan 16, 2015 1:23 pm

"Ik doe ribbons, maar gezien hier vrij weinig contests plaatsvinden doe ik ook gyms, om sterker te worden, en voor de spanning," vertelde Alyss. Renier grijnsde breed. "Ah, dat klinkt goed," zei Renier. "Als je wilt, hé, kunnen wij ook wel eens een battle doen, gewoon puur voor de fun," zei Renier vervolgens met een brede grijns. Hij had in het verleden wel battles gedaan met vrienden, kenissen en trainers die hij tegen kwam, enkel was dit vrij lang geleden. Hij had er wel weer zin in, een vriendschappelijke battle. En omdat tegen Alyss te doen leek hem wel wat. Renier pakte zijn mok en nam een slok. Dit keer verbrande hij zijn mond niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Young boy going out - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young boy going out   Young boy going out - Pagina 2 Emptyza jan 17, 2015 9:58 am

Ze glimlachte toen hij haar uitdaagde voor een gevecht. "Lijkt me leuk. Maar niet nu, neem ik aan?" Hoe laat was het nou? Ze keek op haar horloge. Elf uur. Het zou nog best kunnen ook. Maar een battle 's nachts kon gevaarlijk zijn. Je kon bijvoorbeeld per ongeluk iemand raken. En je kon veel mensen wakker maken, vooral in Lumiose. In de hoofdstad woonden veel mensen, en hoewel niet iedereen even vroeg ging slapen... Toch lagen minstens de helft van de mensen waarschijnlijk al in bed, en er woonden natuurlijk ook jonge kinderen. Dus Alyss ging ervan uit dat het een ander moment zou worden. "Wat voor battle zou je eigenlijk willen. Één op één? Of met twee pokémon tegelijk..?" vroeg ze. Dat laatste had de coördinator ook wel eens gezien. Dat allebei de trainers met twee pokémon vochten. Welke zou ze gebruiken? Geen idee. Promise sowieso, maar voor een tweede had ze geen idee. Maarja, het stond natuurlijk ook niet helemaal vast dat het zo'n gevecht zou worden. Het was maar een suggestie geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renier Laroche
Member
Renier Laroche
Punten : 468
Age : -
Icon : Mudkip

Young boy going out - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young boy going out   Young boy going out - Pagina 2 Emptyza jan 17, 2015 4:32 pm

"Lijkt me leuk. Maar niet nu, neem ik aan?" Zei Alyss nadat ze even had gegrinnikt om zijn uitdaging. Renier ging achterover zitten en grijnsde. "Nee, nu lijkt mij niet zo handig. Ook hier, in een stad überhaupt, lijkt me niet echt handig," reageerde hij op Alyss. Renier pakte zijn mok en nam nog een slok van zijn Latte. Precies goed nu, niet te heet, niet te warm. Een Latte was sowieso wel lekker in de winter, lekker warm op de maag. "Wat voor battle zou je eigenlijk willen. Één op één? Of met twee pokémon tegelijk..?" vroeg ze. Renier dacht even na. "Één op één lijkt me eerst wel leuk," zei hij. Hij begon al wat na te denken over welke Pokémon hij kiezen zou, waarbij hij ook een slok nam van zijn Latte. Hij zou zijn Poochyena inzetten, waarschijnlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Young boy going out - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young boy going out   Young boy going out - Pagina 2 Emptyzo jan 18, 2015 7:20 pm

Nee, niet nu, inderdaad. Gelukkig was hij het ermee eens. Ook over de één op één battle, al wist hij natuurlijk niet dat ze het niet helemaal eens was met een dubbel gevecht. Alyss tuitte haar lippen. Tja, wie zou ze dan inzetten? Promise... Of Mañana misschien... Beiden hadden geen advantage of disadvantage tegen zijn pokémon. Toch werd het Promise waarschijnlijk, zij was nét even wat sterker. Alsnog was ze toch wel benieuwd naar zijn inzet. "Wie ga jij dan inzetten? Of mag ik dat niet vragen?" vroeg ze met een nieuwsgierig grijnsje. Ze nam nog een slok van d'r cola. Promise sprong ondertussen op haar schoot. Veel te zwaar en groot natuurlijk, dus ze gleed eraf. De coördinator grinnikte naar haar. "Dat gaat niet helpen meis. Had je maar niet moeten evolueren," Ze knipoogde naar de Johto-starter. Deze protesteerde met een zacht geluidje. "Wanneer ben je eigenlijk van plan om de eerste gym uit te gaan dagen?" vroeg ze toen, haar blauwgroene blik terugwendende naar de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renier Laroche
Member
Renier Laroche
Punten : 468
Age : -
Icon : Mudkip

Young boy going out - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young boy going out   Young boy going out - Pagina 2 Emptydi jan 20, 2015 8:58 am

Toevallig hoe je een willekeurig iemand op straat tegen kon komen, en ineens met die persoon in een cafeetje aan tafel zat. Echt een willekeurig persoon was ze niet meer, nee, hij kende haar nu een beetje. En het was best gezellig ook nog. "Wie ga jij dan inzetten? Of mag ik dat niet vragen?" Renier grinnikte bij de vraag van Alyss, en keek haar mysterieus aan. "Jaa... dat zie je wel," zei hij, gevolgd door een knipoog. Hij grijnsde nog even mysterieus, en nam vervolgens weer een slok van zijn latte. Ishi keek schuin omhoog naar hem. Ja, haar of Akuma. Hij zag hoe de Quilava bij Alyss opschoot wou springen, maar de Pokémon gleed van haar schoot af. Arm ding. "Wanneer ben je eigenlijk van plan om de eerste gym uit te gaan dagen?" Renier zette zijn mok neer, en hij merkte dat Ishi enthousiast werd bij het horen van uitdagen. "Zo snel mogelijk, eigenlijk. Ik ben net wat gesetteld in Kalos, dus ik ben er wel klaar voor," zei hij vastberaden. "En jij zei ook wel Gyms te doen, welke heb je al gedaan?" Vroeg hij geïnteresseerd. Het zou eigenlijk wel schandalig zijn als een coördinator meer Gyms had gedaan dan een trainer die misschien een jaartje ouder was. Niet dat het hem wat schelen kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Young boy going out - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young boy going out   Young boy going out - Pagina 2 Emptydi jan 20, 2015 9:16 am

Hij deed een beetje quasi-geheimzinnig over de vraag die ze hem stelde. Ze grinnikte. Nu deed zijnalsof ze boos was, en sloeg haar armen over elkaar. "Nou zeg..." Ze duwde nog even haar lippen op elkaar, maar nog geen drie seconden later glimlachte ze. Toen vroeg ze wanneer hij de gym wilde uitdagen. Hij zette zijn koffiekop neer. De Poochyena, Ishi, die bij hem op schoot zat, leek enthousiast te worden bij Alyss' woorden over de gym. "Zo snel mogelijk, eigenlijk. Ik ben net wat gesetteld in Kalos, dus ik ben er wel klaar voor," antwoordde hij. Toen kreeg de coördinator de vraag of zij al een gym had gehad. Daarop schudde ze haar hoofd. Ze was van plan het binnenkort te proberen, maar ze had het nog nooit gedaan. "Dat komt ook binnenkort wel. Ik ga eerst zorgen dat mijn Eevee evolueert, daarna ga ik die gym maar eens opzoeken en uitdagen," glimlachte ze. De bug gym in Santalune City... Dat was toch de eerste gym?
Terug naar boven Ga naar beneden
Renier Laroche
Member
Renier Laroche
Punten : 468
Age : -
Icon : Mudkip

Young boy going out - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young boy going out   Young boy going out - Pagina 2 Emptywo jan 21, 2015 9:22 am

"Nou zeg..." reageerde ze waarna ze haar lippen op elkaar perste, en Renier stak enkel kort even zijn tong uit. Alyss hield het hooguit drie seconden vol, want daarna glimlachte ze alweer. "Maar, als je wilt kunnen we morgen wel een Battle doen," stelde Renier voor. Hier in Lumiose City was vast wel een park, of iets dergelijks waar ze een Battle konden doen.
"Dat komt ook binnenkort wel. Ik ga eerst zorgen dat mijn Eevee evolueert, daarna ga ik die gym maar eens opzoeken en uitdagen," vertelde Alyss. "Ah, leuk, ik ben benieuwd hoe je Eevee zal zijn als Leafeon," reageerde hij. Hij zelf wou eerdaags nog opzoek gaan naar nieuwe toevoegingen voor zijn team, en dus de Gyms doen, en door trainen tot ze klaar waren voor de volgende Gyms. Enkel was hij ergens ook al bang dat hij zijn Pokémon zodanig hard getraind had, dat ze intussen te hoog waren voor de eerste Gym. Maar daar zou hij wel achter komen zodra hij het doen ging.

Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Young boy going out - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young boy going out   Young boy going out - Pagina 2 Emptywo jan 21, 2015 9:44 am

Hij stelde voor om de battle morgen te houden. Tja, in Lumiose waren er vast wel plekken waar dat kon. De donkerharige coördinator glimlachte. "Let's do it. We vinden er vast wel een plek voor," zei ze. Toen vertelde zij over haar gym, en wanneer ze hem ging uitdagen. "Ah, leuk, ik ben benieuwd hoe je Eevee zal zijn als Leafeon," antwoordde hij daarop. Alyss knikte. "Oh ja, ik ook! Ik denk wel een stuk rustiger… tenminste, dat hoop ik," Ze grinnikte. "Als ik voor drie seconden niet op dat monster let zit ze bovenop het dak van de toren. Het is echt niet te geloven," Grijnzend schudde ze haar hoofd. Ja, Mañana was een lieve en goede pokémon, maar ze was heel ondeugend, er moest heel erg op haar gelet worden. Ze was trouw, maar ze had gewoon beweging nodig en wilde de wereld graag zien. Misschien net iets sneller dan haar trainer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renier Laroche
Member
Renier Laroche
Punten : 468
Age : -
Icon : Mudkip

Young boy going out - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young boy going out   Young boy going out - Pagina 2 Emptywo jan 21, 2015 10:11 am

"Let's do it. We vinden er vast wel een plek voor," zei Alyss. "Dan moeten we het vanavond zeker niet te laat maken, anders zijn we morgen doodop," grinnikte Renier, terwijl hij het laatste slokje uit zijn mok Latte nam. "Oh ja, ik ook! Ik denk wel een stuk rustiger… tenminste, dat hoop ik," reageerde Alyss toen hij over de mogelijke evaluatie begon van de Eevee. "Ja, wie weet, maar de karaktereigenschappen blijven denk ik wel," zei hij. "En als de karaktereigenschappen nou éénmaal druk zijn... het vermindert vast wel wat," zei hij met een grijns. "Als ik voor drie seconden niet op dat monster let zit ze bovenop het dak van de toren. Het is echt niet te geloven," zei ze. Renier moest lachen. "Oh ja, dat herken ik. Als ik mijn Growlithe even kwijt ben, kan het best zijn dat hij er vandoor is gegaan met een hele horde Growlithes," vertelde Renier. Ja, dat was kortgeleden nog gebeurt.

Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Young boy going out - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young boy going out   Young boy going out - Pagina 2 Emptywo jan 21, 2015 10:31 am

Ze kreeg een vrolijke lach van hem. "Oh ja, dat herken ik. Als ik mijn Growlithe even kwijt ben, kan het best zijn dat hij er vandoor is gegaan met een hele horde Growlithes," Nu lachte zijzelf ook. Dat was pas vervelend. "Heb je dat wel eens gehad? Hoe heb je 'm terugvekregen dan? Of kwam hij vanzelf terug?" Ze stelde zich voor dat Mañana dat ooit eens zou doen. Die zou aan het eind van de dag weer eens komen aankakken. En Wire… Die zou waarschijnlijk niet eens terugkomen. Vervelend ding dat 't was. Ze moest hem echt snel onder controle krijgen. "Oh, ik zou me echt niet kunnen voorstellen hoe dat zou zijn met Mañana! Ik weet niet of ze ooit zou terugkeren!" Ze trok haar wenkbrauwen even op. Oh Arceus, laat haar dat alsjeblieft nóóit doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Renier Laroche
Member
Renier Laroche
Punten : 468
Age : -
Icon : Mudkip

Young boy going out - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young boy going out   Young boy going out - Pagina 2 Emptywo jan 21, 2015 10:51 am

"Heb je dat wel eens gehad? Hoe heb je 'm teruggekregen dan? Of kwam hij vanzelf terug?" Waren de drie vragen achterelkaar van Alyss. Renier lachte weer. "Nou, ja, dat heb ik dus wel eens gehad," vertelde Renier. "Ik moest hem terug zien te krijgen door mijn Poochyena en Houndour er achteraan te sturen," ging hij verder. "En toen kon ik er zelf nog eens achteraan omdat Miaka niet luisteren wou naar Ishi," ging hij verder met zijn verhaal. "Na Miaka wakker geschud te hebben was het wel weer klaar," sloot hij af.
"Oh, ik zou me echt niet kunnen voorstellen hoe dat zou zijn met Mañana! Ik weet niet of ze ooit zou terugkeren!" Hij zette een scheef lachje op bij de woorden van Alyss. "Uiteindelijk is een Pokémon het meest loyaal naar zijn of haar eigenaar, ik weet het zeker," verzekerde hij haar. De ober kwam weer aangelopen en vroeg of alles verder naar wens was. Zijn Latte was intussen op. "Ik lus nog wel een Ice Tea. Wil jij nog wat, Al?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Young boy going out - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young boy going out   Young boy going out - Pagina 2 Emptywo jan 21, 2015 11:48 am

Ja, zeker zou ze ooit terugkeren, daar was zij ook wel zeker van. Maar wanneer was nog maar de vraag. "Het probleem is meer dat het waarschijnlijk nog wel even duurt," zei ze met een zucht. Toen besefte ze pas dat het niet zo was, en ze glimlachte. "Gewoon goed bij me houden dan," grijnsde ze. Er kwam weer iemand aangelopen. De ober vroeg of alles naar wens was, waarop Renier zei dat hij nog wel een Ice tea lustte. "Wil jij nog wat, Al?" vroeg hij aan haar. Ze keek even naar hem, en schudde toen haar hoofd. "Neuh. Dankuwel," bedankte ze de ober toch. Deze liep weg om een Ice tea voor Renier te halen. "Ik neem in 't center nog wel water ofzo," glimlachte ze, en haalde haar schouders op. Ze ging het niet laten gebeuren dat Ren nog een drankje voor haar ging betalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Young boy going out - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Young boy going out   Young boy going out - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Young boy going out
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: