Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10}
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Renier Laroche
Member
Renier Laroche
Punten : 468
Age : -
Icon : Mudkip

Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Empty
BerichtOnderwerp: Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10}   Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Emptyma jan 12, 2015 9:26 am

"Oké, Miaka! En nu Leer!" Zijn Growlithe oefende de aanval uit op zijn Houndour, en het leek effect te hebben. "Akuma, Howl gevolgd door Ember," klonk zijn stem. Miaka was dan een vuur pokémon, vuur aanvallen konden wel enige effect hebben, en het ging er om dat zijn Houndour sterker werd. "Miaka, Bite!" Klonk zijn stem. "Verdedig jezelf, Akuma!" Naast pokémon aanvallen, kon zijn Houndour heus nog wel opzij springen, en de aanvallen van de Growlithe ontwijken.
Plots klonk er veel geblaf en gekef. Renier keek op en zag in de verte meerdere Growlithes, een hele horde! Miaka zag ze ook, en begon enthousiast met haar staart te zwaaien. Akuma leek Miaka een waarschuwende grom te geven, en Ishi keek enkel met vernauwde ogen naar de Growlithe. Renier wou net zijn Growlithe terug roepen, omdat hij aan haar zien kon dat ze helemaal op ging in haar eigen enthousiasme. Maar hij was te laat. De Growlithe sprong op en rende er met volle vaart op af. "Miaka! Kom terug!" Riep hij, maar de Growlithe luisterde niet, en voegde zich bij de groep andere Growlithes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven Farron
Member
Seven Farron
Punten : 458
Gender : Female ♀
Age : 22 Years Old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t51-seven-farron https://pokemon-journey.actieforum.com/t53-seven-s-pokedex#95

Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10}   Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Emptyma jan 12, 2015 10:47 am


If you're going to die, do it on your own.
Seven keek vanaf een afstandje toe naar de horde Growlithes die vrolijk achter elkaar aan rende. Naast haar stond Allira, die toch wel stond te trippelen om ook mee te doen met alle spelletjes, maar het niet deed om Seven tevreden te houden. De trainer voelde er niet veel voor om haar pokémon achterna te moeten zitten. Tijdens het verderlopen merkte ze iemand op die met zijn pokémon aan het trainen was, maar niet zo veel geluk leek te hebben als zij. Zijn Growlithe rende zo van hem weg en dook tussen de andere beesten. Ze kon niet meer zien welke het nou was geweest al kon zijn eigenaar dat vast nog wel. Na zo veel aanvaringen met mensen die ze niet mocht leek het haar een goede kans eens een wat normaler gesprek te voeren. Met versnelde pas kwam ze op de jongen af gelopen. "Je Growlithe kwijt?" vroeg ze, waarna ze kort richting de groep pokémon blikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renier Laroche
Member
Renier Laroche
Punten : 468
Age : -
Icon : Mudkip

Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10}   Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Emptyma jan 12, 2015 11:16 am

Hij riep de naam van zijn pokémon nog een aantal keer, en vloot zijn standaard terug-roep fluitje. Zo trainde hij zijn pokémon. Met fluitjes. Vooral omdat hij ook veel conditie training met ze deden, waarbij ze vrij rond mochten rennen. Hij wou er net achteraan gaan toen er een stem klonk. "Je Growlithe kwijt?" Vroeg een oudere meid met wittig haar. Renier zette een scheef lachje op. "Ja, helaas wel," zuchtte hij. "Hij komt wel weer terug, hij is nu enkel opgegaan in zijn dolle enthousiasme. Iets wat wel vaker gebeurt," grijnsde hij. Ishi snoof en leek afkeurend met haar kop te schudden. Zijn Houndour keek enkel naar de groep Growlithes, en leek er zelf ook achteraan te willen gaan. Enkel was Akuma toch wel wat gehoorzamer. "Goed, hoe ga ik dit aanpakken?" Dacht hij hardop na terwijl hij terug keek naar de Growlithes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven Farron
Member
Seven Farron
Punten : 458
Gender : Female ♀
Age : 22 Years Old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t51-seven-farron https://pokemon-journey.actieforum.com/t53-seven-s-pokedex#95

Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10}   Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Emptyma jan 12, 2015 4:11 pm


If you're going to die, do it on your own.
Een glimlach terug kreeg hij niet, maar dat was gewoon haar normale manier van doen. De jongen zei dat zijn Growlithe wel vaker enthousiast was en dan niet luisterde. Waar had ze dat verhaal eerder gehoord.. Snow had er ook een handje van te doen waar hij zin in had en dan vrolijk te doen alsof hij helemaal niets had misdaan. De Spheal kon zelfs zijn eigen pokéball uit komen zonder dat zij daarom vroeg. "Je zou je andere twee pokémon eropaf kunnen sturen. Dat werkt nog wel eens," stelde ze voor. De jongen had nog twee hondachtige pokémon bij zich staan en die waren vast wel in staat de Growlithe terug te brengen. Zelf had ze ook wel wat trucjes om Snow uit het water te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renier Laroche
Member
Renier Laroche
Punten : 468
Age : -
Icon : Mudkip

Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10}   Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Emptydi jan 13, 2015 8:45 am

Zijn Houndour keek hem aan als of hij iets tegen hem zeggen wou. Enkel begreep hij er op dit moment even niks van, dus keek hij de andere kant op, en dacht hard na. Bij zijn hardop denken klonk de stem van de onbekende; "Je zou je andere twee pokémon eropaf kunnen sturen. Dat werkt nog wel eens," zei het meisje. Renier keek haar aan, en vervolgens naar zijn pokémon. Já, dat was logisch. "Dat kon inderdaad nog wel eens werken," zei hij, zijn lippen opkrullend tot een grijns. "Goed, Akuma, Ishi, jullie weten wat jullie te doen staat!" Zei hij, terwijl hij naar de Growlithes wees. Akuma liet een enthousiast geluid horen, en Ishi gromde enkel maar. Beide gingen ze er wel vandoor, achter de Growlithes aan. "Dit moet wel gaan werken," zei hij, het meisje aankijkend. "Dankjewel, ik kan soms zo'n chaoot zijn," vervolgde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven Farron
Member
Seven Farron
Punten : 458
Gender : Female ♀
Age : 22 Years Old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t51-seven-farron https://pokemon-journey.actieforum.com/t53-seven-s-pokedex#95

Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10}   Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Emptydo jan 15, 2015 12:57 pm


If you're going to die, do it on your own.
Haar idee leek goed genoeg te zijn om uit te proberen. De jongen stuurde gelijk zijn twee overige pokémon op de groep Growlithes af. Het leek erop dat de twee goed naar hun trainer luisterde, want ze gingen er direct vandoor. Seven volgde ze even met haar blik, om vervolgens haar aandacht weer op de jongen te richten toen hij tegen haar sprak. "Geen probleem, heb ik genoeg ervaring mee," antwoordde ze. Allira liep een rondje rond haar benen om aandacht te vragen. De Vulpix wilde eigenlijk naar de horde toe, maar Sev had geen zin haar daar later uit te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renier Laroche
Member
Renier Laroche
Punten : 468
Age : -
Icon : Mudkip

Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10}   Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Emptyvr jan 16, 2015 10:24 am

Het was duidelijker dat Akuma sneller was dan Ishi, maar beide Pokémon racete als bezetenen op de groep Growlithes af. Ze drongen de groep binnen, en gingen al snel opzoek naar Miaka, luid blaffend en grauwend. De hier door ging de groep ook al wat uit één, en niet alle Growlithes verwelkomde de andere Pokémon hartelijk, en hapte dus naar hun.
"Geen probleem, heb ik genoeg ervaring mee," zei de meid. Renier haalde zijn blik van zijn Pokémon af, en keek naar haar met een grijns. "Ben blij dat ik dan niet de enige ben," zei hij met een grijns. Vervolgens verplaatste zijn blik naar de Vulpix. Oh wauw. "Een Vulpix..." murmelde hij met een geïnteresseerde blik. Hij was gek op dat soort Pokémon. Een Zorua en een Eevee wauw hij er nog graag bij hebben, samen met een Vulpix.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven Farron
Member
Seven Farron
Punten : 458
Gender : Female ♀
Age : 22 Years Old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t51-seven-farron https://pokemon-journey.actieforum.com/t53-seven-s-pokedex#95

Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10}   Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Emptyzo jan 18, 2015 7:19 pm

If you're going to die, do it on your own.
Het was niet moeilijk te zien dat de jongen erg geïnteresseerd was in de pokémon die ze bij zich had. Seven keek haar Vulpix even aan en gaf haar een knikje als goedkeuring dat ze de vreemdeling mocht begroeten. De pokémon stapte op de jongen af en ging voor hem staan om vervolgens een kort blafje te laten horen. "Dit is Allira," stelde ze haar voor gezien de vos dat natuurlijk nooit zelf zou kunnen doen op die manier. "En ik ben Seven," voegde ze er vervolgens aan toe toen ze zich bedacht dat ze zichzelf ook nog niet had voorgesteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renier Laroche
Member
Renier Laroche
Punten : 468
Age : -
Icon : Mudkip

Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10}   Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Emptydi jan 20, 2015 9:18 am

"Dit is Allira," zei het meisje toen Renier geïnteresseerd naar de pokémon keek. "En ik ben Seven," stelde ze zichzelf vervolgens voor. Renier keek op. "Aangenaam, ik ben Renier," zei hij. "Maar echt, je Vulpix is leuk. Zelf zou ik er ook nog wel één aan mijn team willen toevoegen," vertelde hij, waarna hij terug keek naar de horde Growlithes. Ja hoor, hij zag al dat Ishi en Akuma de pokémon gevonden hadden. Hij grinnikte. "En ze hebben mijn Growlithe gevonden," zei hij, terwijl hij afwachtend toe keek. "Nu maar hopen dat ze mee werkt, Miaka, zo heet ze, kan nogal eigenwijs zijn," vervolgde hij vervolgens tegen Seven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven Farron
Member
Seven Farron
Punten : 458
Gender : Female ♀
Age : 22 Years Old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t51-seven-farron https://pokemon-journey.actieforum.com/t53-seven-s-pokedex#95

Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10}   Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Emptydi jan 20, 2015 11:54 am

If you're going to die, do it on your own.
Seven luisterde naar wat de jongen te zeggen had en knikte even. "Lijkt me een passende aanvulling voor je team," merkte ze op. Het waren allemaal pokémon die iets weg hadden van honden of wolven. Daar zou een vos goed tussen passen. "Ze kunnen wel behoorlijk ongehoorzaam zijn soms," voegde ze eraan toe, doelend op de keren dar Allira zomaar op Raven af was gerend. "Maar daar lijk je wel wat ervaring mee te hebben." Ze keek toe hoe de twee pokémon van Renier de laatste tussen de groep uit wisten te vissen. "Ik ken het, mijn Spheal is ook niet te harden af en toe." Snow kon haar in vreselijke situaties brengen als hij weer eens een bui had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renier Laroche
Member
Renier Laroche
Punten : 468
Age : -
Icon : Mudkip

Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10}   Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Emptywo jan 21, 2015 9:41 am

"Lijkt me een passende aanvulling voor je team," reageerde Seven toen hij vertelde dat hijzelf ook graag een Vulpix in zijn team zou willen hebben. Enkel was dat dan wel weer een vuur Pokémon. Gelukkig was hij zo dat hij zijn gevangen Pokémon ook gewoon goed trainen zal zodat hij bijvoorbeeld water Pokémon gebruiken kon tegen vuur Pokémon in een Gym. Vuur tegen vuur zou wel een heel heet gevecht worden. "Ze kunnen wel behoorlijk ongehoorzaam zijn soms," zei Seven. Renier wou net reageren dat hij dat wel gewend was, maar Seven was hem voor. "Maar daar lijk je wel wat ervaring mee te hebben." Hij lachte even, "Ja, inderdaad." Hij keek terug naar zijn eigen Pokémon. "Ik ken het, mijn Spheal is ook niet te harden af en toe." Renier grinnikte, "Ag ja, ze zouden maar altijd braaf zijn, dat zou uiteindelijk ook gaan vervelen," reageerde hij. Intussen hadden zijn Poochyena en Houndour de Growlithe weg kunnen drijven van de groep Growlithes. Enkel leken de Growlithes hem er toch bij willen hebben. "Dit gaat niet werken zo," murmelde hij. "Ik ga er naar toe, ga je mee?" Vroeg hij. De Growlithes waren gestopt met rennen, en Miaka leek niet te willen luisteren naar Akuma en Ishi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven Farron
Member
Seven Farron
Punten : 458
Gender : Female ♀
Age : 22 Years Old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t51-seven-farron https://pokemon-journey.actieforum.com/t53-seven-s-pokedex#95

Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10}   Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Emptywo jan 21, 2015 6:10 pm

If you're going to die, do it on your own.
Renier antwoordde met dat het maar saai zou zijn als alle pokémon perfect naar hun trainers zouden luisteren. Daar had hij natuurlijk wel enigszins gelijk in, want dan was er ook niet meer de uitdaging om ze wel te laten luisteren. Of de situaties waarin je af en toe terecht kwam wanneer dat niet gebeurde. Al had ze sommige dingen toch liever niet meegemaakt. "Dat is waar, al kan het natuurlijk ook wel over de top zijn soms. Mijn Spheal heeft een keer iemand bijna laten verdrinken," vertelde ze aan de jongen. Ze wist niet waarom ze plots de neiging voelde om zo veel te zeggen, maar eigenlijk was het wel eens fijn om het over dingetjes te hebben. Seven sprak eigenlijk nooit met anderen over wat ze allemaal meemaakte, dus misschien was het gewoon eens tijd dat ze wat kwijt moest. Toen Renier zei dat hij zelf maar naar de pokémons toe zou gaan en vroeg of ze mee ging knikte ze. "Prima." Allira kwam direct naast haar staan om ook mee te stappen. Ze wilde ook graag naar de andere pokémon toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renier Laroche
Member
Renier Laroche
Punten : 468
Age : -
Icon : Mudkip

Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10}   Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Emptywo jan 21, 2015 7:01 pm

"Dat is waar, al kan het natuurlijk ook wel over de top zijn soms. Mijn Spheal heeft een keer iemand bijna laten verdrinken," zei Seven. Renier keek haar ongelovig aan en probeerde niet te lachen. "Hoe dat zo?" reageerde hij verontwaardigd. Hij keek naar zijn Pokémon. Ja, hij zag Miaka er wel voor aan iemand eens een brand wond te geven uit pure liefde, of iets dergelijks.
Seven stemde er mee in met hem mee te gaan naar de Pokémon, het was wel riskant met al die Growlithes, wie wist... Terwijl hij er op af liep, merkte Ishi hem al op. Haar oren gingen recht op staan en haar staartje begon wat heen en weer te zwaaien. Als of ze gewoon blij werd uit wanhoop omdat Miaka gewoon niet mee werken wou. Akuma had het echter niet door dat Renier er aankwam met Seven en haar Vulpix. Miaka had het wel door, en begon al wat terug te deinzen, als of ze wist dat ze stout bezig was. "Miaka is een wilde één als ze tegen haar zin in weg word gehaald... Heb jij misschien nog een wat grotere pokémon om haar te intimideren?" De groep Growlithes hadden hun ook al door, en gingen als een grote groep bodyguards achter en om Miaka staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seven Farron
Member
Seven Farron
Punten : 458
Gender : Female ♀
Age : 22 Years Old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t51-seven-farron https://pokemon-journey.actieforum.com/t53-seven-s-pokedex#95

Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10}   Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Emptydo jan 22, 2015 12:44 am

If you're going to die, do it on your own.
De jongen vroeg haar hoe dat nu weer gebeurd was en Seven moest toegeven dat het niet het meest standaard verhaal ooit was. Ze kon het hem niet echt kwalijk nemen dat hij bijna in de lach schoot. "Nou ik en Snow, zo heet mijn Spheal, waren aan het zwemmen en hij vond dat een random voorbijganger ook wel mee mocht doen. Alleen bleek die voorbijganger niet te kunnen zwemmen," legde ze uit. Dat was zo'n beetje de beknoptste manier om het verhaal te vertellen aan iemand die er nog niet van wist of Raven niet kende. Toen ze bij de Growlithes aan kwamen leek het er niet op dat ze zijn pokémon makkelijk weg kregen van de groep. De rest leek vastbesloten hun nieuwe speel kameraadje bij zich te houden. Renier vroeg haar of ze nog een intimiderende pokémon had en Seven ging zwijgend haar pokémon langs in haar hoofd. "De meest intimiderende die ik momenteel in mijn team heb zitten is denk ik mijn Blitzle," zei ze, waarna ze de pokéball uit haar tas haalde. Caius was wel wat groter, maar of hij echt indruk zou maken op de hele groep wist ze niet. De pokéball sprong open en naast haar verscheen de shiny Blitzle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renier Laroche
Member
Renier Laroche
Punten : 468
Age : -
Icon : Mudkip

Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10}   Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Emptydo jan 22, 2015 10:09 am


"Nou ik en Snow, zo heet mijn Spheal, waren aan het zwemmen en hij vond dat een random voorbijganger ook wel mee mocht doen. Alleen bleek die voorbijganger niet te kunnen zwemmen," vertelde Seven. Renier beet op zijn lip, om nogmaals te voorkomen dat hij in de lach schoot. "Ja... Dat soort dingen kunnen gebeuren," reageerde hij maar nuchter, als of het de normaalste zaak van de wereld was dat een Spheal er voor zorgde dat een jongen bijna verdronk. "Gelukkig was het bijna," vervolgde hij.
De horde Growlithes leken echter vastbesloten zijn Growlithe bij zich te houden. Ze vormde een beschermende groep, en Miaka speelde het spelletje mee. Hij wist wel dat ze ooit terug komen zou, of was dat gevoel nu meer in hopen veranderd? "De meest intimiderende die ik momenteel in mijn team heb zitten is denk ik mijn Blitzle," vertelde Seven. Renier dacht even na... echt intimiderend was een Blitzle niet qua uiterlijk, enkel kon elektriciteit wel vrij angstwekkend zijn. Al was vuur tegen elektriciteit niet heel bijzonder. "Dat is goed genoeg..." zei hij toen maar. Hij wenkte zijn Houndour en Poochyena terug. Ja... twee puppy pokémon en een Blitzle... misschien zou het helpen. De pokémon echt bevechten was onmogelijk, en zeker niet zijn intentie, maar misschien de pokémon verjagen door ze wat af te schrikken kon gaan helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10}   Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Come Back (Ganzenopdracht+Open){Route 10}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [open] switching moods [ganzenopdracht] [open]
» I am WHAT? [GANZENOPDRACHT + OPEN]
» Happy Easter. [GANZENOPDRACHT + OPEN]
» Just shut up for a moment, okay?! [GANZENOPDRACHT + OPEN]
» {Route 4} Give it back!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Geosenge Town-
Ga naar: