Dog days (open)(spt)
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Dog days (open)(spt)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Renier Laroche
Member
Renier Laroche
Punten : 468
Age : -
Icon : Mudkip

Dog days (open)(spt) Empty
BerichtOnderwerp: Dog days (open)(spt)   Dog days (open)(spt) Emptyzo jan 11, 2015 3:45 pm

"Ishi, Miaka, en Akuma, kom naar voren!" Zijn Poochyena, Growlithe en Houndour kwamen uit hun pokéballen en ze keken hem enthousiast aan. Zijn grijns werd breder terwijl hun omarmden. "Hé, maatjes!" Grijnsde hij waarna hij opstond. Hij stond op. "Laten we maar aan jullie conditie werken!" Zei hij waarna hij meteen begon te rennen met zijn drie hond-achtige pokémon. Zoals verwacht was er geen grijns op het gezicht van zijn poochyena te bekennen, terwijl de tongen van Miaka en Akuma uit hun bek hingen terwijl ze renden. Hij werkte niet enkel aan hun conditie, maar ook aan zijn eigen, en hij merkte dat de van hun intussen beter geworden was.

OOC; Derp, ik moet inkomen x')
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Dog days (open)(spt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dog days (open)(spt)   Dog days (open)(spt) Emptyzo jan 11, 2015 3:59 pm

Vrolijk liep het meisje door Santalune City heen, gevolgd door het hele rattenplan, zoals gewoonlijk. Het was niet al te druk hier in Santalune, wat ze zelf wel weer fijner vond. Zo nu en dan kwamen er wel wat trainers voorbij, en zo dus ook een jongen met drie pokémon. Waarschijnlijk waren ze bezig aan iets van een conditie- of snelheidstraining, en geïnteresseerd keek ze toe. Zelf had ze dat nog nooit gedaan, misschien was haar conditie wel niet zo geweldig. Echter kon ze niet voorkomen dat dit haar pokémon ook opviel, en omdat ze wel zin hadden in een spelletje zette haar Litleo, Growlithe en Flareon de achtervolging in. Een zucht verliet de mond van Dominique en ze keek naar haar Grovyle, die zijn wenkbrauw optrok en vervolgens ook de achtervolging inzette. Het zwartharige meisje griste haar shiny Eevee van de grond -die zoals verwacht geen moeite had gedaan om achter zijn teamgenootjes aan te gaan- en zette toen ook de achtervolging in. "Mufasa, Kenai, Peaches, kom terug!" riep ze, maar de pokémon rende gniffelend en lachend achter de trainer met zijn pokémon aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renier Laroche
Member
Renier Laroche
Punten : 468
Age : -
Icon : Mudkip

Dog days (open)(spt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dog days (open)(spt)   Dog days (open)(spt) Emptyzo jan 11, 2015 4:21 pm

Hij hardloopte nu intussen vijfentwintig minuten met zijn drie hond-pokémon. Akuma die voorop liep, Miaka die Akuma in probeerde te halen, en Ishi die naast hem lopen bleef. Growlithe hapte speels naar Akuma, maar Akuma negeerde het en zette enkel mee vaart op. Ren probeerde vol te houden. Een half uur hardlopen was intussen het gene wat hij wil volhouden kon. Maar richting de veertig minuten werd vaak toch wel lastig. Hij keek naar zijn stopwatch en kwam tot een halt. Hij kon niet meer. Toch had hij wel de vijfendertig gehaald. Voldaan bleef hij stilstaan. Maar zijn pokémon gingen door, en verbaasd zag hij een Flareon, nog een Growlithe en een onbekende pokémon volrbij razen. Vlug pakte hij zijn pokédex, en zo kwam hij er achter dan het een Litleo was, een fire/normal pokémon. "Oké," murmelde hij. Ishi rende nog samen met zijn twee andere pokémon. Hij vloot in zijn vingers om te laten weten dat ze in de buurt moesten blijven, in zijn zicht. Toen hoorde Renier een andere stem. Waarshijnlijk de trainer, of iets dergelijks van de drie andere pokémon. Ze rende achter haar pokémon, en een grijns speelde rond zin lippen. Ditmaal vloot hij twee keer, en kwamen zijn pokémon terug naar hem. Als eerste werd hij besprongen door zijn houndour met zijn Growlithe er boven op, en vervolgens kwam Ishi naast hem tot stilstand. "Jullie zijn beter geworden dan mij," grijnsde hij. De andere pokémon zouden nu ook wel zijn kant op stormen, gezien zij achter zijn drie pokémon aan hadden gerend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Dog days (open)(spt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dog days (open)(spt)   Dog days (open)(spt) Emptyzo jan 11, 2015 4:35 pm

Gelukkig voor haar duurde het niet lang voordat de jongen stopte met rennen. Dominique had niet zo’n goede conditie en was een stukje achtergebleven, en kwam daarom ook pas bij hem aan toen zijn drie pokémon al op hem af kwamen rennen. Gevolgd door haar drietal natuurlijk, want die rende nog altijd vrolijk speels achter de anderen aan. Uitgeput kwam ze bij de jongen en alle pokémon tot stilstand, en moest echt eventjes bijkomen van al het geren. Ja, haar conditie was best wel.. waardeloos. De Grovyle stond er maar wat bij te kijken, en bekeek zoals gewoonlijk het andere menselijke gezelschap. Admiral was wat dat betreft echt het vaderfiguur van het team, want zelfs over zijn trainer was hij vreselijk beschermend. Gelukkig voor haar stonden Peaches, Mufasa en Kenai ook al snel weer voor haar neus, braafjes naar hun trainer kijkend alsof ze er echt niet zojuist vandoor waren gegaan. Ondertussen sprong de shiny Eevee uit haar armen, duidelijk makend dat hij weer op zijn eigen poten wilde kunnen staan. “Hey,” begroette ze de andere jongen toen, duidelijk nog altijd bij aan het komend van de achtervolging. “Ik denk dat ik ook wel eens mag gaan trainen aan mijn conditie.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Renier Laroche
Member
Renier Laroche
Punten : 468
Age : -
Icon : Mudkip

Dog days (open)(spt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dog days (open)(spt)   Dog days (open)(spt) Emptyzo jan 11, 2015 4:47 pm

Renier kwam overeind en eegde het gras van zijn trainingsbroek. Houndour keek hem enkel aan als of hij zijn trainer daarnet omver gesprongen had. Hij grauwde wat en ging zitten, terwijl hij de andere pokémon nieuwsgierig en licht uitdagend bekeek. Growlithe bekeek ze allemaal ook nieuwsgierig met een enthousiaste nlik, terwijl zijn Poochyena achter hem zat, zacht gromde en hun achterdochtig bekeek. Ieder weer een apart karakter. "Aan je conditie werken is niet zo moeilijk, zoals je waarschijnlijk wel doorhebt, heb jij je eerste stap gezet," zei hij met een brede grijns. Zijn oge gingen naar de Eevee. Een Shiny Eevee. "Wauw, een Shiny Eeve," murmelde hij meer tegen zichzelf dan tegen het meisje. Hij strekte zich even uit waarbij zijn spieren in zijn armen duidelijk zichtbaar werden. Getraind was hij zeker. "Mijn naam is trouwens Renier, maar je mag me Ren noemen," zei hij. "Maar een prachtige pokémon heb je," zei hij. "Eerder had ik nog geen Litleo gezien," vertelde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Dog days (open)(spt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dog days (open)(spt)   Dog days (open)(spt) Emptyzo jan 11, 2015 4:57 pm

Gelukkig kwam ze alweer een beetje bij en kon ze normaal op haar benen staan, want eerder had ze met haar armen op haar benen moeten leunen, zo uitgeput was ze. Nu rechtte ze haar rug dus weer en keek ze naar de andere trainer. "Aan je conditie werken is niet zo moeilijk, zoals je waarschijnlijk wel doorhebt, heb jij je eerste stap gezet," zei de jongen vervolgens tegen haar. Ze volgde zijn blik toen deze afdwaalde en zag dat deze op Mortem gericht werd. "Wauw, een Shiny Eeve," hoorde ze hem zacht zeggen, waarschijnlijk eerder tegen zichzelf dan tegen haar. "Mijn naam is trouwens Renier, maar je mag me Ren noemen," zei de jongen met het bruinige haar toen. "Maar een prachtige pokémon heb je," vervolgde hij toen weer. "Eerder had ik nog geen Litleo gezien," legde hij haar toen uit. "Bedankt," besloot ze maar als eerste te zeggen en glimlachte toen. "De naam is Dominique, en dit zijn Admiral, Peaches, Mufasa, Kenai en Mortem." Ze wees bij elke naam de goede pokémon aan. "Mortem is de nieuwste aanwinst van mijn team," vervolgde ze toen, ingaand op de reactie van het feit dat hij een shiny was. Mortem reageerde erg koeltjes, trok geen notitie van de andere pokémon en diens trainer en keek gewoon wat koppig voor zich uit. "En Litleo's komen best wel vaak voor in Kalos, hoor," zei ze toen met een kleine glimlach. Mufasa daarin tegen leek het wel leuk te vinden dat iemand over hem praatte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renier Laroche
Member
Renier Laroche
Punten : 468
Age : -
Icon : Mudkip

Dog days (open)(spt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dog days (open)(spt)   Dog days (open)(spt) Emptyzo jan 11, 2015 5:06 pm

Zijn beenspieren brandde, en ergens had hij het vermoeden dat hij morgen zou barsten van spierpijn. Hoe kon hij zijn pokémon nou trainen op conditie als ze beter werden dan hem. Ze mochten dan wel door rennen, maar vaak stopte ze al vlak na hij gestopt was. "De naam is Dominique, en dit zijn Admiral, Peaches, Mufasa, Kenai en Mortem." Renier knikte. "Dit zijn Ishi, Miaka en Akuma," stelde hij ze voor. Ishi snoof enkel en keek hem met vernouwde ogen aan. Hij zakte even door zijn knieën heen en gaf zijn Poochyena een aai over zijn kop. Alle drie kwamen ze uit Shinnoh. De plek waar hij zelf ook geborn was, en nog lang had gewoond. Dominique vertelde over Morten, de Shiny Eevee, dat hij de nieuwste aanwinst was. Ishi haar ogen waren intussen op die van Mortem gericht, lichtte interesse naar de Eevee, waarschijnlijk omdat zij vroeger met andere Eevee's geleefd had op de boerderij van zijn oma. Vervolgens vertelde Dominique dat Litleo's veel voorkwamen in Kalo's. "Daar zal ik dan nog wel achterkomen, gezien ik zelf hier nog maar net ben. Ik zelf kom uit Shinnoh," vertelde hij vriendelijk. Hij streek met zijn arm door zijn bruine haar aan glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Dog days (open)(spt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dog days (open)(spt)   Dog days (open)(spt) Emptyzo jan 11, 2015 5:32 pm

"Dit zijn Ishi, Miaka en Akuma," stelde de jongen zijn die pokémon voor. Net zoals haar team leek elk een eigen karakter te hebben. Bij haar was Admiral het over beschermende vaderfiguur, Peaches het zachtaardige en lieve wezentje, Mufasa en Kenai nog altijd erg speels, en Mortem een beetje de 'duistere' kant van het team. Ja, als er iets was van zijn karakter dat ze al had mogen zien, was het wel die 'duistere' kant. Het wezentje was vanaf de eerste dag al niet erg te vertrouwen geweest, en bezat aardig wat slechte eigenschappen waarvan ze hoopte dat die snel weg zouden trekken. De shiny Eevee keek alleen even op toen hij voelde dat er naar hem gekeken werd, en keek neutraal terug naar de Poochyena. "Daar zal ik dan nog wel achterkomen, gezien ik zelf hier nog maar net ben. Ik zelf kom uit Sinnoh," zei de jongen toen. "Ik kom uit Hoenn," zei Dominique met een glimlachje en ze keek weer even naar zijn team. "Jij hebt ook al een leuk team, zeg. Weet je al wat je in de vrije plekken gaat stoppen?" vroeg ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renier Laroche
Member
Renier Laroche
Punten : 468
Age : -
Icon : Mudkip

Dog days (open)(spt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dog days (open)(spt)   Dog days (open)(spt) Emptyzo jan 11, 2015 6:11 pm

Renier keek omlaag naar Ishi, haar blik nog steeds strak op de Eevee gericht. Beide leken ze de duistere typetjes te zijn. Growlithe was zijn speelse pokémon, Houndour de beschermende, maar ook uitdagende pokémon. "Uit Hoenn, vet," reageerde hij. Ze vroeg welke pokémon hij graag nog wou. Hij had het erg op de canind achtige pokémon. "Een Vulpix en een Zoruak," zei hij met een grijns. "Die twee zou ik nog graag aan mijn team willen toevoegen, een Eevee lijkt me ook wel wat," zei hij toen. "En ben jij ook een trainer?" Vroeg hij toen geïnteresseerd. Dominique leek hem wel aardig, haar eerste indruk was goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Dog days (open)(spt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dog days (open)(spt)   Dog days (open)(spt) Emptyza jan 17, 2015 2:28 pm

"Uit Hoenn, vet," zei de jongen toen en het meisje kon een lichte grijns niet onderdrukken. Hoenn was inderdaad een geweldige plek, met mooie pokémon, sterke gyms en bijzondere steden. Kalos was ook wel cool, daar niet van. Alleen begon ze wel met de dag te verlangen naar haar ouderlijk huisje in Littleroot Town. Het enige punt was, was dat haar ouders nooit thuis waren. Vroeger had ze er samen met haar nanny en tweelingzusje Danique gewoond. Een tijdje geleden had ze eraan gedacht om een appartementje in Kalos te kopen, haar ouders zouden haar financieel wel willen steunen en ze verdiende natuurlijk ook wel een zakcentje met het breeden. Echter had ze dat plan achterwege gelaten. Als ze zelf een huisje wilde kopen, dan zou dat in Hoenn zijn. "Een Vulpix en een Zoruak," antwoordde de jongen vervolgens, dat waren inderdaad twee goede pokémon. Het meisje knikte goedkeurend, zelf zou ze misschien in de toekomst ook nog wel eens een Vulpix vangen. "Die twee zou ik nog graag aan mijn team willen toevoegen, een Eevee lijkt me ook wel wat," zei de jongen toen. "En ben jij ook een trainer?" vroeg hij vervolgens aan haar en keek haar geïnteresseerd aan. Het zwartharige meisje schudde haar hoofd. "Nope, ik ben een breeder, al hoewel ik zo nu en dan wel deelneem aan een gym of contest, gewoon voor de ervaring." Renier leek haar een aardige jongen, net zoals zijn pokémon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Renier Laroche
Member
Renier Laroche
Punten : 468
Age : -
Icon : Mudkip

Dog days (open)(spt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dog days (open)(spt)   Dog days (open)(spt) Emptyza jan 17, 2015 4:23 pm

"Nope, ik ben een breeder, al hoewel ik zo nu en dan wel deelneem aan een gym of contest, gewoon voor de ervaring." Renier knikte geïnteresseerd, vooral omdat hij er best voor open zou staan om zijn Pokémon te gebruiken voor het breeden. De Eevee interesseerde hem er vooral voor. Hij wou ook graag een Eevee voor zijn team, om de Eevee vervolgens te laten evolueren in een Jolteon. Hij kom het vragen, ook al kende hij het meisje nauwelijks. "Wat zou je er van vinden om jouw Eevee eens te laten breeden met één van mijn Pokémon?" Vroeg hij toen, ondanks dat hij haar nauwelijks kende. Maar iemand leren kennen deed je ook door actie te ondernemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Dog days (open)(spt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dog days (open)(spt)   Dog days (open)(spt) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dog days (open)(spt)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Forgotten Days
» Cold Days
» Good Old Days.
» Lazy days
» Hopeful Days

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Santalune City :: Santalune Forest-
Ga naar: