Mañana is good enough for me | Dominique Lane
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Mañana is good enough for me | Dominique Lane

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Mañana is good enough for me | Dominique Lane Empty
BerichtOnderwerp: Mañana is good enough for me | Dominique Lane   Mañana is good enough for me | Dominique Lane Emptyza jan 03, 2015 3:45 pm


De donkerharige trainer keek hoe de Eevee de aanval netjes uitvoerde. "Doe je sand-attack, Mañana! En Promise, doe je ember!" Mañana, zoals de Eevee heette, schopte wat van de aarde naar de hemel. De Cyndaquil aan de andere zijde spuwde hete bolletjes. "Quick attack, Promise! En draai!" riep Alyss naar de fire type. Toen deze dat deed ontstond er een tornado van zand en vuur. Het zag er fantastisch uit. "Oké, stop maar! Dat was super!" Promise stopte met haar quick attack en liep naar haar trainer terug. Alyss glimlachte. "Heel goed allebei! Mañana, je kan echt hoog schoppen! En Promise, je bent zo snel!" Ze grijnsde breed, en keek op. Had iemand die combinatie gezien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Mañana is good enough for me | Dominique Lane Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mañana is good enough for me | Dominique Lane   Mañana is good enough for me | Dominique Lane Emptyza jan 03, 2015 4:02 pm

Dominique Lane

I got the eye of the tiger





I used to bite my tongue and hold my breath.Scared to rock the boat and make a mess. So I sat quietly, agreed politely. I guess that I forgot I had a choice. I let you push me past the breaking point. I stood for nothing, so I fell for everything.



Het was rustig in Santalune City. Misschien kwam het omdat er vanwege de kou meer mensen warm thuis bleven, en dat alleen de fanatieke trainers, coördinatoren en breeders op pad waren. Het meisje had haar handen in de zakken van haar dikke, zwarte winterjas gestopt. Naast haar liep zoals gewoonlijk haar Grovyle mee. En omdat ze niet veel zin had gehad in een training had ze haar Eevee en Litleo er een paar minuten ook uitgelaten, zo konden ze hun energie nog even kwijt. Een paar dagen geleden had ze die twee in hun pokéball laten zitten, en toen kreeg ze 's avonds twee hyperactieve pokémon die niet meer in hun pokéball terug wilden. Plots schoot haar Eevee er vandoor, meteen gevolgd door de Litleo die dacht dat het weer een spelletje van haar was. "Peaches, Mufasa!" riep ze licht geïrriteerd en wisselde een snelle blik met Admiral. De Grovyle rolde met zijn ogen en zette de achtervolging in, gevolgd door zijn eigenaresse.
Om het hoekje had de Grovyle plots halt gehouden. Omdat het spekglad was op de stoep gleed Dominique bijna uit, en ze was gevallen als de groene pokémon haar niet net op tijd in zijn armen had gesloten. "Bedankt, Admiral," mompelde ze en keek toen pas op waarom hij was gestopt. Op het trainingsveld voor hun neus was een meisje bezig met een Eevee en een Cyndaquil. Een prachtige aarde en vuur tornado ontstond en viel uiteen toen het meisje aankondigde dat haar pokémon konden stoppen. Het andere meisje en haar pokémon waren blijkbaar hetgeen wat de aandacht van haar eigen Eevee had getrokken, want deze stond een stukje verderop met grote oogjes toe te kijken, de Litleo aan haar flank. Meteen kwam Dominique weer in beweging en pakte ze de Eevee van de grond af, voordat deze er weer vandoor kon gaan. Admiral deed hetzelfde met de kleine Litleo, die nieuwsgierig naar de andere pokémon keek. "Dat was erg mooi," complimenteerde Dominique haar vervolgens en glimlachte even.





@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Mañana is good enough for me | Dominique Lane Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mañana is good enough for me | Dominique Lane   Mañana is good enough for me | Dominique Lane Emptyza jan 03, 2015 4:24 pm

Ja hoor, iemand had het gezien. Een ouder meisje met eveneens donker haar volgde een Eevee en een donkere pokémon die onbekend was voor Alyss. "Dat was erg mooi," sprak de jonge vrouw achter de pokémon. De coördinator gokte dat ze net aan minderjarig was, of misschien zelfs net boven de achttien was geraakt. "Dankje," grijnsde Alyss. Ze hield ervan als er werd gezegd dat ze iets goed deed. Dat bezorgde wat stabiliteit in haar twijfels. Ze stak haar hand naar voren. "Alyss. En jij?" Haar linkermondhoek trok even op in een halve glimlach. Ze wachtte tot de hand werd geschud. Toen pakte ze haar pokédex en richtte deze op de onbekende, zwarte pokémon. "Litleo, the Lion Cub pokémon. They set off on their own from their pride and live by themselves to become stronger. These hot-blooded Pokémon are quick to fight." Ze stopte het ding weer weg. "Cool!" sprak ze naar waarheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Mañana is good enough for me | Dominique Lane Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mañana is good enough for me | Dominique Lane   Mañana is good enough for me | Dominique Lane Emptyza jan 03, 2015 4:38 pm

Dominique Lane

I got the eye of the tiger





I used to bite my tongue and hold my breath.Scared to rock the boat and make a mess. So I sat quietly, agreed politely. I guess that I forgot I had a choice. I let you push me past the breaking point. I stood for nothing, so I fell for everything.



"Dankje," grijnsde het meisje met het donkere haar toen. De coördinator stak haar hand naar haar uit, en Dominique nam de Eevee onder haar linkerarm en schudde de hand van het meisje toe. Waarschijnlijk was ze een stuk jonger dan haar, rond de vijftien waarschijnlijk. "Alyss. En jij?" vroeg het meisje toen aan haar, die Alyss bleek te heten. "Dominique," stelde ze zichzelf toen voor met een kleine glimlach. Het was altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, zeker als ze dus ook nog aardig waren. Het meisje pakte haar pokédex erbij en richtte deze op haar Litleo die in de armen van haar Grovyle bungelde. Eigenlijk was het nog maar een klein opdondertje, want de welp was nog maar een tijdje geleden uit zijn ei gekropen. Nieuwsgierig luisterde Dominique mee naar wat de pokédex van het meisje te zeggen had. "Cool!" zei deze toen en de breeder grijnsde dit keer. "Zijn naam is Mufasa, en mijn Grovyle heet Admiral." Toen keek ze naar de Eevee die ze in haar eigen armen had. "En dit is Peaches."





@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Mañana is good enough for me | Dominique Lane Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mañana is good enough for me | Dominique Lane   Mañana is good enough for me | Dominique Lane Emptyma jan 05, 2015 2:47 pm

Het meisje heette dus Dominique. Ze stelde nu ook de drie pokémon voor aan Alyss. Mufasa, de Litleo, de Grovyle Admiral en de Eevee in haar armen heette Peaches. Goed, dat kon ze wel onthouden. Dacht ze tenminste. "Mooie namen. Jij ook, trouwens," commenteerde ze. Ze wees nu van haar eigen Eevee naar haar Cyndaquil. "Mañana en Promise. Meer pokémon heb ik nog niet," zei de coördinator met een glimlachje. Ze keek in de blauwpaarse ogen van het oudere meisje en dacht aan wat ze gezegd had over de combinatie van net. Ze vond hem mooi, had ze gezegd. Maar voor een contest kon het altijd mooier. In haar hoofd dacht alyss dus eigenlijk over hoe ze de move kon verbeteren. Ze had eigenlijk een andere substantie dan zand nodig. Flintertjes ijs, druppeltjes water. Maar geen van haar pokémon beschikte over zo'n aanval. Met Mañana kon ze natuurlijk alle kanten op. het was een evoluatiepokémon, en niet voor niets. Maar ze had haar zinnen al gezet op een Leafeon, en ook deze had niet zo'n kracht als dat. Magical leaf misschien..? Hm, dat zou nog kunnen. Ze glimlachte in zichzelf en trok haar mond weer open om iets te vragen. "Ga jij voor badges of ribbons?" Standaard vraag. Maar ja, als je daar nieuwsgierig naar was, zoals Alyss zelf, waarom dan ook niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Mañana is good enough for me | Dominique Lane Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mañana is good enough for me | Dominique Lane   Mañana is good enough for me | Dominique Lane Emptyma jan 05, 2015 4:43 pm

I GOT THE EYE OF THE TIGER
I used to bite my tongue and hold my breath
"Mooie namen. Jij ook, trouwens," complimenteerde het andere meisje haar toen, Alyss was haar naam als ze het niet alweer vergeten was. Toen stelde het meisje haar twee pokémon voor, een Eevee en een Cyndaquil. "Mañana en Promise. Meer pokémon heb ik nog niet," zei ze met een glimlachje. "Aangenaam," zei Dominique toen met een glimlach en wierp een korte blik op haar eigen pokémon. "Ga jij voor badges of ribbons?" vroeg het meisje haar vervolgens. Heel even was ze stil, duidelijk diep nadenkend over dit. "Well, laten we maar zeggen dat we voorlopig voor beide wel in zijn. Jij de ribbons neem ik aan?" zei ze toen met een kleine grijns. Ja, een deel van haar team zou goed kunnen presteren in gyms, maar Peaches was een voorbeeld waar ze eerder een contest mee zou kunnen doen, al had de Eevee zich natuurlijk nog nooit kunnen bewijzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Mañana is good enough for me | Dominique Lane Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mañana is good enough for me | Dominique Lane   Mañana is good enough for me | Dominique Lane Emptyma jan 05, 2015 5:48 pm

Het bleef een moment stil aan de andere kant. Nou ja, het meisje dacht dus even na. En Alyss wachtte geduldig af op het antwoord. Al vond ze het wel een beetje vreemd dat er zo lang over werd gedacht. Zo'n moeilijke vraag was het nou ook weer niet, wel? Eindelijk kreeg ze dan antwoord. "Well, laten we maar zeggen dat we voorlopig voor beide wel in zijn. Jij de ribbons neem ik aan?" Het meisje grijnsde eventjes, en Al toverde ook weer een glimlachje op haar gezicht. "Ja, inderdaad. Maar ik heb nog niks hoor, ik ben nog druk bezig met oefenen. Het best moeilijk om met een mooie combinatie te komen." Ze ging haar pokémon eerst maar wat meer aanvallen leren. Ze kon hier nog vrij weinig mee, al zou Promise vast snel evolueren, en daarna zou ze zo snel mogelijk een Moss rock gaan opzoeken voor Mañana. Het zou snel achter elkaar gebeuren, en het zou ook dichtbij zijn nu. Daarna zou ze wel verder zien met die combinaties. "En jij? Heb jij al wat?" Met deze vraag doelde ze op de ribbons of badges van Dominique.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Mañana is good enough for me | Dominique Lane Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mañana is good enough for me | Dominique Lane   Mañana is good enough for me | Dominique Lane Emptydi jan 06, 2015 10:38 pm

"Ja, inderdaad. Maar ik heb nog niks hoor, ik ben nog druk bezig met oefenen. Het best moeilijk om met een mooie combinatie te komen." Het meisje met het zwarte haar knikte een keer begrijpend. Ja, combinaties waren dingen waar altijd veel tijd in gestoken werd, en wat moeilijk was om perfect te krijgen. Het had te maken met kracht, teamwork, timing en natuurlijk de effecten van de aanvallen. "En jij? Heb jij al wat?" vroeg het meisje aan haar. "Ja, ik heb de eerste badge van Kalos al binnen," zei ze toen, met een lichte grijns.

- flut
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Mañana is good enough for me | Dominique Lane Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mañana is good enough for me | Dominique Lane   Mañana is good enough for me | Dominique Lane Emptywo jan 07, 2015 9:24 am

Het meisje antwoordde met een lichte grijns. "Ja, ik heb de eerste badge van Kalos al binnen," Alyss schudde haar haar over haar schouders. Ze knikte goedkeurend. "Nice," glimlachte ze. Opeens popte er een nieuwe vraag in haar hoofd. "Waarom doe je eigenlijk beide? Kun je niet kiezen ofzo?" Toen ze de vraag had gesteld besloot ze dat er wel meer redenen bestonden. Zij zou ook een gym uitdagen, al was het alleen voor de training van haar pokémon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Mañana is good enough for me | Dominique Lane Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mañana is good enough for me | Dominique Lane   Mañana is good enough for me | Dominique Lane Emptywo jan 07, 2015 4:03 pm

"Nice," glimlachte Alyss toen en een kleine glimlach verscheen ook weer op het eerst nog wat bedenkelijke gezicht van Dominique. "Waarom doe je eigenlijk beide? Kun je niet kiezen ofzo?" vroeg het andere meisje haar vervolgens. De zwartharige haalde haar schouders op, waarom wist ze ook niet echt precies. "Het is niet alleen dat, er zijn meerdere redenen." Ze liet haar blik even naar de Eevee in haar armen gaan en zette deze vervolgens op de grond neer, het zou nu waarschijnlijk niet weg rennen omdat ze andere pokémon en hun trainers altijd interessant vond. "Ik ben eigenlijk een breeder, maar omdat ik nog altijd twijfel of dit wel iets is wat ik altijd echt wil blijven doe ik ondertussen ook gyms en contests. Anders gaat het reizen zo snel vervelen, want je moet een doel hebben om ergens naar te kunnen streven. Ook doe ik ze beide omdat het de banden tussen mijn pokémon onderling en hun band met mij verstevigd." Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht en ze haalde haar schouders op. "Een gym is een goede training, en je moet tegenwoordig wel sterke pokémon hebben als je wilt dat Team Rocket van je team afblijft." Ja, daar zat wel een kern van waarheid in. Team Rocket was de laatste tijd enorm actief bezig met het stelen van pokémon, dus dat was wel een puntje om rekening mee te houden, ze wilde niemand verliezen in haar team. "En misschien doe ik ook wel gyms zodat mijn pokémon sterker worden, vanwege mijn tweelingzusje.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Mañana is good enough for me | Dominique Lane Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mañana is good enough for me | Dominique Lane   Mañana is good enough for me | Dominique Lane Emptyma jan 12, 2015 10:00 am

Aah, breeder. Nu snapte Lys het wel. Ja, van gyms kon je een hoop leren. En Team Rocket kon ook op elk moment toeslaan. Ze knikte. "Ik begrijp het," Echter zei ze daarna iets waar Alyss wel even overna moest denken. "En misschien doe ik ook wel gyms zodat mijn pokémon sterker worden, vanwege mijn tweelingzusje..." Ehm, juist? Alyss fronste en keek de donkerharige breeder vragend aan. "Hoe bedoel je?" Ze kon het zich niet voorstellen dat iemand niet zo van haar zusje zou houden. Maar dat kon natuurlijk anders zijn bij anderen. "Zijn jullie zeg maar... vijanden? Tegenstanders?" Ze kon het juiste woord er niet echt voor vinden. Maar dat zou Dominique vast wel snappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominique Lane
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Gender : Female ♀
Age : 20 jaar
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Sceptile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1110-dominique-lane#16701 https://pokemon-journey.actieforum.com/t3372-dominique-s-pokedex#68878

Mañana is good enough for me | Dominique Lane Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mañana is good enough for me | Dominique Lane   Mañana is good enough for me | Dominique Lane Emptyma jan 12, 2015 4:49 pm

"Hoe bedoel je?" vroeg het andere meisje toen. Het was een redelijk logische vraag en ze nam het haar dan ook niet kwalijk ofzo, het was gewoon, tsja. Ongemakkelijk. "Zijn jullie zeg maar... vijanden? Tegenstanders?" ging ze toen door. Dominique haalde haar schouders wat luchtig op. "Zo zou je het kunnen noemen ja, gewoon.. Er zijn nogal wat negatieve dingen gebeurd in ons verleden." Ze knikte een keer en het was duidelijk dat ze er niet verder meer op in zou gaan. Danique, een zaak waar ze nu liever even niet aan dacht. "Maar, ik moet weer gaan, ik heb nog een aantal zaken die ik moet regelen," zei ze toen en glimlachte, waarna ze zich omdraaide, nog een keer achterom keek om te zwaaien, en vervolgens weer verdween. Druk. Druk. Druk.

[Dominique topic uit, ik probeer alle topics even af te ronden voor een beter overzicht haha]
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Mañana is good enough for me | Dominique Lane Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mañana is good enough for me | Dominique Lane   Mañana is good enough for me | Dominique Lane Emptyma jan 12, 2015 5:16 pm

Een paar schouders werd opgehaald. "Zo zou je het kunnen noemen ja, gewoon.. Er zijn nogal wat negatieve dingen gebeurd in ons verleden." Nouja, duidelijk genoeg. De breeder leek niet bereid om er nog verder over door te gaan, dus Alyss vroeg maar niks meer. Er viel een korte stilte, waarin ze dacht aan haar zus. Met Chloe had ze altijd een ontzettend goede band gehad. Ze speelden altijd samen als jonge kinderen, ze steunden elkaar, zorgden dat het lege gat van hun vader opgevuld werd door elkaars liefde. Ze had haar zus al lang niet meer gezien. En gezien ze bijna jarig was... Ze zou haar binnenkort maar eens bellen, en misschien zelfs opzoeken. Toen begon de donkerharige breeder weer de spreken. Ze zei snel gedag. Oh... Oké, doei. "Succes, Dominique!" besloot Alyss, terwijl ze de oudere reiziger nazwaaide. Jep, ze kende het. Het leven als reizende trainer was niet altijd zo rustig. Ze draaide zich nu om. Ze ging een pokécenter zoeken en Chloe bellen.

- Topic uit dan maar x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Mañana is good enough for me | Dominique Lane Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mañana is good enough for me | Dominique Lane   Mañana is good enough for me | Dominique Lane Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mañana is good enough for me | Dominique Lane
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dominique Lane
» Different and the same | Dominique Lane
» Don't stop me, 'cause I'm having a good time, HAVING A GOOD TIME
» Adventures of a Backpacker |SIU, & Dominique Lane
» Back when I was unafraid | Dominique Lane

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Santalune City-
Ga naar: