{Masked Ball} I am the Spinarak! - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 {Masked Ball} I am the Spinarak!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Leroy Nighte
Member
Leroy Nighte
Punten : 399
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t966-leroy-nighte#14444 https://pokemon-journey.actieforum.com/t972-leroy-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t7244-leroy-s-work-log#141159

{Masked Ball} I am the Spinarak! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Masked Ball} I am the Spinarak!   {Masked Ball} I am the Spinarak! - Pagina 3 Emptyza jan 10, 2015 10:14 pm

Words
172
Mood
Blij maar moe
Tag
Tawnee
"Heb je eigenlijk hobby's?" Vroeg Tawnee zachtjes aan hem. De blondine was langs hem komen lopen met haar handen op haar rug. Hij keek vanuit zijn ooghoek naar haar terwijl hij verder liep, hij zag dat haar grijze blik op hem gericht was. "Hmm... Goede vraag.." Zei Lubbock als antwoord op de hobby-vraag. "Ik vind lezen leuk, wat best logisch is omdat mijn ouders een boekenwinkel hebben... En, eh...Buiten in de natuur zijn is ook wel fijn." Hij dacht na, wat was er eigenlijk nog meer een hobby van hem? Wire plagen? Nah, niet echt... "Om eerlijk te zijn...." Die zin werd gevolgd door een korte stilte. "Ben ik een saai persoon met vreemde gedachten..." Die laatste zin zou misschien raar of verkeerd opgevat kunnen worden door Tawnee, maar het was laat... Dat, én Lubbock begon eigenlijk best moe te worden. Een grote gaap verraadde hoe moe hij eigenlijk was. Gelukkig was het Pokémon Center niet heel ver weg meer. "Sorry..." Zei hij nadat hij was uitgegaapt. "Ik ben gewoon moe."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

{Masked Ball} I am the Spinarak! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Masked Ball} I am the Spinarak!   {Masked Ball} I am the Spinarak! - Pagina 3 Emptyzo jan 11, 2015 6:58 pm

"Hmm... Goede vraag.." antwoordde hij. Wat, wist hij niet wat hij graag deed? Buiten Pokémon trainen was het toch best logisch, de meeste mensen deden hetzelfde graag want mensen waren nu eenmaal dingen die altijd dezelfde dingen deden, toch? "Ik vind lezen leuk, wat best logisch is omdat mijn ouders een boekenwinkel hebben... En, eh...Buiten in de natuur zijn is ook wel fijn." Ze knikte even naar hem. Zij heeft nooit veel gelezen, zag je wel aan hoe dom ze was. Ze zuchtte even zachtjes, dus zijn ouders hadden een boekenwinkel, leuk. "Om eerlijk te zijn...." Ze rechte haar rug terug en bleef hem aankijken. "Ben ik een saai persoon met vreemde gedachten..." Even knipperde ze met groter wordende ogen naar hem. Dat had ze wel een beetje te verkeerd opgevat hoor. na enkele tellen gaapte hij. "Sorry..." zei hij. "Ik ben gewoon moe." Ze fronste even en keek voor zich uit. "Niet erg, is toch normaal, het is laat," zei ze met een kleine lach terwijl ze rustig verder wandelde. Was Lubbock... Misschien zo'n vies persoon? Ieuwl... Alsjeblieft Arceus... Laat het niet zo zijn. Ze schudde even haar hoofd en lachte toen naar hem, maar ze kon niet echt op een vraag komen om het gesprek op gang te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leroy Nighte
Member
Leroy Nighte
Punten : 399
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t966-leroy-nighte#14444 https://pokemon-journey.actieforum.com/t972-leroy-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t7244-leroy-s-work-log#141159

{Masked Ball} I am the Spinarak! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Masked Ball} I am the Spinarak!   {Masked Ball} I am the Spinarak! - Pagina 3 Emptydi jan 13, 2015 6:49 pm

Words
116
Mood
Tired
Tag
Tawnee
Tawnee glimlachte. "Niet erg, is toch normaal, het is laat," Zei ze. Lubbock wist niet precies wat hij moest of wilde zeggen, hij hoopte gewoon stilletjes dat zijn "Rare gedachten" opmerking niet verkeerd was opgevat door haar. Hij keek eventjes naar Tawnee, die net haar hoofd schudde. Hij draaide zijn hoofd weer weg van het meisje in de dienstmeisjesoutfit, nu keek hij weer voor zich. Hij wist echt niet wat hij nou nog wilde zeggen, dat kwam vast omdat het al laat was. Hoe laat was het onderhand nou eigenlijk? Er waren geen klokkentorens te bekennen, niet dat hij er ooit eentje had gezien in Lumiose City. Hijkeek vanuit zijn ooghoek naar Tawnee, maar bleef stil...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

{Masked Ball} I am the Spinarak! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Masked Ball} I am the Spinarak!   {Masked Ball} I am the Spinarak! - Pagina 3 Emptydi jan 13, 2015 8:30 pm

Ze grinnikte even zachtjes en keek toen even schuin naar Lubbock. Natuurlijk niet goed als je zo lomp was als zij. Ze struikelde even onhandig over haar eigen voeten heen en wel meteen viel ze naar voren. Het was op een magische wijze dat ze terug goed kwam, maar geen evenwicht meer had. Ze tuimelde naar voren, maar kon haar handen nog plaatsen. Natuurlijk was het te laat en viel ze zo in een van die sloten van Lumiose. Met een plons viel ze erin en met wild slagen kwam ze terug boven. Ze was al goed geoefend om met kleren te zwemmen en zeker in koude tijden. Geweldig he? Ze hapte even kort naar lucht en keek even rond, maar ze kon nergens een uitweg vinden. Nu zat ze dus vast in heet ijskoude water... Geweldig...
Terug naar boven Ga naar beneden
Leroy Nighte
Member
Leroy Nighte
Punten : 399
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t966-leroy-nighte#14444 https://pokemon-journey.actieforum.com/t972-leroy-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t7244-leroy-s-work-log#141159

{Masked Ball} I am the Spinarak! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Masked Ball} I am the Spinarak!   {Masked Ball} I am the Spinarak! - Pagina 3 Emptydi jan 13, 2015 9:20 pm

Words
489
Mood
"Shit, wat moet ik doen?"
Tag
Tawnee
Lubbock draaide zijn hoofd toen hij Tawnee een of andere vreemde beweging zag maken. "Tawnee wat doe j-" Hij maakte zijn zin niet af omdat hij zag dat de blondine over de rand van een van de sloten (of waren het grachten?) waar ze net langs liepen vallen. "Tawnee!" riep hij en kneep zijn ogen eventjes dicht toen hij een plons hoorde. "Gaat het een beetje?" Vroeg hij terwijl hij naar de rand toe was gelopen en nu in het donkere gracht-sloot-geval keek. Hij slikte even toen hij iets zag dat Tawnee ook zag, er waren geen trapjes of zo waardoor ze er uit zou kunnen klimmen en de wand was te stijl om tegenop te klimmen. Shit. Dacht Lubbock. Hoe ga ik haar daaruit krijgen? Ik bedoel, het is zo gemeen als ik haar daar achterlaat.. En ik ben niet gemeen! Waar waren zijn Pokémon nu hij ze het meest nodig had? Oh ja, die had hij achtergelaten in het Pokémon Center omdat hij geen zin had in een irritante Spinarak die stiekem uit zijn Pokéball zou ontsnappen, want dat was iets dat Wire zichzelf had aangeleerd. "Ik ga mijn Pokémon ha-" Hij begon een zin, maar maakte die niet af. "Bij nader inzien, het zou niet zo slim zijn om jou hier achter te laten." Zei hij er snel achteraan Holy Magikarp! Hoe moet ik haar nou uit dat water krijgen? Hij keek rond, maar nergens was iets te vinden wat hem zou kunnen helpen. Of toch wel... Een stukje verderop lag een Pokémon te slapen, deze Pokémonsoort was best veel te vinden in Lumiose City. Lubbock rende naar de Pokémon toe. Het ziet er uit als een Grass-type, met al die blaadjes en zo. Dus wie weet... Lubbock tikte een paar keer tegen de zij van de slapende Pokémon nadat hij zijn Pokédex geraadpleegd had. Het bleek een Skiddo te zijn en het was inderdaad een Grass Pokémon. "Psst! Skiddo!" Fluisterde de groenharige trainer. Hij ging door met het porren van de Skiddo tot deze wakker werd en hem een beetje geïrriteerd aankeek. "Ik heb je hulp nodig? Zou je me willen helpen?" Het idee om een wilde Pokémon om hulp te vragen was misschien een beetje vergezocht, maar niet geschoten is altijd mis, dus probeerde hij het toch. "Skid" De Skiddo klonk moe, negeerde wat Lubbock zojuist gezegd had en viel weer in slaap. "Nou, da's ook aardig..." Zuchtte hij en liep weer terug naar de plek waar Tawnee in het water gekukeld was. Als hij nou sterker was geweest had hij haar misschien omhoog kunnen trekken uit het water, maar dat was nu dus niet het geval. Hoewel zelfs dat waarschijnlijk niet zou lukken, omdat de afstand van de rand tot het water te groot was... "Wat moet ik doen?" Vroeg hij aan Tawnee. Waarom moest ik Wire en Chelsea zo nodig in het Pokémon Center laten? Dacht hij. "Gaat het?" Vroeg hij nogmaals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

{Masked Ball} I am the Spinarak! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Masked Ball} I am the Spinarak!   {Masked Ball} I am the Spinarak! - Pagina 3 Emptywo jan 14, 2015 5:55 pm

"Tawnee!" Ze spoog even een mondvol water uit. Bah, bah, bah, bah! "Gaat het een beetje?" Ze keek op en schudde haar hoofd. "Nee!" zei ze. "Ik lig in het water!" Wauw... Wat geweldig slim van je dat nog eens te vermelden. "Het is heel koud," vervolgde ze dan maar. Wauw, het vroor waarschijnlijk dus was het best wel normaal dat ze het koud had zeker? "Ik ga mijn Pokémon ha-" Ze keek hem even angstig aan. Nee, laat me niet achter, please! Nee, doe dat niet! "Bij nader inzien, het zou niet zo slim zijn om jou hier achter te laten." Ze zuchtte opgelucht. Toch verdween hij uit haar zicht. "Lubbock?" zei ze. Paniek greep haar snel. "Lubbock! Laat me niet achter!" schreeuwde ze wel meteen erachter. Ze kon wel huilen want dit moest haar natuurlijk weer gebeuren. En natuurlijk nu, geweldig en goed gepland door haar leven. Soms vroeg ze zichzelf af of ze niet gewoon het ongeluk aantrok, ze was lomp, dat wist ze wel langer dan vandaag, maar niet iedereen sukkelde zomaar in de grachten van Lumiose. Na enkele tellen, opende ze haar mond weer. "LUBBOCK! IK BEN BANG! IK HEB HET KOUD!" Schreeuwde ze hopeloos uit. Ze snikte even zachtjes en keek hopeloos rond. Waarom weeral water? Waarom... Ze voelde hoe een warmere traan over haar wang gleed. Het gezouten water vermengde zich al snel met heet donkere, koude water waar ze in zat. Nee, ze wilde weg... Iemand moest haar komen redden... Echt... Het was koud, straks bevroor ze nog. "Wat moet ik doen?" Wel meteen keek ze op. Wel meteen kwamen de tranen van geluk. "Ik dacht dat je me achter had gelaten!" zei ze met een klein lachje op haar fijn lipjes. "Gaat het?" Ze zuchtte even zachtjes. "Nee, je hebt me een hartaanval bezorgd, ik dacht dat ik hier voor altijd vast zou zitten..." zei ze toch wat zachtjes, tranen stroomden nog steeds lang haar gezicht heen. Oh... Ja... Ze werd lekker emotioneel. Daarna zuchtte ze toch even zachtjes en keek ze even kort rond. Ze had zelf geen Pokémon die iets konden doen, ze konden alleen zinken... Tenzij Sachi iets kon doen... Misschien iets maken van ijs... Onder water probeerde ze de bal los te maken van haar riem, wat lukte. Snel trok ze deze boven het oppervlak en keek ze er even naar. Daarna hield ze deze voor zich, naast Lubbock gericht. Een rode straal kondigde aan dat de Pokémon op komst was. Het werd groter en groter... Wat? Opeens stond een brullende Aggron daar. Ow Arceus... De Pokémon keek even naar de groenharige, scherpe blik in haar ogen. "Uhm..." zei ze. Ze wist niet echt hoe ze de Aggron moest inschatten op dit eigenlijke moment. Zou ze aanvallen of zou ze braaf zijn? Het was enkel een vraag die tijd zou weten... De heilige Arceus zou het waarschijnlijk ook al weten en die Pokémon had waarschijnlijk zijn beste snacks en drinken boven gehaald om te kijken naar dit tafereel. Je zou zo aan het scherm gekluisterd zitten; Het meisje dat half bevroor en de jongen oog en oog met het monster. Zelf had ze niet echt de aanzet de Pokémon terug te laten keren, daar dacht ze zo niet aan. De helblauwe ogen van de grijze Pokémon gloeiden vijandig, dat was duidelijk, zelfs op zo'n afstand. Toen slaakte de Pokémon een kreet. "Ren Lubbock, ren!" Gilde ze meteen. Met grote ogen zag ze hoe de grote Pokémon in zijn richting sloeg met een Dragon Claw. Iep! Kido nee! Ze zwom snel naar de rand en probeerde even naar boven te klimmen, wat natuurlijk niet lukte. Ze sukkelde dan ook zo weer in het water, een tweede plons werd hoorbaar. Toen ze terug boven kwam, was het al te laat om de Aggron te laten terugkeren, aangezien deze waarschijnlijk achter Lubbock zat. Ze zuchtte even zachtjes en staarde even naar de Pokéball in haar handen. Wat was ze weer slim geweest. Ze liet haar hand terug onder water gaan en  probeerde met veel gesukkel en geplons in het water de bal terug vast te klikken en de volgende los te maken. Op goed geluk haalde ze deze boven en richtte ze deze nu op de rand van de gracht. Een rode straal vormde al snel een Glaceon en Tawn zuchtte dan ook opgelucht. "Oké... Kido zit achter een jongen aan en wil waarschijnlijk hem vermoorden," zuchtte ze zachtjes. "Dus... Kan je het water bevriezen?" Ze keek even naar de Ice Type Pokémon, die bedenkelijk naar het water staarde. Er was een glans van zorg te zien in haar helblauwe oogjes en Tawn wist niet zeker of ze echt iets zou doen. Misschien de oude Sachi, maar de nieuwe Sachi zou dit niet riskeren... Toch? Ze zuchtte even en keek toe hoe de kop van de Glaceon even zakte en deze de randen bekeek. Wat was ze van plan? Of wat wilde ze weten? Ze zuchtte even zachtjes en haalde haar hand even door haar blonde haren. Daarna besloot ze maar om de Pokéball, opnieuw met hetzelfde gespetter en faal zwemgedrag, terug aan haar riem te klikken. Opeens hoorde ze een gebrul en toen slikte ze. Kido! Eht serieus, die Pokémon had problemen. Ze zuchtte even keek naar de Glaceon die even opkeek bij het gebrul. Daarna keek ze naar haar trainer en knikte ze naar de andere muur. Tawn keek haar even aan, snoof even zachtjes, en zwom er toen met veel tegenzin naar. Ze begon zich moe te voelen en ze was waarschijnlijk ook al onderkoeld... Toen ze de muur had bereikt draaide ze haar lichaam en keek ze met grote ogen naar de Eeveelution. De Pokémon haalde even geconcentreerd adem en sloot toen haar ogen. Tawn vroeg zich af of de Pokémon haar niet zou bevriezen als ze dit deed... Ze zuchtte even trillend. Dit was belangrijk en dat wist ze... Opeens opende Sachi haar bek en ogen, Icy Wind. De ijzige wind raakte het water en deze bevroor langzaam. Gelukkig was ze aan de andere kant en kon het ijs haar niet zo snel bereiken, toch? Het water bevroor steeds sneller en Tawn kreeg het ook steeds benauwder. Ze zuchtte even trillend en staarde naar het dichter komende ijs. Opeens sloot de Glaceon haar bek en keek ze naar haar trainster. Na enkele tellen sprong de Ice Type Pokémon op en lande deze elegant op het ijs, waardoor deze nog meer uitbreidde. Tawn zag ook duidelijk dat Sachi serieus haar best deed, dat toonden de kleine sneeuwvlokjes rond haar aan. Ze probeerde haar lichaamstemperatuur zo laag mogelijk te doen... De vraag was alleen of dit wel verantwoord was... Ze zuchtte even, beter dan niks he?
Na enkele tellen nam Sachi een paar passen terug en knikte ze naar Tawn. De blondharige keek even met trillende ogen naar haar Pokémon, toch zwom ze wat naar voren. Toen ze bij het eilandje van ijs was plaatste ze haar handen op het ijs. Even kneep ze haar ogen toe van de snijdende, ijzige pijn. Uiteindelijk drukte ze zichzelf toch op en kwam ze trillend neer op het ijskoude ijs. Ze rolde zich even op tot een klein bolletje en bewoog ze niet. Haar ademhaling was traag, haar hartslag snel. Ze was onderkoeld en ze was uitgeput. Zulke dingen konden toch leiden tot iemands dood? Vast wel, niet dat zij daar iets van wist... Langzaam opende ze haar grijze ogen en keek ze even naar het kalme water dat sloeg tegen de randen van het koude eiland. Na enkele tellen kwam ze langzaam overeind en keek ze rond. Sachi was dichter gekomen, maar ze was wijs en bleef op afstand met haar koude lichaam. Toen ze elkaars blik ontmoette, keek Sachi meteen op, vast opzoek naar een weg van het eiland... Ja, daar had ze eigenlijk ook niet aan gedacht. Ze haalde even trillend adem en zuchtte zachtjes. Kleine wolkjes condens kwamen er met zwakke schokjes uit. Nu de adrenaline van eerst langzaam begon uit te werken voelde ze de druk steeds sterker worden. Kon dit lichaam wel aan? Hoe koud was het eigenlijk. Ze tilde even haar trillende handen op, die een paars-rode kleur hadden. Trillend balde ze haar handen tot vuisten en keek ze naar haar Glaceon, zelfzekere blik in haar ogen. Zonder dat Sachi het waarschijnlijk door had, schoot Tawn naar voren, greep deze de Ice Type Pokémon vast en sprong deze op. Ze botste zo tegen de muur aan en haar ene hand gleed snel over de stenen. Toch kon ze Sachi met een snelle draai op het land zetten, waarna ze haar andere hand ook over het gesteente liet gaan. De Glaceon, compleet verward van wat er gaande was, kwam glijdend tot stilstand en staarde ongelovig naar haar trainer die spartelde aan de rand van de muur hing. Haar ogen waren vurig en ze spande al haar pijnlijke spieren op waarna ze haar ene been op de een of andere manier op het land wist te gooien, toen volgde de tweede, daar bleef ze liggen. Zwarte vlekken flitste voor haar ogen en ze voelde hoe de koude aan haar bleef kleven. Het zoog aan haar energie en haar wilskracht om echt door te zetten... Toch... Lukte het? Ze haalde diep adem en opende haar ogen weer. Wauw... De hemel was echt pikkezwart vanavond... Ze zuchtte zachtjes en zag de kleine wolkjes naar de hemel stijgen. Na enkele tellen sloot ze haar ogen terug. Je kon toch niet doodgaan van een beetje ijs? Een grijns kwam op haar lippen, zo makkelijk zouden ze niet van haar afkomen. Ze keek even schuin naar haar Glaceon en wel meteen schoot Lub door haar heen... Die was ook in gevaar he? Ze lachte even naar de Ice Type Pokémon, ze wist niet echt waar hij was, hij kon evengoed hier zijn zonder dat ze het door had. Kido zou achter hem zitten, ze probeerde hem vast op te eten of te pletten, zoals een brave Aggron zou doen. Ze zuchtte even zachtjes en liet haar trillende hand naar beneden gaan. Ze pakte de ball van Kido en legde deze voor haar trouwe Glaceon. "Kido... Jongen..." zei ze op een zwakke toon. Was ze nu zo moe of hoe zat het? De Ice Type Pokémon fronste even, maar knikte toen, pakte de bal en rende toen weg, vast opzoek naar Lubbock. Ze zuchtte even zachtjes en sloot haar ogen met een grote grijns op haar lippen. Nee... Zo snel waren ze nog niet van haar af. Ze opende haar leigrijze ogen weer en tilde haar handen op, trillend keek ze naar het ijslaagje op haar ene hand... Ze lachte zachtjes... Dat gebeurde er dus als je een Glaceon aanraakte. Ze liet haar ene, niet bevroren hand, over haar borstkas glijden, waar Sachi ook had gelegen... Hehehe... Dat verklaarde de druk op haar borstkas wel... Het ijs drukte wel en het was echt te koud... Zou haar lichaam het al opgegeven hebben? Ja... Nee... Nee... Ze lachte zachtjes... Ah... Ze sloot haar ogen en voelde hoe de wereld langzaam wegviel, alles rondom haar. Het geluid stierf weg ook haar handen vielen neer. Enkel het kleine lachje op haar lippen bleef. Toch zag je duidelijk dat ze nog leefde... Ze had gezworen niet te sterven van een stukje ijs en dat zou ze ook niet doen. Niet dat het ook zo erg was, ze was enkel onderkoeld, uitgeput en haar arm was bevroren en een stuk van haar borstkas... Het kon altijd nog erger worden he? Jep... Dat kon het inderdaad... Het zwakke rijzen en dalen leek fragiel... Maar dat was ze niet, dat had ze zojuist zo mooi bewezen.. Ze kon perfect voor zichzelf zorgen... Jep... Echt... Geweldig goed voor zichzelf zorgen. Plus ze had al ergere dagen gehad... Toch?

Niet echt.
Dat had ze toch zo mooi getoond nu? Ze kon niet eens deftig op haar eigen poten lopen... Laat staan deftig een leven leiden zonder problemen.
En ja... Het kon niet erger worden dan nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leroy Nighte
Member
Leroy Nighte
Punten : 399
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t966-leroy-nighte#14444 https://pokemon-journey.actieforum.com/t972-leroy-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t7244-leroy-s-work-log#141159

{Masked Ball} I am the Spinarak! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Masked Ball} I am the Spinarak!   {Masked Ball} I am the Spinarak! - Pagina 3 Emptywo jan 14, 2015 8:42 pm

Words
1018
Mood
Sad
Tag
Tawnee ;^;
Het meisje in het water keek hem opgelucht aan. "Ik dacht dat je me achter had gelaten!" Zei ze. "Nee, je hebt me een hartaanval bezorgd, ik dacht dat ik hier voor altijd vast zou zitten..." Was het antwoord dat de groenharige jongen kreeg op zijn "Gaat het?"-vraag. Op de een of andere manier haalde Tawnee een Pokéball tevoorschijn en liet de Pokémon er uit. Deze Pokémon was groot en grijs en brulde alsof hij (of was het een zij?) woedend was. Lubbock had deze Pokémonsoort al eens eerder ontmoet, het was een Aggron, als hij zich niet vergiste. Hoewel deze Aggron een stuk minder vriendelijk leek dan de Aggron die hij eerder gezien had, voor zo ver Aggrons er vriendelijk uitzagen. De Aggron brulde nogmaals luid. Lubbock hoorde de stem van Tawnee roepen door het gebrul door. "Ren Lubbock, ren!" Lubbock deed meteen wat hem gezegd werd, en rende net op zijn weg om een Dragon Claw aanval te ontwijken. Hij rende richting de plek waar de Skiddo lag te slapen en sloeg een straatje in. De luide dreunen van voetstappen achter hem lieten hem weten dat de Aggron hem achtervolgde. Hij sloeg een smal straatje in naar links, waardoor hij op een pleintje uitkwam. Hij bleef even staan, keek rond en rende naar rechts. Het weggetje dat hij nu genomen had kwam uit op een van de grote winkelstraten van Lumiose city, maar welke het was wist Lubbock niet precies. Uitgeput bleef hij staan, maar rende al snel weer verder. De dreunende stappen leken dichterbij te komen, was die Pokémon nou sneller aan het worden? "WAAAAAAH!" Hij liet een schreeuw horen en probeerde sneller te rennen, wat niet echt leek te lukken. Hij sloeg nog een steegje in, wat hij beter niet had kunnen doen. Waarom hij dit beter niet had kunnen doen? Omdat het een doodlopend steegje was.
Met grote ogen van angst keek Lubbock naar de Pokémon die stap voor stap steeds dichterbij hem kwam. Dit gaat mijn dood worden... Dacht hij wanhopig. De staart van de Aggron begon een zilverachtige glans te krijgen. Toen de Pokémon zo dicht bij stond dat Lubbock haar adem (die niet bepaald fris rook) kon ruiken, dook de groenharige tiener in elkaar kneep hij zijn ogen dicht, zich voorbereidend op de klap van de Iron Tail aanval. Het leek een eeuwigheid te duren, de klap kwam niet. Toen hij voorzichtig zijn ogen opende, keek hij recht in een blauwe blik. Als hij nu niet met zijn rug tegen de muur had gestaan, was hij zeker weten achterover gevallen. Een Pokémon! Ze had ook nog iets in haar mond.. Een Pokéball? De Pokémon legde de Pokéball op de grond neer en keek ernaar. "Glace." Zei ze. Lubbock haalde zijn Pokédex er niet bij, maar pakte de Pokéball die de ijzig blauwe Pokémon zojuist voor hem had neergelegd op. Hij keek ernaar, wat voor Pokémon zou hem nou zomaar een Pokéball brengen? Wat zou er in zitten? Het is in ieder geval niet Wire's of Chelsea's Pokéball... Hij gooide de Pokéball richting de Aggron, maar werd verrast door wat er gebeurde.
Een rode straal vormde zich rond de Iron Armor Pokémon en zoog deze de Pokéball in. Er zat niets in de Pokéball, het was de Pokéball van de Aggron! Toen de redelijk enorme Pokémon volledig verdwenen was in de kleine, ronde rood-witte capsule slaakte Lubbock een enorme opgeluchte zucht. "Dankjewel, Pokémon. Je hebt zojuist m'n leven gered." Zei hij. Hij wilde de Pokémon een aai over haar bol geven, maar ze straalde een soort ijzig koude gloed uit. "Wacht.." Hij realiseerde zich iets en dat iets zou nog wel eens heel belangrijk kunnen zijn. "Als jij die Pokéball hebt, betekend dat dat je bij Tawnee bent geweest! Kun je me mee terug nemen?" "Lace, ceon." De mooie, maar ijskoude Pokémon knikte en liep rustig weg. Lubbock volgde haar, maar hij was uitgeput en nog steeds was hij gevuld met angst, dus ging jet niet heel snel. Het duurde even, maar uiteindelijk was hij weer bij de plek waar hij Tawnee had achtergelaten. Het zag er echter niet zo uit zoals de plek eruitzag toen hij gevlucht was voor de Aggron. Hij kneep even in de Pokéball toen hij zag dat Tawnee op de een of andere manier op de kant terechtgekomen was en nu bijna doodstil lag. "Tawnee!" Hij liet de Pokéball vallen, rende naar het meisje toe en knielde bij haar neer. Zou ze nog leven? Dacht hij en keek naar de borstkas van de blondine, die bijna onzichtbaar bewoog. Of was die beweging maar een illusie? Tranen vormden zich in zijn ogen.. "Ik kende je nog niet eens een dag.." Fluisterde hij naar Tawnee terwijl hij met een van zijn handen over haar ijskoude hoofd streek. "En dan moet dit gebeuren..." Nu stroomden de tranen over zijn wangen en druppelden vanaf zijn kin richting de grond. "Waa-" Snikte hij. "Waarom moe- moest di- dit gebeuren?" Daar zat hij dan, een groenharige tiener in een net pak bekleed met echte Spinarakdraden, huilend bij een meisje dat dood leek te zijn en dat hij pas een paar uur lang kende. Moeizaam slikte hij en keek weer naar Tawnee. Die... Die bewoog! Het was nauwelijks zichtbaar, maar het bewoog wel. Ze ademde! En was dus niet dood! Een enorme lange rij aan opgeluchte gedachtes kwamen voorbij in zijn brein, maar hij kon niet fatsoenlijk meer denken vanavond (of beter gezegd, vannacht). "Tawnee.." Mompelde hij en hij keek naar het gezicht van Tawnee. Waren er ziekenhuizen in Lumiose? Zo ja? Waar? En hoe zou hij Tawnee daarheen moeten krijgen zonder Pokémon? Waarom voelde hij zich zo emotioneel over een meisje dat hij nog maar enkele uren kende? Waarom waren er zo veel vragen die door zijn hoofd spookten? Waarom? De tranen waren in de tussentijd niet gestopt en sommigen waren op Tawnee terecht gekomen.. Het zou echt et zo zijn als een sprookje als Tawnee haar ogen nu zou openen omdat Lubbocks tranen op haar kwamen, maar dat leek hem niet erg waarschijnlijk.. Of het had gewoon puur toeval moeten zijn...

((OOC: Ik heb toestemming van Bo2 om Kido en Sachi te mogen besturen))
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

{Masked Ball} I am the Spinarak! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Masked Ball} I am the Spinarak!   {Masked Ball} I am the Spinarak! - Pagina 3 Emptydo jan 15, 2015 5:41 pm

Alsof ze iets kon horen, nee. Ze ademde enkel zwakjes, rilde soms even en neigde soms wel te stoppen met ademen, maar dat gebeurde niet. Het was dan ook haar Glaceon die de eerste stap naar voren waagde en even zachtjes piepte naar de groenhraige jongen. Was het duidelijk of niet? Het laagje ijs dat haar arm en borstkas bedekte maakte het wel duidelijk dat ze zowat aan het bevriezen was. Het was dodelijk en dat zou wel iedereen moeten weten, maar wist hij dat? Wist hij dat ze koud had en zou hij het wagen? Zou hij haar redden en haar naar de warmte brengen...
Zou hij dat doen voor haar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Leroy Nighte
Member
Leroy Nighte
Punten : 399
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t966-leroy-nighte#14444 https://pokemon-journey.actieforum.com/t972-leroy-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t7244-leroy-s-work-log#141159

{Masked Ball} I am the Spinarak! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Masked Ball} I am the Spinarak!   {Masked Ball} I am the Spinarak! - Pagina 3 Emptyvr jan 16, 2015 7:14 pm

Words
1655
Mood
Verdrietig, maar wel een beetje opgelucht
Tag
Tawnee
De Pokémon die zijn leven had gered en hem hierheen had geleid maakte een soort piepgeluidje. Lubbock draaide zijn hoofd zodat hij nu naar de Pokémon keek. De tranen stroomden nog steeds over zijn wangen en maakten zijn zicht wazig. Hij keek de Pokémon aan, alsof zij het antwoord zou weten op de vraag wat hij zou moeten doen. Ze moet snel opwarmen, want anders haalt ze het niet... Zei iets in zijn hoofd. Het leek wel alsof die Pokémon hem een of andere telepathische boodschap had gestuurd, maar dat was natuurlijk onmogelijk. Hij liep naar de Pokéball van de Aggron en pakte deze weer op, daarna liep hij weer naar Tawnee. "Kom op Lubbock, je kunt dit!" Zei hij half fluisterend tegen zichzelf. De tranen in zijn ogen waren alweer wat verminderd. Hij zakte door zijn knieën en liet zijn armen tussen Tawnee's bewusteloze lichaam en de ijskoude stenen die de grond van Lumiose Cite vormden glijden. Hij haalde diep adem en tilde hij Tawnee met wat moeite op. Het ging een stuk minder makkelijk dan dat hij verwacht had, onder andere omdat hij moe was en omdat Tawnee zwaarder was dan dat hij verwacht had. Hij drukte het bewusteloze meisje dicht tegen zich aan terwijl hij probeerde te lopen. De ijzige Pokémon volgde hem op de voet. Waar was het ziekenhuis in deze stad? Was er wel een ziekenhuis in Lumiose City? Hij liep zo snel als hij kon in de richting van het Pokémon Center waar ze naar op weg waren voordat Tawnee in het water viel, in de hoop dat ze het meisje daar misschien konden helpen of dat ze de weg naar het ziekenhuis wisten. Het was koud buiten, maar niet koud genoeg om het te laten sneeuwen. Tenminste, dat bleek toen de lucht bewolkt werd en er enkele druppels uit de lucht begonnen te vallen. En natuurlijk, regen... Alsof het niet erger kon! Dacht hij. De regen begon als motregen, maar veranderde al snel in een bui die waarschijnlijk nog lang bleef hangen. Het zou niet lukken, hij zou Tawnee niet op tijd naar het ziekenhuis kunnen brengen...
Tenminste, volgens zijn gedachten zou dat niet gaan lukken. In een van zijn handen hield hij nog steeds de Pokéball van de Aggron en hij hoopte dat die Pokémon braaf genoeg was om er niet uit te komen. Regen drupte nog steeds naar beneden en zorgde ervoor dat zijn haar tegen zijn gezicht begon te kleven. Als dit zo doorgaat... Hij maakte die gedachten-zin in zijn niet af, in plaats daarvan liep hij zo snel mogelijk door. Niet dat "zo snel mogelijk" heel snel was, want het gewicht van de bewusteloze Tawnee in zijn armen maakte hem best langzaam. Daar is het Pokémon Center... Dacht hij toen hij in de verte een oranje gebouw zag. In plaats van extra hard door te lopen, bleef hij stilstaan. De regen tikte luid op de grond. Wat nou als ze Tawnee niet konden helpen in het Pokémon Center en het dichtstbijzijnde ziekenhuis kilometers hiervandaan was? Nee! Dat was vast niet zo! Hij haalde nogmaals diep adem en liep richting het Pokémon Center.
Toen de groenharige jongen het gebouw binnenstapte, werd hij even raar aangekeken door de mensen die nog wakker waren op dit middernachtelijke tijdstip (wat er maar een paar waren). Het verbaasde hem niet echt, je zag ook niet elke dag een doorweekte jongen met groen haar en een bewusteloos meisje in zijn armen. Die vreemde blikken boeide hem nu niet, hij zou en moest Tawnee redden. "Kan iemand hier haar misschien helpen?" Vroeg hij aan de mensen, in zijn stem was een beetje een paniekerige toon te horen. "Ze is onderkoeld, of hoe dat ook heet, en volgens mij is er ook iets met haar arm gebeurd." Lubbock hoopte echt dat ze Tawnee zouden kunnen helpen. Hierbinnen was het gelukkig een stuk warmer dan buiten, dus hoopte hij dat het onderkoeld zijn er niet erger op zou worden. "Alsjeblieft! Iemand?" De tranen kwamen weer op in zijn ogen toen niemand iets zei. De zuster achter de balie keek hem aan. "Misschien dat ik haar kan helpen? Ik ben gespecialiseerd in het genezen van Pokémon, dus ik zal jouw..." Ze aarzelde even. Vriendin? Ik zal haar niet kunnen helpen. Ik weet wel een ziekenhuis te liggen waar ze haar wel kunnen helpen." Lubbock knikte dankbaar. "Waar is dat ziekenhuis?" Vroeg hij aan de vrouw. "Niet ver hiervandaan." Zei ze. "als je het Pokémon Center uitgaat moet je naar rechts. Dan is het een stukje verderop het grote gebouw aan de rechterkant" "Dank u." Lubbock draaide zich (een beetje onhandig) om en liep het Pokémon Center weer uit. Tawnee leek met de minuut zwaarder te worden, maar dat kwam gewoon omdat hij moe was en zijn armspieren het een beetje beu begonnen te worden om het bewusteloze meisje te tillen. Dus, het was eerst naar rechts en dan aan de linkerkant? Ja, dat was het. Hij keek naar rechts, het was niet waar hij vandaan was gekomen. Ja, daar was een groot gebouw. Natuurlijk waren bijna alle gebouwen in deze stad groot, maar eentje viel er op omdat deze net iets groter was dan de rest. Hij keek even naar het gebouw, maar herinnerde zichzelf er snel genoeg aan dat er een leven op het spel stond.
Eindelijk, daar was hij dan. Lubbock stond nu in de grote hal achter de ingang van het ziekenhuis, het verbaasde hem een beetje dat het ziekenhuis nu nog open was. Maar wat moest hij nu doen? Hij kon toch niet zomaar naar de balie toelopen om te zeggen dat ze Tawnee moesten helpen? Toch? Nou ja, niet geschoten is altijd mis. Dacht de groenharige jongen en stapte richting de balie met Tawnee nog steeds in zijn armen. "Zou u haar alstublieft kunnen helpen?" Vroeg hij aan de persoon achter de balie. Deze knikte even, maar gaf een antwoord waar Lubbock niet op gehoopt had. "Sorry maa-" "Sorry? Wat bedoeld u, sorry?! Dit meisje is in ijskoud grachtwater gevallen, waar ze met behulp van haar Ice-type Pokémon uit is gekomen en waardoor ze nu onderkoeld of zo is! U gaat me nu toch niet vertellen dat ze niet gered kan worden?!" Lubbock was gewoon te moe om fatsoenlijk na te denken en de woorden kwamen uit zijn mond zonder dat hij er echt bij nadacht. De man achter de balie zuchtte en mompelde daarna wat in een microfoontje en Lubbock was te moe om datgene wat daarop volgde helemaal te volgen. Er kwamen mensen en Pokémon aangehold en die namen Tawnee mee, of zo iets... Hij geen op een van de bankjes in de hal zitten, wachtend tot ze Tawnee terug zouden brengen. Hij lette niet op het feit dat Tawnee's Ice-Pokémon nog voor de deur van het ziekenhuis te piepen stond. Hij viel letterlijk bijna om van de slaap en besloot om een dutje te doen op het bankje waar hij op zat.

*time skip~*

Toen hij wakker werd was de zon zo te zien al lang op. Hoe laat was het intussen? Hij keek op de klok die ergens in de hal hing, het was al half twee. Hij kwam overeind, zijn rug deed een beetje pijn van het harde bankje en hij had het koud dankzij zijn doorweekte kleding, maar dat maakte hem nu niets uit. Tawnee! Waar is Tawnee? Dacht hij geschrokken. Zijn groene blik gleed rond de ruimte, geen Tawnee te bekennen.. Hij stond op en rekte zich eventjes uit. Daarna liep hij naar de balie waar hij gisteravond ook had gestaan. "Hoe gaat het met Tawnee? Dat meisje dat ik gisteren hier bracht?" Nu stond er een oudere vrouw achter de balie, ze keek even op een beeldscherm terwijl ze Tawnee's naam mompelde. "Tawnee.. Tawnee.." Lubbock keek gespannen naar de vrouw. Zou Tawnee nog leven? Vast wel, anders zou die vrouw toch niet gaan zoeken tussen whatever er in de bestanden op die computer stond. "Het gaat niet zo goed met haar." Zei de vrouw, die nu weer naar Lubbock keek in plaats van het computerbeeldscherm. "Ze is nog steeds niet bijgekomen." Lubbock zuchtte, maar het was zeker geen zucht van opluchting. Integendeel. Het was een zucht gevuld met pijn. "Zou ik naar haar toe mogen?" Vroeg hij. De oudere vrouw zei niets, maar knikte.
"GLAAACEEE!" Klonk het plots achter hem. Oh ja, da's waar ook, die Pokémon was hem gevolgd en had nu waarschijnlijk de hele tijd buiten gestaan. De blauwe Pokémon, waarvan Lubbock nog steeds niet wist wat voor soort het was, rende door de grote hal en richting een deur, die net toevallig werd opengedaan door een man. "Hé! Kom terug!" Riep de groenharige jongen en rende achter de Pokémon aan. De Pokémon leek te weten waar ze heen wilde, alsof ze al eens eerder in dit grote gebouw was geweest. Lubbock, die weer vol energie zat, rende achter de Pokémon aan en probeerde haar te stoppen voordat er erge dingen zouden gebeuren. Helaas voor hem was de Ice-Type Pokémon sneller dan hij was en kon hij haar pas bijhouden toen ze stilstond voor een deur en tegen de deur begon te duwen. De deur opende en de Pokémon glipte de ruimte binnen, waarna Lubbock erachteraan snelde. Hij stond stil toen hij zag waar hij beland was.
Hij bevond zich nu in een ruimte met verschillende ziekenhuisbedden, wat erg logisch was omdat ze zich in een ziekenhuis bevonden. In een van de ziekenhuisbedden zag hij een bekend gezicht. Tawnee! Dacht hij. Maar hoe wist die Pokémon dat Tawnee hier zou zijn? Het was redelijk stil in de kamer, dus Lubbock probeerde zo zachtjes mogelijk richting het bed van het meisje te lopen en ging bij haar staan.. "Hoi Tawnee..." Fluisterde hij. Hoe gaat het nu met je? Ze kon hem waarschijnlijk toch niet horen, maar hij wilde gewoon tegen haar praten om zichzelf een beetje beter te laten voelen.

((OOC: Weer toestemming gekregen om Sachi te powerplayen))
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

{Masked Ball} I am the Spinarak! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Masked Ball} I am the Spinarak!   {Masked Ball} I am the Spinarak! - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Masked Ball} I am the Spinarak!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» {New Year} Masked Ball
» [masked ball] Celebration
» {Masked Ball} Firework
» {New Year} Masked Ball
» { Masked Ball } I'm good with alcohol.. or something.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: