[Open] Anybody else but me ~
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 [Open] Anybody else but me ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zoey Greene
Member
Zoey Greene
Punten : 403
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1124-zoey-greene https://pokemon-journey.actieforum.com/t1128-zoey-s-pokedex#16967

[Open] Anybody else but me ~ Empty
BerichtOnderwerp: [Open] Anybody else but me ~   [Open] Anybody else but me ~ Emptyvr dec 05, 2014 9:16 pm

She didn't care,
she's just oblivious

Why would I wanna be anybody else but me? I know I’m gonna make it.
De stem van een wat kleiner meisje vulde de lucht, terwijl ze genoot van de eenzaamheid die de vroege avond haar wist te bieden. Al was ze een sociaal persoon en was ze graag in het gezelschap van anderen, was alleen zijn ook fijn. Ze gooide graag alles er even uit, zodat ze niet één grote energiebal was als ze een andere trainer tegen kwam. Immers was haar reis net begonnen!
Without a doubt, I know what I’m about. I’m everything I’ll ever want to be, a girl like me.
Wacht even.
Eén momentje.
Met een frons kwam het dansende meisje tot stilstand, terwijl ze met een vernauwde blik om zich heen keek. Haar Slowpoke, Pup, was niet snel, dus het gebeurde niet vaak dat hij uit haar gezichtsveld verdween. Geschrokken zette ze dan ook twee stapjes achteruit, alsof dat helpen zou, enkel om te struikelen over haar roze, dikke monster en op haar kont op de grond te vallen.
Oef!” wist het meisje uit te brengen, waarna ze begon te lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johnny Thorn
Member
Johnny Thorn
Punten : 162
Gender : Male ♂
Age : 23 y/o
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

[Open] Anybody else but me ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Anybody else but me ~   [Open] Anybody else but me ~ Emptyvr dec 05, 2014 9:26 pm

Er waren waarschijnlijk niet veel mensen die door hadden gehad dat hij weg was geweest voor enkele maanden. Het had hem dan ook maar zeer weinig gescheeld dat niemand hem herkende toen hij terug kwam in Camphrier Town. Ooit was hij hier geweest, ooit was hij hier begonnen. Toen had er nog een Arcanine achter hem gestaan en een Poochyena naast hem, maar die waren nu allebei verdwenen. Renji had hij al vrij snel over de Wonder Trade gestuurd, waarbij hij een Aipom had terug gekregen en enkele dagen geleden had hij dan ook het besluit genomen om zowel de Aipom als Tybalt in de trade te sturen. Hij was toe aan vernieuwing, maar ze waren niet echt met hem gezind. Hij had er een Goldeen en Growlithe ervoor gekregen. Waarbij hij de Goldeen maar in zijn pc had gedumpt, dat was echt geen pokémon voor hem geweest. Nee, de Growlithe hield hij bij zich, toch om de pijn van Tybalt te kunnen doen wegebben.
Ook nu wandelde de hond pokémon, die hij Breyam had genoemd, achter hem aan en blafte vrolijk terwijl Johnny een balletje voor zich uit gooide. De blauweharige man draaide zich om toen hij een "oef" naast zich hoorde en merkte hoe een meisje over een Slowpoke was gestruikeld. Met een vriendelijke glimlach op zijn gezicht liep hij op haar af en stak zijn hand uit, terwijl Breyam probeerde het meisje een lik te geven en hyper naast haar op en neer stuiterde. "Heb je je bezeerd?" vroeg hij vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoey Greene
Member
Zoey Greene
Punten : 403
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1124-zoey-greene https://pokemon-journey.actieforum.com/t1128-zoey-s-pokedex#16967

[Open] Anybody else but me ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Anybody else but me ~   [Open] Anybody else but me ~ Emptyvr dec 05, 2014 9:56 pm

She didn't care,
she's just oblivious
Een hand werd naar haar uitgestoken en het meisje keek verbaasd op, haar paarse ogen verwijd voor enkele tellen, waarna ze de hand glimlachend aannam en zich overeind liet helpen. Toen haar gevraagd werd of ze zich had bezeerd, schudde ze haar hoofd met een glimlachje, waarna ze even keek naar de Slowpoke, wie begon aan een gaap.
Nee, het gaat prima,” sprak ze met een grijns, waarna het nog minstens vijf seconden duurde voor de gaap van de roze Pokémon eindelijk over was. Een korte giechel kwam uit de mond van het meisje, waarna ze haar blik weer richtte op de blauwharige jongen. Man, eigenlijk. Hij was toch wel enkele jaren ouder dan zijzelf.
Bedankt, trouwens! Ik ben Zoey en dit is Pup,” grijnsde ze. Pup, ja. Haar Slowpoke heette Pup. Het was in ieder geval niet veel voorkomend. Misschien maar beter ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

[Open] Anybody else but me ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Anybody else but me ~   [Open] Anybody else but me ~ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Open] Anybody else but me ~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [open] switching moods [ganzenopdracht] [open]
» [open] A new team member [open]
» Open lucht muziek [Open]
» [open] the one that falls [open]
» [open]the one with a Quilava[open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Camphrier Town-
Ga naar: