What a pleasant surprise |&Allison
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 What a pleasant surprise |&Allison

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ace Whannel
Member
Ace Whannel
Punten : 349
Gender : Male ♂
Age : 21
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t129-ace-whannel https://pokemon-journey.actieforum.com/t159-ace-s-pokedex

What a pleasant surprise |&Allison Empty
BerichtOnderwerp: What a pleasant surprise |&Allison   What a pleasant surprise |&Allison Emptyma nov 24, 2014 8:38 pm

Het was nooit goed om iets gedaan te krijgen met het gebruik van agressie, al was het een zeer efficiënte manier.  Niet de juiste manier, en eigenlijk had hij het niet op die manier moeten oplossen maar daar was het te laat voor. Daarbij maakten het de jongen vrij weinig uit. Hij had vragen en op die vragen had hij antwoorden nodig. Hoe lang het al geleden was dat hij zijn Magmar kwijt was gespeeld wist hij niet. Het was in ieder geval veel te lang geleden en hij moest en zou de pokémon terug krijgen. Een hele tijd was hij al bezig geweest met alle informatie die hij kon vinden te verzamelen. Hij doorzocht kranten om meer te weten te komen over Team Rocket leden en alles wat ermee te maken had. Wanneer hij de kans kreeg om meer te weten te komen dan nam hij met veel liefde die kans. Natuurlijk moest het wel eens een keer fout lopen. Zeker bij iemand zoals Ace. De jongen kon wel eens overdrijven en zeker wanneer hij het echt beu werd en wanneer hij geobsedeerd geraakte met een bepaald iets. Dat was ook precies de reden dat hij de kerel voor hem niet al te zacht handig aan zijn kraag oppakten en tegen de muur aan duwden. Een teken van pijn was even op de man zijn gezicht af te lezen.
Met één hand probeerde hij een pokébal vast te grijpen maar het was te laat voor hem. De Luxray die altijd aan de groenharige zijn zij stond om hem bij te staan wanneer het nodig was trok de pokéballen die de man had van zijn riem en gooide die weg. 'W-wacht! Ik weet niet wat ik gedaan heb, maar ik beloof je dat ik het goed kan maken!' mopperde de man hulpeloos. Hij hield zijn armen omhoog in de lucht, en probeerde Ace aan te kijken maar toch keek hij keer op keer weer weg. Ace bleef ondertussen de man zwijgend aan kijken met een doordringende blik in zijn ogen. 'Ik meen het.' ging de man nog verder, maar er verscheen enkel een kleine frons op Ace zijn gezicht. De man die hij tegen de muur aan hield had een standaard Team Rocket uniform aan. Het was wel duidelijk waar de man bij hoorden, Ace had hem zelfs weten betrappen op het stelen van een pokémon. Hij was juist bezig met een gevecht tegen een andere trainer, een klein kind. Iemand die misschien zelfs nog te jong was om een pokémon in zijn bezit te hebben. De knul had echt geluk gehad dat Ace er tussen was gekomen, al had het team rocket lid een heel pak minder geluk. 'Is dat zo?' vroeg Ace. Voor al de woede die door zijn lichaam heen raasde was zijn stem vrij emotieloos, iets wat de man helemaal niet leek te zinnen. 'J-ja, pak maar wat je moet hebben! Mijn geld, misschien pokéballen, wat je ook wilt pak het maar!' dat waren zeker niet de zaken waar Ace naar opzoek was, en de man kwam daar ook maar al te snel achter. Ace trok de man even van de muur weg om die er nadien gewoon weer had tegenaan te duwen. 'Denk jij werkelijk dat ik uit ben op geld? Ik moet geen geld van een zielig scharminkel als jij.' bij de laatste zin bracht Ace zijn hoofd dichter naar de man zijn oor toe, er was zelfs een brede grijns op zijn gezicht verschenen die enkel bleef wanneer hij terug wat afstand creëerde.
De grijns verdween echter weer even snel als die was op gekomen, en met vernauwde ogen keek hij de man aan. 'Ik wil weten waar die leider van jullie is, of elite leider zoals jullie dat wel eens noemen.' Ace kreeg niet meteen antwoord. De enige reactie die hij uit de man kreeg was een vragende en verwarde blik. Hij wou nog wat zeggen, maar het was wel duidelijk dat het geen antwoord zou zijn op de vraag. Nog voor dat de man zijn eerste woord had weten uit te spreken gaf Ace hem een boks in zijn maag. De man klapte meteen wat dubbel, en zakten op de grond wanneer de groen harige hem los liet en enkele stappen naar achter zetten. 'Waar is jullie Elite Leider?!' siste Ace terwijl hij keek naar de man op de grond. De man had zijn armen rond zijn maag heen geslagen en keek Ace niet meer aan. 'I-ik weet het niet precies, m-maar ze is vaak in Lumiose City. Daar heb je d-denk ik de meeste kans om haar tegen te komen.' dat was in ieder geval een antwoord waar dat Ace wat aan had. Hij moest enkel naar Lumiouse City gaan en met wat geluk kwam hij haar daar wel weer tegen. 'Zie je,' ondertussen hurkte hij voor de man neer. Twee vinger hield hij onder de kin van de man om zijn hoofd zo omhoog te duwen zodat ze elkaar aan konden kijken. ',zo moeilijk was dat toch niet?' een haast vriendelijke glimlach ontstond op Ace zijn lippen. De man had hij echter niet meer nodig. Hij had zijn taak volbracht en meer moest hij van hem niet meer weten. De jongen stond dan ook weer recht om vervolgens weg te wandelen. Expres stond hij nog op één van de handen van de man, om daar enkel even te blijven staan. 'Oja, nog één ding. Een naam zou handig zijn.' Ace keek op dat moment de man al niet meer aan. De man jammerde enkel maar wat, maar hij kon de naam Allison er wel in horen. General de Luxray was ondertussen al verder geweldeld, terug op weg om het steegje te verlaten. 'Dat was alles wat ik moest weten.' Ace wist genoeg. Hij zou die Elite Leidster wel vinden. Veel meer had hij daar dan ook niet te zoeken, dus verliet hij het steegje om aan zijn reis naar Lumiose te beginnen.

De weg naar Lumiose City viel nog zeer goed mee. Het was maar een dag stappen geweest, zelfs minder. Onderweg had hij wel enkele keren een korte pauze genomen maar uiteindelijk kwam hij toch in Lumiose City aan. Hij wist wel dat hij daar moest zijn, en hij wist ook een naam, maar daar hield het bij op. Vanaf dat moment hing het van zijn geluk af. Het enige wat hij kon doen was rondwandelen. Misschien dat hij nog maar eens iemand moest ondervragen, maar dat was niet nodig geweest. Ace had nog een hele tijd liggen rond wandelen tot dat hij een bekend gezicht had gevonden. Een meisje, paars haar. Iemand die toevallig ook de naam Allison droeg. Eerste had Ace haar gewoon voorbij willen lopen, maar toch waagde hij zijn kans. Was ze niet wie hij dacht dat ze was, kon het zeker geen kwaad om haar nog eens gedag te gaan zeggen. Hun eerste ontmoeting was in ieder geval gezellig geweest. Voor Ace dan.
Zonder nog langer te twijfelen wandelde Ace dan ook op haar af. 'Wel dat is lang geleden.' zei hij terwijl er een grijns op zijn gezicht stond. Als ze inderdaad was wie hij dacht dat ze was kon hun tweede ontmoeting wel eens zeer...interessant aflopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

What a pleasant surprise |&Allison Empty
BerichtOnderwerp: Re: What a pleasant surprise |&Allison   What a pleasant surprise |&Allison Emptyma nov 24, 2014 9:51 pm



Onderhand troffen de leden van het team vorderingen, maar de zin die Allison had in het beheren ervan nam een tegengestelde richting. Het meisje met de gekleurde haren keek neer op de mensen die rondliepen in de stad waar zij zo vaak te vinden was. Waarom? Het verre reizen had toch geen zin; vroeg of laat werd ze weer opgeroepen en moest ze voor een onzinnige idioot richting de hideout, omdat het voor mensen tegenwoordig lastig leek een probleem zelf op te lossen. In plaats van nadenken en iets zelf doen, dachten ze dat het een goed idee was om een slechte indruk te maken bij de Elite Leider en haar hulp in te roepen. Bad move, really, really bad move. Tot nu toe was er dan maar één iemand binnen het hele team die haar aandacht had, een man, enkele jaren ouder dan zijzelf, wie al meerdere diefstallen had weten te plegen en ze aan haar had overhandigd. De Magmar was vooral een aangename verrassing geweest. Want, hey. De eigenaar van de Magmar had haar al genoeg uitgevallen haren bezorgd. Nu was het haar beurt om de man eens wat hoofdpijn te bezorgen.

Toen de groenharige man dan ook voor haar stond, keek ze met een geïnteresseerde blik omhoog en trok ze één wenkbrauw op. In haar handen hield ze onmiddelijk een Pokéball, namelijk die van haar Banette, Fetch. Al liep Stitch aan haar voeten, wist ze maar al te goed dat Fetch meer bescherming zou bieden dan haar Tepig zou kunnen.
De woorden dat het lang geleden was kwamen bij haar aan en ze glimlachte onschuldig. “Kan ik je ergens mee helpen?


no notes needed
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace Whannel
Member
Ace Whannel
Punten : 349
Gender : Male ♂
Age : 21
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t129-ace-whannel https://pokemon-journey.actieforum.com/t159-ace-s-pokedex

What a pleasant surprise |&Allison Empty
BerichtOnderwerp: Re: What a pleasant surprise |&Allison   What a pleasant surprise |&Allison Emptyma nov 24, 2014 10:17 pm

Meestal had Ace zijn emoties zeer goed onder controle. Zo kon hij ze laten omslaan wanneer het nodig was. Hetzelfde golf voor zijn karakter, maar op dat moment was het voor hem bijzonder moeilijk. De glimlach die dat Allison op haar gezicht had hielp er ook totaal niet bij. De grijns die hij eerder op zijn gezicht had was dan ook verdwenen. 'Ik denk dat je maar goed genoeg weet waar je mij mee kan helpen.' begon Ace nog vrij rustig, maar zijn blik verloor geen moment die van haar. Het beste plan was om haar niet te bedreigen, of wat dan ook. Ace had geen idee wat voor pokémon ze in haar bezit had. Misschien dat die Kabuto van haar ondertussen al geëvolueerd was. In ieder geval was dat klein vuur mormel nog steeds een klein vuur mormel. 'Het zit zo, iemand die vast wel contact met je heeft gehad heeft iets van mij. Of had iets van mij.' Ace greep vervolgens snel naar haar boven arm, om haar dicht naar hem toe te trekken waardoor ze zo goed als tegen elkaar aan zouden staan. Als hij haar arm ten minste vast wist te grijpen. 'En ik wil het terug.' siste hij kwaad. Al zijn pokémon zaten nog in hun ballen, maar hij was er zeker van dat General wel uit haar bal zou komen als het echt nodig zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

What a pleasant surprise |&Allison Empty
BerichtOnderwerp: Re: What a pleasant surprise |&Allison   What a pleasant surprise |&Allison Emptyma nov 24, 2014 10:25 pm



De man zei haar dat ze maar al te goed zou weten waarmee ze hem van dienst kon zijn en haar blik vernauwde ze, al werd de geamuseerde glimlach rond haar lippen enkel groter. Het leek erop dat vandaag de rollen eens omgedraaid zouden zijn. Vandaag had zij de touwtjes in handen, want zonder haar was zijn Magmar zeer ver te zoeken.
De man sprak door, haar vertellende dat iemand die vast wel contact met haar had iets van hem had en dat hij het terug wilde. Haar arm werd beetgepakt en ze leunde zich wat naar de man toe, laten ziend dat er op dit moment geen enkel beetje angst voor hem was. Dit was het verschil. Zodra ze in haar rol was, zodra ze niet langer Allison was maar de Elite Leider, dacht ze veel minder na over de gevaren die het leven met zich mee bracht. Ze kon alles wel aan.
Als je je Magmar terug wil, zou ik héél snel loslaten anders staat ‘ie vandaag nog te koop in een andere regio,” sprak ze, zo zacht dat niemand in hun buurt het zou horen. Zoals altijd was haar stem niet anders dan onschuldig. Ze wilde best een deal sluiten, maar de jongen zijn Pokémon teruggeven omdat hij het zo lief vroeg zou hem niet worden.


no notes needed
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace Whannel
Member
Ace Whannel
Punten : 349
Gender : Male ♂
Age : 21
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t129-ace-whannel https://pokemon-journey.actieforum.com/t159-ace-s-pokedex

What a pleasant surprise |&Allison Empty
BerichtOnderwerp: Re: What a pleasant surprise |&Allison   What a pleasant surprise |&Allison Emptyma nov 24, 2014 10:46 pm

Je kon duidelijk zien dat hij aan het twijfelen was. Nee, hij wou haar niet los laten, maar ze had het perfecte middel om tegen hem te gebruiken. Toch liet hij de eerste paar seconden haar arm niet los. Integendeel zelfs. Ace hield haar arm alleen maar steviger beet. 'Misschien dat je daar de kans niet eens voor krijgt, Sweetheart.' dreigde hij, maar dan liet hij haar arm toch los, zonder de afstand te vergroten. Door haar woorden was hij in ieder geval zeker dat ze ook wist waar dat hij het over had. 'Maar zoals ik zei; ik wil terug wat van mij is en jij gaat het mij terug geven.' het maakten hem niks uit dat ze ging dreigen, als hij erachter zou komen dat zijn pokémon inderdaad verkocht zou zijn was het niet de beste dag. Voor zowel Allison als voor de rest van Team Rocket. 'Vergeet ook niet dat ik weet wie je bent, wat je bent en wat je doet. De politie zal het vast allemaal leuke informatie vinden.' zei hij vervolgens bedenkelijk. Het was misschien een zwak iets om tegen haar te gebruiken, maar hij wou haar niet de volledige macht over hem geven. Alles wat hij ook maar in zijn voordeel kon spelen moest hij gebruiken. Misschien dat hij Corvo gewoon even moest inschakelen. Dan kon hij haar en dat mormel in een diepe slaap doen vallen. Dat zou nog niet zo slecht zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

What a pleasant surprise |&Allison Empty
BerichtOnderwerp: Re: What a pleasant surprise |&Allison   What a pleasant surprise |&Allison Emptyma nov 24, 2014 10:55 pm



Het vermaak was niet te missen in de blauwe ogen van het meisje, terwijl haar arm steviger beetgepakt werd en hij haar vertelde dat ze daar de kans misschien niet eens voor krijgen zou. Langzaam schudde ze haar hoofd en keek ze hem onschuldig aan. “Wie zegt dat ik hem nu bij me draag? Misschien is er wel een teamlid nu bezig met de verkoop,” sprak ze liefjes, nadat hij had gezegd dat ze het terug zou geven. Haar arm was onderhand losgelaten en ze deed een stapje naar achteren, de jongeman geamuseerd aankijkend.
Toen het dreigement volgde, hief ze haar wenkbrauwen voor een moment, waarna een kort lachje haar mond verliet. Ze schudde haar hoofd langzaam. “Wie denk je dat ze zullen geloven? Immers heb ik je Pokémon niet eens gestolen. Wat denk je dat ze doen met een valse aangifte?” vroeg ze liefjes. Pretlichtjes waren vindbaar in haar blauwe ogen, welke strak gericht stonden op die van de jongen.
Maar, wie weet ben ik bereid een deal met je te sluiten. Wat denk je daarvan?” Vermaak. Zo duidelijk hoorbaar in haar stem, terwijl de Pokéball nog altijd in haar handen rustte, klaar om Fetch los te laten, mocht de man iets vreemds van plan zijn.


no notes needed
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace Whannel
Member
Ace Whannel
Punten : 349
Gender : Male ♂
Age : 21
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t129-ace-whannel https://pokemon-journey.actieforum.com/t159-ace-s-pokedex

What a pleasant surprise |&Allison Empty
BerichtOnderwerp: Re: What a pleasant surprise |&Allison   What a pleasant surprise |&Allison Emptyma nov 24, 2014 11:10 pm

Traag schudde hij zijn hoofd. Toen was ze gewoon aan het bluffen. Eerst zeggen dat ze de Magmar zou verkopen als hij niet los liet, en dan zeggen dat de verkoop misschien al bezig was. 'Nee, misschien heb je hem niet bij je, maar hij zit zeker niet in de verkoop.' zei hij zeker. Daar was gewoon geen twijfel over mogelijk. Je kon veel over Ace zeggen, maar hij was niet één of andere domme idioot.
'Valse aangifte?' Ace keek haar even met een kleine frons aan, om vervolgens zijn hoofd te schudden. 'Ik heb nog nooit gehoord dat ze politie iets heeft tegen mensen die afkomen met een vermoeden. Ze zijn opzoek naar jullie, dus ieder bewijs dat ze krijgen zullen ze maar al te graag na gaan.' hij moest zijn hoofd koel houden. Als hij zou gaan flippen, panikeren of iets dat er ook maar in de buurt kwam kon heel de situatie alleen maar slechter eindigen dan het misschien al was. Ace haalde dan ook even diep adem. Waarom was het op zo'n moment altijd moeilijker om je woede in bedwang te houden? Hij kon gewoon zien hoe geweldig dat Allison het allemaal vond, en dat plezier wou hij haar gewoon niet gunnen, al had hij dat al gedaan. 'Ik luister.' antwoordde hij zodra dat ze het had over een deal. Zijn armen sloeg hij over elkaar heen. Ace was er alles behalve zeker van of dat hij wel een deal met haar wou aan gaan, maar het kon nooit kwaad om te luisteren wat het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

What a pleasant surprise |&Allison Empty
BerichtOnderwerp: Re: What a pleasant surprise |&Allison   What a pleasant surprise |&Allison Emptyma nov 24, 2014 11:24 pm



De man scheen door haar woorden heen te zien en even keek ze hem met een pruillipje aan. “Dat is zo,” gaf ze toe. Het vermaak was niet lang verdwenen, aangezien ze al snel weer een glimlach op haar gezicht toverde.
Bij het horen van de woorden van de jongen legde ze een vinger bedenkelijk op haar lip, terwijl ze omhoog keek om hem aan te kunnen kijken. “Misschien heb je daar gelijk in,” sprak ze met een fronsje, waarna ze licht glimlachte. “De politie heeft vast en zeker meer eer dan de mensen die ik dagelijks spreek,” sprak ze vervolgens liefjes. Als ze wat geld neer zou tellen, zou iemand vast en zeker wel af willen rekenen met iemand die haar lastig viel. Al zei iets haar dat er vast en zeker ook corrupte agenten waren.
Hij scheen te luisteren naar een mogelijke deal en Allison keek naar de Pokéball in haar hand. “Geef me iets beters, iets van meer waarde,” sprak ze liefjes. “Immers weten we allebei dat ik houd van zeldzame Pokémon, is het niet?” vervolgde ze. Immers had hij de laatste keer haar Kabuto gezien. Deze zat voor nu in de box, maar zo onderhand had ze er wel weer een Bulbasaur bij en wie weet wat Marcus binnenkort kwam brengen.


no notes needed
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace Whannel
Member
Ace Whannel
Punten : 349
Gender : Male ♂
Age : 21
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t129-ace-whannel https://pokemon-journey.actieforum.com/t159-ace-s-pokedex

What a pleasant surprise |&Allison Empty
BerichtOnderwerp: Re: What a pleasant surprise |&Allison   What a pleasant surprise |&Allison Emptyma nov 24, 2014 11:34 pm

Allison leek zich echt nergens zorgen om te maken, en dat was enkel het geen dat Ace meer aan het irriteren was. Ondanks dat hij de irritatie probeerde niet te laten zien, kon je die nog duidelijk in zijn stem horen, en zo nu en dan was het ook gewoon aan zijn uitdrukkingen te zien. Je zou voor minder geïrriteerd zijn. Voor Allison was het natuurlijk allemaal maar makkelijk. Zij en haar organisatie stal pokémon maar waarschijnlijk wisten ze zelf niet hoe het voelde. Niet dat het Ace wat uit maakten dat de pokémon van anderen werden gestolen. Die mochten van hem gerust gestolen worden. Hell, ze mochten zelf van een berg vallen vlak voor zijn ogen, daar ging hij echt niet van wakker liggen. Van zijn eigen pokémon bleef je echter af. Zodra dat ze het over de deal had wou hij dan ook weten wat het was. Het was een deal die zeker wel doenbaar was. Hij moest gewoon een andere pokémon zien te vinden voor Allison? 'Dat is alles?' vroeg hij voor de zekerheid. 'Ik breng je iets zeldzamer en jij geeft mijn Magmar terug?' vroeg Ace ter bevestiging vooraleer hij zijn hand naar haar uit stak. 'In dat geval hebben we een deal, Sweetheart.' ze moest echter niet gaan verwachten dat hij terug ging komen met een ander fossiel pokémon. Die waren niet makkelijk te vinden en als hij aan één kon komen dan zou hij die ook braaf bij houden. Hij wist echter wel waar dat hij eventueel een andere pokémon zou kunnen vinden. Eén waar Allison ook maar al te blij mee zou zijn. Ze had vorige keer namelijk al laten vallen dat ze ook graag starters had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

What a pleasant surprise |&Allison Empty
BerichtOnderwerp: Re: What a pleasant surprise |&Allison   What a pleasant surprise |&Allison Emptyma nov 24, 2014 11:46 pm



De man leek redelijk verbaasd met het feit dat dit alles was. Een glimlachje trok over het gezicht van Allison terwijl ze knikte, zijn woorden bevestigend. “Het is simpel. Je Magmar heeft voor mij geen persoonlijke waarde en als je mij iets waardevollers brengen kan, neem ik die kans aan,” sprak ze, waarna een geamuseerd glimlachje over haar gezicht trok. “En misschien doe ik het ook wel omdat je het me zo lief hebt gevraagd,” klonk er vervolgens. Haar stem hoog en onschuldig als altijd. Geen enkele vreemdeling zou bij het zien van de twee denken dat Allison degene was die de ‘badguy’ was van de twee. Heck, als ze zou beginnen te gillen zouden ze nog denken dat Ace haar iets aandeed ook.
Met een grijnsje keek ze de groenharige jongen aan. “Ik ben benieuwd,” sprak ze liefjes. Ze was zeker benieuwd. Misschien had de man wel enige potentie, misschien was hij wel iemand die het over zijn hart zou kunnen verkrijgen zelf te stelen. Ze was benieuwd wat ze van hem verwachten moest.


no notes needed
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace Whannel
Member
Ace Whannel
Punten : 349
Gender : Male ♂
Age : 21
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t129-ace-whannel https://pokemon-journey.actieforum.com/t159-ace-s-pokedex

What a pleasant surprise |&Allison Empty
BerichtOnderwerp: Re: What a pleasant surprise |&Allison   What a pleasant surprise |&Allison Emptydi nov 25, 2014 5:49 pm


In ruil voor zijn Magmar zou hij een andere pokémon moeten geven. Eén die meer waarde had voor Allison. Zo'n zeer moeilijke taak ging het vast ook niet zijn. Ace moest gewoon zien waar hij ging zoeken, en als hij zich niet vergiste zat er in de Friend Safari iets zeer interessants. Een pokémon die hij eerder was tegen gekomen wanneer dat hij zijn Drowzee ving. Het was een Prinplup, en als madam het voor hem niet goed genoeg vond kon ze op haar hoofd gaan staan. 'Hmhm? Zeker dat het niet komt door mijn charmante uitstraling?' vroeg hij. Zij plaagde, dus dan ging hij er ook maar verder op in. Toch wou hij die keer niet volledig afdwalen. Het irriteren van mensen kon nog steeds op een ander moment, er waren belangrijkere zaken. 'Dus wanneer ik de pokémon heb, waar kan ik je dan ergens vinden?' het was één ding om de pokémon te vangen, maar hij had echt geen zin om half Kalos af te lopen opzoek naar Allison. Ace wou zelfs niet half Lumiose afzoeken naar haar. 'Je zal blij moeten zijn met wat je krijgt,' begon Ace. Hij deed dan al moeiten om zijn pokémon terug te krijgen. Had al meer dan moeiten gedaan, dus ze moest maar accepteren wat ze kreeg. ', al denk ik niet dat je teleurgesteld zal zijn.' eindigde Ace nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

What a pleasant surprise |&Allison Empty
BerichtOnderwerp: Re: What a pleasant surprise |&Allison   What a pleasant surprise |&Allison Emptywo nov 26, 2014 2:27 pm



Ace maakte een opmerking over zijn uitstraling, maar de enige reactie die hij van de jonge vrouw kreeg was een simpele, vernauwde blik. “Nee, dat is het niet,” reageerde ze met een piepklein glimlachje. Gecharmeerd door de man was ze immers niet. Nee, absoluut niet. Voor haar part bleef hij voor de rest van zijn leven heel, maar dan ook heel, ver uit haar buurt. Ze zou hem niet missen.
Ace sprak door en vroeg haar waar hij haar vinden kon als hij iets gevonden had, waarna hij zei dat ze niet teleurgesteld zou zijn. “Ik hoop het voor je,” glimlachte ze zoet. Immers zou ze de Magmar niet teruggeven als hij aankwam met een doodgewone Butterfree, of iets in die trend. Nee, hij zou met iets goeds moeten komen om haar zo ver te krijgen. “En, je hebt me dit keer ook gevonden,” vervolgde ze zoetjes, al dacht ze hierna even kort na. “De markt. Ik heb daar… Iets te zoeken. Dus, als je snel bent, kun je me binnenkort vinden op de markt,” glimlachte ze. “Veel succes,” eindigde ze nog, voor ze zich omdraaide. Ze was benieuwd.


no notes needed
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace Whannel
Member
Ace Whannel
Punten : 349
Gender : Male ♂
Age : 21
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t129-ace-whannel https://pokemon-journey.actieforum.com/t159-ace-s-pokedex

What a pleasant surprise |&Allison Empty
BerichtOnderwerp: Re: What a pleasant surprise |&Allison   What a pleasant surprise |&Allison Emptywo nov 26, 2014 3:51 pm

Ace wou echt weten waar dat hij haar de volgende keer zou kunnen vinden. Een adres zou dan ook zeer handig zijn geweest maar hij kreeg enkel maar een suggestie. Ze zou dus op de markt kunne zijn de komende dagen? Daar had hij veel aan. 'Ik vind je vast wel, en als ik te laat ben zoek ik wel een andere manier om je te vinden.' antwoordde hij. Als hij haar niet kon vinden dan kwam hij vast wel één van haar lidjes tegen. Die zouden hem vast wel weer kunnen helpen.
Zodra dat ze zich had om gedraaid werd zijn gezicht weer volledig neutraal. Zijn woede was weer even vervaagd, maar een andere emotie voelde hij op dat moment ook niet echt. Zijn hoofd stond enkel maar bij de pokémon die hij zou moeten vangen. 'Tot dan.' zei Ace nog zonder dat hij Allison aan keek en hij liep langs haar heen weg. Eigenlijk had hij wat moeten uitwijken, maar doordat hij dat niet deed stoten hij nog met zijn arm tegen het meisje aan terwijl dat hij verder liep zonder nog om te kijken.



Topic is uit I guess? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

What a pleasant surprise |&Allison Empty
BerichtOnderwerp: Re: What a pleasant surprise |&Allison   What a pleasant surprise |&Allison Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What a pleasant surprise |&Allison
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Surprise
» Surprise!
» Surprise!
»  Surprise
» Egg Surprise

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: