Just My Luck [+Sara Sweets] - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Just My Luck [+Sara Sweets]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Alex Beaumont
Member
Alex Beaumont
Punten : 52
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 28
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1235-alexandra-alex-beaumont https://pokemon-journey.actieforum.com/t1236-alex-pokedex

Just My Luck [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just My Luck [+Sara Sweets]   Just My Luck [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptyvr okt 09, 2015 5:26 pm

Alex volgde met zijn blik de man, knikte een keer instemmend op de opmerking en draaide zich toen om naar het meisje die hem hierheen had gebracht, zijn arm rustend tegen zijn borstkas. Toen ze terug bij hem stond en vroeg of ze maar beter konden gaan, knikte hij nogmaals, dit keer terwijl hij opstond van zijn stoel en die netjes – hoewel ook wat ongemakkelijk – aanschoof bij de tafel. “Oh,” begon de jongeman. “Ik euh, was niet echt ergens heen aan het gaan daarstraks. Behalve misschien de trap af.” Hij glimlachte lichtjes bij zijn woorden, aangevend dat hij het deels als grapje bedoelde, maar kon het niet laten om wat onzeker uit zijn ogen te kijken. Daar gaf hij de sfeer in het huis de schuld van. Hij bedankte echter wel nog een keer de ouders – met name de vader – van Sara en wenste ze nog een fijne dag. Vervolgens volgde hij de witharige de gang in en deed zo snel als hij kon zijn schoenen weer aan, maar dat ging nu nog wat lastiger dan net. Eenmaal buiten slaakte Alex een zachte zucht, zich herinnerend wat er daarstraks bekend was geworden. Sara was lesbisch. Misschien begreep zij hem dus net zo goed als hij haar. “Het spijt me dat ik zo ongemakkelijk deed,” begon hij daarom ook, hoewel hij waarschijnlijk twijfelend overkwam. Zeker omdat hij even op zijn onderlip beet. “Het... Voelde een beetje als thuis.”

Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Just My Luck [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just My Luck [+Sara Sweets]   Just My Luck [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptyza okt 10, 2015 7:27 pm


Het maakte Sara helemaal niks uit of Alex ergens naar op weg was of niet. Het ging haar er eigenlijk om dat ze een reden had om ook weer buiten het huis te zijn in plaats van dat haar ouders haar dwongen om direct thuis te blijven. Dat zei ze echter niet hardop, want dat konden de Sweets zeker niet waarderen. In plaats daar van probeerde ze zo snel mogelijk het huis te verlaten en toen dat gelukt was, haalde ze opgelucht adem. Alex blijkbaar ook. Sara keek met een lichte frons op naar hem. “Dat maakt mij niet uit,” reageerde ze. “Sterker nog, ik vind dat ik mijn excuses aan moet bieden. Ik ken mijn ouders. Ik had kunnen weten dat het niet soepel zou verlopen.” Ach, ze wist dat het altijd erger kon. Toch vond ze het een beetje sneu dat haar vader, ondanks dat hij hem geholpen had, zo streng had gedaan naar Alex. Dat het in zijn karakter zat was geen excuus. “Ik weet dat je zei dat je nergens naar op weg was, maar ik wil je toch onderweg helpen. Is er nog ergens waar je heen zou willen wat in de buurt is?” Al was het maar een hotel. Dan zou Sara al tevreden zijn.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Beaumont
Member
Alex Beaumont
Punten : 52
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 28
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1235-alexandra-alex-beaumont https://pokemon-journey.actieforum.com/t1236-alex-pokedex

Just My Luck [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just My Luck [+Sara Sweets]   Just My Luck [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptyza okt 10, 2015 9:53 pm

Sara vertelde dat zij haar excuses moest aanbieden, maar daar was Alex het niet geheel mee eens. Desondanks gaf hij er geen argument op tegen en koos hij ervoor om zijn schouders wat op te halen. “Dat is niet jouw schuld,” begon hij, terwijl hij zijn gezonde hand in zijn achterzakken propte. “Je vader heeft m’n hand wel verbonden. Dat zou de mijne niet hebben gedaan.” Bij hem was het echter geen kwestie van kunnen; eerder een kwestie van zijn geslacht. Alex snoof onbewust bij het terugdenken aan zijn vader. Zijn aandacht werd echter getrokken door het meisje en hij focuste zijn grijze ogen op de witharige. “Euh,” begon hij vertwijfeld. “Misschien is het beter als ik wat rust. Een hotel of een pokécenter?” Alex keek haar twijfelend aan, want anders zou hij het ook niet weten. Hij liet zijn blik van haar wegglijden en begon de voortuin uit te lopen. Straks zouden de Sweets hen nog horen... Dat deed hem eraan denken dat hij Sara eigenlijk wel in vertrouwen zou willen nemen. “Hey, euh, kan ik je iets vertellen?” vroeg hij aan haar. Als hij zou vertellen dat hij genderfluid was, zou het zijn gedrag misschien aan haar kunnen verklaren. “Je... Je vader zei dat je lesbisch was, toch? Of heb ik dat verkeerd gehoord?”

Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Just My Luck [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just My Luck [+Sara Sweets]   Just My Luck [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptyma okt 12, 2015 8:37 pm


Sara kon het zich haast niet voorstellen dat er ook ouders waren die hun kind met een gekneusde hand lieten zitten. De hare waren misschien streng en zouden eindeloos klagen bij het helpen, maar ze hielpen wel. Daar gaf ze ze eigenlijk niet genoeg credit voor. Toch kreeg ze een bittere nasmaak in haar mond als ze terugdacht aan de tijd dat ze nog honderd procent homofobisch waren. Nog steeds begrepen ze het concept niet helemaal - en dat terwijl het zo simpel was - maar er was vooruitgang en daar was Sara trots op.

Een hotel of een Pokécenter wist Sara wel te vinden, dus ze knikte. “Het Pokécenter ligt wat verder dan het meest dichtstbijzijnde hotel, maar het is wel het goedkoopst.” Gratis was altijd het goedkoopst. “Het ligt wel in dezelfde richting, dus we kunnen vast lopen terwijl je er over nadenkt.” Lopen stimuleerde toch de bloedstroom, dus dan kon Alex de beste keuze maken. Al zou Sara er voor zorgen dat hun tempo rustig bleef, aangezien ze nog lang niet terug naar binnen wilde.

Ze had niet verwacht dat Alex zo snel al naar haar seksualiteit zou vragen. Nou was het gelukkig niet echt iets waar ze zich voor schaamde en vond ze het al helemaal geen probleem om er over te praten. Daarom was haar antwoord ook redelijk nonchalant. “Nee, dat heb je goed gehoord. Mijn ouders hopen echter nog steeds dat ik hetero blijk te zijn.” Het idee dat ze geen ‘normale’ dochter hadden deed hen zoveel ‘pijn’. Alsof ze het deed om hen te pestte. Waarom Alex het onderwerp aansloeg begreep Sara echter niet helemaal. Had hij toevallig dezelfde seksualiteit? “Ik mag hopen dat je me nu niet vertelt dat je homofobisch bent,” grapte ze. Haar toon klonk echter serieus, dus misschien kwam het niet goed over bij de blonde jongen.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Beaumont
Member
Alex Beaumont
Punten : 52
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 28
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1235-alexandra-alex-beaumont https://pokemon-journey.actieforum.com/t1236-alex-pokedex

Just My Luck [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just My Luck [+Sara Sweets]   Just My Luck [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptydi okt 13, 2015 3:49 pm

Het Pokécenter was het goedkoopst, vertelde Sara. Natuurlijk. Daar had hij niet aan gedacht. Daar kon je altijd gratis overnachten als reiziger... “Oh, well, dan lijkt me dat het slimste, heh. Ik zit een beetje krap bij kas. Sure, hij verdiende wat aan zijn breederdiensten, maar dat spaarde hij voornamelijk op om naar Hoenn te kunnen. Daarbij... Tja, de kleintjes moesten ook eten. Ze waren al onderweg toen hij zijn antwoord had gegeven, maar lang nadenken had bij hem niet gehoeven. Sowieso was hij gewend om op het randje te leven en dus inderdaad altijd het goedkoopste te nemen. Dat moest hij al sinds hij het huis uit was gegaan – letterlijk. Weglopen zonder een flink pak zakgeld pakte nooit goed uit. Alex mocht van geluk spreken dat hij werk had gevonden in Kanto.

Sara was iemand die trots bij hem overkwam. Arrogant wilde hij niet zeggen, maar er waren een paar punten waar het meisje trots over was en één daarvan was haar seksualiteit. Alex was ook wel trots op wie hij was, maar hij durfde het niet goed te uiten. In dat aspect was zij dus stukken beter dan hij, ondanks het feit dat ze jonger was. Hij glimlachte wat zwakjes bij het horen over Sara’s ouders en kon het niet laten om weer aan zijn eigen te denken. Pijnlijk was het wel, maar het was een goede les voor hem geweest. Niet snel je eigen bloedverwanten in vertrouwen nemen – bloed was absoluut niet dikker dan water. De jongen keek verrast op toen Sara haar grapje maakte; waarna hij vlug met zijn handen begon te zwaaien, alsof hij daarmee de ‘beschuldiging’ weg kon wuiven. “Oh, nee nee – ik? Dat zou nog een beetje hypocriet zijn, denk ik,” vertelde hij vlug. Vervolgens keek hij naar het pad waar ze op liepen. Oogcontact was niet bepaald zijn ding met het opbiechten van zijn geslacht.

“Ik... Weet niet zo goed hoe ik moet beginnen, maar ik denk dat je één van de weinige bent die ik met deze info kan vertrouwen, I guess. Mijn ouders zijn zo ongeveer als de jouwe,” begon hij. Alex waagde het om zijn blik op het meisje te vestigen. “Mijn eigen seksualiteit boeit me eigenlijk niet zo – ik weet niet wat het is en dat maakt me ook niet uit. Als ik iemand leuk vind, vind ik iemand leuk.” Oké, stap één was gezet. Nu nog stap twee. “Ik ben eerder” – Alex hief zijn handen op en maakte aanhalingstekens met zijn wijs – en middelvinger aan beide handen – “niet normaal” – hij liet zijn handen weer zakken – “als het op geslacht aankomt. Ik ben genderfluid. Weet je wat dat inhoudt?” Hoopvol keek hij naar de witharige, hopend dat ze hem begreep en dat ook zij niet zo iemand bleek te zijn die het hele verhaal maar klinkklare onzin vond. Dat kon hij nu namelijk niet gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Just My Luck [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just My Luck [+Sara Sweets]   Just My Luck [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptyma okt 26, 2015 8:41 am


Sara had al een vermoeden gehad dat Alex zou kiezen voor de goedkopere optie. Het klonk misschien wat onaardig, maar hij oogde niet bepaald als iemand die veel te besteden had. Dat was niet erg natuurlijk, want veel mensen hadden dat niet en zouden liever voor een Pokécenter gaan dan een of ander duur hotel. Sara vond zelf een hotel meestal fijner, maar het kostte wel wat om elke nacht van die luxe te kunnen genieten dus ze begreep maar al te goed dat hij voor het center koos. Ze knikte bevestigend, wetend waar ze heen zou moeten lopen. Ver was het gelukkig niet. Dat was het voordeel van wonen in een dorp.

Haar grapje leek wat serieus opgevat te worden, maar in plaats van zich schuldig te voelen grinnikte Sara zachtjes. Ze vond die hele onzekere typetjes vaak vervelend om mee om te gaan, maar was zelf eigenlijk ook onzeker. Ze deed alleen haar best om zo zeker mogelijk over te komen omdat ze het zo verder zou schoppen in het leven. Tenminste, dat zeiden haar ouders altijd. Alex was niet vervelend in de omgang, dus zijn onzekerheid kon ze wel tegen. Wat ze niet had verwacht van hem, was dat hij haar nu al in vertrouwen nam met iets wat hij schijnbaar tegen lang niet iedereen vertelde. Ze had de neiging om hem te zeggen dat hij het niet hoefde te vertellen en het beter was als een zo goed als vreemde het niet wist, maar nieuwsgierigheid won het nog net en ze was te laat met hem een halt toe roepen. Nadat hij zei dat hij genderfluid was, bleef Sara heel even stil. “Ik heb er wel eens van gehoord. Is dat niet dat je soms wisselt tussen twee geslachten?” Ze herinnerde zich dat ze er wel eens over gelezen had toen ze een keer wat dingen opzocht over haar eigen seksualiteit. Het internet had toen bevestigd dat ze helemaal niet onnatuurlijk was omdat ze op vrouwen viel. “Ik zou niet willen weten hoe mijn ouders zouden reageren als ik hen zoiets vertelde. Arceus. Het spijt me.” Zijn ouders waren ongeveer zoals die van haar. Dan moest het een ramp zijn geweest om uit de kast te komen.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Beaumont
Member
Alex Beaumont
Punten : 52
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 28
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1235-alexandra-alex-beaumont https://pokemon-journey.actieforum.com/t1236-alex-pokedex

Just My Luck [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just My Luck [+Sara Sweets]   Just My Luck [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptyma okt 26, 2015 5:19 pm

Het gegrinnik van Sara bracht hem lichtelijk van zijn stuk – tot hij zich besefte dat ze net een grapje had gemaakt. Nu voelde hij zich wel een beetje dom, maar dat besloot hij niet verbaal kenbaar te maken. Bovendien had hij zijn aandacht nu ergens anders bij nodig, zeker omdat hij al van plan was geweest om a te zeggen. B moest hoe dan ook daarop volgen. Het was verbazingwekkend makkelijk om het haar te vertellen en Sara viel hem niet in de rede. Ze bleef zelfs even stil. Of dat een positief iets was moest nog blijken, maar Alex vreesde het ergste. Dat bleek nergens voor nodig, want de witharige bleef kalm en vertelde zelfs dat ze er van gehoord had. De jongen zijn blik klaarde meteen wat op bij die woorden. “Euh, ja, zo ongeveer,” reageerde hij. “Maar dat ligt aan de persoon. Sommige wisselen tussen twee, anderen tussen alle geslachten,” legde hij uit. Hijzelf viel in de eerste categorie en was nog niet echt iemand tegengekomen die in de laatste viel, maar misschien kwam dat nog wel een keer.

Toen Sara zich tegenover hem verontschuldigde, bracht het een dankbaar glimlachje, maar ook een frons bij hem teweeg. “Daar kan jij niets aan doen,” sprak hij. Misschien dat de opluchting in zijn stem te horen was, want het was niet vaak dat iemand er zo... Positief op reageerde. Het klonk zelfs nog buitenaards voor hem, zo’n reactie. “Normaal gesproken ben ik wat zekerder op mijn jongensdagen, maar de sfeer bij jullie thuis voelde zo bekend dat het me van mijn stuk bracht. Ik hoop niet dat ik onbeschoft overkwam...”
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Just My Luck [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just My Luck [+Sara Sweets]   Just My Luck [+Sara Sweets] - Pagina 3 Emptydo nov 05, 2015 10:38 am


Er werd iets gezegd wat Sara niet helemaal begreep. “Alle geslachten?” Ze had geweten dat er mensen waren die transgender waren en zich het andere geslacht voelden, maar Alex liet het haast klinken alsof er nog meer was. Het leek haar ook eigenlijk sterk dat iemand zich op een dag een jongen in een meisjeslichaam voelde als hij zelf een jongenslichaam had, want dat zou volgens deze logica wel moeten kunnen. Ze herinnerde zich echter voor Alex het kon uitleggen dat er wel degelijk iets bestond tussen jongen en meisje in. “Wacht, bedoel je dan intersex? Als ik iets beledigends zeg mag je me trouwens op de vingers tikken, hè? Ik weet hier duidelijk niet zo veel van als jij.” Hopelijk beledigde ze hem niet.

Sara kon zich heel goed voorstellen dat de sfeer bij haar thuis niet bepaald een goede indruk had achtergelaten op Alex, zeker na deze confession bear sessie. “Ik heb het ook niet bepaald beter gemaakt met hoe ik me tegen mijn ouders opstelde… Als ik dit geweten had, had ik me anders gedragen.” Of ze zich dan nog meer had ingehouden, of juist haar ouders op de vingers had getikt, was nog maar de vraag. Dat tweede zou mogelijk in een ruzie eindigen en dat was niet bepaald wat ze wilde, maar ze wilde wel voor Alex opkomen. Haar ouders waren misschien enorm closedminded, maar zij niet. Ze begreep er niet veel van, maar ze was wel bereid om voor mensen met een ander geslacht op te komen.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Just My Luck [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just My Luck [+Sara Sweets]   Just My Luck [+Sara Sweets] - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just My Luck [+Sara Sweets]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Fix Me [+Sara Sweets]
» Never Have I Ever [+Sara Sweets]
» Sara Sweets
» Lost [Sara Sweets]
» I Can Lift A Car [+Sara Sweets]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Camphrier Town :: Parfum Palace-
Ga naar: