[Spookhuis 2kgayteen] Terror is Coming
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel | 

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Member
Penelope Free
Punten : 7
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Ninetales
http://pokemon-journey.actieforum.com/t4707-penelope-free http://pokemon-journey.actieforum.com/t4708-penny-s-dex

BerichtOnderwerp: [Spookhuis 2kgayteen] Terror is Coming   do nov 08, 2018 10:07 pm

But we go where we want to.

Een ijzeren troon. Kon haar rolstoel dat maar elke dag zijn. Penny was allang gewend aan haar blik met wielen, maar wenste zo nu en dan toch dat ze hem niet hoefde te gebruiken. Al was het maar omdat mensen haar zo snel zielig vonden of medelijden met haar hadden. Nou, niet vandaag. Haar rolstoel was namelijk door haar familie omgetoverd tot de ijzeren troon van een bekende boekenreeks en tv-serie. Voor één dag werd ze aangekeken met bewonderende blikken en had het stille gefluister een positieve ondertoon. Voor één dag kon ze écht de wereld aan.

Om het allemaal nog beter te maken had ze de hulp ingeschakeld van de rangers. Penny wilde namelijk volledig kunnen genieten van de spooktocht, en daar had ze twee dingen voor nodig: gezelschap en de volledige aandacht. Als ze iemand inhuurde om haar rolstoel vooruit te duwen, dan had ze én gezelschap, én hoefde ze niet meer zo veel energie in het rollen te steken. Perfect! Al een paar dagen terug had ze samen met haar moeder de Rangers een berichtje gestuurd. Nu stond ze samen met de volwassen vrouw aan het begin van de route te wachten.

“Mam, je kan nu wel gaan. Er gebeurt me niks,” drong de blondine aan. Op het moment was haar moeder niet veel beter bezig dan die mensen die haar zielig aankeken. “Zeker weten?” zuchtte de vrouw. Ze gaf Penny een aai over haar hoofd. “Ja, ja. Ik heb mijn Pokémon bij me. Athína kan me beter beschermen dan jij, hoor.” Bij het horen van haar naam keek de Charmeleon op. Natuurlijk was het kostuum niet compleet zonder een draak op haar schoot. “Goed dan. Laat het me weten als je klaar bent, dan haal ik je weer op. Veel plezier!” Na een kus op Penny’s kruin te hebben gedrukt durfde ze haar dochter toch eindelijk alleen te laten. Vrijwel op hetzelfde moment ving Penny op een afstandje een glimps op van wat op het welbekende Ranger uniform leek. Of was dat maar een kostuum? Daar had ze eerder nog niet over nagedacht. Shit, wat nou als ze met de verkeerde meeging? Penny keek om, de kant op waar haar moeder heen was gegaan, maar die was al in de duisternis verdwenen. Het was nu aan haar en Athína.
tag; Ranger
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Member
Amal Hakim
Punten : 161
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
http://pokemon-journey.actieforum.com/t5735-amal-ghufran-hakim#117975 http://pokemon-journey.actieforum.com/t5737-amal-s-pokedex#118009 http://pokemon-journey.actieforum.com/t6560-amal-s-work-log

BerichtOnderwerp: Re: [Spookhuis 2kgayteen] Terror is Coming   vr nov 09, 2018 1:03 pm

Waar hij vorig jaar het geluk had om vrij te hebben met Halloween, moest hij er dit jaar dan toch aan geloven. Amal stapte met hangende schouders over het pad richting het spookhuis, waar hij een of andere persoon met hun ijzeren troon moest helpen. Hij verwachtte een of ander wagentje wat veel te gevaarlijk was om in het openbaar mee rond te lopen – echt diep had hij de opdracht niet bekeken. Wie ging er nou zo ver? Dat hij vorig jaar met een dikke laag make-up en drie lagen van een jurk rondliep tot daar gelaten. Props gingen hem toch echt te ver. Pidge balanceerde ongemakkelijk op een van zijn schouders, terwijl een irritante kriebel onder een van haar veren haar teisterde. Het liefst pikte ze Amal tegen de zijkant van zijn hoofd, zodat hij lang genoeg zou stoppen om het even schoon te maken, maar hij liep er al als een zoutzak bij.

Het spookhuis kwam in zicht. Hoe dichter hij in de buurt kwam, hoe drukker het werd. Amal had ook niet anders verwacht. Ondanks dat hij het vorig jaar niet in zijn volle glorie had mogen aanschouwen, was het wel een regionale viering. Alles was uit de kast gehaald. Ook de bezoekers waren er dit jaar niet minder op gekleed. Amal herkende een aantal van de figuren bij het langsparaderen. Eentje keek hem zelfs gruwelijk lelijk aan, alsof hij duidelijk wilde maken dat de Ranger zijn volgende slachtoffer zou zijn. Amal slikte en draaide zijn hoofd vlug weg.

IJzeren troon, ijzeren troon.

Bij de ingang van de griezeltocht merkte hij de herkenbare zwaarden op. Amal hief verbaasd zijn wenkbrauwen. Dat was geen wagentje, daar was het veel te klein voor. Het ging om een meisje in een rolstoel. De draak op haar schoot zette voor hem de puntjes op de i. Hij nam het terug. Dit was perfect. Zijn rug werd gerecht en Amal liep met een brede glimlach de twee dames tegemoet. “Een hele goede avond,” begroette hij hen. Hij vond het jammer dat hij zelf geen bijpassende outfit voor Danaerys had, maar regels waren regels. “Ik geloof dat de Khaleesi om assistentie had gevraagd?” Met glunderende oogjes keek hij van de volwassen dame naar de blondine.
Cut loose like an animal. Fired out like a canon ball.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» {The Blue Star} There's a storm coming
» Halloween evenement: spookhuis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose Badlands :: Power Plant-
Ga naar: