topics? topics.
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 topics? topics.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shaye Díaz
Member
Shaye Díaz
Punten : 199
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Hoenn
Icon : Eevee
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7343-shaye-diaz https://pokemon-journey.actieforum.com/t7344-shaye-s-pokedex

topics? topics.  Empty
BerichtOnderwerp: topics? topics.    topics? topics.  Emptydi mei 29, 2018 4:07 pm

hey!
'k dacht k ga hier maar even een topic voor maken, though ik heb niet echt een idee wat je in dit soort topics zegt eigenlijk.
basically, om het kort te houden, ik zou graag een paar topics willen!
om het nog korter te maken ga ik ipv een samenvatting een kort lijstje maken met basic information ;;






pokémon
character: shaye díaz
basic character info: shaye is eigenlijk, hoewel ze vaak een hele grote mond heeft en meestal doet alsof ze groter is dan dat ze daadwerkelijk is, gewoon een vrij vriendelijke meid. ze heeft een onserieuze attitude en doet vaak niet wat mensen van haar vragen. eigenlijk doet ze meestal alleen waar ze zelf zin in heeft. ze is ook een echte geldwolf en zal eigenlijk altijd proberen om geld af te troggelen of ervoor te zorgen dat iemand iets voor haar koopt (or she tries to pickpocket you).

locatie: hoenn
aantal topics: 4/5 om maar mee te beginnen? idk. idc.
soort topics: maakt mij niet echt wat uit! ik vind eigenlijk alles prima. ik ben ook eigenlijk overal mee eens, dus bedenk maar wat leuks.
extra: ik heb het liefste korte posts, want ik krijg héél snel een writers block als ik lange posts moet maken. ik reageer ook meestal erg snel met korte posts, terwijl ik als ik langere posts moet maken het reageren vaak uitstel. maar het maakt mij niet echt uit als jij zelf lange posts maakt, zolang het maar ok is als ik met wat kortere posts reageer.
extra extra: k heb echt al eeuwig niet meer gepost en nederlands schrijven doe ik ook niet meer veel, dus ik moet nog wel een beetje wennen.


je kan me ook altijd pm'en als je een topic wilt, ik bijt niet. :)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
topics? topics.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Topics] I never tip the bathroom guy.
» Topics
» [Topics] Looking for them
» Topics gezocht (:
» Ik zoek topics~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► CREATE NEW FILE :: Pokémon center :: Search board-
Ga naar: