One, two, three, they gonna run back to me.
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 One, two, three, they gonna run back to me.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Catherine Snow
Member
Catherine Snow
Punten : 226
Gender : Female ♀
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

One, two, three, they gonna run back to me. Empty
BerichtOnderwerp: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. Emptyma apr 02, 2018 2:45 pm

“One, two, three, they gonna run back to me,” zong ze terwijl ze een stap naar voren deed en naar voren gleed. “Cause I’m the best baby that they never gonna keep.” Oortjes inhebben, zingen en tegelijkertijd door een grot lopen waar de vloeren erg glibberig waren omdat ze van ijs gemaakt waren, was waarschijnlijk niet het slimste idee. En zeker niet als je niks anders dan een roos kort topje die net niet je buik liet zien en een zwart minirokje droeg. Daar trok Cat zich weinig van aan; haar stem galmde door de lege ruimte terwijl ze behendig van de ene ijsplek naar de andere sprong. Ze grijnsde toen haar rokje gewaagd omhoog fladderde telkens als ze een sprong deed. Dit was waar ze van hield, dit was waar ze voor leefde. Ze hield van avontuur, van uitdaging. Ze hield van deze nieuwe omgeving en ze hield van het feit dat ze nu een Ranger was en dat ze een kamer had gekregen in de Ranger Base. Ze had er expres geen gebruik van gemaakt omdat ze al een pand huurde in Shalour City en omdat ze de privilege nog steeds wilde hebben dat ze gezelschap mee naar huis kon nemen als ze dat wilde, maar het was een mooi aanbod geweest. “Ex’s and the oh, oh, oh’s they haunt me,” zong ze uitgelaten. “They won’t let go, ex’s and oh’s.” En toen ging het mis. Ze schoof iets verder door dan gepland en met een gil verloor ze haar evenwicht. Als een maniak slingerde ze met haar armen heen en weer om haar evenwicht te behouden, maar ze was gedoemd om te vallen. Niet val later viel ze dan ook op haar kont en schoof door naar voren. Recht op een persoon af. Haar oortjes waren door de klap uit haar oren gevallen en in plaats van dat ze zich om de persoon verderop bekommerde, probeerde ze te voorkomen dat haar oortjes door het glijden over de grond beschadigd zouden raken. Hierdoor riep ze net iets te laat “Kijk uit!” naar de persoon voor haar.


+ Eerste post voor Luuk Scatter
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

One, two, three, they gonna run back to me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. Emptyma apr 02, 2018 6:33 pm

Luuk was met de trein tot in Cyllage City gereist en vandaar met de bus naar Geosenge Town. Te voet had hij Reflection Cave bereikt en ondertussen was hij grondig op zoek naar een pokémon. Hij hoopte hier een Sableye tegen te komen. Hij was altijd al gefascineerd door die pokemon, zoals hun enige zwakte Fairy-types zijn, en die hebben nu eenmaal een erg klein aandeel onder de pokemon. Hij werd wakkergeschud uit zijn gedachten door een luide gil.

Hij keek op en afgeleid door het euh, bijzondere uitzicht besefte hij net te laat dat hij een levende bowlingkegel was. Er kwam een meisje van ongeveer zijn leeftijd op hem afgegleden. Doordat hij een stuk onder haar stond qua hoogte en ze een minirok dr... Laat maar, ze kwam dus op hem afgegleden en toen hij "kijk uit" hoorde probeerde hij nog aan de kant te springen. Te laat, het meisje raakte nog net een been en hierdoor verloor ook hij zijn evenwicht. Hij riep Nero uit zijn pokéball "Doe Ember op het ijs voor ons om het te laten smelten." Op die manier stopten ze wanneer ze op een ruwe ondergrond terecht kwamen, bestaande uit steen. Hij was wat in de war nu, het was allemaal zo snel gegaan. Hij had ook helemaal niet verwacht iemand tegen te komen hier. Luuk had er geen idee van waarom het meisje over de grond gleed, maar hij was er niet bepaald blij om dat hij omver was gekegeld, om niet te zeggen pissed. Het uitzicht dat hij vlak voor de botsing had gehad maakte het wat minder erg voor hem. "Wat was je aan het doen?" vroeg hij op een korte, ietswat verveelde toon. Hij hoopte dat ze de pokémon die in de buurt waren niet had weggejaagd.


Laatst aangepast door Luuk Scatter op di apr 03, 2018 8:58 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine Snow
Member
Catherine Snow
Punten : 226
Gender : Female ♀
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

One, two, three, they gonna run back to me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. Emptyma apr 02, 2018 6:55 pm

De persoon die ze letterlijk omver had gekegeld, had besloten om zijn Pokémon op te dragen om het ijs onder hun te smelten. Het werkte wel, maar het resulteerde in Cat die met haar armen over de grond schraapte waardoor ze letterlijk haar huid los voelde gaan. Ze beet op haar onderlip en merkte dat ze uiteindelijk tot stilstand kwamen. Hij was naast haar terechtgekomen en nam meteen de gelegenheid om op te staan terwijl zij haar arm naar zich toedraaide en concludeerde dat ze een lange schaafwond had opgelopen. Well, dat kreeg je ervan als je met blote armen en benen door een grot vol met ijsplekken aan het rennen was. Toch vond ze het niet zo heel erg, zeker niet toen ze zag tegen wie ze aan was geknald. Het was het type waar ze direct voor viel: donkere haren, een speciale kleur ogen en een afstandelijke houding. Ze wist niet waarom ze zich altijd tot dit soort types aangetrokken voelde, maar ze was blij dat ze tegen hem was geknald. Ze merkte algauw dat dat gevoel niet wederzijds was; de jongen keek haar ietwat verveeld aan en vroeg haar vervolgens wat ze aan het doen was. “Eh.” Ze pauzeerde even en beet op haar onderlip, een trekje die ze altijd had als ze nerveus werd. “Aan het rennen en zingen door een grot en vervolgens uitgegleden?” Ze haalde haar schouders op. “Het is niet alsof je het voorkomt als je normaal door de grot wandelt.” Het leek haar zelfs beter om een aanloopje te nemen alvorens ze zichzelf op het ijs zou begeven; een aanloopje gaf direct meer kracht waardoor de kans groter was dat je sneller de overkant zou bereiken. “Maar eh…” Weer viel er even een stilte. “Heb ik je soms pijn gedaan?” Ze zette haar handen achter zich en duwde zichzelf vervolgens ook omhoog, de pijn in haar arm negerend. Hij had geluk dat Fang er niet was; haar Luxio zou woedend geworden zijn als hij dit gezien had. Ze streek haar rokje weer glad en trok haar topje weer op zijn plek waarna ze haar ogen door de grot liet glijden en merkte dat ze op een lager gedeelte uit was gekomen. Great.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

One, two, three, they gonna run back to me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. Emptyma apr 02, 2018 8:44 pm

Hij was misschien iets te bot geweest voor het meisje. Hij kende haar naam nog niet bemerkte hij nu. Hij zag er geen graten in om zijn naam te vertellen: "Ik ben Luuk, jij?" Toen viel het hem ook op dat haar arm geschaafd was. Hij moest haar wel helpen, het zag er best pijnlijk uit. Hij moest zijn cover hooghouden, als hij vriendelijk was zou ze vast niets doorhebben over wie hij echt was. Of misschien was dat gewoon een excuus, hij had wel degelijk een hart, meestal gebruikte hij het gewoon niet, of was het bevroren. Dat betekende toch niet dat het niet af en toe mocht ontdooien? Ze was eigenlijk wel best een meisje naar zijn hart, ze had best veel pit.

"Ik ben ok hoor, no worries. Jij daarentegen, gaat het met je arm? Daar moet naar gekeken worden. Ik heb wel water bij en ontsmetting zodat het niet gaat ontsteken. Dan doe ik er ook nog een verbandje rond. Geef maar hier." zei hij met een vriendelijke glimlach. Hij besefte dat dat hoofdzakelijk zijn fout was. Het was Luuk geweest die het bevel had gegeven om het ijs te doen smelten en toen had zij haar arm over de ruwe grond geschuurd. Het was de eerste keer en hij wist nooit dat hij dat ooit zou voelen, maar hij voelde zich schuldig. Nero wees hem erop dat hij aan het staren was met een opgewekt blaffen. Hij begon zich zelfs enigszins ongemakkelijk te voelen.


Laatst aangepast door Luuk Scatter op di apr 03, 2018 9:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine Snow
Member
Catherine Snow
Punten : 226
Gender : Female ♀
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

One, two, three, they gonna run back to me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. Emptyma apr 02, 2018 8:57 pm

Zijn stijve, norse houding viel opeens weg en Cat kon het niet laten om daar even haar wenkbrauw over op te trekken. Ze vroeg zich af of het een act was. Ze bestudeerde hem, maar hij leek oprecht zijn naam aan haar te willen vertellen en het niet te doen omdat hij zich er gedwongen door voelde, of dat het aanvoelde als een formaliteit. “Catherine, maar de meesten noemen me Cat,” zei ze tegen hem. Ze was het eigenlijk zo gewoon geraakt dat haar moeder haar Cat noemde dat ze zelfs soms vergat dat er nog een heel deel bij hoorde. En bovendien noemde haar vader haar Catherine en dat bracht herinneringen terug. Herinneringen die ze liever wilde onderdrukken. Ze concentreerde zich daarom dan maar op haar arm, al zeker toen Luuk er een opmerking over maakte. Ze was verstomd van verbazing toen Luuk voorstelde dat hij haar arm zou verzorgen. Zijn vijandelijke houding van daarstraks was weggevaren en even vroeg ze zich af of hij dan toch niet gewoon een vriendelijke jongen was, maar dat hij gewoon geërgerd was geweest omdat zij opeens tegen hem aan was geknald. Toch was er iets wat haar zei dat ze moest oppassen voor deze kerel. Sure, ze hield van kerels die een slecht kantje hadden, maar ze wist ook hoe ze ze op afstand moest houden. Ze mocht niet dezelfde fout maken als haar moeder; ze mocht niet verliefd worden. Nooit. “Sure,” zei ze daarom maar schouderophalend omdat ze echt niks verkeerds in zijn houding kon opmerken. En wie vond het nu niet leuk om door een knappe kerel verzorgd te worden? Zeg nou zelf. Ze probeerde niet te grijnzen om haar eigen gedachten en koos een plekje uit waar ze kon gaan zitten zodat hij naar haar arm kon kijken. Het viel haar nog steeds op dat de grot er verlaten bij lag en dat niemand inmiddels was komen kijken waar dat luide gegil en die harde klap opeens vandaan waren gekomen. Misschien was het hier wel heel normaal dat er mensen uitgleden en vonden ze het niet eens de moeite meer waard om het te checken als het gebeurde. Weirdo’s. “Dus, Luuk…” Ze liet even een stilte vallen. “Wat was jij hier aan het doen voordat ik naar beneden kwam gedenderd?” Want ja, als hij wilde weten wat zij deed, mocht zij deze vraag terug stellen, niet dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

One, two, three, they gonna run back to me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. Emptyma apr 02, 2018 9:27 pm

Nu werd zijn vraag gecountered. Hij moest even kort nadenken. Hij kon moeilijk zeggen: ik zocht een pokemon om slechte dingen uit te halen in naam van Team Rocket? Hij besloot het simpel te houden. "Ik ben op zoek naar een nieuwe pokemon om mijn team aan te vullen. Zonder succes tot nog toe." Ondertussen was Cat op de grond gaan zitten. "Hier heb ik een dekentje, dat zit vast zachter." Hij bleef zichzelf maar verwonderen. Was hij nu... aardig? "Je mag in mijn arm knijpen als het wat prikt." Terwijl hij het nodige uit zijn rugzak haalde vroeg hij zichzelf weer af waar hij mee bezig was. Hij kon er niks aan doen, het ging gewoon vanzelf. Hij begon met water te gieten. "Er zit wel wat vuiligheid in die wond, die moet er allemaal uitgewassen worden. Hij dempte wat af met een steriele handdoek. Hij betrapte zichzelf erop dat hij dit best aangenaam, zo niet leuk vond. En dat kwam niet doordat hij haar misschien wat pijn deed. Hij wist van zichzelf dat hij daar ook kon van genieten, maar dit was nu zeker niet het geval.


Laatst aangepast door Luuk Scatter op di apr 03, 2018 9:09 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine Snow
Member
Catherine Snow
Punten : 226
Gender : Female ♀
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

One, two, three, they gonna run back to me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. Emptyma apr 02, 2018 9:38 pm

Cat gaf een knikje toen Luuk aangaf dat hij een nieuwe Pokémon voor zijn team wilde hebben. Reflection Cave bood veel mogelijkheden wat dat betrof, ook al had Cat nog niet echt moeite gedaan om ze allemaal te onderzoeken. Ze wierp een blik op zijn Houndour en schatte in dat haar Pokémon een paar niveaus hoger moest zijn dan de zijne. Dat wilde zeggen dat als hij daadwerkelijk slecht zou blijken en hij had geen andere Pokémon bij zich dat ze zich op zijn minst nog kon verdedigen. Tot nu toe leek hij geen slecht persoon te zijn: hij bood haar zelfs een dekentje aan toen ze ging zitten. Ze keek hem dankbaar aan en hief haar gat wat op zodat ze het onder haar kon leggen. Ze legde haar benen plat op de koude grond neer zodat haar rokje in elk geval netjes bleef zitten en hield haar arm geduldig voor zich uit terwijl ze wachtte tot Luuk er werk van zou maken. “Wel wel,” zei ze met een geamuseerde glimlach, “ik geloof dat ik zowaar een dokter ben tegengekomen vandaag.” Ze gaf hem een plagerige knipoog en er verschenen kleine kuiltjes in haar wangen toen ze naar hem lachte. Ze siste echter toen ze haar wond voelde prikken en automatisch schoot haar hand naar zijn arm uit zodat ze deze vast kon pakken. Ze kneep er echter niet al te hard in, maar hield het in plaats daarvan gewoon vast terwijl ze op haar lip beet en naar de schaafwond keek. Ze probeerde haar aandacht op hem te focussen toen de wond zachtjes door hem schoongeveegd werd en ontspande zichzelf weer een beetje. “Help je vaker dames uit de nood?” vroeg ze toen plotseling aan hem. Ze geloofde namelijk niet dat deze act kwam zonder dat er iets terugverwacht werd. Ze was niet dom: dit was een kerel en die waren meestal op simpele dingen uit. Simpele dingen die zij hem makkelijk kon geven als ze wilde. Haar hand hield ze nog altijd op zijn arm en misschien per ongeluk, misschien expres ging haar vinger in een strelende beweging wat naar beneden terwijl ze hem onschuldig aan bleef kijken met haar lichtblauwe ogen. Als hij een spel met haar speelde, moest hij weten dat ze dit tien keer beter dan hem kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

One, two, three, they gonna run back to me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. Emptyma apr 02, 2018 11:17 pm

Ze kneep zachter dan hij verwacht had. "Je mag gerust wat harder knijpen in plaats van je lip stuk te bijten, ik kan wel tegen een stootje. Ik weet zeker dat een stoere meid als jij harder kan." Hij waarschuwde haar maar want als hij er ontsmetting op zou doen zou "het prikje" van het water niks zijn in vergelijking met wat er nu zou komen."Dokter precies... Ik heb moeten leren mezelf verzorgen. Vroeger... ach laat maar, dat doet er niet toe." Nu nam hij het ontsmettingsmiddel. "En, wat doe jij als je niet grotten als glijbanen aan het gebruiken bent?" vroeg hij, in een poging om haar af te leiden zodat ze de komende prik minder zou voelen. Het deed hem bijna pijn als hij wist wat ze moest voelen wanneer hij met de watte op de wond duwde. Hij had het ontelbare keren bij zichzelf gedaan. "Om eerlijk te zijn, sociaal contact is niet echt mijn sterkste punt. Ik ben heel mijn leven op mezelf aangewezen geweest en heb nooit iemand nodig gehad. Je kan je inbeelden dat ik dus nog nooit echt vrienden heb gehad. Kennissen, de meeste onbenullen die niet wisten dat ze zomaar alles aannamen wat de anderen hen toestaken. De idioten... Maar dames uit de nood helpen, ik ben blij je te vertellen dat jij de eerste bent." zei hij terwijl hij zich bezighield met het verband.


Laatst aangepast door Luuk Scatter op di apr 03, 2018 9:18 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine Snow
Member
Catherine Snow
Punten : 226
Gender : Female ♀
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

One, two, three, they gonna run back to me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. Emptyma apr 02, 2018 11:30 pm

Ze trok haar wenkbrauw op toen hij haar een soort van uitnodigde om harder in zijn arm te knijpen. Ze merkte dat hij zich vrij weinig aantrok van het feit dat ze hem zowat aan het strelen was over zijn arm en beet met haar tanden op de zijkanten van haar wang. Ze vroeg zich af of zijn afstandelijke houding van daarnet een act was en dit zijn ware zelf was of dat hij nog steeds een spelletje met haar speelde. Maar als hij een spel met haar had gespeeld, had hij dan nu niet op haar aanraking moeten reageren? Ze onderdrukte een zachte zucht. Meestal was zij diegene die types zoals hem het hoofd op hol deed slaan, maar deze keer leek het andersom te zijn. Ze had geen idee wat ze van hem moest denken, maar misschien vond ze dat ergens ook wel leuk. Of ze was niet goed bij haar hoofd, dat kon ook natuurlijk. In elk geval zou het niet verkeerd zijn om eens vrienden te maken met een kerel zonder dat er meer achter zat. Ze liet haar hand dan ook snel van zijn arm glijden en rolde met haar ogen naar hem. “Geloof me, dat heb ik echt niet no…” Hij begon verder te praten en opeens kwam hij met de ontsmettingsmiddel aanzetten waardoor ze hard tussen haar tanden door siste en snel zijn arm weer vastpakte. Ze kon het niet helpen dat ze even moest denken aan de spieren die zich waarschijnlijk onder de mouw van zijn jas zouden bevinden en probeerde een grijns te onderdrukken. Ze was echt veel te gehecht aan mannelijke aandacht, het begon gewoon erg te worden. “Ik ben een Ranger,” zei ze met onderdrukte trots tegen hem. “Ik heb me een paar dagen geleden bij de Ranger Academy aangemeld en ben nu aan het wachten tot ik met officiële opdrachten kan beginnen.” Ze knipoogde vervolgens naar hem. “En voor de rest ben ik natuurlijk een ontzettende levensgenieter die ervan houdt om zo nu en dan eens een feestje bij te wonen.” Toen hij haar echter vertelde dat zij de eerste was die hij uit de nood hielp én toegaf dat hij niet veel sociale contacten had gehad, begreep ze goed genoeg waarom deze jongen niet gereageerd had op haar avances. Hij had nog nooit… hij had niet… Nee, ze kon het bijna niet geloven. “Voor iemand die op zichzelf gewezen is, weet je anders perfect goed met me om te gaan,” zei ze op nonchalante toon tegen hem, maar haar lichtblauwe ogen keken hem indringend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

One, two, three, they gonna run back to me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. Emptydi apr 03, 2018 12:05 am

"Ik heb altijd voor mezelf kunnen zorgen. Ik weet wat iemand wil, leuk vindt in dergelijke situaties. Ik ben in milieus terecht gekomen waar ik niet echt trots op ben en dit verzorgen is een routine geworden voor mij. Alleen moest ik het steeds bij mezelf doen, niemand die me verwende." Bij het woord Ranger schrikte hij even vanbinnen, maar hij liet niets blijken. "Feestjes... Nog nooit een echt bijgewoond. Geen tijd, geen toestemming. Geen reden." Hij legde een knoop in het verband. "Ziezo, zo goed als nieuw. Binnen een tweetal dagen kan je het er zonder problemen afhalen en zal de wond sneller genezen met wat zuurstof. Ik heb erger gezien, je komt er weer helemaal bovenop." Hij knipoogde. "Ik weet niet waar jij nu heen gaat, maar terug waar je vandaan komt is geen optie vrees ik. Te steil en te glad. Waar ik vandaan kom is er een andere uitgang, als je wel naar buit wil natuurlijk." lachte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine Snow
Member
Catherine Snow
Punten : 226
Gender : Female ♀
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

One, two, three, they gonna run back to me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. Emptydi apr 03, 2018 12:18 am

Cat haalde haar wenkbrauw op en keek hem aan toen hij aangaf dat hij wist wat iemand wilde hebben en leuk vond in dergelijke situaties. Dus zijn instincten vertelden hem wat hij moest doen en dan kwam het wel goed? Herkenbaar, want zo was het voor haar ook vaak. Maar ja, zij reageerde niet zo heel vaak op haar gevoel. Ze had al vaak genoeg meegemaakt dat haar gevoel haar waarschuwde dat ze iets beter niet kon doen en dat ze het dan toch deed. Zo was ze een paar weken geleden tegen haar principes ingegaan door met één van de kerels met wie ze een paar shotjes had gedronken mee naar huis te gaan. Daar had ze spijt van gekregen, want het was lastig geweest om van hem af te raken. Maar wat zeiden haar instincten haar nu? Ze dacht na. Ze kon hem in elk geval nog niet volledig vertrouwen, maar dat kon ze in principe bij niemand die ze nog maar een poosje kende. Ze keek hem rustig aan terwijl hij bezig was met het te verbinden en zijn uitleg deed over waarom hij geen feestjes had bijgewoond. “Je zou het eens een keertje moeten doen. Het helpt enorm wat sociaal contact betreft,” zei ze met een kleine grijns tegen hem. “Oké, dokter Luuk,” zei ze plagerig tegen hem nadat hij zijn uitleg had gedaan. Ze kwam overeind en trok zijn dekentje mee waarna ze het netjes oprolde en terug aan hem gaf. Ze gaf toe dat ze inderdaad niet meer terug kon gaan en dat ze het fijner zou vinden als ze uit de grot zouden gaan, zeker omdat haar arm nog altijd pijn deed en ze het gevoel had alsof ze licht in haar hoofd was. Bloed en wonden waren nooit echt haar sterkste punten geweest en hoewel ze heel erg nonchalant deed, vond ze het toch lastig om stevig op haar benen te blijven staan na gekeken te hebben naar de nu met verband bedekte wond. “Ik denk dat naar buiten gaan nog niet eens zo’n slecht idee is,” zei ze zo nonchalant mogelijk tegen hem. En toen gebeurde wat er altijd gebeurde vlak nadat ze een wond bij zichzelf ontdekt had: ze begon onvast op haar benen te worden. Het leek net alsof ze dronken was toen ze wat naar achteren leunde en zijn arm snel greep om te voorkomen dat ze op de grond zou vallen. “Oeps, sorry,” zei ze grinnikend en ze liet hem snel weer los. “Maar ik dacht dat jij nog naar een Pokémon wilde zoeken?” zei ze toen ze rustig mogelijk tegen hem. Als ze zich op haar ademhaling zou concentreren, zou het vast prima lukken om rustig te blijven zonder dat ze van haar stokje zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

One, two, three, they gonna run back to me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. Emptydi apr 03, 2018 9:48 am

''Ik heb geen behoefte aan sociaal contact." Vervolgens sprak ze hem aan met dokter. Hij haalde een wenkbrauw op, maar kon het vervolgens niet laten een glimlach te vertonen. Vriendelijk had ze zelf het dekentje opgerold. Dat vond hij best wel handig, want hij begon te merken dat zijn schouder meer pijn deed dan hij had gedacht. Hij was tijdens zijn val hard op zijn linkerschouder terechtgekomen, maar dacht in eerste instantie dat het niet erg was en wel zou overgaan. Nu werd het enkel erger. Hij deed zijn best niets te laten merken, maar kon een pijnlijke grimas niet onderdrukken wanneer hij zijn rugzak over zijn schouder sloeg. Toen verloor ze haar evenwicht en ze kon zich maar net vastgrijpen aan hem. Had ze gedronken? Nee, hij zou al dranklucht geroken hebben. Die kende hij maar al te goed, helaas. Toen bemerkte hij dat ze erg bleek zag. "Gaat het? Je ziet wat bleek... Gaat het lukken om verder naar beneden te gaan? Ik denk niet dat je zin hebt om nog eens te vallen." zei hij, denkend aan zijn eigen schouder. Dit zou nog moeilijk kunnen worden. Iemand van Team Rocket zou hem nu eens moeten zien! Hij was een ranger aan het verzorgen! Hij hoorde ze verdomme van de aardbodem te laten verdwijnen. Hij begon aan zichzelf te twijfelen. Was het wel goed voor hem geweest om bij Team Rocket aan de slag te gaan? Wat als hij een pokemon moest stelen, of erger nog, iemand uit de weg ruimen? Zou hij tot zoiets in staat zijn? Niet dat hij een keuze zou hebben, tenzij hij ook op de hitlist wilde komen... "Laat die pokemon maar, ik denk toch niet dat het vandaag mijn geluksdag is. Ik heb de hele dag gezocht en niets gevonden. Ik kom een ander keertje wel terug. Ik denk dat jij niet op je eentje de grot uitkomt, juist?"      
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine Snow
Member
Catherine Snow
Punten : 226
Gender : Female ♀
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

One, two, three, they gonna run back to me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. Emptywo apr 04, 2018 7:43 pm

Luuk kreeg natuurlijk al snel in de gaten dat er iets niet klopte en ze merkte op dat hij fronsend naar haar keek. Ze probeerde zijn blik juist te ontwijken. Misschien als ze op adem zou komen dat het draaierige gevoel weg zou gaan en ze uiteindelijk niet zo veel behoefte aan hulp nodig zou hebben als op dit moment. Toch was het fijn om de jongen voor nu even als steunpilaar te kunnen gebruiken, ook al voelde het vervelend aan dat ze nu afhankelijk was van een ander. Ze wilde echter niet nog een smak tegen de grond maken; haar arm begon al te pikken als ze aan een nieuwe smak op de grond dacht. “Ik eh…” Ze onderdrukte de neiging om te gaan blozen. Ze vond het irritant dat ze hem moest vertellen dat ze verschrikkelijk slecht tegen wonden kon; de pijn voelde scherp aan en het bloed was ook al geen fijn zicht om te zien. Ze wilde niet dat hij dacht dat ze een watje was. Ze was een Ranger en Rangers hoorden zich niks van dit soort dingen aan te trekken. En dus liet ze hem snel los, schraapte haar keel en keek hem vervolgens zo nonchalant mogelijk aan. “Ik denk dat het me wel gaat lukken, hoor.” Ze grinnikte. “Waar zie je me trouwens voor aan? Ik ben een Ranger after all.” Hij hoefde niet te weten dat ze nog maar de laatste rank was en dat haar ervaring zo goed als in de buurt van zero kwam. Ze haalde haar schouders op toen hij aanhaalde dat ze de grot net zo goed konden verlaten omdat hij toch geen geluk meer zou hebben met de vangst en vervolgens aangaf dat ze zelf de grot anders niet kon verlaten. “Ik ben prima capabel om voor mezelf te zorgen, maar je mag natuurlijk altijd meegaan als je wilt. Een beetje leuk gezelschap kan geen kwaad.” Ze kon het niet laten om hem een flirterige knipoog te geven en merkte tot haar voldoening dat haar draaierigheid begon te verdwijnen. Toch ging ze iets voorzichtiger dan daarnet door de grond en merkte dat voor hun weer ijsplekken lagen. Met een uitgestrekt gezicht ging ze hem voor, schatte de afstand in en sprong, na een aanloopje te hebben genomen, het ijs op. Haar wond begon direct weer te prikken en Cat voelde zich draaierig worden tijdens het glijden. Ze moest wel halt houden op het middenstukje dat haar de mogelijkheid gaf om de grote plek met ijs in twee keer te doen en hield haar hand steunend tegen één van de overduidelijk door Pokémon gemaakte ijssculpturen. “Luuk, ik voel me niet…” De grond kwam sneller dan ze had verwacht en versuft bleef ze zitten en keek naar haar blote benen terwijl ze wachtte tot het weg zou trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuk Scatter
Member
Luuk Scatter
Punten : 70
Gender : Male ♂
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Houndoom
https://pokemon-journey.actieforum.com/t7254-luuk-scatter#141352 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7253-luuks-pokedex#141351 https://pokemon-journey.actieforum.com/t7255-luuks-worklog#141362

One, two, three, they gonna run back to me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. Emptywo apr 04, 2018 8:29 pm

Het was niet nodig geweest dat ze nog eens benadrukte dat ze een ranger was... Luuk zuchtte. Ze begon wat over-confident te worden en dat zou vast snel afgestraft worden. Hij kreeg ook steeds meer het vermoeden dat zijn schouder misschien ontwricht was. Hopelijk hield die "ranger" nog even stand, ze zouden pas in nood zijn als hij haar zou moeten dragen. Luuk wist niet of hij daartoe in staat zou zijn. Hing ervan af hoeveel ze woog natuurlijk. Ze had duidelijk haar lesje nog niet geleerd want ze begon zich opnieuw al glijdend over het ijs voort te bewegen. "Voorzich..." Er was iets fout... ze was op grond gaan zitten of vallen of wat dan ook, maar ze zag plots lijkwit.

Hij haastte zich naar haar toe om te kijken wat er aan de hand was. "Wat is er? Je ziet nog bleker dan daarnet" Toen viel zijn blik op haar blote armen en benen. "Heb je het koud? Is dat het?" Zonder een antwoord voelde hij aan haar voorhoofd. Aan de koude kant, maar niet abnormaal. Hij had er geen idee van wat het probleem zou kunnen zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine Snow
Member
Catherine Snow
Punten : 226
Gender : Female ♀
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

One, two, three, they gonna run back to me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. Emptywo apr 04, 2018 8:48 pm

Binnen de minuut stond Luuk naast haar en niet veel later voelde ze een hand tegen haar voorhoofd. De jongen leek echter niet te kunnen concluderen wat er met haar scheelde en het duurde even voordat Cat terug kon reageren. Haar draaierigheid werd verminderd omdat ze op de grond zat, maar ze durfde desondanks toch nog niet overeind te komen. Ze was bang dat ze dan weer op de grond zou vallen. Ze wilde dat ze wat water bij zich had, maar dat had ze natuurlijk net weer niet bij zich. Dan moest het maar zo even. Luuk stelde haar een vraag en Cat merkte dat het beter ging nadat ze even niks tegen hem gezegd had. Ze schudde uiteindelijk haar hoofd naar hem. “Ik eh…” Opeens voelde ze haar kaken warm worden en keek ietwat beschaamd naar haar benen. “Ik ben niet zo’n held als het aankomt op bloed en pijn,” gaf ze uiteindelijk schoorvoetend toe. Het was best wel een jammerlijke zaak, want als Ranger zou ze nog vaak genoeg zodanig in de problemen raken dat er waarschijnlijk wel bloed en pijn gemoeid ging zijn. En als ze daadwerkelijk ooit een stoere Pokémon zoals Rhyhorn aan haar team toe wilde voegen, moest ze uiteraard wel tegen een stootje kunnen. “Maar het gaat volgens mij al veel beter,” zei ze haastig tegen hem waarna ze even wachtte en vervolgens terug overeind probeerde te komen. Ze merkte dat ze haar evenwicht in elk geval niet meer snel zou gaan verliezen en nam nu pas de tijd om de omgeving in zich op te nemen. “Wauw,” murmelde ze. “Het is hier echt prachtig.” Ze zag haar eigen reflectie in de ijskristallen die zich tegenover hun bevonden en merkte nu pas dat haar rok naar boven was geschoven. Je zag nog net niet wat er onder haar rok bevond en snel fatsoeneerde ze het voordat Luuk het in de gaten kon krijgen. Het nadeel met dit soort comfortabele korte rokjes was dat ze al snel niet meer op hun plaats zaten na even op de grond te hebben gezeten of iets dergelijks. Voor de rest kon ze zich geen betere kleding wensen, ook al kreeg ze soms nogal wat blikken op zich gericht. “Ik denk dat ik weer verder kan gaan,” zei ze zo nonchalant mogelijk tegen Luuk en wachtte totdat ze konden vertrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

One, two, three, they gonna run back to me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: One, two, three, they gonna run back to me.   One, two, three, they gonna run back to me. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
One, two, three, they gonna run back to me.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Get back, what the fck you gonna do?
» You're Gonna Go Far Kid
» U gonna miss me? :3
» [OPEN] i'm gonna be the very best..
» This Is Gonna Hurt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Geosenge Town :: Reflection Cave-
Ga naar: