Don't stop me, 'cause I'm having a good time, HAVING A GOOD TIME - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Don't stop me, 'cause I'm having a good time, HAVING A GOOD TIME

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Don't stop me, 'cause I'm having a good time, HAVING A GOOD TIME - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't stop me, 'cause I'm having a good time, HAVING A GOOD TIME   Don't stop me, 'cause I'm having a good time, HAVING A GOOD TIME - Pagina 2 Emptyvr sep 08, 2017 5:20 pm

Gelukkig had Tyson niet in de gaten gehad dat ze dichter in zijn buurt was komen te staan toen de dronken man was verschenen. Ze wist niet waarom, maar voor een flits van een seconde had ze haar vader gezien en niet de man. De man leek niet eens op haar vader en daarom wist ze ook niet waarom ze hem voor zich zag in plaats van de man, maar feit was dat dronken mannen haar angst inboezemde en dat ze wilde dat ze zo ver mogelijk hun afstand van haar hielden. Tyson concludeerde inmiddels dat ze niet echt een keuze hadden en Rose gaf een knikje ten teken dat hij daar wel een goed punt mee had. De man deed immers redelijk opdringerig en leek al een nummer voor hun uitgekozen te hebben zonder dat ze daar verder iets tegenin konden brengen. Het nummer dat hij had aangekruist, was No Air en Rose kende het maar al te goed omdat ze het zelf vaak zong als ze in de douche stond of als ze een klusje deed. Het mannelijke gedeelte zong ze dan ook zelf met een lagere stem, maar dat ging haar veel minder goed af. Ze vond het wel een mooi nummer, maar de achterliggende boodschap was dat het over twee geliefden gingen die niet zonder elkaar konden en dat was een beetje… vreemd. “Oké,” mompelde ze en ze volgde Tyson mee het podium op. De man wenste hun luidkeels succes en Rose kon het niet laten om even met haar ogen te rollen, de neiging onderdrukkend om haar vinger naar hem op te steken. Ze wilde echter geen problemen hebben zo vroeg op de avond en bovendien leek Tyson het nummer niet te kennen, dus misschien was de kans dat hij veel aandacht besteedde aan de tekst kleiner omdat hij probeerde uit te vogelen hoe hij het moest zingen. “Er zit een klein voorstukje bij,” merkte ze op toen ze op het podium waren en ze het nummer had gekozen in de lijst. Ze klikte op het voorstukje en niet veel later weerklonk er, alleen voor hun hoorbaar waarschijnlijk, de eerste klanken van het liedje. Rose skipte het gedeelte dat zij moest zingen en ging naar het gedeelte dat hij moest zingen. “Je houdt in principe dus gewoon dezelfde opbouwende toon aan als ik,” sprak ze tegen hem voordat ze onderbroken werden door de man die aangaf dat ze mochten beginnen. Rose klikte het voorstukje weg zodat ze naar het gedeelte konden gaan waar ze de tekst zelf moesten zingen en klikte de song aan. De begintonen van het liedje weerklonken hard door het café en Rose haalde nerveus adem. “Tell me how I’m supposed to breathe with no air?” Ze draaide haar hoofd naar Tyson en begon toen aan haar gedeelte. Misschien als ze naar hem keek en niet naar het publiek dat het makkelijker zou aan. “If I should die before I wake, it’s ‘cause you took my breath away, losing you is like living in a world with no air, oooh.” Oké, misschien was zijn richting op kijken met dit soort tekst juist niét zo slim.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyson Brown
Member
Tyson Brown
Punten : 297
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Alolan Meowth
https://pokemon-journey.actieforum.com/t6491-tyson-brown https://pokemon-journey.actieforum.com/t6492-tyson-brown-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6610-tyson-s-work-log#132828

Don't stop me, 'cause I'm having a good time, HAVING A GOOD TIME - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't stop me, 'cause I'm having a good time, HAVING A GOOD TIME   Don't stop me, 'cause I'm having a good time, HAVING A GOOD TIME - Pagina 2 Emptyvr sep 08, 2017 6:38 pm

Tag: Rose  
351 words
time for Karaoke!
Ze liepen naar het podium, beiden leken ze nerveus. De dronken man wenste het duo luidkeels nog succes, Tyson probeerde hem te negeren. Bij het podium aangekomen konden ze even naar een stukje van het liedje luisteren, Rose besloot om dat te doen, waar Tyson haar in zijn gedachten voor bedankte omdat hij geen flauw idee had wat voor liedje het was. "Je houdt in principe dus gewoon dezelfde opbouwende toon aan als ik," zei ze tegen hem. "Oké, ik snap het, denk ik. Ik ken dit lie-" hij werd onderbroken door iemand van het personeel die zei dat ze nu moesten beginnen. Tyson knikte als teken van dat hij het begrepen had.
"Tell me how I'm supposed to breathe with no air?" zong Rose. Ze was best een goede zangeres, dat had Tyson bij haar eerste optreden al in de gaten, ze was geen supertalent of zo maar het klonk zeker niet slecht. Terwijl hij luisterde naar Rose's stem en zijn eigen blik focuste op het scherm waar de tekst op voorbij kwam. Zijn deel kon ieder moment beginnen maar hij kende het liedje niet echt dus hij wist niet wanneer het zou beginnen.
"I'm here alone, didn't want to leave," hij begon waarschijnlijk iets te laat omdat hij niet meteen doorhad dat dit zijn deel was en het klonk waarschijnlijk ook niet helemaal zoals het hoorde, "My heart won't move, it's incomplete. Wish there was a way that I can make you understand." Was dit goed genoeg? Tyson had normaal geen plankenkoorts of zo, maar nu voelde hij zich wel best nerveus, waarschijnlijk omdat hij dit liedje niet kende en zo'n beetje geforceerd was om het te zingen.
Oké, hij was nu dus een romantisch duet aan het zingen met iemand die hij zo goed als niet kende en toen hij even snel een blik richting Rose wierp merkte hij op dat ze naar hem keek tijdens het zingen. Dit was best awkward, misschien een beetje meer dan "best". Voornamelijk omdat hij niet bepaald veel interesse had in liefde en dergelijke, niet in zijn eigen leven in ieder geval.
liv's codes
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Don't stop me, 'cause I'm having a good time, HAVING A GOOD TIME - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't stop me, 'cause I'm having a good time, HAVING A GOOD TIME   Don't stop me, 'cause I'm having a good time, HAVING A GOOD TIME - Pagina 2 Emptyvr sep 08, 2017 6:50 pm

Waarom deden ze dit ook alweer? Waarom hadden ze niet gewoon een eigen liedje kunnen kiezen? Nou ja. De meeste duetten die ze kende, gingen sowieso over liefde. Ze dacht dat het redelijk onvermijdelijk was als het ging om een duet tussen een jongen en een meisje omdat de meeste liedjes tegenover over liefde gingen, maar ze had niet gedacht dat het zó awkward zou aanvoelen. Waarschijnlijk verwachtte het publiek dat ze tijdens het liedje ook helemaal in elkaar op zouden gaan, maar daar had Rose geen behoefte gaan. Ze bleef gewoon op deze stoel zitten en de rest zochten ze zelf maar uit. Tyson leek sowieso meer behoefte te hebben om naar het scherm te kijken omdat hij de tekst niet kende, dus dat was een goed ding. Opeens maakten ze oogcontact omdat het haar beurt was en Rose ging net één seconde te laat verder met haar gedeelte. Ze richtte snel haar blik van Tyson weer terug naar het publiek en zong verder. “But how,” zong ze en ze zette ietwat krach met haar stem om te maskeren dat ze te laat begonnen was waarna ze het gedeelte daarachter sneller zong zodat ze niet in tijdnood zou geraken met de rest van de lyrics. “Do you expect me, to live alone with just me? ‘Cause my world revolves around you it’s so hard for me to breathe.” Oh oh. Nu kwam het gedeelte dat ze samen zongen. De tekst kleurde zowel roze als blauw om aan te geven dat ze samen moesten zingen zodat Tyson hopelijk in de gaten had dat zijn gedeelte hier ook begon, want dat hadden ze natuurlijk niet gehoord in het voorstukje. Daarna zou zijn gedeelte weer zijn tenzij het liedje de tweede verse oversloeg zoals bij haar liedje zo was. “Tell me who I’m supposed to breathe with no air? Can’t live, can’t breathe with no air, that’s how I feel whenever you ain’t there, no air, no air, got me out here in the water so deep, tell me how you gon’ be without me? If you ain’t here I just can’t breathe, there’s no air, no air.” Het laatste gedeelte van de chorus was een herhaling van de laatste twee woorden en iets wat op “oooh” moest lijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Don't stop me, 'cause I'm having a good time, HAVING A GOOD TIME - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't stop me, 'cause I'm having a good time, HAVING A GOOD TIME   Don't stop me, 'cause I'm having a good time, HAVING A GOOD TIME - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't stop me, 'cause I'm having a good time, HAVING A GOOD TIME
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» for a Good time, Call... [C]
» Don't Threaten Me with a Good Time [+Layla Akiyo]
» Threaten Me With a Good Time [+Jordan Benitez]
» If it's all good ~SPT
» I'm No Good Without You

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Santalune City-
Ga naar: