We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 4
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON]   We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 4 Emptyvr dec 01, 2017 9:49 pm

Het waren Soul en Sceptile. De blonde jongen had een knikje naar zijn pokémon gegeven die een Leaf Blade tevoorschijn haalde. Op het moment had ze meer vertrouwen in de pokémon dan in zijn trainer. Zoals min of meer verwacht haalde de pokémon uit naar de grond, niet naar de man, al zat er vrij weinig tussen. Lima keek nauw toe hoe Soul richting de man liep. Hij leek rustiger te zijn dan daarnet, toch wist ze nooit helemaal zeker wanneer hij weer zou kunnen ontploffen. De blonde jongen pakte enkel de zak met pokéballs en liep weer weg. “Wat is het nu?” Lima trok haar wenkbrauw op bij de woorden van de dief. Was hij nou echt zo'n idioot. Iedere ziel kon zien dat hij in het ultieme nadeel was? “Ga je niks doen of wat? Nadat je me daarnet de hele tijd bedreigde, ga je echt niks doen?” Lima liet haar blik op en neer gaan. De man die daar nog steeds bedreigd door meerdere pokémon op de grond werd gehouden. Soul die met zijn rug richting haar stil was komen te staan. “Niet vandaag. Vandaag is je geluksdag.” Lima gaf een tevreden en goedkeurend knikje toen hij haar kort aankeek. Hij leek weer gekalmeerd te zijn en kon daardoor weer helder denken. “Sceptile, zorg dat hij met ons meekomt zodat we hem af kunnen leveren aan een agent. Je weet wat je moet doen als hij tegenstribbelt.” De Sceptile gaf een knikje terug richting zijn trainer. Op haar beurt gaf Lima een knikje richting haar pokémon. De Mienfoo liet de benen van de man los zodat deze kon opstaan terwijl de Weavile een stap achteruit zette. Beide hadden ook wel door dat het hun taak was om de man onder controle te houden als hij wilde vluchten. Soul kwam haar kant op en stond naast haar stil. De vingertoppen van de blonde jongen raakte haar hand aan. Lima pakte zijn hand vast, gaf er een klein kneepje in... en liet los. Het was goed dat hij nu gekalmeerd was maar dat wilde niet zeggen dat zijn gedrag van eerder was vergeten. Natuurlijk was ze er niet echt boos om maar toch wilde ze dat hij er nog wat over na zou denken. Ze had er namelijk niet echt behoefte aan om zulke situaties nog een keer te moeten doormaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul Storm
Member
Soul Storm
Punten : 324
Gender : Male ♂
Age : 19 years old
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON]   We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 4 Emptyzo dec 17, 2017 7:46 pm


Lima gaf een klein kneepje in zijn hand en dat zei voor hem eigenlijk wel genoeg: ze was niet boos op hem. Of misschien was ze wel boos op hem, maar niet genoeg om de patrouille voor de rest niet meer te doen. En het was maar beter ook dat ze samen bleven, want ze waren nu al een heel eind gekomen en Soul wilde dat niet door dit voorval laten verpesten. Natuurlijk vond hij het nog steeds jammer dat ze niet bepaald veel begrip had getoond wat de kwestie van zijn zusje betrof, maar hij nam aan dat zijn gedrag daar ook niet veel aan kon veranderen en dat als ze iets hadden om uit te vechten, ze dat beter later konden doen. En dus keek hij toe hoe Sceptile de man niet te hard maar ook zeker niet te zacht met zich meetrok waarna hij weer naar zijn vriendin keek. “Ik…” Zijn stem stierf even weg. “Het ligt nog steeds te gevoelig,” mompelde hij, bang zijnde dat de man hun kon horen en daarop in zou spelen waardoor hij weer boos zou worden. Hij mocht nu zijn geduld niet meer verliezen, niet als hij deze patrouille volledig met zijn vriendin aan zijn zijde af wilde maken. “Maar ik had anders moeten reageren, dat weet ik ook wel. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze me bij de base vertellen dat ik mijn opdrachten rustiger aan moet pakken.” En hij lachte zijn typische lach weer, hoewel het nog niet half leek op de lach die hij normaal gezien aan haar liet zien. Oké, misschien maakte het hem toch een tikkeltje nerveus als ze boos op hem was, ook al wilde hij dat niet al te duidelijk aan haar laten merken. Angst was een emotie die je zo goed mogelijk moest vermijden, anders was heel je dag naar de klote. “Maar ik bedoelde het nooit boos naar jou toe,” mompelde hij weer. “Je weet hoeveel ik om je geef. En… hoe onzeker ik soms kan zijn over…” Nu werd hij wél awkward en hij kuchte hardop. “Het lijkt erop dat we bijna bij het politiebureau zijn.” Sorry, Lima, maar dit ging hem niet worden. Niet nu. Niet vandaag. Misschien wel nooit niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON]   We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 4 Emptyma jan 01, 2018 6:56 pm

“Ik…” begon Soul. Hij volgde zijn woorden niet recht op, het duurde even voor hij weer sprak. “Het ligt nog steeds te gevoelig,” kwam er mompelend uit Soul's mond. Dat begreep ze ook wel. Het was iets wat waarschijnlijk zo goed als zijn hele leven gevoelig zou blijven liggen. Dan dan echter niet weg dat hij zich moest leren beheersen. Zulke uitbarstingen konden ook behoorlijk in zijn nadeel werken als het een beetje tegen zat. “Maar ik had anders moeten reageren, dat weet ik ook wel. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze me bij de base vertellen dat ik mijn opdrachten rustiger aan moet pakken.” Lima schudde een keer zacht haar hoofd. Hij leek in ieder geval door te hebben dat hij niet meer zo moest uitbarsten in zulke situaties. Al leek het nog steeds of hij een beetje de ernst er van er vanaf probeerde te lachen. “Maar ik bedoelde het nooit boos naar jou toe,” mompelde Soul. Lima rolde een keer met haar ogen, dat was voor haar echt wel duidelijk. Hij dacht simpelweg niet na op zulke momenten. “Je weet hoeveel ik om je geef. En… hoe onzeker ik soms kan zijn over…” En toen werd het ongemakkelijk. De manier waarop hij kuchte liet haar mondhoek lichtelijk omhoog trekken. Dat was wel een hele slechte manier om het minder ongemakkelijk te maken. “Het lijkt erop dat we bijna bij het politiebureau zijn.” Het mocht wel duidelijk zijn dat hij zo snel mogelijk van het gespreksonderwerp af wilde. "Haal Sceptile anders even terug, anders krijg je agenten die gaan zeuren." Hij kon niet ontkennen dat het er een beetje grof uit zag en dat agenten nogal fel waren op hun 'doe geen mensen pijn' gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON]   We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON] - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
We're going on a trip in our favorite rocking ship. [PATROL + LIMA MATTON]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lima Matton
» Days Like These [+Lima Matton]
» Lying is your favorite passion +August
» Dangerous streets. [&LIMA MATTON]
» [RangerQuest]Charge Up the Duo![+Lima Matton]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: