WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.
Welkom in de wondere wereld van Pokémon Journey! Kies uit Pokémon van over de hele wereld en creëer je eigen karakter om de regio's te ontdekken. Besluit je om als Coördinator, Trainer of Breeder voor de winst te gaan? Maak je als Team Rocket-lid de regio's onveilig of waarborg je als Ranger juist de vrede tussen mens en Pokémon? Bepaal je eigen lot en laat het avontuur beginnen!
Alexander, Admin Raven, Admin Lynn, Admin Cecille, Moderator Sara, Moderator Ciro, Moderator

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Work this body

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Cecille Skarsgård
Moderator
PROFILE
Punten : 5
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
POKÉMON

POKÉMON TEAM
Pokémon team:

http://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgardhttp://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex
BerichtOnderwerp: Work this body   di jun 13, 2017 8:24 pm

Morgen begin ik eindelijk met een stabiel baantje voor 5 dagen in de week, maar de werktijden zijn van 12 tot 8, dus dat betekent dat ik doordeweeks waarschijnlijk veel minder op PJ te vinden ben. Het is vrij sociaal werk en dat kan best drainend voor me zijn, dus ik zal hooguit op Skype online komen of even vluchtig komen kijken, maar posten zal er wss de eerste paar dagen/weken sowieso niet inzitten.

Dat hangt natuurlijk ook van de dag af, want ik heb ook dagen waarin het me energie kan geven of waarin posten juist relaxend voor me werkt. En als ik het goed doe, dan hoef ik eigenlijk ook niet tot 8 te blijven, maar dat hangt van de baas af.

My point is: Tot ik aan het werk gewend ben kan het zijn dat ik weer een stuk minder post, but I'll be still around c:

Terug naar boven Go down

Work this body

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Absence-