Hoge bomen vangen veel wind [+Matthew Cheshire]
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Hoge bomen vangen veel wind [+Matthew Cheshire]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kenneth Brine
Member
Kenneth Brine
Punten : 287
Gender : Male ♂
Age : 17
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Banette
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4736-kenneth-brine https://pokemon-journey.actieforum.com/t4737-kenneth-s-pokedex#97481

Hoge bomen vangen veel wind [+Matthew Cheshire] Empty
BerichtOnderwerp: Hoge bomen vangen veel wind [+Matthew Cheshire]   Hoge bomen vangen veel wind [+Matthew Cheshire] Emptydo apr 07, 2016 1:29 pm

Hij was via een van een van de huizen in de bomen helemaal tot de top van de boom geklommen. Hij kon het hele bos overzien. "Het is raar om hier te zijn." Dacht hij. "Ik kan hier alles zien. Normaal zie ik nooit alles." Hij krabde zijn hoofd even. "Het geeft een gevoel dat ik buiten de wereld sta." Dacht hij toen hij een blik naar beneden wierp. "Alsof al die kleine probleempjes niets voor mij betekenen. Een soort verlicht gevoel is dit. Het zou me niets verbazen als Leonardo da Vinci zijn beste ideeën had bedacht na in een boom te zijn geklommen."
De wind blies een blad zijn richting in. Althans, dat dacht hij. Het blad stopte voor zijn neus en ineens verscheen er een Kecleon en die duwde hem van de tak af waar hij op zat. Hij viel omlaag. "Nee!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Cheshire
Member
Matthew Cheshire
Punten : 163
Gender : Male ♂
Age : 18 Jaar
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Hoge bomen vangen veel wind [+Matthew Cheshire] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoge bomen vangen veel wind [+Matthew Cheshire]   Hoge bomen vangen veel wind [+Matthew Cheshire] Emptyma apr 11, 2016 12:25 pm

 

Hoge bomen vangen veel wind

 

& Kenneth Brine

 
Met een Meowth aan zijn zijde, wandelde de blonde jongen door het dropje heen. Fortree City was een van de mooiere steden van Hoenn, zo vond hij zelf. Al was hij nog niet zo heel erg lang in de regio aanwezig. Hij had wat mensen leren kennen op zijn Ranger Quest, maar daar liet hij het dan ook maar bij. Hij zuchtte eventjes, terwijl hij tegen een gebouw aan ging staan en om zich heen keek. Het was een vreemde stad, gemaakt uit well... bomen? Niet helemaal, maar de gebouwen waren in de bomen geplaatst. Lucian miauwde eventjes naast hem en hij keek om zich heen. "Wat zie je, Luc?" vroeg hij aan de pokémon, maar echt een antwoord kreeg hij niet. In plaats daarvan, sprong de Meowth met een hoge rug en diep blazend op zij. Matthew keek verbaast om zich heen, wat had die pokémon toch? Hij bleef om zich heen kijken, totdat er opeens iets vanuit de lucht viel in zijn nek. Met een harde klap kwam hij op de grond terecht en voelde hoe zijn hersenen door zijn hoofd heen tolde. "Ohhh," kreunde hij zachtjes, terwijl hij zich probeerde om te draaien. Iets wat redelijk moeizaam ging aangezien er IEMAND BOVENOP HEM LAG!?!?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth Brine
Member
Kenneth Brine
Punten : 287
Gender : Male ♂
Age : 17
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Banette
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4736-kenneth-brine https://pokemon-journey.actieforum.com/t4737-kenneth-s-pokedex#97481

Hoge bomen vangen veel wind [+Matthew Cheshire] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoge bomen vangen veel wind [+Matthew Cheshire]   Hoge bomen vangen veel wind [+Matthew Cheshire] Emptyma apr 11, 2016 4:49 pm

Zijn val werd grotendeels gebroken door een persoon die, ongelukkig voor hem, net onder hem stond. De jongen liet merken dat hij pijn had en probeerde zich om te draaien. Zelf moest Kenneth even zijn uh.. wereldbeeld nog even aanpassen. "In een stad in de bomen. Ik lig op een jongen. Ik leef nog. Ik heb pijn." Ja, Kenneth deed alles door er hard over na te denken.Vooral dat hij nog leefde vond hij fijn. Hij rolde van de jongen onder hem af en ging rechtop zitten. Hij controleerde zijn armen, benen, handen en voeten of alles er nog aan zat. Ook of er niets gebroken was. "Mijn excuses." Zei hij kort zonder te kijken naar de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Hoge bomen vangen veel wind [+Matthew Cheshire] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoge bomen vangen veel wind [+Matthew Cheshire]   Hoge bomen vangen veel wind [+Matthew Cheshire] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoge bomen vangen veel wind [+Matthew Cheshire]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Matthew Cheshire
» Wifiloze bomen
» Veel feest
» {Sale} Eevee's en Charmanders met hoge potentail en eggmoves.
» Hengelloos vangen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Hoenn :: Fortree City-
Ga naar: