[spookhuis] Help die Zorua.
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 [spookhuis] Help die Zorua.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gabriella de Wit
Member
Gabriella de Wit
Punten : 388
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4104-karakterkaart-gabriella-de-wit https://pokemon-journey.actieforum.com/t4115-de-pokedex-van-gabriella-de-wit

[spookhuis] Help die Zorua. Empty
BerichtOnderwerp: [spookhuis] Help die Zorua.   [spookhuis] Help die Zorua. Emptyma okt 26, 2015 8:58 pm

Voorafgaand aan de spooktocht

Ik liep samen met Elise over het terrein van Parfum Palace richting het sppokhuis, daar hadden we met 2 vriendinnen van ons afgesproken, om samen het spookhuis te betreden, ik zag naarmate we dichter naar de ingang toeliepen Ellen en Yelien er al staan, en zwaaide. Terwjl we ons door de mensenmassa heendrongen, kneep Elise mijn hand tot moes. Ik begreep het wel. Het was ook vrij spannend, het gerucht ging zelfs dat je er, met de speciale spoopy ball, een spook of duister soort kon vangen, waaronder de Zorua, en die ging ik proberen te vangen, tussen het griezelen door. Toen we eindelijk bij Ellen en Yelien waren beland vroeg Yelien. '' En hebben we er zin in?'' Elise knikte kleintjes. Ik was ook best wel zenuwachtig hoor, wat als we elkaar kwijt raakten? Maar eerst maar eens binnen zien te komen. Er stond een mega lange rij voor de ingang, en Elise kreunde. ''Ook dat nog.'' Na een tijd gwacht te hebben, was het onze beurt om naar binnen te gaan. Ik pakte voor we naar binnen gingen, Meteen de pokeball van Charmander, zij kon ons helpen. Haar vlam gaf genoeg licht om nog een beetje te zien waar we liepen. Wel zo makkelijk, aangezien ik omdat ik al vrij slecht zag, waarschjnlijk toch geen hand voor ogen zag. Ellen, en Yelien haalden ook elk een pokemon te voorschijn, Yelien een Fennekin, en Ellen haar Chespin. ''Naar mijn mening kunnen we.'' Merkte Ellen op. Ik knikte. En we liepen het spookhuis binnen.

In het spookhuis

Ik hoorde de deur krakend achter ons dichtvallen, en ik pakte de pokeball van Charmander. ''Charmander kom eruit.'' Toen Charmander eenmaal uit haar pokeball was, liepen we langzaam in de aangewezen richting. Alles leek goed te gaan, totdat er een soort Zombie achtig persoon/pokemon op ons afkwam. Ellen kon nog net achteruit springen of het monster had haar gegrepen. Na deze eerste enge ontmoeting, durfde Elise niet meer verder. Yelien sprak haar moed in, totdat ze weer verder durfde. ''Ik vind dit niet grappig.'' Hoorde ik  Elise klagen. Ik zuchtte, we moesten nog best wel een eind, en ik bleef hopen op een Zorua. Maar we werden weer lastig gevallen, Ditmaal door een, volgens Ellen rare bol. Ik wist dat dit een gasatly was. Ik trok Elise mee, uit het zicht van Gastly, Hopend dat hij ons niet achterna kwam. Maar helaas kwam de gastly achter ons aan, en we renden de aangewezen richting uit.

Een hele tijd later

We waren al over de helft, of tenminste dat schatte ik zo ongeveer. Charmander liep nog steeds voor ons uit.Elise keek om, maar gelukkig voor ons volgde die enge Gastly ons niet meer.we liepen rustig, hand in hand verder. Totdat ik opeens een klagend geluid hoorde, het klonk vlakbij ons. Ik liep er voorzichtig op af. En zag toen dat het een zorua was, maar wel eentje die vrij erg verzwakt was. Ik vroeg me af wat er gebeurd was, maar liet dat even terzijde, en bekommerde me ontdanks de duisternis, om de Zorua. Ze, want het was een vrouwtje, moest hier zo snel mogelijk vandaan. Ik dacht dat de andere pokemon haar plaagde, waarom wist ik niet. Ik wilde de Zorua wel helpen, maar ik had de juiste spullen niet bij me, en ik kon door de duisternis niet goed zien wat er mis met haar was. Ik nam de Zorua in mijn armen, en we renden zo snel mogelijk het spookhuis uit. Gelukkig was er op het terrein vanwege het spookhuis een klein Pokemon Center, en ik rende er met de Zorua in mijn armen op af.

Hoe de avond eindigde

Toen ik bij het kleine Pokemon Center kwam, was er gelukkig geen drukte. Ik vertelde al ratelend wat er mis was met de Zorua, en ze gingen haar helpen. Na een tijdje kwam degene die mij had geholpen terug, en de Zorua rende meteen op mij af. Ik wist dat dit het goede moment was. Ik pakte de Spoopy ball, en gooide hem naar Zorua. Het lichyje begon te knipperen, en ik vroeg me gespannen af of het gelukt was. Zou het me lukken om een Zorua te vangen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[spookhuis] Help die Zorua. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [spookhuis] Help die Zorua.   [spookhuis] Help die Zorua. Emptydi okt 27, 2015 10:32 pm




GEFELICITEERD ZORUA LV.4 IS GEVANGEN!
Zorua is toegevoegd aan je team slot
Geef Zorua een nicknaam? Ja/Nee

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[spookhuis] Help die Zorua.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» {Sold out} Zorua's
» » Zorua for sale {10pt!}
» [Spookhuis] Boo
» [Spookhuis] Frighting
» [Spookhuis] "Come on in, boy," said the skeletons

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Camphrier Town :: Parfum Palace-
Ga naar: