{Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 {Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Claire McLeod
Member
Claire McLeod
Punten : 312
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t249-claire-louise-mcleod https://pokemon-journey.actieforum.com/t250-claire-s-pokedex

{Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Empty
BerichtOnderwerp: {Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3   {Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Emptyma aug 11, 2014 5:02 pm




user posted image
Claire was niet ver opgeschoten nadat ze hier was aangekomen bij de waterpoel. Haar andere Poochyena had tenminste al een thuis gekregen, nu alleen nog die Shinx... Inmiddels had ze haar poochyena een naam gegeven, 'Sneaky' naar de aanval 'Shadow Sneak' zodat ze Shadow & Sneaky had. Vader en zoon, alhoewel ze elkaar niet zo zagen. Eerder als grote broers. Echter leek Evening wel de vader, want zodra de kleine Shinx te ver in het water kwam bracht hij koppig de Shinx naar Kitty. Claire lachte even en aaide Sneaky over zijn kopje. Sneaky ging op zijn buik liggen en Claire ging hem over zijn buikje aaien, dat leek hij leuk te vinden! Claire lachte zachtjes waarna ze het optilde en een knuffel gaf. Sneaky nam hem goed in ontvangst en daarna zette Claire hem weer rustig neer. Eigenlijk had ze nog een Female nodig, want Kitty kon niet altijd breeden. Nu zat ze met 3 male's, de 3 grote mannen. Ondertussen was Sneaky alweer op haar schoot gaan liggen en had de Shinx het opgegeven om het water in te gaan. Claire glimlachte naar het kleintje. "Binnenkort zal ik een trainer voor je vinden kleintje." zei ze zachtjes waarna ze haar een aai over haar bol gaf.

Kitty was naast haar komen zitten, aangezien haar schoot al bezet was door de baby Poochyena. De kleine Shinx lag tegen Evening, haar Eevee, aan. Sneaky viel al bijna in slaap, waardoor Kitty hem pakte en erom heen ging liggen. Claire lachte even zachtjes en gaf hem een aai over zijn bol. Shadow was nog druk bezig in het water en Evening was de Shinx aan het "beschermen". Claire pakte haar schetsboek, waar ze al een schets had staan van 1 Poochyena. In het midden stond er een lichte schets van de Shinx, die ze rustig begon uit te werken en alvast de 'markings' erop schetste voor als ze weg ging.

tag: Aiden Stark notes: Derp :')




Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

{Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3   {Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Emptyma aug 11, 2014 7:34 pm

{Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Xkxc7a
Taking this to the grave
Met langzame passen liep een roodharige jongen richting Laverre City. Al was het de hele andere kant op geweest dan hij eigenlijk op had willen gaan, had hij besloten een kijkje te willen nemen in de stad, voor hij aan zijn terugweg richting Cyllage City zou beginnen. Aangezien hij via de hele andere kant Lumiose had verlaten, was zijn route nu heel vreemd aan het lopen. Gelukkig had hij – ondanks zijn angsten – toch besloten via Shalour City naar Laverre te gaan door middel van zijn Aerodactyl, waardoor hij een flink stuk in een korte tijd had weten te reizen. Laverre City zou voor hem dan ook een omweg van nog geen dag zijn, aangezien hij van plan was op dezelfde manier terug te reizen, iets wat heel veel sneller ging dan lopen.

Eenmaal aangekomen in de stad had hij zijn Aerodactyl terug laten keren. Het ei had hij nog altijd in zijn armen. Onderhand was het een week geleden dat hij het ei had meegekregen, het ei van zijn Charmeleon en de Squirtle van een jong meisje. In zijn armen hield hij een blauw ei, wat vast en zeker een Squirtle warm hield, aangezien Charmanders de eieren hadden in een oranje kleur, net als hun eigen huid. Het was niet zo dat hij Squirtles leuker vond dan Charmanders, dat hij ervoor had gekozen, het leek hem gewoon makkelijker om een Squirtle en een Charmeleon te hebben, aangezien een Waterpokémon altijd goed van pas kon komen, vooral als je al een vuurpokémon had. Zo zouden dubbelgevechten makkelijker worden, aangezien de twee Pokémon samen heel wat types aan zouden kunnen. Types waar de één sterk tegen was, waren de zwakte van de ander. Toch had hij geen idee hoe het werkte. Hoe lang duurde het voor een Pokémon kon vechten na de geboorte? Hoe zat het allemaal in elkaar? Hoe zorgde hij voor zo’n jonge Pokémon? Kon het al meteen gewoon Pokémonvoer eten, of moest deze op speciaal dieet? Hij hoopte hier in Laverre Town ook wat antwoorden op te krijgen, er zou immers vast en zeker wel een Pokémon Center te vinden zijn.

Toen het ei een keer wit gloeide in zijn armen, kwam hij geschrokken tot stilstand. Hij keek er met opengesperde ogen naar het ei. Langzaam verplaatste hij het gewicht van het ei in zijn ene arm, zodat hij een Pokéball kon pakken met zijn vrije hand. Hiermee liet hij de Charmeleon eruit, wie verbaasd om zich heen keek toen deze uit de ball mocht. Toen deze echter de situatie van zijn trainer zag, keek deze met een doordringende blik naar de jongen. Deze besloot door zijn benen te zakken, om het ei tussen hen in te leggen. Voorzichtig legde de Charmeleon zijn hand even op het ei, waarna een frons zijn rode kop sierde. Opnieuw gloeide het ei licht en deze keer begon het van vorm te veranderen, waardoor de Charmeleon geschrokken een stap achteruit deed. Uit het ei kwam een kleine Squirtle, wie op de grond zat met gesloten oogjes. Het opende zijn oogjes voorzichtig, waarna zijn blik naar de Charmeleon gleed en vervolgens naar de jongen die naast hem zat. ‘Squir!’ kwam er enthousiast uit, waarna het ding wat moeizaam opstond en met een grijns van oor tot oor een stapje naar de Charmeleon deed. Deze keek wat fronsend naar de kleine Pokémon, voor het zijn hand uitstak en zachtjes op het hoofd van de Squirtle klopte, liefkozend. Aiden grijnsde even kort, blij dat de Charmeleon het nieuwe teamlid zo makkelijk accepteerde. Nu nog hopen dat hij het ook zou accepteren als de Pokémon gebruikt zou worden in gevechten, al zou dat vanzelf wel komen, hoopte hij.

Eenmaal aangekomen in de stad, met de Squirtle in zijn armen en de Charmeleon aan zijn zij, had hij wat informatie gevraagd in het Pokémon Center. Hij had wat voedingsrijker voer gekregen en hem was uitgelegd dat de Pokémon het vanzelf duidelijk zou maken, mocht deze klaar zijn voor gevechten. Het beste scheen te zijn als hij de Pokémon de gevechten liet zien, waardoor deze zag waar het over ging en niet voor verrassingen kwam te staan. Dit was iets waar Aiden even over na had moeten denken, maar toen had hij besloten dat de Squirtle veel tijd door zou brengen buiten de Pokéball, zodat het alles kon leren en zien, voor hij het ‘volwassen’ leven in zou gaan en zou deelnemen aan de gymgevechten, gevechten met trainers en hem zou helpen met het vangen van eventuele wilde Pokémon.
‘Squirrttt!’ riep de Squirtle, voor deze uit de handen van de jongen sprong. “Hey, Ronan!” riep Aiden luid, voor hij erachteraan rende. De Squirtle scheen echter andere jonge Pokémon te hebben gevonden en strekte zijn korte armpjes uit naar een andere blauwe Pokémon, wie in geen enkel opzicht op hem leek. Langzaam kwam Aiden tot stilstand. “Het spijt me,” sprak hij met een fronsje. “Hij zag je Pokémon en moest echt even kijken,” sprak hij toen rustig. Hij pakte zijn Pokédex erbij, welke hem vertelde dat de onbekende Pokémon een Shinx was. Ook had ze een zwarte Pokémon, wat schijnbaar een Poochyena heette. Eevee’s kende hij al, aangezien dit Pokémon waren die in Kanto vrij populair waren in al hun vormen: Jolteon, Vaporeon en Flareon waren vooral bekend geweest in het gebied, al had hij ook weleens een Espeon voorbij zien komen.
De Squirtle is Ronan en dit is Tyrion,” sprak hij rustig, knikkend naar de Charmeleon, welke met een kleine frons naar de Shinx keek. Tyrion was een enorm vriendelijke Pokémon, maar hij leek niet op zijn gemak te zijn aangezien de Squirtle nog jong was en hij het idee had dat hij erop moest letten. “En ik ben Aiden,” glimlachte hij toen, waarna hij een blik wierp op de Shinx. “Heb je die hier gevangen?” besloot hij nieuwsgierig te vragen. Wat een gaaf uitziende Pokémon! Normaal was hij niet zo gek van Electric type Pokémon, maar deze zag er wel heel leuk uit. Hij was benieuwd of de evoluties net zo gaaf waren!
1005 words | ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Claire McLeod
Member
Claire McLeod
Punten : 312
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t249-claire-louise-mcleod https://pokemon-journey.actieforum.com/t250-claire-s-pokedex

{Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3   {Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Emptywo aug 13, 2014 2:04 pm




user posted image
“Hey, Ronan!” hoorde Claire uit het niets en ze draaide haar hoofd richting het geluid. Een kleine Squirtle was naar de pas geboren Shinx gerent. Ook Sneaky keek even op van het geluid. Sneaky stond rustig op en begon de Squirtle te besnuffelen. Een jongen kwam aangerend, waarschijnlijk de eigenaar van de Squirtle. En... daarnaast. "Charmeleon.." mompelde ze enthousiast. Claire ging opstaan en keek naar de jongen. “Het spijt me,” zei hij tegen haar. “Hij zag je Pokémon en moest echt even kijken,” Vervolgde hij. "Maakt niet uit, ze zijn nieuwsgierig." zei ze met een glimlach. De jongen pakte meteen zijn pokédex pakte en een aantal van haar pokémon registreerde, waaronder haar Shinx. Kitty keek even verbaasd en Claire pakte haar meteen op. De andere Shinx was toch even verbaasd dat er opeens een Squirtle voor haar stond. Evening pakte Sneaky echter op, als een beschermende vader, ookal was hij dat totaal niet, en ging naast de andere Shinx zitten. “De Squirtle is Ronan en dit is Tyrion,” stelde hij zijn pokémon voor. “En ik ben Aiden," vertelde hij daarna met een glimlach. Claire knikte even. "Ik ben Claire, dit zijn Evening, Sneaky, Kitty, Shadow en de Shinx zonder naam." vertelde ze met een glimlach. “Heb je die hier gevangen?” vroeg hij aan haar, doelend op de jonge Shinx. Claire schudde lachend haar hoofd. "Shinxes komen uit de Sinnoh," legde ze eerst uit, waarna ze Kitty een aai over haar bol gaf. "Kitty heb ik gekregen voor mijn 16e verjaardag, die Shinx daar is de dochter van Kitty. Die overigens nog een huis zoekt." zei ze met een zachte glimlach. "Ik heb gehoord dat een Shinx uitgroeid tot een machtige pokémon, maar zelf heb ik het nog niet ondervonden als breeder. Wel zie ik dat die Shinx bij je Squirtle erg avontuurlijk is." vertelde ze tegen hem, waarna ze zich wendde tot zijn Charmeleon. "Hij is een plaatje~! Ik heb altijd al van Charmander gehouden, jammer dat ik nooit echt een Charmander kon ophalen. Misschien ooit." zei ze met een glimlach geworpen op de Charmeleon.

tag: Aiden Stark notes: Derp, Claire praat veel I know (A)




Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

{Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3   {Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Emptydo aug 14, 2014 3:18 pm

{Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Xkxc7a
Taking this to the grave
Het meisje mompelde enthousiast iets over zijn Charmeleon, waarna ze zei dat het niet uitmaakte dat zijn Squirtle was komen kijken, aangezien ze nieuwsgierig waren. Aiden glimlachte droogjes. Ach, ja. Het was een Pokémon. Die deden dat soort dingen eenmaal.
Ze stelde zich voor als Claire, waarna ze de namen van haar Pokémon gaf. Als antwoord op zijn vraag zei ze dat Shinx een Pokémon was die in Sinnoh voor kwam en dus niet hier. Awh, het leek hem zo’n interessant ding! Hij had er best één gewild. Spijtig toch weer. Ze vertelde over hoe ze Kitty had gekregen en dat de Shinx er een dochter van was. Overigens zocht deze nog een huis. Ah. Zou dit hetzelfde zijn als wat er met zijn Charmeleon was? Dat ze ermee gefokt had? Hij keek even met een fronsje naar de Shinx. Had hij… Interesse?
Het meisje vertelde dat Shinx een Pokémon was die uitgroeide tot een machtige Pokémon, al had ze dat zelf nog niet ondervonden. Wel zei ze dat de Shinx en zijn Squirtle erg avontuurlijk leken. Hij fronste even. Zou hij dat aankunnen, twee baby’s?
Zijn Charmeleon werd gecomplimenteerd en ze zei dat ze het jammer vond nooit een Charmander opgehaald te hebben. Hij glimlachte rustig. “Ja, die keuze was ook snel gemaakt,” glimlachte hij rustig. “Al heeft Tyrion een veel minder… Vurig karakter dan de meeste Charmeleons,” merkte hij toen op. Oh, ja. Dat konden echt gemene krengen zijn.
Zijn blik richtte hij op de Shinx. “Je bent een breeder dan, neem ik aan?” vroeg hij met een fronsje. “De Shinx lijkt me… Interessant,” concludeerde hij vervolgens. Een elektrische Pokémon zou geen kwaad kunnen en hij was aardig benieuwd naar wat de eindevolutie van deze Pokémon zou zijn.
290 words | ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Claire McLeod
Member
Claire McLeod
Punten : 312
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t249-claire-louise-mcleod https://pokemon-journey.actieforum.com/t250-claire-s-pokedex

{Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3   {Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Emptydo aug 14, 2014 7:55 pm




user posted image
“Ja, die keuze was ook snel gemaakt,” zei de jongen met een rustige glimlach. “Al heeft Tyrion een veel minder… Vurig karakter dan de meeste Charmeleons,” Claire glimlachte rustig. Charmander was altijd een droom van haar geweest. “Je bent een breeder dan, neem ik aan?” Claire knikte. "Ik hoop binnenkort nog andere pokémons te gaan breeden, maar ik reis eerst rond om een goede plek te vinden voor mijn ranch." zei ze met een glimlachje. "Trainer neem ik aan?" vroeg ze toen aan hem. “De Shinx lijkt me… Interessant,” concludeerde Aiden toen. Claire glimlachte even waarna ze naar de Shinx keek. "Je mag haar meenemen van me," zei ze tegen hem, "Op één voorwaarde." zei ze met een speelse glim in haar ambere ogen. "Als ze eenmaal is geevolueerd wil ik haar zien en je moet me beloven dat ze heel Kalos te zien krijgt." vervolgde ze waarna ze haar hand uitstak. "Deal or no deal?" zei ze waarna ze even rustig met haar tong klakte.

tag: Aiden Stark notes: Derp




Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

{Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3   {Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Emptyvr aug 15, 2014 12:02 am

{Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Xkxc7a
Taking this to the grave
Het meisje zei te hopen binnenkort nog andere Pokémon te gaan breeden, maar dat ze eerst van plan was rond te reizen, zodat ze een geschikte plek kon vinden voor haar ranch. Hierna nam ze aan dat hij een trainer was, waarop hij rustig knikte. “Helemaal correct,” sprak hij rustig. Ja, hij was echt niet het type voor een coördinator of breeder.
Plots zei het meisje dat hij de Shinx mocht meenemen. Wat? Ze ging door dat het op één voorwaarde mocht: dat als ze geëvolueerd zou zijn, hij haar op zou zoeken en dat de Shinx heel Kalos te zien zou moeten krijgen. Het meisje stak haar hand uit en Aiden fronste even, nog niet van plan de hand aan te nemen. Het was immers zo… Spontaan? Hij kon nauwelijks geloven dat dit echt was. Wat nou als er één of andere rare prijs aan zat, of dat het een soort test was?
Weet je het heel zeker?” vroeg hij met een fronsje. “Het is namelijk niet zomaar iets,” zei hij toen, waarna hij zijn blik richtte op de Squirtle, die enthousiast vriendjes aan het maken was met de jonge Shinx. Zou het echt zo makkelijk zijn om aan een Pokémon als die te komen?
206 words | ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Claire McLeod
Member
Claire McLeod
Punten : 312
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t249-claire-louise-mcleod https://pokemon-journey.actieforum.com/t250-claire-s-pokedex

{Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3   {Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Emptyvr aug 15, 2014 10:39 pm




user posted image
“Weet je het heel zeker?” vroeg Aiden met een fronsje, waarop Claire een beetje lachte. “Het is namelijk niet zomaar iets,” Claire knikte. "Ik heb mijn eigen Shinx toch nog?" zei ze met een glimlachje. "En... ik denk dat Shinx graag bij je Squirtle blijft." gaf ze ook wel eerlijk toe. "Aangezien haar andere speelvriendje al weg is en deze kleine poochyena liever bij mij zit... Is ze vast gelukkiger bij jou, bij Ronan." zei ze met een zacht glimlachje. "Dus train haar goed en zorg goed voor haar, dan zal ze vast uitgroeien tot een sterke pokémon. Ik moet het toch leren, als ik mijn eigen Ranch krijg." zei ze waarna ze de pokéball van de Shinx tevoorschijn haalde en het naar Aiden uitreikte. "Pak het maar gewoon aan, dit is een once in a lifetime aanbod." zei ze waarna ze even naar de Shinx keek. Zo zou het beter zijn voor haar, al zou ze haar wel missen.


tag: Aiden Stark notes: Derp




Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

{Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3   {Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Emptyma aug 18, 2014 12:01 am

{Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Xkxc7a
Taking this to the grave
De roodharige meid sprak haar eigen Shinx ook te hebben en zei dat de kleine Shinx graag bij zijn Squirtle zou blijven, waarop hij even kort fronste. Ze zei dat haar andere speelvriendje al weg was en dat ze gelukkiger bij hem en Ronan zou zijn. Hij moest toegeven geïnteresseerd te zijn in een Pokémon als de Shinx, dus waarom zou hij een aanbod als dit afslaan? Als het zo makkelijk ging, zou hij er gewoon voor zorgen dat hij hierna genoeg tijd en energie in de Pokémon zou steken, om het gebrek hieraan bij het verkrijgen goed te maken.
Ze ging door en zei dat hij haar goed moest verzorgen en trainen, zodat ze zou uitgroeien tot een sterke Pokémon. De ball van de Shinx werd naar hem toegehouden en hem werd verteld dat hij het moest aannemen, dat het een once in a lifetime aanbod was. Hij knikte met een fronsje en pakte de ball langzaam aan, waarna hij zijn blik even kort op de Shinx liet vallen, maar vervolgens weer op het meisje.
Ik zal ervoor zorgen dat ze een enorme hulp wordt in mijn komende gevechten, een onmisbaar deel van het team,” glimlachte hij. “Als ik ooit nog iets voor je kan doen, mag je onthouden dat ik bij je in het krijt sta,” knipoogde hij toen, waarna hij even naar zijn Squirtle keek en toen weer naar het meisje. Zijn Charmeleon maakte een enthousiast geluid en hij aaide het even over zijn kop.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Claire McLeod
Member
Claire McLeod
Punten : 312
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t249-claire-louise-mcleod https://pokemon-journey.actieforum.com/t250-claire-s-pokedex

{Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3   {Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Emptydo aug 21, 2014 8:46 pm




user posted image
Uiteindelijk knikte de jongen en pakte hij langzaam de bal van de Shinx uit haar handen. Dit was het beste. Claire glimlachte naar de jongen, te gek. “Ik zal ervoor zorgen dat ze een enorme hulp wordt in mijn komende gevechten, een onmisbaar deel van het team,” Claire glimlachte dankbaar. “Als ik ooit nog iets voor je kan doen, mag je onthouden dat ik bij je in het krijt sta,” Claire schudde meteen met haar hoofd. "Het is al goed, de Shinx zal gelukkig zijn en dat is mijn prioriteit, het feit dat de pokémon het fijn zal hebben." zei ze tegen hem. "Ga je haar een naam geven?" vroeg ze toen ietwat nieuwsgierig, zij had zelf altijd de neiging gehad om haar pokémon een naam te geven. Dat maakte de pokémon al helemaal eigen... Evening begreep wat er gebeurde, waardoor hij aan haar rok begon te trekken en een verdrietige piep uit zijn mond kwam. Claire gaf hem even een aai over zijn bol. "Let maar niet op hem, hij is de vader volgens hem, terwijl Shadow dat is." zei ze met een lachje. "Hij komt er wel over heen." vervolgde ze. Kitty keek haar ook even aan, ze wou haar pokémon straks wel een afscheid gunnen, dat verdienden ze wel.

tag: Aiden Stark notes: Derp




Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

{Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3   {Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Emptyvr aug 22, 2014 4:25 pm

{Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Xkxc7a
Taking this to the grave
Het meisje zei dat het al goed was en vertelde dathet geluk van de Shinx haar prioriteit was. Ze zei dat het ging om het feit dat de Pokémon het fijn zou hebben, waarna ze vroeg of de Pokémon een naam zou krijgen. “Ik geef al mijn Pokémon een naam, voor een… Persoonlijker gevoel,” sprak hij toen. Met een lichte frons keek hij naar het vrouwelijke Shinxje. Shinx. Sookie? “Sookie.” Hij twijfelde niet, al zijn namen kwamen van een simpele opwelling. Tyrion, Garrett, Altaïr (wat per toeval ‘the flying one’ had betekend), Ronan… Nooit dacht hij erg lang na over een naam, dat zou enkel leiden tot iets wat minder bij de Pokémon paste dan hij in gedachten had.
Toen de Eevee zielig begon te doen, zei het meisje niet op hem te letten. Ze vertelde dat de Pokémon vaderlijke gevoelens had ontwikkeld over de Shinx, waarop Aiden kort glimlachte. Hij knielde even neer en keek de Eevee met een glimlachje aan. “Je ziet haar wel weer,” grijnsde hij naar de Pokémon, voor hij deze over zijn kopje probeerde te aaien. Vervolgens stond hij weer op en keek hij naar de Charmeleon, die al die tijd rustig was blijven staan. Wat was het toch een makkelijke Pokémon.
Dan hoop ik zeker dat we elkaar nog eens tegen zullen komen. Ik weet vrij zeker dat ze hard zal groeien,” glimlachte hij, een rustige blik werpend op de kleine Shinx. Ja, hij was benieuwd tot wat ze uit zou groeien…
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

{Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3   {Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Laverre City}{Aiden Stark} Little Baby's <'3
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Cyllage City][Aiden Stark] Jokesters
» {Laverre City}{Amanda Clarke} Amazing~!
» [closed] Power Show in Laverre City
» Aiden Stark
» It's much better here~ (Aiden Stark)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Laverre City-
Ga naar: