Late night walk | OPEN - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Late night walk | OPEN

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Roxy Stump
Member
Roxy Stump
Punten : 366
Age : -
Icon : Mudkip

Late night walk | OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Late night walk | OPEN   Late night walk | OPEN - Pagina 2 Emptyma jul 06, 2015 6:28 pm

.


De jonge man kaatste de vraag naar haar terug, iets waar de zwart harige wel om kon lachen. “Durf je niet als eerst antwoord te geven,” grapte ze dan ook terug naar de man. “Ik vind mijn team sterk, omdat ik mijn pokémon kan vertrouwen. Klopt het klinkt cliché, maar zo zie ik het nou eenmaal,” beantwoorde ze zijn vraag, wat eigenlijk haar vraag was. Ze ging maar niet vragen wat voor hem sterk was, aangezien ze vanuit ging dat de zwart harige wel oud en wijs genoeg was. Omdat zelf te bedenken dat hij het kon terug beantwoorden. De volgende vraag dat hij haar vroeg had ze niet verwacht. “Hoezo de vraag? Ben jij wel echt van team rocket?” vroeg hij hem maar weer terug. Waarschijnlijk vroeg de jonge man het zich af, omdat Roxy zijn pokémon gewoon netjes terug gaf. Maar wat had het voor nut om iets van je collega te jatten niet. Als ze het had afgeleverd bij het gebouw van Team Rocket, kon hij zijn pokémon toch ook weer terug kijken. En moest Roxy hun weer betalen, iets waar ze ook geen geld voor had.
starship ranger becky , @ atf


Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

Late night walk | OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Late night walk | OPEN   Late night walk | OPEN - Pagina 2 Emptyma jul 06, 2015 6:38 pm

''WEAKLINGS CAN'T PICK THEIR WAY OF DEATH,,

Het meisje was in ieder geval niet achterlijk en wist dat haar antwoord zeer cliché was, maar veel had Floyd er ook niet aan. Wauw ze vertrouwde haar team, nu wist hij meteen dat het een sterk team was. ‘Laat ik de vraag anders tellen,’ begon Floyd rustig. ‘Als je een Tyranitar zou tegen komen, zou je die dan kunnen verslaan?’ vroeg hij het meisje. Natuurlijk was het goed dat ze haar pokémon vertrouwde, dat was ook belangrijk. Als je schrik had van je pokémon kon je alles behalve een sterk team zijn.
Vragen beantwoorden met vragen leek die dag in de mode te zijn. Weer werd zijn vraag beantwoord met een andere vraag. ‘Je lijkt me niet het type om in Team Rocket te zitten. Ooit al een geliefde pokémon van iemand gestolen en die persoon verdriet gegeven? Ik zou nee zeggen omdat je eerder het lieve type lijkt.’ Misschien dat ze wel in het lab werkte, maar dat was ook niet de meest pokémon vriendelijke plek van de wereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy Stump
Member
Roxy Stump
Punten : 366
Age : -
Icon : Mudkip

Late night walk | OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Late night walk | OPEN   Late night walk | OPEN - Pagina 2 Emptyma jul 06, 2015 7:01 pm

.

De jonge man was niet te vreden met haar antwoord. Hij begon de vraag anders te stellen en vroeg of ze een Tyranita kon verslaan. Roxy dacht er even over na, Elektrisch en Fighting deden veel damage aan de pokémon wat de man noemde. Dus eigenlijk zou ze het makkelijk kunnen verslaan. “Dat moet me wel gaan lukken ja, heb een fighting type en elektrische type in mijn team,” beantwoorde ze zijn vraag. Zijn uitleg over het feit dat hij haar niet op een Team Rocket lid vond lijken, kon ze wel om lachen. “Vind je me lief? Oke kan soms inderdaad aardig zijn, kon inderdaad je pokémon jatten,” begon ze “Maar nee ik heb nooit trainers zien huilen, omdat ik me al weer gauw uit de voeten heb gemaakt. Ik jat namelijk poké ballen van trainers als ze niet aan het opletten zijn,” legde ze uit. “Maar geloof me echt een lieverdje ben ik niet altijd, meeste mensen haten me,” vervolgde ze verder.
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

Late night walk | OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Late night walk | OPEN   Late night walk | OPEN - Pagina 2 Emptyma jul 06, 2015 7:15 pm

''WEAKLINGS CAN'T PICK THEIR WAY OF DEATH,,

Ze beweerde twee pokémon te hebben die effectief waren tegen de pokémon. ‘Dat wil niks zeggen,’ zei Floyd. Het was niet omdat het type in het voordeel was dat je ook effectief een sterke pokémon aan zou kunnen.
Het meisje begon te zeggen dat ze geen lieverdje was maar dat ze gewoon pokéballen stal van mensen wanneer ze niet keken. Dat was natuurlijk de makkelijkste manier en dat wist hij maar al te goed. Zelf had hij die manier ook al toegepast, maar toch verkoos hij om een pokémon te vangen met een darkbal. Je moest dan eerst tegen het ding vechten en dan kon je ook inschatten of de pokémon het waard was.
‘Dan ben ik geen uitzondering op de regel,’ gaf hij als reactie op de laatste zin dat ze zei. Wel ja, echt haten deed hij nog niet, zo hard had ze het niet verpest. Het was echter niet zo dat hij zou staan springen om haar terug te zien. ‘Floyd,’ stelde hij zich dan toch voor zonder zijn hand uit te steken al zou dat wel het beleefde zijn geweest om te zoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy Stump
Member
Roxy Stump
Punten : 366
Age : -
Icon : Mudkip

Late night walk | OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Late night walk | OPEN   Late night walk | OPEN - Pagina 2 Emptydi jul 07, 2015 4:24 pm

.

De jongen vond het blijkbaar nog niks zeggen dat ze de twee type pokémon in haar team had. Een geïrriteerde zucht kwam uit haar mond, voor haar gevoel kon ze niks goed doen voor de jongen tot nu toe. Om er verder op in gaan had ze toch geen zin in. Want zo dadelijk had ze een pokémon gevecht aan haar lip hangen. Alhoewel ze het gevecht interessant kon maken dan, deed ze het toch maar niet.

Op het laatste wat de zwart harige vertelde, kreeg ze als antwoord van de jonge man. Dat hij een uitzondering op de regel was. Na dat was tenminste alvast een iemand dat haar nog niet haten en haar liever dood wou zien. “Na dan doe ik toch nog iets goed bij je,” grapte ze, terwijl ze een grijns op haar gezicht toverde. Ergens voelde het wel apart dat ze weer te horen kreeg van iemand, dat ze haar niet meteen haten. Ook de wonderen waren de wereld niet uit, want als Roxy het goed begreep. Vertelde de man zijn naam. “Roxy,” reageerde ze dan ook kort terug.
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

Late night walk | OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Late night walk | OPEN   Late night walk | OPEN - Pagina 2 Emptydi jul 07, 2015 6:12 pm

''WEAKLINGS CAN'T PICK THEIR WAY OF DEATH,,

Volgens hem had het meisje zijn zin niet volledig verstaan, of ze draaide zijn woorden om. In ieder geval leek ze blij met de gedachten dat hij haar niet haten, dus besloot Floyd maar zijn mond te houden voor het moment. Ze kwam er vast zelf wel achter hoe dat hij echt over haar dacht. Ze stelde zich vervolgens ook nog voor als Roxy. Hij had haar nog niet gezien in de base, en ook haar naam kwam haar niet bekend voor.
‘In ieder geval, misschien dat ik je nog eens zie in de base,’ zei Floyd. Nee, hij had geen zin om nog in het bos rond te wandelen, ondanks dat hij geen idee dat waar hij heen moest. De enige reden dat hij zo lang in het bos zat was door zijn pokémon, maar die had hij gelukkige terug. Soms vond Floyd het echt verschrikkelijk dat hij zo een slecht gevoel voor richting had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy Stump
Member
Roxy Stump
Punten : 366
Age : -
Icon : Mudkip

Late night walk | OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Late night walk | OPEN   Late night walk | OPEN - Pagina 2 Emptywo jul 08, 2015 10:33 am

.


De jonge man vertelde dat ze elkaar misschien nog ooit iets zagen in de base. Iets wat de zwart harige zal betwijfelen, aangezien ze nooit echt meer behoefte aan heeft omdat te bezoeken. Ergens probeert ze zo min mogelijk met Team Rocket zaken te maken hebben, maar soms is het gewoon handig voor het geld. Dat was eigenlijk haar enigste reden, waarom ze daar nog bij zat. Daarlangs wist ze ook niet echt wat ze met haar leven moest doen. Trainer, Ranger, Breeder, Coördinator zijn, waren toch allemaal dingen wat haar niet aan stonden. Daarlangs heeft het lot haar al vroeg aangegeven dat ze bij Team Rocket hoort. “Ja wie weet,” reageerde Roxy met een glimlach. Hij kon beter zeggen, tot een café. Want als Roxy geld had was ze daar wel te vinden.
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Late night walk | OPEN - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Late night walk | OPEN   Late night walk | OPEN - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Late night walk | OPEN
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Late night walk
» Late at night. [OPEN]
» Late night fire
» Late at night |&Killian
» Late Night Adventures

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Snowbelle City :: Winding Woods-
Ga naar: