the one that needs help [Oskar Helvig] - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 the one that needs help [Oskar Helvig]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

the one that needs help [Oskar Helvig] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the one that needs help [Oskar Helvig]   the one that needs help [Oskar Helvig] - Pagina 2 Emptyma jul 06, 2015 8:48 pm

The one that needs help.

tag: Jun Lee • no notes



Waar rende Peridot wel niet helemaal heen? Eerst rende ze in een rechte lijn een straat uit, maar op een gegeven moment besloot ze allemaal steegjes te doorkruisen en werd het moeilijker voor Oskar om haar bij te houden. Hij vertrouwde er op dat ze wist wat ze deed, maar hij had zelf de man nergens gezien en hij maakte zich even zorgen of ze niet gewoon voor de lol een willekeurige richting op gelopen was. Haar terugroepen kon hij niet echt, beide omdat hij hard hijgde van het rennen en omdat ze daar toch niet naar zou luisteren. Het enige wat hij kon doen, was zijn best doen om haar bij te houden.

Een vuilnisbak midden in één van die steegjes trok haar aandacht en ze stopte abrupt met rennen. Ze gaf er een flinke stoot tegenaan, maar het was niet genoeg om hem om te gooien. Er zat iets zwaars in. Oskar stopte ook met rennen en nam even de tijd om uit te hijgen, waarna hij haar met een frons aan keek. “Perry… Wat doe je?” vroeg hij verward. De Furret wees met haar pootje naar de vuilnisbak, maar de betekenis er van drong niet tot Oskar door. Daar was hij te druk voor aan het uithijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Age : -
Icon : Mudkip

the one that needs help [Oskar Helvig] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the one that needs help [Oskar Helvig]   the one that needs help [Oskar Helvig] - Pagina 2 Emptydi jul 07, 2015 4:12 pm

.

Op en gegeven moment wist Jun niet zeker of de pokémon van Oskar wel zeker wist waar hij heen moest. Ook kwam de blondine gauw achter dat zijn trainer een minder goede conditie had, dan dat hij had verwacht. Hij zag er zo gespierd en getraind uit, maar het leek dat hij sneller buiten adem was dan dat Jun was. Terwijl Jun zelf amper sporten, laat staan rennen. Natuurlijk merkte de blonde jongen wel dat hij het iets moeilijker kreeg, maar hij kon het wel makkelijk vol houden.

Toen de Furret de prullenbak aan het raken was, begreep de blonde knul het niet meteen. Maar al gauw wist hij wat de pokémon deed, de man zat er natuurlijk in. De zwart harige jongen bleek er blijkbaar niks van te begrijpen. Jun haalde de deksel er vanaf en zag inderdaad daar de man in zitten. “Waarom ren je weg voor twee knappe jongens?” begon hij. “Daarlangs is het niet echt netjes om eerst iemand te stalken en daarna bang weg te rennen,” vervolgde hij verder. “Ik denk dat deze gespierde knul wel een uitleg verdient, denk je ook niet?” beëindigde hij zijn gesprek met de paarse man, terwijl hij zijn duim naar Oskar toe stak.
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

the one that needs help [Oskar Helvig] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the one that needs help [Oskar Helvig]   the one that needs help [Oskar Helvig] - Pagina 2 Emptydo jul 16, 2015 3:06 pm

The one that needs help.

tag: Jun Lee • no notes



Jun was de eerste die Peridot’s niet zo stille hints begreep en haalde het deksel van de prullenbak af. Bij het zien dat de man in het paarse pak er in zat, keek Oskar geschrokken op. Het verklaarde een hoop, eigenlijk, maar nog niet waarom de man zich zo gek had gedragen. Jun had dat ook al door en begon hem allerlei vragen te stellen. Even leek het alsof de stalker er geen antwoord op zou geven en zich opnieuw uit de voeten zou maken, maar daar zou Oskar dan een stokje voor steken. Gelukkig was dat niet nodig en gaf hij gewoon antwoord.

“Stalken? Ik?” De verwarring en verontwaardiging in zijn stem merkte zelfs Oskar op. De man stond terwijl hij sprak op uit de prullenbak. “Hij daar is degene die steeds heel verdacht naar me keek. Alsof hij van plan was om mijn Pokémon te stelen!”
Oskar deed een stap achteruit en legde zijn hand op zijn borst, alsof de beschuldiging hem pijn aan het hart bezorgde. Op zijn gezicht stond en al even geschrokken uitdrukking als die van de man, al was op die van hemzelf geen verontwaardiging te zien. Alleen schuldgevoel. “Dat zou ik nooit doen meneer, echt!” reageerde hij. “Ik weet niet eens wat voor Pokémon u heeft! Het spijt me dat ik u die indruk gaf.” Het leek alsof hij helemaal vergeten was waarom ze de man achtervolgd waren. Misschien dat Jun hem er aan kon herinneren dat de man in het paarse pak Oskar wel in alle winkels had gevolgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Age : -
Icon : Mudkip

the one that needs help [Oskar Helvig] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the one that needs help [Oskar Helvig]   the one that needs help [Oskar Helvig] - Pagina 2 Emptydo jul 23, 2015 11:38 am

.

De blond harige was nogal verbaasd van de reactie dat de man in het paars vertelde. Volgens zijn standpunt was hij de zwart harige niet aan het stalkte, maar was het juist andersom. Toen Oskar vertelde dat hij dat nooit zou doen, keek Jun pas weer naar hem toe. Hij kende de zwart harige gespierde nog niet al te lang, maar ook Jun had al gauw door dat hij geen pokémon steler zou zijn. Misschien dat hij ooit eens perrongelijk zou doen, maar om iets bewust te stelen, zou de jongen waarschijnlijk veelte angstig voor zijn. Of hij was een goede acteur, en zat hij toch bij Team Rocket. Maar dat betwijfelde hij nog al, waarschijnlijk was dit gewoon een pure misverstand. “Maar zo ver ik kon begrijpen van de zwart harige hier. Volgde jij hem steeds de winkels in, waar hij al was,” vertelde hij tegen de man. Ook Jun was even verward, maar was niet vergeten waarom ze achter de man waren gerend.
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

the one that needs help [Oskar Helvig] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the one that needs help [Oskar Helvig]   the one that needs help [Oskar Helvig] - Pagina 2 Emptyzo aug 02, 2015 5:42 pm

The one that needs help.

tag: Jun Lee • no notes



Verwarring was het juiste woord om de uitdrukking van Oskar te beschrijven. Hij was er zeker van geweest dat de man hem volgde. Hij had zelfs gezien hoe hij achter hem aan de winkels in liep. Jun merkte dat op, maar de man schoot meteen in de verdediging. “Dat is niet waar! Of dat is dan toeval, maar vaak kwam hij ook juist achter mij aan!” Oskar deed een stap naar achter, alsof de beschuldiging hem wegduwde. “Maar u geeft toe achter mij aan winkels in te zijn gegaan?” vroeg hij, al was het bedoeld als beschuldiging. Meteen schudde de man zijn hoofd. “Nee! Nou ja – per ongeluk misschien, maar dan had ik het niet gezien.” Oskar fronste diep. “Waarom rende u dan weg toen ik u aansprak?” Hij klonk een stuk minder aanvallend nu. Hij was vooral nog verward. De man leek eerder beledigd door de beschuldiging. “Omdat ik dacht dat je mijn Pokémon wilde stelen, natuurlijk!” Hij verhief zijn stem, en daar werd Oskar een beetje ongemakkelijk van. Peridot ook, want zij siste boos naar hem. “Sorry voor het ongemak…” mompelde Oskar, terwijl hij zijn blik afwendde. Wat een idiote situatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Age : -
Icon : Mudkip

the one that needs help [Oskar Helvig] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the one that needs help [Oskar Helvig]   the one that needs help [Oskar Helvig] - Pagina 2 Emptyza aug 08, 2015 5:26 pm

.

De zwart harige pakte de vragen nu op, en vroeg aan de man of hij nu toegaf of hij hem daadwerkelijk in de winkels was gevolgd. De man gaf toe dat het ook zo was, en de reden waarom hij steeds weg rende, toen Oskar hem aansprak was vanwege de reden dat hij dacht dat hij een pokémon zou stelen. “Ook mijn excuses meneer, ik probeerde alleen me vriend te helpen. Hij was nogal bang snap je, wat ik goed kan begrijpen. Het was gewoon een misverstand van beiden partijen,” voegde Jun er aan toe, nadat Oskar zijn excuses aanbood. Nog steeds vind de blond harig het nog al een raar verhaal, misschien kan het wel kloppen dat het inderdaad een samenloop van omstandig heden was, waardoor dit gebeurde. Maar ergens voelde het nog steeds niet echt goed voor Jun, hij vertrouwde de man ook nog niet echt. Waarom zei hij ook in een prullenbak gaan verstoppen, en hoe kan je perrongelijk in de zelfde winkel lopen, als je denkt dat hij je pokémon wilt jatten.
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

the one that needs help [Oskar Helvig] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the one that needs help [Oskar Helvig]   the one that needs help [Oskar Helvig] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
the one that needs help [Oskar Helvig]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Oskar Helvig
» Lost. [&OSKAR HELVIG]
» [Spring tournament - 1e Ronde] Oskar Helvig vs Ralph Edel
» How are you ? [oskar]
» Oskar's Pokédex

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Laverre City-
Ga naar: