Hello!
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Hello!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Verona Ferris
Member
Verona Ferris
Punten : 446
Gender : Female ♀
Age : 16
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2731-verona-ferris https://pokemon-journey.actieforum.com/t2732-verona-s-pokedex

Hello! Empty
BerichtOnderwerp: Hello!   Hello! Emptyza apr 18, 2015 10:22 pm

Hallo! Ik ben helemaal nieuw hier ^^ Mijn naam is Emma, ik ben 14 jaar en word in oktober 15! xD Ik woon in België en doe Wetenschappen-5u Wiskunde in het derde middelbaar. ^^ Sommige kennen mij misschien van Warrior Cats xD Ik ben niet echt heel groot, maar ook niet klein ^^ Mijn haar is donkerbruin en stijl xD Mijn stijl varieert van tijd tot tijd, maar All-stars blijven terug komen en kleedjes xD Klassiekere dingen combineer ik graag met iets modernere dingen ^^ Dit is mijn eerste keer op PJ en ik moet toegeven, ik ken er nog niks van xD Sommige dingen snap ik nog! niet, maar dat komt wel! Mijn hobby's zijn Paardrijden, ballet en piano. Ik help op een privéstal, waar ik dan ook enkele paardjes mag rijden. Lezen vind ik ook geweldig! Boekenpraat en filmpraat komt bij mij dus veel voor xD Harry Potter, Percy Jackson, Divergent, The Selectie-serie, Delirium Amoris-serie, The Maze Runner... En nog veel meer! Over films kan ik ook uren meepraten, maar ik zal toch mijn best doen om enkele favorieten op te sommen xD Spirit, Alle HP films, Divergent films, Percy Jackson film(s), The Maze Runner film(s), Alle romantische films xD Maar ook science-fiction films xD Als er nog vragen zijn, stel ze maar xD Al zal ik zeker degene zijn die vragen gaat stellen ^^

Liefs,
Emma
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Introduce Yourself-
Ga naar: