It's very beautiful in he... look out! [&LYNN XAVIER] - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 It's very beautiful in he... look out! [&LYNN XAVIER]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Connor Jacob
Member
Connor Jacob
Punten : 436
Gender : Male ♂
Age : 18 years old || 07/02
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1807-connor-jacob#32402 https://pokemon-journey.actieforum.com/t1808-connor-s-pokedex#32409

It's very beautiful in he... look out! [&LYNN XAVIER] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's very beautiful in he... look out! [&LYNN XAVIER]   It's very beautiful in he... look out! [&LYNN XAVIER] - Pagina 3 Emptyza jan 02, 2016 11:00 am

Een klein glimlachje ontstond om zijn lippen, maar de drang om zichzelf voor zijn hoofd te slaan was er nog steeds. Hoe haalde hij het dan ook in zijn hoofd om de verkeerde gym te zeggen en zo bewondering op te wekken die niet eens op zijn plaats was? Natuurlijk zou het al een hele prestatie zijn als hij het al met de derde gym moest doen, maar toch…. Zo’n verspreking mocht hij niet meer laten gebeuren. Het was vandaag sowieso eigenlijk al een rare dag geweest. Eerst was hij pijnlijk op het ijs gevallen in een grot, had hij een meisje ontmoet en moest hij vervolgens naar de dokter gaan. Daar had hij dan een dokter gezien die veel op Alana leek en die hem weer herinneringen terug had laten krijgen. Vervolgens had hij halfnaakt en met een rode kop voor Lynn gestaan en nu waren ze hier. Het was ongelooflijk hoe veel soms in één dag kon gebeuren, zelfs zo veel dat hij het zelf niet altijd kon bevatten. Zijn rode ogen keken Lynn aan. Hij had haar frons wel opgemerkt toen hij zijn reactie had gegeven door zo rood te worden, maar had er verder niks over gezegd omdat het later wel duidelijk zou worden. En zo te zien leek ze het eindelijk in de gaten te hebben en dat was iets wat wel grappig was. Hij grinnikte toen ze haar woorden sprak, maar keek haar daarna weer serieus aan terwijl hij met zijn lepel rondjes maakte in zijn slagroom. ‘Ik denk dat het juist verstandig is als je niet al te veel teamgenoten hebt, maar die wel van een hoog niveau zijn. Makkelijker om je aandacht te verdelen. En uiteindelijk ga je toch maar twee of drie van heel je team gebruiken om de gym uit te dagen.’ Hij haalde zijn schouders op. Dat was zijn redenering dan toch. Je kon dan wel zes teamgenoten hebben, maar uiteindelijk moest je er toch een paar uitkiezen om de gym uit te gaan dagen. En dan was het natuurlijk wel handig als je wat meer informatie kreeg over welke gym je juist voor je had. ‘En natuurlijk wat variatie in je team is ook wel voornaam,’ gaf hij als tip mee. Hijzelf had vrij veel variatie in zijn team en daar was hij blij mee. Niets beter dan een beetje keuze hebben uit welke types je ging gebruiken in een gevecht. Hij nam voorzichtig een slokje van zijn warme chocolademelk en keek Lynn daarna weer aan. ‘Ook raad ik je aan om van te voren niet alles op te gaan zoeken over de gym want dat maakt je erg nerveus kan ik je zeggen,’ zei hij lachend waaruit hij half en half liet merken dat hij het zelf al had gedaan. Hij haalde echter weer zijn schouders op en liet het net merken alsof hij onschuldig was door nog een slokje van zijn drankje te nemen.

OOC: Relaxxxxx. Ik ben ook laat xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn Xavier
Administrator
Lynn Xavier
Punten : 482
Gender : Female ♀
Age : Nineteen
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Liepard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t230-lynnette-xavier https://pokemon-journey.actieforum.com/t1283-lynn-s-pokedex#19519

It's very beautiful in he... look out! [&LYNN XAVIER] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's very beautiful in he... look out! [&LYNN XAVIER]   It's very beautiful in he... look out! [&LYNN XAVIER] - Pagina 3 Emptyza jan 09, 2016 12:59 am


Terwijl Lynn nadacht over de woorden van de donkerharige jongen, nam ze een slok van de chocolademelk. Het was lang geleden dat ze de toch wat bittere drank had gehad, realiseerde ze zich terwijl de warmte zich door haar lichaam verspreidde. Toen ze nog in haar thuisregio zat, was het geld er nooit voor geweest en sinds ze in Kalos was, ontbrak de tijd: het trainen en reizen nam veel meer uren van haar dag in beslag dan ze van tevoren gedacht had. Er was bijna nooit plek in haar schema om gewoon even te zitten en uit te rusten. Niet dat Lynn klaagde, haar leven in Kalos verkoos ze ver boven dat in Unova. De gok was het waard geweest, dat was zeker.
De mok kwam met een doffe tik weer op het schoteltje terecht en Lynn begon te praten, een nadenkend fronsje op haar gelaat. "Waarschijnlijk heb je daar wel gelijk in, al kan ik ook wel zien waarom sommigen liever zo snel mogelijk een zo groot mogelijk team willen," zei ze, haar lepeltje oppakkend om ondertussen in haar drinken te kunnen roeren. "Voor de laatste Gym heb je vast meer dan twee of drie Pokémon nodig, en als je dan nog geschikte teamleden moet gaan zoeken en trainen, duurt het lang voordat je de uitdaging ook daadwerkelijk aan kan gaan." Lynn nam een tweede slok van de chocolademelk, deels omdat ze behoefte had aan wat energie en warmte, en deels om tijd om haar volgende zin te formuleren te creëren. Met een lichte glimlach en een schouderophaal besloot ze: "Het hangt er vanaf of je je op de dichtstbijzijnde uitdaging wilt focussen, of alvast naar de toekomst wilt kijken, denk ik. En dan zijn er natuurlijk ook nog de mensen zoals ik, die in hun team nemen wat aan komt waaien zonder een echte strategie." Ja, het grootste gedeelte van haar team was gevormd door spelingen van het lot: haar pad en dat van Zara hadden elkaar toevallig gekruist, Atlas had zich bij hen gevoegd omdat ze het voor elkaar had gekregen een toernooi te winnen dat ze niet had verwacht te winnen en Vesta was uit een haastig in haar handen gedrukt ei gekomen. Alleen de toevoeging van Pan aan haar team was echt gepland, bedacht Lynn zich met een glimlachje. Het leven was soms raar en toch heerlijk chaotisch.
Toen gezegd werd dat variatie in je team belangrijk was, grinnikte Lynn even voordat ze reageerde: "Dat zit wel goed, hoor. Volgens mij heb ik tot nu toe geen enkel dubbel type in m'n team." De quasi-onschuldige blik van Connor deed haar opnieuw lachen, waardoor ze haastig haar mok, die ze tussen haar handen opgehouden had voor de warmte, op de tafel moest zetten. "Jij, zenuwachtig?" Vroeg ze geamuseerd en misschien een beetje plagend. "Dat had ik nou niet verwacht."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's very beautiful in he... look out! [&LYNN XAVIER]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Giggles || Lynn Xavier
» Stelen is leuk... Af en toe [+Lynn Xavier]
» Poffins & Berries [+Lynn Xavier]
» [Patrol] 14 First Dates [+Lynn Xavier]
» [Poké Fair] It Comes Back To You [+Lynn Xavier]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Geosenge Town :: Reflection Cave-
Ga naar: