WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.
Welkom in de wondere wereld van Pokémon Journey! Kies uit Pokémon van over de hele wereld en creëer je eigen karakter om de regio's te ontdekken. Besluit je om als Coördinator, Trainer of Breeder voor de winst te gaan? Maak je als Team Rocket-lid de regio's onveilig of waarborg je als Ranger juist de vrede tussen mens en Pokémon? Bepaal je eigen lot en laat het avontuur beginnen!
Alexander, Admin Raven, Admin Lynn, Admin Cecille, Moderator Sara, Moderator Ciro, Moderator

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Seeing The Sea

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Andy Wyatt
PROFILE
Punten : 121
Type : Coördinator
Regions : Kalos
POKÉMON

POKÉMON TEAM
Pokémon team:

BerichtOnderwerp: Re: Seeing The Sea   wo feb 25, 2015 9:14 pm

why
Ach, je hoefde ook niet alle pokemon aan te raken. Als Mabel dat niet wilde doen, zou niemand haar daarmee gaan pesten. Alleen zwakke zielen deden dat. "Ik zou ook blij zijn als jou mijn vriend kan noemen," De jongen toverde zijn gewoonlijke glimlach weer op zijn gezicht. "Nou dat kan, dat zou mij heel blij maken zelfs!" Ach, hij was eigenlijk nog een klein kind van binnen.
Wat onhandig struikelde ze en Andy wilde net het gevallen vest voor haar oprapen, toen de pidgeot dat al voor hem deed. Ja, het was een van de meest trouwe pokemon die hij ooit had gezien. En hij had ondertussen heel veel verschillende pokemon met verschillende trainers gezien. "Oh dan heb je mij in de ochtend nog niet gezien." Grapte hij om de stemming niet al te droevig te maken. "Nog even en dan zijn we er."
tag you? // notes xox
© kristen

PROFILE
Punten : 19
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
POKÉMON

POKÉMON TEAM
Pokémon team:

http://pokemon-journey.actieforum.com/t1713-mabel-greenehttp://pokemon-journey.actieforum.com/t1712-mabel-s-dex
BerichtOnderwerp: Re: Seeing The Sea   do feb 26, 2015 10:01 am

Mabel probeerde een moment een beeld bij Andy in de ochtend te bedenken, maar ze had geen idee waar hij problemen mee had, of kon hebben, dus ze gaf het maar op. "Andy, ik ben bang dat je me echt nog beter moet leren kennen," begon het meisje met een grijnsje. "Ik bedoel, Silver is al negen jaar mijn trouwe partner en beste vriend, hij is er ondertussen al aan gewend. Maar jij..." Voegde Mabel een grinnikend aan toe, het was deels een grapje, half. Maar soms.. dan verbaasde ze zichzelf nog met dingen die rond haar konden gebeuren. Ach, in elk geval viel ze niet meer van trappen, dat was een tijd geweest. Nu was het vooral struikelen...
Mabel keek naar voren, het bekende, rode dak was al te zien, maar ze waren er nog niet. "Dus, ik geloof dat je zowat alles over mijn geschiedenis al weet. Vertel eens wat over jezelf, wat doe jij eigenlijk?" Vroeg ze nieuwsgierig aan Andy, nu was ze ook wel nieuwsgierig. Zij koos er voor om niet te trainen, ze was een doodnormale reiziger, voor zover reizigers normaal waren. De meeste reizende mensen waren trainers en zo. Alle categorieën wist ze ook niet. Daar viel zij dan weer buiten.

PROFILE
POKÉMON

POKÉMON TEAM
Pokémon team:

BerichtOnderwerp: Re: Seeing The Sea   do feb 26, 2015 12:47 pm

why
Oh dus hij moest haar nog langer leren kennen voordat hij al haar onhandigheden kende? Pff, waarschijnlijk beschikte hij zelf al over 90 procent van die onhandigheden! "Ik bedoel, Silver is al negen jaar mijn trouwe partner en beste vriend, hij is er ondertussen al aan gewend. Maar jij..." De jongen stak zijn tong plagend uit. "Dat komt vanzelf wel, we komen elkaar toch overal tegen, hier en ook al in de meest onlogische plek ooit, in die mistige toren. Ik ontdek ze allemaal wel." Grijnsde hij.
"Dus, ik geloof dat je zowat alles over mijn geschiedenis al weet. Vertel eens wat over jezelf, wat doe jij eigenlijk?" Pfoe, nu werd het moeilijk. Zo'n heel interessant leven had hij ook weer niet echt. "Daar vraag je me wel wat." Hij krabde over zijn hoofd. "Ik ben een coördinator, ik ben meer bezig met de schoonheid van pokemon dan de kracht van ze. Ik heb nog nooit een gevecht gehad met een andere trainer, maar mijn behoefte ligt daar ook niet zo." Grinnikte hij. "Hmm.. ik ben opgegroeid in nimbasa city, in unova en ik heb Scout als een ei gekregen van mijn zusje die naar hoenn is vertrokken met d'r vriendje. Tja, ik ben eigenlijk best wel saai, om eerlijk te zijn."
tag you? // notes xox
© kristen

PROFILE
POKÉMON

POKÉMON TEAM
Pokémon team:

http://pokemon-journey.actieforum.com/t1713-mabel-greenehttp://pokemon-journey.actieforum.com/t1712-mabel-s-dex
BerichtOnderwerp: Re: Seeing The Sea   do feb 26, 2015 1:37 pm

"Als jij het zegt," reageerde Mabel hoofdschuddend. "Maar als ik weer mist tegen kom spring ik op Silvester's rug en vlieg ik er vandoor." Voegde ze er aan toe, nee, in mist wilde ze echt niet nog eens verdwalen. Daarbij was vliegen een van haar favoriete dingen om te doen. Toen het over contests ging keek Mabel even op, dat was dat hele show ding toch? "Ik hou ook niet van gevechten," gaf ze toe. "Ik zou niet willen dat Silver gewond raakt om onnodige redenen, maar ik wil toch met hem gaan trainen, de laatste gevechten heeft hij niet gewonnen." Mabel zuchtte, daarmee doelde ze op de Feraligatr, alleen door de hulp van de Pangoro kon ze het beest wegjagen. Ander wist ze niet wat er zou zijn gebeurt. En om de Pidgeot als snack te laten eindigen... nee, dat wilde ze echt niet, daarom was ze ook gewond geraakt, ze ging tussen jager en prooi staan.
Mabel fronste even. "Dus je zusje is weggegaan vanwege haar vriendje? Lijkt mij een stomme reden," mompelde ze half voor zich uit, dat zij geen goede band had met haar zusje hoefde niet voor iedereen te geleden. En dan weg gaan voor een jongen? Dat was ook belachelijk, zij had dan misschien echt geen ervaring met romantiek en zo, maar relaties gingen redelijk snel kapot tussen tieners, om het zo maar te zeggen, dat had ze de hele tijd om zich heen gezien in Vaniville. "Je doet dus contests? Ik heb geloof ik laatst dat valentijnding gezien, maar eerlijk gezegd was ik half bewusteloos toen," besloot Mabel het onderwerp maar te veranderen, ze wilde geen pijnlijke onderwerpen aansnijden. "En zo saai is je leven niet, ik heb tot ongeveer een maand geleden niet meer gezien dan Vaniville, daar werkte ik in een bloemenzaak." Voegde ze er aan toe, als er iemand een saai leven had was zij het wel. Het enige interessante leek haar fobie te zijn en na een tijdje was dat ook weer 'normaal' voor mensen die het wisten.

PROFILE
POKÉMON

POKÉMON TEAM
Pokémon team:

BerichtOnderwerp: Re: Seeing The Sea   do feb 26, 2015 2:00 pm

why
"Maar als ik weer mist tegen kom spring ik op Silvester's rug en vlieg ik er vandoor." De jongen trok een van zijn wenkbrauwen op. Nou zeg! "Helaas zou ik je niet kunnen volgen, Scout houdt mijn gewicht denk ik niet." Grinnikte hij en hoorde een zacht beledigd geluidje komend uit de altaria die haar kopje trots ophief. En inderdaad, pokemon onnodig gewond laten raken vond hij ook wat verkeerd. "Inderdaad, ik vind het soms wat vervelend om te zien hoe vermoeid pokemon zijn na een gevecht. Maar goed, trainers verzorgen hun pokemon vast wel goed en die pokemon gaan altijd tot het uiterste voor hun trainers, dus ja, ieder zijn eigen smaak en mening." Haalde hij zijn schouders op. Scout zou haar aanvallen alleen maar sierlijk willen uitvoeren en dat kostte meestal net iets te veel tijd.
"Dus je zusje is weggegaan vanwege haar vriendje? Lijkt mij een stomme reden," De jongen lachte hier zacht om. "Geloof me, een paar maanden dacht ik er ook zo over. Ik was er echt van overtuigd dat ze binnen een week terug zou komen, maar nee, ze bleef brieven sturen hoe geweldig het was in hoenn en met hem. Nou goed, uiteindelijk heeft ze me een ei gegeven en dan begint het wel in te zinken dat ze niet meer terugkomt en dat je ook verder moet met je leven. Ik krijg soms nog wel een brief van d'r, nog altijd klinkt ze heel gelukkig."
"Je doet dus contests? Ik heb geloof ik laatst dat valentijnding gezien, maar eerlijk gezegd was ik half bewusteloos toen," De jongen knikte. "Daar heb ik aan meegedaan, ja. Ik was om eerlijk te zijn echt heel nerveus en Scout heeft me de nacht ervoor in slaap gezongen, anders was ik de hele nacht wakker gebleven." Met licht rode wangetjes wreef hij met zijn hand door zijn haar. "En echt? Dat wist ik niet, kwam daar je kennis over berries vandaan?"
tag you? // notes xox
© kristen

PROFILE
POKÉMON

POKÉMON TEAM
Pokémon team:

BerichtOnderwerp: Re: Seeing The Sea   do feb 26, 2015 2:34 pm

"Als Silver mega evolueert kan hij ons vast allebei dragen," antwoordde Mabel met een glimlach, mega Silver was groter dan twee meter, dat redde hij makkelijk. Ze keek even nadenkend naar de Pidgeot. "Ja, trainers hebben meestal een goede band met hun pokémon, ik denk dat vechten iets is wat in hun genen zit. Maar dat ligt ook aan de pokémon, ik denk niet dat Scout echt een vechter is." Mompelde het meisje met haar blik kort op de Altaria, het leek echt meer een showvogel, maar daar waren Altaria's toch om bekend? Silvester had ook tegen de Pidgey/Pidgeotto van Connor willen vechten, dat gevecht had hij wel gewonnen, maar daar ging het niet om. Maar als ze dacht aan het gedrag van de Altaria in het bos, met de Gible, dacht ze niet dat de vogel haar veren vies wilde maken voor een heftig gevecht. Andy vertelde nog wat over zijn zusje, Mabel luisterde er half naar aangezien haar arm weer wat begon te prikken. "Wacht, Hoenn?" Vroeg ze toen hij klaar was. "Daar wilde ik eerlijk gezegd ook heen, als een soort vakantie. Maar de enige jongen die ik meeneem is Silver," voegde ze er grinnikend aan toe. Mabel keek over uit over de zee en zuchtte, gewoon een maandje weg, dat zou heerlijk zijn. En Hoenn klonk zo slecht nog niet, er moest een heerlijk klimaat zijn. Het enige waar ze wat zorgen om maakte was het water, ze kon nog steeds niet zwemmen, had ze niet in een week geleerd, en als ze weer in het water viel... Naja, Silver was nu zo groot dat hij haar er wel uit kon halen.
Licht verbaast, maar eigenlijk niet verrast, luisterde Mabel verder naar de jongen die vertelde dat hij ook had meegedaan. En Scout leek echt een lieve vogel te zijn, dat was ook niet verrassend. "Dat is dan heel lief van haar," zei ze met een glimlachje naar de Altaria. "Eh.. ja, ik deed inderdaad de afdeling met bessen. De winkel is van mijn moeder en ik hielp er al toen ik een klein meisje was," antwoordde Mabel op de bessen vraag. Het was waar, zelfs nu liep ze nog rond met haar bessenbakje, of nou ja, die lag nu in het pokécenter. Bloemen was iets waar ze de schoonheid van inzag, maar ze wilde niet haar hele leven in de winkel staan. Daar was haar passie te klein voor. Mabel keek even naar boven, Wingulls en Pelippers vlogen door de lucht en boven de boten. "Heb jij wel eens gevlogen?" Vroeg ze plotseling aan Andy, zelf vloog ze al heel lang, op Lawrence vroeger. En hij had zelf gezegd dat Scout hem niet kon dragen, maar vliegen was iets waar de niet zonder kon. Vliegen was dat waarmee een mens het dichtstbij vrijheid kwam. En nu ze op Silvester kon vliegen was het iets wat ze nooit hoefde te missen. Misschien had ze daarom een zwak voor vogelpokémon, vanwege de vrijheid de ze je konden geven.

PROFILE
POKÉMON

POKÉMON TEAM
Pokémon team:

BerichtOnderwerp: Re: Seeing The Sea   do feb 26, 2015 3:12 pm

why
Nou, een ritje op een mega pidgeot? Zijn benen begonnen al te trillen op het idee. Nee, die voeten hield hij liever aan de grond, genageld als het moest. Dus glimlachte hij maar wat ongemakkelijk. "Ja, trainers hebben meestal een goede band met hun pokémon, ik denk dat vechten iets is wat in hun genen zit. Maar dat ligt ook aan de pokémon, ik denk niet dat Scout echt een vechter is." Hij schudde hierbij zijn hoofd en gaf de altaria een aai over haar kop. "Nee dat is ze ook niet echt. Soms heeft ze misschien een bui en voor het vangen van een andere pokemon zou ze misschien nog wel iets willen proberen, maar mijn andere pokemon gebruik ik daar liever voor. Scout is denk ik de grote ster als het om contests gaat." De TM's die hij haar kon leren leken wel eindeloos te zijn en altaria's zagen er gewoon prachtig uit.
"Daar wilde ik eerlijk gezegd ook heen, als een soort vakantie. Maar de enige jongen die ik meeneem is Silver," Hij keek wat verrast op. "Nou ik wens je alvast veel plezier." Glimlachte hij. "Maar wie zegt dat je niet terugkomt met een jongen?" Knipoogde hij toen, oh wat flauw weer van m.
Ah ja haar wijsheden van toen kwamen dus uit die bloemenzaak. Het klonk wel als gezellig werk, niet? Ook leerzaam, hoe verschillende bessen werkten, maar wat zijn aandacht het meeste zou afleiden als hij daar zou werken, zouden waarschijnlijk de kleurige delen van de bloemen in de zaak zijn. "Heb jij wel eens gevlogen?" Werd hem plots gevraagd en Andy knipperde zichzelf wakker uit zijn droomwereld. "Uh.. eerlijk gezegd niet." Bekende hij met een onschuldig glimlachje. "Scout is de enige flying pokemon die ik in mijn bezit heb, maar het lijkt me wel heel.. rustgevend om te vliegen. Jij?"
tag you? // notes xox
© kristen

PROFILE
POKÉMON

POKÉMON TEAM
Pokémon team:

BerichtOnderwerp: Re: Seeing The Sea   do feb 26, 2015 3:31 pm

"Maar wie zegt dat je niet terugkomt met een jongen?" Mabel schoot even in de lach en schudde haar hoofd. "Dat denk ik toch echt niet." Zei ze vrolijk, nee, ze had niet de gedachte dat ze binnenkort romantiek zou uitproberen. Dat was niet de reden dat ze op reis wilde, bovendien twijfelde ze er ernstig aan of ze wel een goede relatie zou kunnen hebben. Ze kon niet zeggen dat ze wist hoe het was om verliefd te zijn, in Vaniville was er nooit iemand geweest die haar Vivillons in haar buik had gegeven. Nah, ze moest relaties maar aan mensen overlaten die er verstand van hadden, zelf had ze geen idee wat ze zou moeten doen. Silvester maakte ook een geluidje en keek zijn trainer aan, even vroeg Mabel zich af of de vogel dan jaloers zou worden, hij had altijd haar onverdeelde aandacht. Maar dat maakte niet uit, ze moest even de hele relatieonzin uit haar hoofd zetten.
"Ik ben dol op vliegen," antwoordde het meisje dromerig terwijl ze een rondje draaide. "Voor Silver groot genoeg was vloog Lawrence me altijd rond, maar hij word nu blind. En ik denk niet dat het veilig vliegen is op een oude Noctowl die laatst tegen een deur aan vloog." Mabel glimlachte en keek even naar Silvester. "Ik heb misschien een kleine zwak voor vogels, maar dat zijn de enige pokémon die ik een beetje vertrouw," glimlachte ze, de enige pokémons die ze een vertrouwde.. dat waren Law en Silver en dat waren beide vogels, dus daardoor had ze automatisch wat meer vertrouwen in hun soortgenoten. "Maar je hebt nog meer pokémons behalve Scout toch? Ik weet dat je dat schaapje had, maar heb je er nog meer?" Vroeg het meisje nieuwsgierig, ze hoefde de dieren niet te zien, maar nieuwsgierig was ze wel. En die Mareep, was die niet shiny geweest?

PROFILE
POKÉMON

POKÉMON TEAM
Pokémon team:

BerichtOnderwerp: Re: Seeing The Sea   do feb 26, 2015 3:39 pm

why
Hij kreeg een negatief antwoord, maar wie weet, liefde liep je voor de voeten, zelfs wanneer je het het minst verwachtte. Bewijs had hij zelf nog niet, maar hij had genoeg sappige liefdesverhalen gehoord of gelezen om er wel in te geloven. "Voor Silver groot genoeg was vloog Lawrence me altijd rond, maar hij word nu blind. En ik denk niet dat het veilig vliegen is op een oude Noctowl die laatst tegen een deur aan vloog." Ah, dus die hield wel van de ruimte boven het land? Toen Mabel vertelde dat ze vogelpokemon wel wat leuker vond, keek Scout enthousiast op en tsjirpte vrolijk. Die wilde natuurlijk wel bewonderd worden, door wie dan ook. "Maar je hebt nog meer pokémons behalve Scout toch? Ik weet dat je dat schaapje had, maar heb je er nog meer?" Andy knikte. "Ik heb er nog eentje, ja." Glimlachte hij. "Ik kan hem wel laten zien? Het is een schatje en zeker niet eng, hij wordt alleen wel sacherijnig als ik hem een hele dag in zijn pokeball houdt." Grijnsde hij. "En hij zweeft, dus dat is een soort van vliegen." Knipoogde hij toen.
tag you? // notes xox
© kristen

PROFILE
POKÉMON

POKÉMON TEAM
Pokémon team:

BerichtOnderwerp: Re: Seeing The Sea   do feb 26, 2015 4:08 pm

"En wat is híj dan?" Vroeg Mabel puzzelend, een zwevende pokémon, daar werd ze wijzer van. Maar als ze Scout zag dan zou ze wel denken dat het ook een schattige pokémon was, waarschijnlijk dan geen spook. Een spookje zou niet echt bij Andy en zijn coördinatorschap passen. "Ik vind het prima als je hem er uit laat, als pokémons het fijner buiten vinden verbied ik ze dat niet graag," mompelde ze even later. Silver zat ook nooit in zijn bal, daar hield hij niet van en ze wilde de vrijheid niet van een pokémon afpakken. Dat was gewoon vreselijk. Natuurlijk was het niet erg je pokémons in hun bal te vervoeren, maar ze er af en toe uitlaten was toch wel iets wat je moest doen. Mabel sloot even haar ogen, zorgde er wel voor dat ze niet viel, en genoot even van de zeebries, die zoute geur kon je alleen aan zee vinden. "Ik vraag me af hoe het is om te zwemmen," mompelde het meisje hardop, zwemmen kon ze nog steeds niet, maar ze moest wel zeggen dat haar angst voor water minder erg was dan doe voor pokémon. Misschien moest ze het eens leren, de eerste angst die ze overwon. In elk geval zou ze dan niet meer uit het water moeten worden gered.

PROFILE
POKÉMON

POKÉMON TEAM
Pokémon team:

BerichtOnderwerp: Re: Seeing The Sea   do feb 26, 2015 4:54 pm

why
Nu had hij dan toch haar nieuwsgierigheid gewekt en kinderlijk glimlachte hij. "Die hij is een munna." Zei hij trots, omdat de roze pokemon redelijk moeilijk te vangen waren, zeker in kalos. "Ik vind het prima als je hem er uit laat, als pokémons het fijner buiten vinden verbied ik ze dat niet graag," Ook al was het wat mompelend, gezegd, met een glimlach haalde hij zijn pokeball tevoorschijn en liet deze openklappen. Op datzelfde moment verscheen de munna, genaamd Jem, die met een vrolijk geluidje een rondje in de lucht maakte. Toen de pokemon de vreemdeling had opgemerkt bleef hij even stil en keek Mabel zwijgend met zijn rode ogen aan. Andy fronste, hij wist nooit wat Jem zou doen, maar was toen te laat toen de munna naar het meisje toe zoefde en boven haar hoofd een dansje in de lucht deed. Tegelijkertijd had ze een vraag gesteld, maar Andy stond aan de grond genageld, hopende dat Jem haar niet de schrik van de dag had gegeven.
tag you? // notes xox
© kristen

PROFILE
POKÉMON

POKÉMON TEAM
Pokémon team:

BerichtOnderwerp: Re: Seeing The Sea   do feb 26, 2015 5:13 pm

Mabel ging even na over wat ze over Munna's wist, het waren typische Unova pokémon, dat wel. Ze had er nog nooit eentje gezien aangezien ze in Kalos niet te vinden waren, in hel wild dan. In elk geval niet op grote schaal, er was altijd wel een kans dat je een wilde, vrijgelaten pokémon tegen kwam. Doordat ze afwezig naar de zee had zitten staren had het meisje niet gezien hoe de Munna zich bij het gezelschap voegde. Silvester, die ondertussen al iets achter zijn trainer liep/waggelde, keek de kleine, roze pokémon geïnteresseerd aan, die was ook nieuw voor hem. Toen de Munna naar voren kwam en boven het meisje zweefde was het de Pidgeot die een geluidje maakte, gewoon omdat het zo plotseling kwam. Mabel merkte het roze ding boven haar ook op en deinsde achteruit. Ze struikelde, natuurlijk, en viel achteruit tegen haar eigen pokémon aan. Silvester ving het meisje op met zijn vleugel en smoorde haar haast tegen zijn dikke verenkleed. "Silver?" Mabel zat een beetje klem tussen de vleugel en de rest van het lichaam van de grote Pidgeot, de naam van de vogel kwam er een beetje gesmoord uit. Silvester liet haar voorzichtig wat los, een beetje dan, en keek zijn trainer bezorgd aan. "Het gaat wel," mompelde Mabel voor de zoveelste keer tegen de Pidgeot en keek even nerveus naar de Munna. Ergens had je dit kunnen verwachten. "I-Is het pokécenter nog ver?" Vroeg ze licht stotterend aan Andy, ze kon hem niet de schuld geven voor het hebben van een enthousiaste pokémon, of haar angst voor de dieren, dus ze probeerde de stemming gewoon neutraal te houden. Mabel kwam voorzichtig van haar pokémon af, Silver klemde het meisje nog steeds wat beschermend tegen zich aan, en zuchtte. Dit was zo vermoeiend.

PROFILE
POKÉMON

POKÉMON TEAM
Pokémon team:

BerichtOnderwerp: Re: Seeing The Sea   do feb 26, 2015 5:17 pm

why
Hij sloeg zijn hand voor zijn mond toen Mabel de pokemon boven haar hoofd opmerkte en de pokemon zelf was ook hevig geschrokken. Het meisje viel, maar werd opgevangen door haar pidgeot en Jem wurmde zich tussen zijn armen en drukte zich rillend tegen hem aan. "Oh het spijt me zo erg.." Murmelde hij zeer schuldig en keek naar Jem. Nee, boos worden kon hij niet op de pokemon, hij wist wel dat hij het goed had bedoeld. De jongen pakte de pokeball van de munna erbij, maar die sprong toen weer uit zijn armen en weigerde teruggekeerd te worden. Andy slaakte een diepe zucht.
"I-Is het pokécenter nog ver?" Hij schudde zijn hoofd. "Nee, nog heel eventjes lopen. Laten we nu maar inderdaad naar je kamer gaan." Scout hield Jem ondertussen wel bezig, maar zo nu en dan wierp de munna een verontschuldigende blik op Mabel en maakte de roze pokemon een bedroefd geluidje.
tag you? // notes xox
© kristen

PROFILE
POKÉMON

POKÉMON TEAM
Pokémon team:

BerichtOnderwerp: Re: Seeing The Sea   do feb 26, 2015 5:37 pm

"Jij kunt er toch ook niks aan doen," zuchtte Mabel, waarom, dat vroeg ze zich regelmatig af, waarom zij? Stomme fobieën, was er niet ergens op de wereld een resetknop waardoor je dingen uit het verleden ongedaan kon maken? Dat zou dingen een stuk makkelijker maken. "Je kunt me nu wel loslaten," zei ze tegen haar Pidgeot. Silvester spreidde zijn vleugels in hun indrukwekkende lengte om zijn trainer vrije doorgang te geven. Mabel liep wat naar voren en viste haar sleutel uit haar zak, in elk geval verloor ze bijna nooit dingen. "Ik heb eh.. kamer 25," zei ze hardop, handig dat ze de nummers op de dingen schreven, met haar 10 minuten geheugen zou ze waarschijnlijk elke deur moeten proberen tot er eentje paste. Mabel keek even naar de Munna, nu leek de pokémon bedroefd. En hij kon er ook niks aan doen, ze kon de schuld geven aan Feraligatrs, Arrow, vervelende kinderen, maar uiteindelijk was het haar eigen schuld dat ze bang was geworden voor pokémons. Al hadden die andere ook heel veel geholpen, als Law, en later Silver, er niet waren geweest had ze waarschijnlijk gedacht dat er helemaal geen leuke, betrouwbare pokémons meer bestonden.
Daar was het rode dak, ergens was Mabel toch wel opgelucht dat ze bij het center aankwamen. De wond stak nog steeds gemeen, al had het gesprek haar afgeleid van de pijn, en ze wilde het liefst kijken hoe het er aan toe was. Voor de deuren bleef het meisje staan, ze keek naar de Pidgeot van één meter tweeënzeventig. "Je weet het Silver," zei ze tegen de pokémon terwijl ze de enige pokébal aan haar riem los klikte, die riem was toch verrassend handig, en hem voor de vogel hield. Silver was gewoon te groot om door het pokécenter te lopen. De Pidgeot keek even kort naar Andy, serieus, want hij kreeg nu de veiligheid van zijn trainer in handen. In elk geval tot ze op de kamer waren. Mabel liet de pokémon terug keren en keek even naar de jongen naast haar. "Zullen we dan maar?"

PROFILE
POKÉMON

POKÉMON TEAM
Pokémon team:

BerichtOnderwerp: Re: Seeing The Sea   do feb 26, 2015 5:45 pm

why
Het nummer van haar kamer grifte hij voor nu maar in zijn geheugen. De hele weg naar het pokemon center voelde hij zich meer dan schuldig voor zijn pokemon en daarom vond hij het moeilijk om haar, bij aankomst bij de glazen deuren, haar aan te kijken. De pidgeot wierp hem een blik toe en wat moedig knikte hij. Nee, Mabel zou hij nu niet achterlaten. "Ik zal mijn pokemon ook maar even opbergen." Scout keerde gehoorzaam terug, maar Jem zoefde al het pokemon center in, buiten het bereik van zijn pokeball. Hopelijk zou de roze pokemon snel rustig worden, anders zou hij hem buiten de kamer moeten houden. "Ja, ga jij maar voor." Glimlachte hij haar toe.
tag you? // notes xox
© kristen

Seeing The Sea

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Coumarine City-