Don't mind me |&Allison - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Don't mind me |&Allison

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Don't mind me |&Allison - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mind me |&Allison   Don't mind me |&Allison - Pagina 2 Emptyzo jan 11, 2015 4:56 pm

Floyd leek het te begrijpen en Allison knikte. Normaal gaf je een opdracht aan deze aan iemand die beter bekend stond binnen het team, maar Marcus had in haar ogen gefaald en moest haar respect echt op veel manieren terug gaan winnen, wilde hij hier bovenop komen. Immers was ze het type persoon dat niet deed aan vergeven, tenzij ze er zelf baat bij hebben zou.
Let echter wel op,” besloot ze te zeggen. Floyd verdiende een waarschuwing, ondanks het feit dat hij voor haar geen gemis zou zijn. “Ze heeft krachtige Pokémon bij zich. Charizard en volgens mij een shiny Ninetales, onder anderen. Het beste is als je je wat meer… Op de achtergrond houdt.” Er waren genoeg manieren om iemand bang te maken zonder meteen vermoord te worden. Hoe subtieler hij dit aan zou pakken, hoe angstaanjagender het voor het blondje zou kunnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

Don't mind me |&Allison - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't mind me |&Allison   Don't mind me |&Allison - Pagina 2 Emptyzo jan 11, 2015 5:07 pm

Allison verwittigde hem nog dat ze enkele sterker pokémon bij zich. Een Charizard en een Ninetales. Het was maar goed dan dat hij in het bezit was van een water pokémon, dan was hij in ieder geval al in het voordeel. Bellamy zou waarschijnlijk nog net wat te zwak zijn om de pokémon van die Lilium aan te kunnen, dus voor hij haar echt zou benaderen moest hij maar wat aan de kracht van zijn pokémon doen. ‘Het is maar goed dan dat ik een Wartortle heb voor al het verkeerd gaat. Wat training en het zal allemaal wel goed gaan.’ in ieder geval moest hij zich wat op de achtergrond houden. Hm, dat lukte hem vast wel. ‘Maar maak je geen zorgen Alli, alles komt in orde.’ hij zou enkel het meisje ergens moeten opzoeken. Ach, hij zou haar vast wel vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't mind me |&Allison
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Calm mind
» Mind Games
» One track mind
» Human Mind
» The Mind Palace

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Camphrier Town :: Parfum Palace-
Ga naar: